|
Бөлім: |
Электрондық кестелердегі ақпаратты өңдеу |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Кірістірілген функция |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалана алады. |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Әділдік пен жауапкершілік құндылығы |
Дәйек сөз - Әділдік пен жауапкершілік бір тұтас ұғым; - қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету; - өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну; - құқықтық білімді өмірде қолдана білу; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастырушылық сәт: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. Позитивті атмосфера құру. 3. Оқушылар әртүрлі елдердің дәстүрлі сәлемдесулерін көрсетеді. Олар бір-бірін қайталамауы керек. Өткен сабақты қайталау Оқушылар сұрақтарға жауап береді: - Статистика дегеніміз не? - Статистикалық мәліметтермен қандай мамандар жұмыс істейді? |
Сабақтың оң көңіл күйіне келтіріңіз |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады |
Слайд |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа материалды меңгеру: Microsoft Excel программасының функциясы ретінде белгілі бір алгоритм бойынша немесе формулалар бойынша жүргізілетін есептеу операциялары қарастырылады. Әрбір функцияның өзіне тән атауы болады. Excel программасында функциялардың аттары пернелік тақтадан теріліп жазылады, Формулы (Формулалар)=> Библиотека функций (Функция кітапханасы) деп аталатын команда немесе саймандар панеліндегі fx Вставить функцию (Функцияны кірістіру) батырмасының көмегімен енгізіледі. Функция шебері функцияларға сәйкес формулалардың дайын шаблондарын береді, қолданушы небәрі функцияның аргументтерін ғана жазады.
Білімді бекіту: Сабақта не үйрендіңдер? Тақырып бойынша алған білімдеріңді күнделікті өмірде қалай пайдалануға болады. |
Мұғалімді тыңдайды
Сұрақтарға жауап береді
Мұғалімді тыңдайды
Мұғалімді тыңдайды
Мұғалімді тыңдай
Оқушылар оқу материалын оқиды, практикалық жұмысты орындайды
Дескриптор: - мәтінді форматтайды, -мәтінді форматтау командаларын жазады; - батырманың қызметін жазады сілтемені анықтайды Дескриптор: - кестені толтырады; -кесте ұяшықтарые пішімдейді; - |
Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! ҚБ Дұрыс орындадым
Орындауға қиналдым.
5/балл 5 балл |
Слайд оқулық Жұмыс парағы: Слайд |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы. Сабақты қорытындылау: |
Үй тапсырмасын жазады бағалайды. |
Смайликтер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 Кірістірілген функция
8 Кірістірілген функция
|
Бөлім: |
Электрондық кестелердегі ақпаратты өңдеу |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Кірістірілген функция |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалана алады. |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Әділдік пен жауапкершілік құндылығы |
Дәйек сөз - Әділдік пен жауапкершілік бір тұтас ұғым; - қоғамның барлық мүшелеріне тең құқық пен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету; - өз іс-әрекеті үшін жауапкершілікті түсіну; - құқықтық білімді өмірде қолдана білу; |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастырушылық сәт: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. Позитивті атмосфера құру. 3. Оқушылар әртүрлі елдердің дәстүрлі сәлемдесулерін көрсетеді. Олар бір-бірін қайталамауы керек. Өткен сабақты қайталау Оқушылар сұрақтарға жауап береді: - Статистика дегеніміз не? - Статистикалық мәліметтермен қандай мамандар жұмыс істейді? |
Сабақтың оң көңіл күйіне келтіріңіз |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады |
Слайд |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа материалды меңгеру: Microsoft Excel программасының функциясы ретінде белгілі бір алгоритм бойынша немесе формулалар бойынша жүргізілетін есептеу операциялары қарастырылады. Әрбір функцияның өзіне тән атауы болады. Excel программасында функциялардың аттары пернелік тақтадан теріліп жазылады, Формулы (Формулалар)=> Библиотека функций (Функция кітапханасы) деп аталатын команда немесе саймандар панеліндегі fx Вставить функцию (Функцияны кірістіру) батырмасының көмегімен енгізіледі. Функция шебері функцияларға сәйкес формулалардың дайын шаблондарын береді, қолданушы небәрі функцияның аргументтерін ғана жазады.
Білімді бекіту: Сабақта не үйрендіңдер? Тақырып бойынша алған білімдеріңді күнделікті өмірде қалай пайдалануға болады. |
Мұғалімді тыңдайды
Сұрақтарға жауап береді
Мұғалімді тыңдайды
Мұғалімді тыңдайды
Мұғалімді тыңдай
Оқушылар оқу материалын оқиды, практикалық жұмысты орындайды
Дескриптор: - мәтінді форматтайды, -мәтінді форматтау командаларын жазады; - батырманың қызметін жазады сілтемені анықтайды Дескриптор: - кестені толтырады; -кесте ұяшықтарые пішімдейді; - |
Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! ҚБ Дұрыс орындадым
Орындауға қиналдым.
5/балл 5 балл |
Слайд оқулық Жұмыс парағы: Слайд |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы. Сабақты қорытындылау: |
Үй тапсырмасын жазады бағалайды. |
Смайликтер |
|
шағым қалдыра аласыз














