|
Мұғалім(-дер) Teacher(s)/ Учитель(-ля)/ |
Сихимбаева М.М. Турганова Н.М. Жалилова М.Л. Мурадуллаева А.Н. |
Пән және пәндік топ/ 8-сынып Subject group and discipline/ Предмет и предметная группа |
Тіл және әдебиет Қазақ тілі мен әдебиеті |
||
|
Юниттың атауы/ Unit title/ Название юнита |
Биоалуантүрлілік, жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер. |
MYP жылы/ MYP year/ MYP год |
4-жыл 8-сынып |
Юниттың ұзақтылығы (сағат) / Unit duration (hrs)/ Продолжительность юнита (часы) |
6 |
Зерттеу: Юниттың мақсаты
Inquiry: Establishing the purpose of the unit
Исследование: Цель юнита
|
Негізгі концепциялар/Key concept/ Ключевые концепции |
Пәндік концепциялар / Related concept(s)/ Предметные концепции |
Ғаламдық мәнмәтін/Global context/ Глобальный контекст |
|
|
Қарым-қатынас |
Көзқарас |
Жеке және мәдени көзқарас Адам табиғаты мен адамдық қадір-қасиеті; моральдық пайымдау және этикалық пайымдау; сана мен ақыл |
|
|
Зерттеу идеясы/Statement of inquiry/ Идея исследования |
|||
|
Адамдар арасындағы қарым-қатынас олардың жеке және мәдени көзқарастарына байланысты қалыптасады |
|||
|
Зерттеу сұрақтары /Inquiry questions/ Вопросы исследования |
|||
|
Деректі сұрақ /Factual/Фактические— Қазақстанда жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарларды ата? Концептуалды сұрақ /Conceptual/ Концептуальные— Биоалуантүрлілік терминін қалай түсінесің?? «Пікір-таласты сұрақ /Debatable/Дебатные –Жабайы жануарлар мен өсімдіктерді үй жағдайында өсіруге бола ма? |
|||
|
|
|||
|
Мақсаттар/Objectives/Цели |
Қорытынды бақылау жұмысы /Summative assessment/Констатирующая работа |
||
|
А Талдау III. Мысалдарды қолдану, түсіндіру және терминдер арқылы тақырып пен идеяны дәлелдей алу; В Ұйымдастыру II. Пікірі мен идеясын бірізді және жүйелі жеткізу; |
БЖБ-1
1-тапсырма Дескриптор -мәтіннен 7 маңызды тірек сөздерді анықтаңдар. 1б. -тірек сөздер негізінде мәтіннің тақырыбын анықтау. 1б. -мәтіннің идеясын анықтау. 2 б. -мәтіннің ішінен күшейткіш үстеулерді теріп жазыңдар. 2 б.
2-тапсырма.Жазылым. Жартқышты қанша бақсаң да тауға қарап улиды деген мақалдың мағынасын ашып жазыңыз
-тақырыпқа байланысты өз пікірін ауызша жеткізеді. 1б. -орфоэпиялық нормаларды сақтайды. 1б. -пікірін білдіруде бірізділікті және жүйелілікті сақтайды,1б. - сөздік қоры ескеріледі. 1б. |
Оқушы мәтіннің тақырыбы мен идеясын анықтай отырып, мәтін мазмұнына сыни тұрғыдан қарайды, автордың негізгі ойын түсініп, өз көзқарасын қалыптастыруды үйренеді.
Айтылым дағдылары оқушылардың сөздік қорын, грамматикалық құрылымдарды, және сөйлеу мәнерін дамытуға ықпал етеді. |
|
|
Оқыту әдіс-тәсілдері/Approaches to learning (ATL)/ Подходы к обучению |
|||
|
|
|||
Іс-әрекет: зерттеу арқылы оқыту мен сабақ беру/ Action: Teaching and learning through inquiry/Действие: обучение и преподавание через исследование
|
Мазмұны/Content/Содержание |
Оқыту процессі/Learning process/Процесс обучения |
|
|
1-сабақ..1.Сөйлем құрастыру: "Жабайы жануарлар әлемі" деген мақалға өз пікіріңізді білдіретін сөйлемдер құрастырыңыз. 2.Шығармашылық жұмыс: Қазақ халқының еңбек адамдары туралы пікіріңізді жазыңыз. Еңбек адамының күнделікті өмірдегі рөлі мен маңызына тоқталыңыз. Мысалы, "Еңбек – ердің күші, байлықтың бастауы" деген ұғымды түсіндіру үшін еңбек адамның қоғамдағы орны туралы әңгімелеңіз.3. Мақал-мәтелдерді талдау (еңбек тақырыбына байланысты) 2-сабақ. 1.Сөздікпен жұмыс 2. Эссе: Аңшылық пен құсбегілік туралы өз ойларыңызды жазыңыз. Қазақ халқының табиғатпен байланысы мен осы өнердің ерекшеліктері туралы баяндаңыз. 3. Түсіндірме: Аң аулау және құсбегілік тәсілдері қандай дәстүрлерге негізделген? Қазіргі таңда осы өнердің сақталуы мен дамуы туралы пікіріңізді жазыңыз. 3-сабақ. 1. Мазмұнды баяндау: "Жылқышы" әңгімесінің мазмұнын қысқаша баяндап, оның негізгі тақырыбы мен идеясын түсіндіріңіз. 2.Талдау: Әңгімедегі басты кейіпкер – жылқышы туралы ой бөлісіңіз. Оның қандай адам екенін, еңбекқорлығы мен өмірге деген көзқарасын сипаттап жазу. 3 «Жылқышы» әңгімесі бойынша кластер түзу 4-сабақ. 1. Сөйлем құрастыру: Мамандықтар туралы өз ойыңызды білдіретін 5 сөйлем құрастырыңыз. Мысалы, "Менің арманым – дәрігер болу, себебі мен адамдардың денсаулығына көмектескім келеді." 2. Шығарма: Өз таңдаған мамандығыңыз туралы эссе жазыңыз. Ол мамандықтың қоғам үшін маңызы, сол мамандықтың қиындықтары мен артықшылықтары туралы пікіріңізді білдіріңіз. 3. Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер: "Мамандықтың түбі – бақ" немесе "Еңбек етсең, емерсің" деген мақалдарды талқылап, осы мақалдардың мағынасын түсіндіріңіз. 5-сабақ. Түсініктеме: "Кәсіп – бақыттың шырағы" деген ұғымды түсіндіріңіз. Кәсіптің адам өміріндегі орны мен маңызы туралы өз пікіріңізді білдіріңіз. Шығарма: Кәсіптің адамға бақыт әкелетіндігі туралы эссе жазыңыз. Кәсіп арқылы қалай табыс табуға және өмірдегі мақсатыңызға жетуге болатынын түсіндіріңіз. Диалог: Кәсіп пен бақыт туралы екі адамның арасындағы әңгімесін жазыңыз. Бір адам кәсіптің адам өміріндегі мәні туралы ойларын айтса, екінші адам оның дәлелдеріне жауап береді. 6-сабақ. Мазмұнды баяндау: Қазақстанның су қорлары туралы әңгімелеп беріңіз. Қандай негізгі су көздері бар? Қазақстанда су қорларының жағдайы мен экологиялық мәселелерін сипаттап жазу. Түсіндірме: "Сусыз тіршілік жоқ" деген мақалдың мағынасын түсіндіріп, судың тіршіліктегі маңызын дәлелдеп көріңіз. Сұрақ-жауап: Қазақстанның су ресурстарының экологиялық жағдайын қалай жақсартуға болады деп ойлайсыз? 7-сабақ 1.Эссе жазу: Арал теңізінің экологиялық жағдайы туралы жазып, оның экологиялық апатқа ұшырауына не себеп болғанын түсіндіріңіз. Бұл экологиялық дағдарыстың салдары қандай болды? 2.Талдау: Экологиялық апатқа ұшыраған өзендер мен көлдердің қазіргі жағдайы туралы сұрақ қойып, оның Қазақстан табиғатына тигізетін әсерін талдаңыз. 8-сабақ 1.Шығармашылық тапсырма: Балықшылардың күнделікті өмірі мен кәсіптері туралы эссе жазыңыз. Олардың табиғатпен байланысы және балық аулау кәсібінің маңызды рөлі туралы ой бөлісіңіз. 2.Мазмұнды баяндау: Балықшы өмірінің қиындықтары мен артықшылықтарын қарастырып, олар туралы деректер келтіріңіз. 9-сабақ 1."Судың тіршіліктегі пайдасы" деген тақырып бойынша судың адам өмірі мен табиғаттағы рөлі туралы жазып беріңіз. Судың экологиялық маңызын да қамтыңыз. 2.Судың тіршілік үшін маңызы туралы жеке пікіріңізді білдіріп, оның экологиялық және өмірлік маңызын түсіндіріңіз. 10-сабақ ТЖБ 11-сабақ.
|
|
Қалыптастырушы бағалау жұмысы/Formative assessment/Формирующее оценивание Сабақ барысындағы ҚБ |
|
|
Дифференциация/Differentiation/ Дифференциация Мақал-мәтелдермен жұмыс Сурет бойынша әңгіме құрау Сұрақ-жауап ойыны Судың маңыздылығы туралы сурет салу Кестемен жұмыс |
|
|
Қор/ Resources/Ресурсы Қор / Ресурсы
|
|
Рефлексия: жоспарлауды, оқыту процессін, ізденіс әсерін қарастыру/Reflection: Considering the planning, process and impact of the inquiry/Рефлексия: Рассмотрение планирования, процесса и воздействия исследования
|
Юниттың басталуына дейін/Prior to teaching the unit/До начало юнита |
Оқыту барысында/During teaching/ Во время обучения |
Юнитты оқытып болғаннан кейін/After teaching the unit/После преподования юнита |
|
Оқу барысында кәсіби қызмет саласындағы әртүрлі мамандықтармен және олардың ерекшеліктерімен танысады. Сонымен қатар, бұл тақырып менің еңбекке деген қарым-қатынасымды өзгертіп, енді кез келген еңбектің өзіндік мәні барын және оны бағалау керектігін ұғады. Қазақстанның су ресурстары тақырыбы мен үшін табиғатты қорғау мен экологияның қаншалықты маңызды екенін ұғады. Су ресурстарының шектеулі екенін және оны үнемдеу қажеттілігін түсінеді. . |
|
Middle Years Programme Unit planner 2
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8-сынып. Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер
8-сынып. Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер
|
Мұғалім(-дер) Teacher(s)/ Учитель(-ля)/ |
Сихимбаева М.М. Турганова Н.М. Жалилова М.Л. Мурадуллаева А.Н. |
Пән және пәндік топ/ 8-сынып Subject group and discipline/ Предмет и предметная группа |
Тіл және әдебиет Қазақ тілі мен әдебиеті |
||
|
Юниттың атауы/ Unit title/ Название юнита |
Биоалуантүрлілік, жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер. |
MYP жылы/ MYP year/ MYP год |
4-жыл 8-сынып |
Юниттың ұзақтылығы (сағат) / Unit duration (hrs)/ Продолжительность юнита (часы) |
6 |
Зерттеу: Юниттың мақсаты
Inquiry: Establishing the purpose of the unit
Исследование: Цель юнита
|
Негізгі концепциялар/Key concept/ Ключевые концепции |
Пәндік концепциялар / Related concept(s)/ Предметные концепции |
Ғаламдық мәнмәтін/Global context/ Глобальный контекст |
|
|
Қарым-қатынас |
Көзқарас |
Жеке және мәдени көзқарас Адам табиғаты мен адамдық қадір-қасиеті; моральдық пайымдау және этикалық пайымдау; сана мен ақыл |
|
|
Зерттеу идеясы/Statement of inquiry/ Идея исследования |
|||
|
Адамдар арасындағы қарым-қатынас олардың жеке және мәдени көзқарастарына байланысты қалыптасады |
|||
|
Зерттеу сұрақтары /Inquiry questions/ Вопросы исследования |
|||
|
Деректі сұрақ /Factual/Фактические— Қазақстанда жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарларды ата? Концептуалды сұрақ /Conceptual/ Концептуальные— Биоалуантүрлілік терминін қалай түсінесің?? «Пікір-таласты сұрақ /Debatable/Дебатные –Жабайы жануарлар мен өсімдіктерді үй жағдайында өсіруге бола ма? |
|||
|
|
|||
|
Мақсаттар/Objectives/Цели |
Қорытынды бақылау жұмысы /Summative assessment/Констатирующая работа |
||
|
А Талдау III. Мысалдарды қолдану, түсіндіру және терминдер арқылы тақырып пен идеяны дәлелдей алу; В Ұйымдастыру II. Пікірі мен идеясын бірізді және жүйелі жеткізу; |
БЖБ-1
1-тапсырма Дескриптор -мәтіннен 7 маңызды тірек сөздерді анықтаңдар. 1б. -тірек сөздер негізінде мәтіннің тақырыбын анықтау. 1б. -мәтіннің идеясын анықтау. 2 б. -мәтіннің ішінен күшейткіш үстеулерді теріп жазыңдар. 2 б.
2-тапсырма.Жазылым. Жартқышты қанша бақсаң да тауға қарап улиды деген мақалдың мағынасын ашып жазыңыз
-тақырыпқа байланысты өз пікірін ауызша жеткізеді. 1б. -орфоэпиялық нормаларды сақтайды. 1б. -пікірін білдіруде бірізділікті және жүйелілікті сақтайды,1б. - сөздік қоры ескеріледі. 1б. |
Оқушы мәтіннің тақырыбы мен идеясын анықтай отырып, мәтін мазмұнына сыни тұрғыдан қарайды, автордың негізгі ойын түсініп, өз көзқарасын қалыптастыруды үйренеді.
Айтылым дағдылары оқушылардың сөздік қорын, грамматикалық құрылымдарды, және сөйлеу мәнерін дамытуға ықпал етеді. |
|
|
Оқыту әдіс-тәсілдері/Approaches to learning (ATL)/ Подходы к обучению |
|||
|
|
|||
Іс-әрекет: зерттеу арқылы оқыту мен сабақ беру/ Action: Teaching and learning through inquiry/Действие: обучение и преподавание через исследование
|
Мазмұны/Content/Содержание |
Оқыту процессі/Learning process/Процесс обучения |
|
|
1-сабақ..1.Сөйлем құрастыру: "Жабайы жануарлар әлемі" деген мақалға өз пікіріңізді білдіретін сөйлемдер құрастырыңыз. 2.Шығармашылық жұмыс: Қазақ халқының еңбек адамдары туралы пікіріңізді жазыңыз. Еңбек адамының күнделікті өмірдегі рөлі мен маңызына тоқталыңыз. Мысалы, "Еңбек – ердің күші, байлықтың бастауы" деген ұғымды түсіндіру үшін еңбек адамның қоғамдағы орны туралы әңгімелеңіз.3. Мақал-мәтелдерді талдау (еңбек тақырыбына байланысты) 2-сабақ. 1.Сөздікпен жұмыс 2. Эссе: Аңшылық пен құсбегілік туралы өз ойларыңызды жазыңыз. Қазақ халқының табиғатпен байланысы мен осы өнердің ерекшеліктері туралы баяндаңыз. 3. Түсіндірме: Аң аулау және құсбегілік тәсілдері қандай дәстүрлерге негізделген? Қазіргі таңда осы өнердің сақталуы мен дамуы туралы пікіріңізді жазыңыз. 3-сабақ. 1. Мазмұнды баяндау: "Жылқышы" әңгімесінің мазмұнын қысқаша баяндап, оның негізгі тақырыбы мен идеясын түсіндіріңіз. 2.Талдау: Әңгімедегі басты кейіпкер – жылқышы туралы ой бөлісіңіз. Оның қандай адам екенін, еңбекқорлығы мен өмірге деген көзқарасын сипаттап жазу. 3 «Жылқышы» әңгімесі бойынша кластер түзу 4-сабақ. 1. Сөйлем құрастыру: Мамандықтар туралы өз ойыңызды білдіретін 5 сөйлем құрастырыңыз. Мысалы, "Менің арманым – дәрігер болу, себебі мен адамдардың денсаулығына көмектескім келеді." 2. Шығарма: Өз таңдаған мамандығыңыз туралы эссе жазыңыз. Ол мамандықтың қоғам үшін маңызы, сол мамандықтың қиындықтары мен артықшылықтары туралы пікіріңізді білдіріңіз. 3. Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер: "Мамандықтың түбі – бақ" немесе "Еңбек етсең, емерсің" деген мақалдарды талқылап, осы мақалдардың мағынасын түсіндіріңіз. 5-сабақ. Түсініктеме: "Кәсіп – бақыттың шырағы" деген ұғымды түсіндіріңіз. Кәсіптің адам өміріндегі орны мен маңызы туралы өз пікіріңізді білдіріңіз. Шығарма: Кәсіптің адамға бақыт әкелетіндігі туралы эссе жазыңыз. Кәсіп арқылы қалай табыс табуға және өмірдегі мақсатыңызға жетуге болатынын түсіндіріңіз. Диалог: Кәсіп пен бақыт туралы екі адамның арасындағы әңгімесін жазыңыз. Бір адам кәсіптің адам өміріндегі мәні туралы ойларын айтса, екінші адам оның дәлелдеріне жауап береді. 6-сабақ. Мазмұнды баяндау: Қазақстанның су қорлары туралы әңгімелеп беріңіз. Қандай негізгі су көздері бар? Қазақстанда су қорларының жағдайы мен экологиялық мәселелерін сипаттап жазу. Түсіндірме: "Сусыз тіршілік жоқ" деген мақалдың мағынасын түсіндіріп, судың тіршіліктегі маңызын дәлелдеп көріңіз. Сұрақ-жауап: Қазақстанның су ресурстарының экологиялық жағдайын қалай жақсартуға болады деп ойлайсыз? 7-сабақ 1.Эссе жазу: Арал теңізінің экологиялық жағдайы туралы жазып, оның экологиялық апатқа ұшырауына не себеп болғанын түсіндіріңіз. Бұл экологиялық дағдарыстың салдары қандай болды? 2.Талдау: Экологиялық апатқа ұшыраған өзендер мен көлдердің қазіргі жағдайы туралы сұрақ қойып, оның Қазақстан табиғатына тигізетін әсерін талдаңыз. 8-сабақ 1.Шығармашылық тапсырма: Балықшылардың күнделікті өмірі мен кәсіптері туралы эссе жазыңыз. Олардың табиғатпен байланысы және балық аулау кәсібінің маңызды рөлі туралы ой бөлісіңіз. 2.Мазмұнды баяндау: Балықшы өмірінің қиындықтары мен артықшылықтарын қарастырып, олар туралы деректер келтіріңіз. 9-сабақ 1."Судың тіршіліктегі пайдасы" деген тақырып бойынша судың адам өмірі мен табиғаттағы рөлі туралы жазып беріңіз. Судың экологиялық маңызын да қамтыңыз. 2.Судың тіршілік үшін маңызы туралы жеке пікіріңізді білдіріп, оның экологиялық және өмірлік маңызын түсіндіріңіз. 10-сабақ ТЖБ 11-сабақ.
|
|
Қалыптастырушы бағалау жұмысы/Formative assessment/Формирующее оценивание Сабақ барысындағы ҚБ |
|
|
Дифференциация/Differentiation/ Дифференциация Мақал-мәтелдермен жұмыс Сурет бойынша әңгіме құрау Сұрақ-жауап ойыны Судың маңыздылығы туралы сурет салу Кестемен жұмыс |
|
|
Қор/ Resources/Ресурсы Қор / Ресурсы
|
|
Рефлексия: жоспарлауды, оқыту процессін, ізденіс әсерін қарастыру/Reflection: Considering the planning, process and impact of the inquiry/Рефлексия: Рассмотрение планирования, процесса и воздействия исследования
|
Юниттың басталуына дейін/Prior to teaching the unit/До начало юнита |
Оқыту барысында/During teaching/ Во время обучения |
Юнитты оқытып болғаннан кейін/After teaching the unit/После преподования юнита |
|
Оқу барысында кәсіби қызмет саласындағы әртүрлі мамандықтармен және олардың ерекшеліктерімен танысады. Сонымен қатар, бұл тақырып менің еңбекке деген қарым-қатынасымды өзгертіп, енді кез келген еңбектің өзіндік мәні барын және оны бағалау керектігін ұғады. Қазақстанның су ресурстары тақырыбы мен үшін табиғатты қорғау мен экологияның қаншалықты маңызды екенін ұғады. Су ресурстарының шектеулі екенін және оны үнемдеу қажеттілігін түсінеді. . |
|
Middle Years Programme Unit planner 2
шағым қалдыра аласыз













