Басы
1 мин
|
Оқушыларға берілген оқу
мақсаттарын таныстырады. Мақсаттың етістіктеріне назар аударуды,
тапсырманы орындауда мақсаттың маңыздылығын еске
салады.
|
Сабаққа қатысып
отырғаны туралы белгі береді. Оқу мақсаттарымен
танысады.
Қосымша материалдар
(сілтемелер): https://youtu.be/nKHMhJYzBlo
Ойашар
Мұрат Мөңкеұлы деген
есім таныс па?
Білсеңдер, қандай
шығармалары таныс?
|
|
|
Орта
сы
38
мин
|
Оқу мақсатына жету
үшін берілетін тапсырманың нұсқаулығын
түсіндіреді:
Бағалау критерийін
ұсынады.
«Көмек аралы»
әдісі
Мұрат –айтыстың шебері және үлкен эпик
ақын.ХІХ ғасырдың екінші жартысында өмір сүрген көрнекті ақындардың
бірі – М.Мөңкеұлы өлеңдерінде замана жайы
суреттеледі.
МҰРАТ Мөңкеұлы (1843, қазіргі
Атырау обл. Қызылқоға ауд. Қарабау а. – 1906, Жайық бойындағы Өрлік
а.) – айтыскер ақын, жырау. Жасынан жетім қалып, ағасы Матайдың
қолында тәрбиеленген. Ауыл молдасынан білім алған. Есет би мен Абыл
ақыннан өнеге алып, өзі Мұрын жырау Сеңгірбайұлына ұстаздық еткен.
17 жасында Жылқышы, 20 жасында бала Ораз, 25-інде Жаскелең,
Жантолы, Шолпан, Тыныштық сынды ақындармен айтысып, жеңіп шыққан.
Өжет мінезі, қағытпаға жүйріктігі, тапқырлығы әрдайым жеңіске
жеткізген. Мұрат елінің тәуелсіздігін аңсап, бодандыққа қарсы жыр
толғады. Зар заман ақыны атанды.
|
«Стикерлермен диалог»
әдісі
1.Мұрат Мөңкеұлы қай жерде
дүниеге келген? Кімнің
ұстазы?
2.Мұрат Мөңкеұлы
шығармаларында не туралы айтылады? Қай заманның ерекшелігі
суреттеледі?
1-тапсырма. Шалкиіз, Қазтуған толғауларын
жеткізуде Мұрат Мөңкеұлының еңбегі туралы не білесіңдер? Қосымша
деректерден іздене отырып, ойларыңды қорытып, дәптерлеріңе
жазыңдар.
2-тапсырма. Мұрат Мөңкеұлы шығармаларын
кімдер зерттеді? Білгендеріңді төмендегі кесте бойынша дәптерлеріңе
толтырыңдар.
Зерттеушілер
|
Мұрат Мөңкеұлы туралы
еңбектері мен пікірлері
|
|
|
|
1-10
балл
Дескриптор:
-
Сұрақтарға нақты жауап
береді;
-
Қосымша деректер
келтіреді;
-
Өлеңді мәнерллеп
оқиды
-
Өлеңнің негізгі ойын
айтады
-
Ой
қорытады
Кестені
толтыруда:
-
Зерттеушілерді
атайды
-
Зерттеушілердің еңбектері мен
пікірлерін көрсетеді
-
М.Мөңкеұлының еңбектері
мен
-
пікірлеріне талдау
жасайды.
-
Дәптермен жұмыс
жүргізеді
|
|
Соңы
1
мин
|
Кері
байланыс: Мұғалім оқу мақсаттарына қайта
тоқталып, күтілетін нәтижеге қаншалықты қол жеткізгендеріне
тоқталады.
|
«Көңіл-күй
құмырасы»
Оқушылар сабақтағы
жетістіктерін, көңіл-күйін өздері
бағалайды.
|
|
|