Материалдар / 8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді практикада қолдану

8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді практикада қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
• мәліметтер форматтарын баптау, салыстырмалы және абсолютті сілтемелерді пайдалану; • тапсырмаларды орындау үшін электрондық кестелердегі статистикалық функцияларды қолдану. • СРЗНАЧ функциясын қолданып орта бағаны есептейді; • СЧЕТЕСЛИ функциясын қолданып күндерді санайды; • білім сапасы мен үлгерімді есептейді; • ЕСЛИ және ОКРУГЛ функцияларын қолданып, оқушының қай категорияға жататынын анықтайды.
Авторы:
24 Мамыр 2023
233
3 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.2А бөлім - Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

Мектеп: № 11 о/м

Күні: 20.11.2023 ж.

Мұғалім: Асанова Г.Ж.

Сынып: 8 «А,Ә,Б»


Сабақ тақырыбы

8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді практикада қолдану

Оқу мақсаты

8.2.2.2 абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану

8.2.2.3 электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану

Сабақ мақсаты

  • мәліметтер форматтарын баптау, салыстырмалы және абсолютті сілтемелерді пайдалану;

  • тапсырмаларды орындау үшін электрондық кестелердегі статистикалық функцияларды қолдану.

Бағалау критерилері:

  • СРЗНАЧ функциясын қолданып орта бағаны есептейді;

  • СЧЕТЕСЛИ функциясын қолданып күндерді санайды;

  • білім сапасы мен үлгерімді есептейді;

  • ЕСЛИ және ОКРУГЛ функцияларын қолданып, оқушының қай категорияға жататынын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • мәлімет форматтарын түсіндіреді,

  • абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді түсіндіреді;

  • статистикалық функцияларды қолдануды түсіндіреді (сөйлеу және оқу дағдыларын дамыту).

Дағдылық құндылықтар


Жұптық тапсырмаларды орындау барысында жылы қарым-қатынастарды дамытып, ынтымақтастық дағдылар орнатып, сындарлы көзқарас пен сыни ой дамытылуға бағытталған дағдылық құндылықтар қарым-қатынас арқылы дамытылады.

Академиялық адалдық: басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу академиялық адалдық принциптерін сақтаудан тұрады.

Пәнаралық байланыс

Математика, статистика

Бастапқы білімдері:

Мәлімет форматтарын біледі, абсолюттік және салыстырмалы сілтемелерін қолдана біледі.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері:

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


Оқу ресурстары

Кіріспе бөлім

5 мин.

  1. Миға шабуыл:

Мұғалім оқушыларға электронды кестелерге байланысты негізгі ұғымдарды қайталау үшін сұрақтар қояды:

  • Қандай программада электрондық кесте жасауға болады?

  • Қандай мәлімет форматтары естеріңізде?

  • Салыстырмалы сілтемелердің абсолютті сілтемелерден қандай айырмашылықтары бар?

Жауаптар: Мәлімет форматтары: Общий, числовой, текстовой, денежный, финансовый, дата и время, дробный, процентный и т.д.

Excel салыстырмалы сілтемесі формулаларды басқа орынға көшірген кезде, формуладағы адрес жаңа орынға байланысты ауысады.

Excel абсолютті сілтемесі көшірілген ұяшықтағы сілтемелердің адресі ауыспауы үшін қолданады.



Слайдтар

Негізгі бөлім

10 мин

  1. Жаңа тақырыпты оқу

Мұғалім топтық жұмысты ұйымдастырады. Әрбір топқа өз беттерімен оқу үшін келесі ұғымдар беріледі:

  1. Excel-дегі салыстырмалы сілтеме

  2. Excel-дегі абсолютті сілтеме

  3. Мәліметтер форматы

Әрбір топтың спикері басқа топтың алдында жұмыстарын қорғайды. Мұғалім оқушылардың ойларын қорытындылап, оқушылардың практикалық тапсырманы орындауға дайын екеніне көз жеткізеді.


3. Практикалық жұмыс

(Ф) Мұғалім оқушыларға №1 тапсырманы электронды кестені қолдана отырып орындауды сұрайды.

Оқушылар тапсырманы жеке түрде орындайды.

Мұғалім оқушылардың жұмысын бақылап, қажет болғанда көмек береді.

Таратпа материал №1







Excel файлы


Статистикалық_мәліметтер_Тапсырма№1.xls

15 мин

  1. Жеке жұмыс. Оқушылар таратпа материалдағы тапсырмаларды орындайды.

Дескрипторлар:

  • Электрондық кестелерде статистикалық функцияларды пайдалана алады.

  • Мәлеметтерді берілген диаграммаға сәйкестендіреді;

  • Қытай бағаны бойынша мәліметті анықтайды;

  • АҚШ бағаны бойынша мәліметті анықтайды;

  • Франция бағаны бойынша мәліметті анықтайды.

Таратпа материал

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия: Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өтілген тақырыпты пысықтайды.

Осы сабақта не үйрендіңіз ?

Сіз үшін не түсініксіз ?

Келешекте нені білгіңіз келеді ?

Рефлексия слайды

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциация:

Қабілеті жоғары оқушылар қабылеті төмен оқушыларға қолдау көрсетеді.

Жекелей тапсырманы орындау барысында өз жұмыстарын дескрипторлар арқылы өзіндік тексеру.

Жұмыс жасау барысында мұғалімнің бақылауы, бағалауы.

Компьютермен жұмыс жасау барысында эргономика талаптарын ұстауды естеріне салу.





Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?

Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сл жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ