«Көр, оқы, айт» әдісі арқылы қорытындылау тапсырмасы:
функциясының
графигін қолданып, х-тің қандай мәнінде функцияның оң мәндерді;
теріс мәндерді қабылдайтынын анықтаңдар.
Дескриптор:
Қадағалаймын, қолдау қажет ететін оқушыларға көмек
көрсетемін; оқушыларды бағдаршам әдісімен
бағалаймын.
Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» арқылы бағалау
Рефлексия: «Аяқталмаған сөйлем»
Мен үшін бүгінгі
сабақта құнды болғаны ...
Топтық талқылауда мен
не үйрендім ...
Менің алдағы ұсынысым
...
Бағалау. Топ басшылары топ
мүшелерін бағалайды
Үйге тапсырма:№ 286 А,
289В 293С деңгейлік тапсырмалар
Құндылық: Жалпыға
бірдей еңбек қоғамы
Пропорция: Арыстан бір қойды 2 күнде жеді, қасқыр 3 күнде,
ит 6 күнде.
а) қасқыр 4 қойды неше күнде жейді?
в) олар бірге қосылып
қойды неше күнде жеп қояды?
|