8-сынып. Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер

Тақырып бойынша 22 материал табылды

8-сынып. Биоалуантүрлілік. Жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
МҮР бағдарламасы негізінде Планнер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мұғалім(-дер)

Teacher(s)/

Учитель(-ля)/

Сихимбаева М.М.

Турганова Н.М.

Жалилова М.Л.

Мурадуллаева А.Н.

Пән және пәндік топ/ 8-сынып

Subject group and discipline/

Предмет и предметная группа

Тіл және әдебиет

Қазақ тілі мен әдебиеті

Юниттың атауы/

Unit title/

Название юнита

Биоалуантүрлілік, жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер.

MYP жылы/

MYP year/

MYP год

4-жыл

8-сынып

Юниттың ұзақтылығы (сағат) /

Unit duration (hrs)/

Продолжительность юнита (часы)

6


Зерттеу: Юниттың мақсаты
Inquiry: Establishing the purpose of the unit

Исследование: Цель юнита

Негізгі концепциялар/Key concept/ Ключевые концепции

Пәндік концепциялар / Related concept(s)/ Предметные концепции

Ғаламдық мәнмәтін/Global context/ Глобальный контекст

Қарым-қатынас

Көзқарас

Жеке және мәдени көзқарас

Адам табиғаты мен адамдық қадір-қасиеті; моральдық пайымдау және этикалық пайымдау; сана мен ақыл

Зерттеу идеясы/Statement of inquiry/ Идея исследования

Адамдар арасындағы қарым-қатынас олардың жеке және мәдени көзқарастарына байланысты қалыптасады


Зерттеу сұрақтары /Inquiry questions/ Вопросы исследования

Деректі сұрақ /Factual/Фактические Қазақстанда жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарларды ата?

Концептуалды сұрақ /Conceptual/ Концептуальные— Биоалуантүрлілік терминін қалай түсінесің??

«Пікір-таласты сұрақ /Debatable/Дебатные –Жабайы жануарлар мен өсімдіктерді үй жағдайында өсіруге бола ма?


Мақсаттар/Objectives/Цели

Қорытынды бақылау жұмысы /Summative assessment/Констатирующая работа

А Талдау

III. Мысалдарды қолдану, түсіндіру және терминдер арқылы тақырып пен идеяны дәлелдей алу;


В Ұйымдастыру

II. Пікірі мен идеясын бірізді және жүйелі жеткізу;


БЖБ-1

  1. Оқылым мәтіні бойынша мәтінің тақырыбы мен идеясын анықтау

  2. Қазақстанда су ресурстарын тиімді пайдалану арқылы кәсіпкерлік пен халықтың әл-ауқатын арттыру үшін қандай шаралар қабылдау қажет? тақырыбында өз ойын жүйелі жеткізу

1-тапсырма

Дескриптор

-мәтіннен 7 маңызды тірек сөздерді анықтаңдар. 1б.

-тірек сөздер негізінде мәтіннің тақырыбын анықтау. 1б.

-мәтіннің идеясын анықтау. 2 б.

-мәтіннің ішінен күшейткіш үстеулерді теріп жазыңдар. 2 б.



2-тапсырма.Жазылым. Жартқышты қанша бақсаң да тауға қарап улиды деген мақалдың мағынасын ашып жазыңыз



-тақырыпқа байланысты өз пікірін ауызша жеткізеді. 1б.

-орфоэпиялық нормаларды сақтайды. 1б.

-пікірін білдіруде бірізділікті және жүйелілікті сақтайды,1б.

- сөздік қоры ескеріледі. 1б.



Оқушы мәтіннің тақырыбы мен идеясын анықтай отырып, мәтін мазмұнына сыни тұрғыдан қарайды, автордың негізгі ойын түсініп, өз көзқарасын қалыптастыруды үйренеді.





Айтылым дағдылары оқушылардың сөздік қорын, грамматикалық құрылымдарды, және сөйлеу мәнерін дамытуға ықпал етеді.

Оқыту әдіс-тәсілдері/Approaches to learning (ATL)/ Подходы к обучению


Іс-әрекет: зерттеу арқылы оқыту мен сабақ беру/ Action: Teaching and learning through inquiry/Действие: обучение и преподавание через исследование


Мазмұны/Content/Содержание

Оқыту процессі/Learning process/Процесс обучения


  1. М. Әуезов. “Көксерек”

  2. Құрмаштың күшігі

  3. Аң-құстардың адам тіршілігіне әсері

  4. Қазақстандағы жануарлар әлемі.

  5. Өсімдіктер әлемі

  6. Құстар-табиғаттың бір бөлігі.

1-сабақ..

1.Сөйлем құрастыру: "Жабайы жануарлар әлемі" деген мақалға өз пікіріңізді білдіретін сөйлемдер құрастырыңыз.

2.Шығармашылық жұмыс: Қазақ халқының еңбек адамдары туралы пікіріңізді жазыңыз. Еңбек адамының күнделікті өмірдегі рөлі мен маңызына тоқталыңыз. Мысалы, "Еңбек – ердің күші, байлықтың бастауы" деген ұғымды түсіндіру үшін еңбек адамның қоғамдағы орны туралы әңгімелеңіз.

3. Мақал-мәтелдерді талдау (еңбек тақырыбына байланысты)

2-сабақ.

1.Сөздікпен жұмыс

2. Эссе: Аңшылық пен құсбегілік туралы өз ойларыңызды жазыңыз. Қазақ халқының табиғатпен байланысы мен осы өнердің ерекшеліктері туралы баяндаңыз.

3. Түсіндірме: Аң аулау және құсбегілік тәсілдері қандай дәстүрлерге негізделген? Қазіргі таңда осы өнердің сақталуы мен дамуы туралы пікіріңізді жазыңыз.

3-сабақ.

1. Мазмұнды баяндау: "Жылқышы" әңгімесінің мазмұнын қысқаша баяндап, оның негізгі тақырыбы мен идеясын түсіндіріңіз.

2.Талдау: Әңгімедегі басты кейіпкер – жылқышы туралы ой бөлісіңіз. Оның қандай адам екенін, еңбекқорлығы мен өмірге деген көзқарасын сипаттап жазу.

3 «Жылқышы» әңгімесі бойынша кластер түзу

4-сабақ.

1. Сөйлем құрастыру: Мамандықтар туралы өз ойыңызды білдіретін 5 сөйлем құрастырыңыз. Мысалы, "Менің арманым – дәрігер болу, себебі мен адамдардың денсаулығына көмектескім келеді."

2. Шығарма: Өз таңдаған мамандығыңыз туралы эссе жазыңыз. Ол мамандықтың қоғам үшін маңызы, сол мамандықтың қиындықтары мен артықшылықтары туралы пікіріңізді білдіріңіз.

3. Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер: "Мамандықтың түбі – бақ" немесе "Еңбек етсең, емерсің" деген мақалдарды талқылап, осы мақалдардың мағынасын түсіндіріңіз.

5-сабақ.

Түсініктеме: "Кәсіп – бақыттың шырағы" деген ұғымды түсіндіріңіз. Кәсіптің адам өміріндегі орны мен маңызы туралы өз пікіріңізді білдіріңіз.

Шығарма: Кәсіптің адамға бақыт әкелетіндігі туралы эссе жазыңыз. Кәсіп арқылы қалай табыс табуға және өмірдегі мақсатыңызға жетуге болатынын түсіндіріңіз.

Диалог: Кәсіп пен бақыт туралы екі адамның арасындағы әңгімесін жазыңыз. Бір адам кәсіптің адам өміріндегі мәні туралы ойларын айтса, екінші адам оның дәлелдеріне жауап береді.

6-сабақ.

Мазмұнды баяндау: Қазақстанның су қорлары туралы әңгімелеп беріңіз. Қандай негізгі су көздері бар? Қазақстанда су қорларының жағдайы мен экологиялық мәселелерін сипаттап жазу.

Түсіндірме: "Сусыз тіршілік жоқ" деген мақалдың мағынасын түсіндіріп, судың тіршіліктегі маңызын дәлелдеп көріңіз.

Сұрақ-жауап: Қазақстанның су ресурстарының экологиялық жағдайын қалай жақсартуға болады деп ойлайсыз?

7-сабақ

1.Эссе жазу: Арал теңізінің экологиялық жағдайы туралы жазып, оның экологиялық апатқа ұшырауына не себеп болғанын түсіндіріңіз. Бұл экологиялық дағдарыстың салдары қандай болды?

2.Талдау: Экологиялық апатқа ұшыраған өзендер мен көлдердің қазіргі жағдайы туралы сұрақ қойып, оның Қазақстан табиғатына тигізетін әсерін талдаңыз.

8-сабақ

1.Шығармашылық тапсырма: Балықшылардың күнделікті өмірі мен кәсіптері туралы эссе жазыңыз. Олардың табиғатпен байланысы және балық аулау кәсібінің маңызды рөлі туралы ой бөлісіңіз.

2.Мазмұнды баяндау: Балықшы өмірінің қиындықтары мен артықшылықтарын қарастырып, олар туралы деректер келтіріңіз.

9-сабақ

1."Судың тіршіліктегі пайдасы" деген тақырып бойынша судың адам өмірі мен табиғаттағы рөлі туралы жазып беріңіз. Судың экологиялық маңызын да қамтыңыз.

2.Судың тіршілік үшін маңызы туралы жеке пікіріңізді білдіріп, оның экологиялық және өмірлік маңызын түсіндіріңіз.

10-сабақ

ТЖБ

11-сабақ.

  1. Осы бөлімдер бойынша алған білімдеріңізді жинақтап, 1-2 тақырып бойынша жазбаша жұмыс жасаңыз. Мысалы, экологиялық апат және оның қоршаған ортаға әсері туралы толық баяндама дайындаңыз.

  2. Бөлім бойынша постер қорғау жұмысы


Қалыптастырушы бағалау жұмысы/Formative assessment/Формирующее оценивание

Сабақ барысындағы ҚБ

Дифференциация/Differentiation/ Дифференциация

Мақал-мәтелдермен жұмыс

Сурет бойынша әңгіме құрау

Сұрақ-жауап ойыны

Судың маңыздылығы туралы сурет салу

Кестемен жұмыс

Қор/ Resources/Ресурсы

Қор / Ресурсы

  1. BilimLand

  2. Martebe.kz

  3. 8-сынып қазақ тілі мен әдебиеті оқулығы

  4. Басқа да кітапханалар http://adebiportal.kz http://kazadebiet.kz http://epub.kz Электронды кітапхана «Мєдени мұра» бағдарламасы http://www.madenimura.kz «Әдеби єлем» Алғашқы әдебиет порталы http://www.kazakhadebieti.kz/ «¤негелі µмір иелері» Тарихи тұлѓалар мен танымал адамдардың өмірбаяндары http://ardaktylar.kz/ Әлем єдебиеті журналы http://alemadebiety.kz/

  5. www. Шығармашылық жұмыс

  6. Baribar.kz және Zhas.kz – Қазақстандағы кәсіп түрлері мен еңбек нарығы туралы мақалалар.

  7. LearningApps.org

Рефлексия: жоспарлауды, оқыту процессін, ізденіс әсерін қарастыру/Reflection: Considering the planning, process and impact of the inquiry/Рефлексия: Рассмотрение планирования, процесса и воздействия исследования

Юниттың басталуына дейін/Prior to teaching the unit/До начало юнита

Оқыту барысында/During teaching/ Во время обучения

Юнитты оқытып болғаннан кейін/After teaching the unit/После преподования юнита

Оқу барысында кәсіби қызмет саласындағы әртүрлі мамандықтармен және олардың ерекшеліктерімен танысады. Сонымен қатар, бұл тақырып менің еңбекке деген қарым-қатынасымды өзгертіп, енді кез келген еңбектің өзіндік мәні барын және оны бағалау керектігін ұғады.

Қазақстанның су ресурстары тақырыбы мен үшін табиғатты қорғау мен экологияның қаншалықты маңызды екенін ұғады. Су ресурстарының шектеулі екенін және оны үнемдеу қажеттілігін түсінеді.

.


Какие трудности



Middle Years Programme Unit planner 2

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
187
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі