Материалдар / 7санына көбейту және бөлу ашық сабақ

7санына көбейту және бөлу ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
7санына көбейту және бөлу ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
39
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі: П.Рахметов


Пән: Математика

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

1В бөлім – Көбейту және бөлу

Күні:16.10.2019ж

Сынып: 3-сынып

Мектеп:Д.А.Қонаев атындағы жалпы орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні:Н.Дусбаева

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

7 санына көбейту және бөлу кестесі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: 7 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдануды үйренеді.

Көптеген оқушылар: мұғалімнің көмегімен оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.

Кейбір оқушылар: 7 санына көбейту және бөлу кестесіне өз бетінше мысалдар келтіреді, өрнектер құрастырады.

Бағалау критерийлері

  • 7 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдануды үйренеді.

  • мұғалімнің көмегімен оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.

  • 7 санына көбейту және бөлу кестесіне өз бетінше мысалдар келтіреді, өрнектер құрастырады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

7 санына көбейту және бөлу кестесі

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ тілі, көркем еңбек.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

Бастапқы білім

Көбейту кестесімен таныс


Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Оқу әдістері

(Оқу мақсаттарына қалайша жеттім?)

Бағалау әдістері

Сабақтың басы

5 минут

  • Психологиялық сәт.

  • Балалар, 1 таңбалы сандардың ішінде өздеріңе ұнаған санды айтыңдаршы.

  • Дұрыс, олай болса менің де ұнататын саным бар. Ол 7 саны.

  • Балалар, 7 саны дегенде ойларыңа не түседі?

  • Балалардың жауабы.

  • Олай болса, бүгінгі сабағымызда мен әлемнің жеті кереметімен таныстырғым келіп отыр. Балалар, танысқыларың келеме?

  • Олай болса видеосюжет тамашалайық. Әлемнің 7 кереметі.

  • Балалар, көріп отырғандарыңыздай әлемде көп керемет бар екен.

  • Жаңа көргенімізді енді мен жеке – жеке таныстырамын. Ол үшін әр кереметті таныстыру үшін мен сендерге тапсырма беремін, тапсырманы жақсы орындасаңыздар мен барлық 7 кереметпен таныстырып шығамын.

  • Сонымен бүгінгі сабақта сендер 7 ге көбейту және бөлу кестесін құруды және қолдануды үйренесіңдер!

Жаңа топ құру.

Сандар арқылы.

Ортаға бала санына қарай 3 түрлі сан қойылады

Оқушылар қағазды алып, артындағы сандар бойынша топтасады.

1-топ бір саны

2-топ екі саны

3-топ үш саны

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

  • 1 тапсырма:

Үй тапсырмасын бекіту.

«Дүкен» ойыны әдісі

  • Қалам 7 тенге. 6 қалам сатып алды. Қанша теңге төледі?

  • Өшіргіш 8тенге. 7 өшіргіш сатып алды, қанша теңге төледі?

  • Дәптер 9 тенге. 4 дәптер сатып алды, қанша теңге төледі?

1 кереметі

Мысыр пирамидасы — осыдан 5000 жыл бұрын тұрғызылған. Ол суы жоқ, тіршілігі жоқ Нуби шөлінде орналасқан.






































ҚБ: Балмұздақтар арқылы бағалау.


Сабақтың ортасы

30 минут

2- тапсырма: Ширату тапсырмасы. Ұ.Ж.














  • 2 кереметті көру үшін 7ге көбейту және бөлу кестесін жазу.







ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


  • 3- тапсырма: Әлемнің екінші кереметі: Бабылдың аспалы бағы, біздің заманымыздан бұрын 6 ғасырда Вавилония әмірі кіші әйеліне арнап жасаткан. Бақ ерекше тәсілмен аспалы текпішекті сәкі-алаңшалар үстіне салынған.

ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.


Әлемнің үшінші кереметі:Эфестегі Артемида ғибадатханасы – ІІІ-ІҮ ғасырда Артемиданың құрметіне салынған, Грек жұртының мақтанышы.

4- тапсырма: (Т.Ж.) Кім жылдам әдісі

Әлемнің төртінші кереметі: Олимпиядағы Зевс мүсіні – классикалық Грек өнері тарихынан келіп жеткен ескерткіш. Грек мүсіншісі Фидий алтын мен пілсүйегінен жасаған.

Қ.Б. Отшашу арқылы бағалау

5-- тапсырма: Тақтаға А3 форматында қағазға, өрнектер құрастырып, сандар жазылған қима қағаздарды оқушылар кезекпен шығып жабыстырады.



7*7

8*7

7*9

6*7

+ -

5*3

6*4

7*0

9*2



Әлемнің бесінші кереметі: Галикарнас кесенесі – VI ғасырда аты сирек естілетін шағын ғана Галикарнас қаласында салынған. Ол 356-жылы дүние салған осы елдің патшасының құрметіне салынған

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.



6тапсырма: Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

Қ:Б Отшашу әдісі арқылы бағалау.


  • .Әлемнің алтыншы кереметі: Родос алыбы - Жерорта теңізінің Родос аралындағы күн кұдайы Гелиостың құрметіне тұрғызылған. Оны тұрғызу 12 жылға созылған. Биіктігі 45 м.

Дескриптор:

  • 7 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдануды үйренеді.

  • мұғалімнің көмегімен оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.

  • 7 санына көбейту және бөлу кестесіне өз бетінше мысалдар келтіреді, өрнектер құрастырады.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау











































































Сабақтың соңы

5 минут

7-тапсырма: Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

«Кім жылдам?» ойыны



Объект 1

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

  • Әлемнің жетінші кереметі: Александрия шамшырағы – Мысырда. Заңғар тау мен телегей теңыздің ортасында көкпен тілдесіп тұрған ғимарат. Биіктігі 160 м.

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.














« Екі жұлдыз бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс парағы


Саралау барысында белсенді оқушылар үлгерімі төмен оқушыларға жан жақты көмек бере отырып өз білімдерін шыңдауға бағыттау.

Балмұздақ арқылы

Бас бармақ

Жұлдыздар арқылы

От шашу арқылы

Бағдаршам көздері арқылы бағалау

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?




Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):

1.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және

оқытуға қатысты)?

1.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма

дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ