Сабақ-тың
басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптасты-ру. Білімалушылардың көңілін сабаққа
аудару
Сөз таптарын пысықтау үшін
семантикалық картамен жұмыс
Сөз
тап-
та-
ры
сөздер
|
Зат
есім
|
Етіс-тік
|
Сын
есім
|
Сан
есім
|
Оқыды
|
|
|
|
|
Торғай
|
|
|
|
|
Әдемі
|
|
|
|
|
Бесеу
|
|
|
|
|
Дос
|
|
|
|
|
Он
алты
|
|
|
|
|
Сопақша
|
|
|
|
|
Күнделік
|
|
|
|
|
Ержан
|
|
|
|
|
Галерияға саяхат жасау арқылы
сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
|
Дескриптор:
- Сөздерді оқиды және оларға
сұрақ қояды.
- Семантикалық картаға
белгілейді
Суреттердің атауларына
байланысты сабақтың тақырыбы ашады. Сабақ мақсатымен
танысады
|
От шашу
әдісі
Үш шапалақ
әдісі
|
Семантика-лық
карта
Тақырыптық
суреттер
|
Сабақ-тың
ортасы
|
2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған
сұрақтар құрастыру және жауап беру
6-жаттығу. Мәтінді түсініп
оқы.
-
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар
қой.
-
Мәтінге ат ойлап тап.
-
Бұл мәтін әңгіме ме, өлең бе?
-
Мәтіннен Кім? Не? сұрақтарына
жауап беретін сөздерді табайық
Сергіту
сәті
Зат есім туралы
видеоролик
https://www.youtube.com/watch?v=j2O5h1R8Nus
ҚБ 2.4.2.3* - сөз таптарын
(зат есім, сын есім, сан есім,
етістік)
ажырату
Бағында бұл балалар
Іні,
Әпке,
Аға бар.
Ойыншықтар мол онда:
Машина мен тікұшақ
Арба,
Шана, доп та бар.
Серікбай
Оспанов
Саралау
тапсырмасы
Зат есімдерді сөз құрамына
талда.
Кезекші, оқушылар, орындық,
қалада, дәрігерлер, қойшы, ғарышкер,
суда.
Көп нүктенің орнына зат
есімдерді тауып жаз .
.... ертегі айтты. ... көйлек
тікті. Аспанда ... көрінеді. Орманда биік ... өседі. .... серуенге
жиналды.
|
Дескриптор:
- Мәтінді түсініп
оқиды.
- Мәтіннің мазмұны бойынша
сұрақтар қояды.
- Мәтінге ат ойлап
табады.
- Мәтіннің жанрын анықтайды.
-Мәтіннен Кім? Не? сұрақтарына
жауап беретін сөздерді табады.
Видеоролик
қарайды
Дескриптор:
- өлеңнен зат есімдерді тауып,
астын сызады
- балалар 1
б
- іні 1
б
- әпке 1
б
- аға 1
б
- ойыншықтар 1
б
- машина 1
б
- тікұшақ 1
б
- арба 1
б
- шана 1
б
- доп 1
б
Дескриптор:
- зат есімдерді сөз құра-мына
талдайды
Кезекші, оқушылар, орындық, қалада, дәрігерлер,
қойшы, ғарышкер, суда
- көп нүктенің орнына зат
есімдерді тауып жазады
Әжем, анам, бұлттар, ағаштар,
балалар
(Білімалушылар ұсынған басқа
да жауаптар қабылданады)
|
Бас бармақ
әдісі
Мұғалім тарапынан
мадақтау
-
Керемет!
-Жарайсың!
-
Тамаша!
Мұғалім тарапынан
мадақтау
-
Керемет!
-Жарайсың!
-
Тамаша!
Мұғалім тарапынан
мадақтау
-
Керемет!
-Жарайсың!
-
Тамаша!
|
Оқулық,
мәтін
imektep.kz
ҚБ
парағы
|