Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8-сынып Әдебиет ктж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» «Келісемін» Бірлестік отырысында қаралды
«_______»_____________2018 ж. «_______»_____________2018 ж. «_____»_____________2018 ж.
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
Пәні: Қазақ әдебиеті
Сыныбы: 8
Сағат саны: Жылдық – 102 сағат; апталық – 3 сағат
Оқулық: Қазақ әдебиеті 8-сынып. Авторлары: А.С. Ақтанова, А.Қ. Жүндібаева, Л.К. жұмекенова.
– Алматы: -Атамұра 2018
Пән мұғалімі:
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы №668 бұйрығымен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ әдебиеті» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ және Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, жалпы білім беретін мектептердің мұғалімдері бірлесіп құрастырған оқу жоспарын басшылыққа алынып әзірленді.
2018 -2019 оқу жылы
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
№ |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
І тоқсан 25 сағат |
|||||
1-бөлім: Дананың сөзі-ақылдың көзі |
1 |
1.Қорқыт Тарихи аңыз |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1. шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа ығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
2 |
2. Қорқыт «Қорқыт ата кітабы» |
8.Т/Ж1 əдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.А/И1. композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
1 |
|
|
3 |
3. Қорқыт «Қорқыт ата кітабы» Жырдағы кейіпкерлер |
8.Т/Ж3 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктеу; 8.А/И2. автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; |
1 |
|
|
4 |
4.«Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» Тақырыбы мен идеясы |
8.Т/Ж2.əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.А/И4. шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу |
1 |
|
|
|
5 |
5. «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» Кейіпкерлер бейнесі |
8.Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктеу; 8.Б/С1. шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа ығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
6 |
6. «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр», Көркемдегіш құралдары |
8.Т/Ж4. көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дəлелдеу үшін орынды қолдану 8. Б/С 3. шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, əдеби эссе жазу |
1 |
|
|
7 |
7. Қорқыттың нақыл сөздері Нақыл сөздердің идеясы |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
8 |
8. Қорқыттың нақыл сөздері Тарихи және көркемдік ерекшелігі |
8.Т/Ж4. көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дəлелдеу үшін орынды қолдану 8.Б/С1. шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа ығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
9 |
9 Қорқыттың нақыл сөздері Нақыл және мақал |
8.Т/Ж1 əдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8. Б/С2. шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар. "Қазақ әдебиеті " (оқыту қазақ тілінде).8-сынып 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар |
1 |
|
|
|
10 |
1. Ахмет Йассауи Өмірі мен шығармашылығы |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1. шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа ығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
11 |
2. Ахмет Йассауи Ахмет Йассауи кесенесі |
8.Т/Ж1 əдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.А/И1. композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
1 |
|
|
12 |
3. Ахмет Йассауи «Даналық кітабы» Хикметтің идеясы |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
13 |
4. Ахмет Йассауи «Даналық кітабы» Тарихи құндылығы |
8.Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктеу; 8.Б/С1. шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа ығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
14 |
5. Ахмет Йассауи «Даналық кітабы» Көркемдегіш құралдары |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
15 |
1.Ақтамберді жырау Атақты батыр |
8.Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктеу; 8.Б/С1. шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа ығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
16 |
2. Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы Толғаудың құрылысы |
8.Т/Ж1 əдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.А/И1. композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
1 |
|
|
17 |
3. Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы Көркемдегіш құралдары |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
|
18 |
4. Ақтамберді жырау «Балаларыма өсиет» Өсиет өлең |
8.Т/Ж1 əдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.А/И1. композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; |
1 |
|
|
19 |
5. Ақтамберді жырау «Балаларыма өсиет» Тарихи және көркемдік ерекшелігі |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
20 |
5. Ақтамберді жырау «Балаларыма өсиет» «Еңбек түбі - береке» |
8.Т/Ж1 əдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.Б/С3. шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, əдеби эссе жазу |
1 |
|
|
21 |
1.Шалкиіз жырау Өмірі мен шығармашылығы |
8.Т/Ж1 əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С2. шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру |
1 |
|
|
22 |
2.Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» Тақырыбы мен идеясы |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар. "Қазақ әдебиеті" (оқыту қазақ тілінде). 8-сынып 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар |
1 |
|
|
23 |
3.Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» Кейіпкерлер бейнесі |
8.Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктеу; 8.Б/С1. шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа ығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
|
24 |
Тоқсандық жиынтық бағалау |
8.Б/С4. шығарма бойынша жазылған әдеби сын –пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу. |
1 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау Ескерту! "Қазақ әдебиеті " (оқыту қазақ тілінде) пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы |
|||||
|
25 |
4.Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» Көркемдегіш құралдары |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
ІІ тоқсан 23 сағат |
|||||
2-бөлім:
Көркем əдебиет жəне эпикалық сарын |
26 |
Мұрат Мөңкеұлы Өмірі мен шығармашылығы |
8.Т/Ж1 əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С2. шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру |
1 |
|
27 |
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» Тақырыбы мен идеясы |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
28 |
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» Тарихи құндылығы |
8.Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктеу; 8.Б/С1. шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа ығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
|
|
29 |
Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» Көркемдегіш құралдары |
8Т/Ж2. əдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.Б/С1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи жəне көркемдік құндылығын бағалау; |
1 |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |