Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
8 сынып Биология
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
8.4D Биосфера, экожүйе, популяция |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Экожүйелердің компоненттері. Су және құрлық экожүйелері. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.1 экожүйелердің жалпы құрылымының сызбасын жасау
|
Сабақтың мақсаты: |
Экожүйе ұғымымен анықтайды Су және құрлық экожүйелеріне сипаттау Су және құрлық экожүйелерін салыстыру |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 0-3мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жеті рухани қазық» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне ұлттық рухтар ұсыну Топқа бөлу: Арнай рандом платформасында жүзеге асады. |
Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру үшін жақсы рухты сөздер айтады; Оқушылар топтасады І топ «Экожүйе» ІІ топ «Флора» ІІІ топ «Фауна» |
Қошемет сөздермен ынталандыру. Жарайсыңдар! Сәттілік! Бүгінгі сабақта тек 10 балл Өзін өзі бағалау домбыра әдісі қолданады |
Ашық сабақ Тилда сатында жасақталған http://gulmira-ustaz.tilda.ws/page47665893.html |
Жаңа сабаққа 3-5мин |
Алдыңғы білім «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Ұяшықтарды таңдайды |
Бағалау критерийі: -Оқушылар тапсырманы бірлесіп орындайды Сыныптастырының пікірін толықтырады. |
Дескрипторы:
Барлығы әр жауапқа -1балл |
вордвол тапсырмалары https://wordwall.net/ru/resource/55724189
|
Сабақтың ортасы мағынаны түсіну 5-15мин |
« Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу арқылы ұжымдық талқылауды суретпен жұмыс жүргізуді ұсынады
Анаграмма тапсырмасы беріледі "Кинометафора" әдісі Оқушыларға
бейнекөрсетілім көрсетіледі Термин сөздерді жаздыртады Экожүйе-экосистема-ecosystem Бірлестіктер-сообщества-community Өндірушілер-продуценты-hroducers Тұтынушылар-консументтер-consimers Ыдыратушылар-редуценттер-decomposers Қоректік тізбек-цепь питания-power circuit Теорияны бекіту тапсырмалары |
Бағалау критерийі: Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгендерін ұжымда талқылап айтады; Анаграммадан адасқан сөздерді орналастырып тақырыпты ашады
Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын даптерге жазып алады.
Ерілген тапсырманы орындайды |
Мадақтау сөздер арқылы бағалау:
Дескриптер: -экожүйе құрамбөліктерін ажыратады-2балл |
платформада ұсыну https://wordwall.net/ru/resource/55478633
анаграмма вордвол
бейнекөрсетілім https://youtu.be/LwoSQbvqrXA?si=MRxh6rkINhmLmCRF
|
15-20мин
|
«Ойыңмен бөліс» тәсілі Тапсырма №2 Суретте берілген экожүйені атаңыз: А В А_________________________________________ В_________________________________________ (a) Су экожүйесі мен құрлық экожүйесін салыстырып, Венн диаграммасын толтырыңыз. |
Бағалау критерий: - суретпен жұмыс жасайды -құрлық және су экожүйе компоненттерін атайды
|
Дескриптор: -экожүйе түрлеріне атау береді -экожүйелерді Венн диаграммасы арқылы салыстыра Барлығы-2балл |
ҚБ тапсырмасы Жұмыс даптері оқулық |
Сабақтың ортасы 20-35
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы Топттық жұмыстар ұсынады. Заттардың ағыны және жайылым экожүйесіндегі энергия Су және құрлық экожүйесін сипаттайды Қоректік тізбектерді түсіндіреді |
Бағалау критерийі: -Бірлесіп берілген тапсырманы орындайды -Сұрақтарға жауап береді -Постер қорғайды 1- топ Заттардың ағыны және жайылым экожүйесіндегі энергия 2- топ Су және құрлық экожүйесін сипаттайды 3-топ Қоректік тізбектерді түсіндіреді |
Оқушылар тапсырманы топта орындайды Бәрі Өкіл Таңдау бойынша қорғайды
Бірін бірі +-! Белгілер арқылы бағалайды |
Презентация, түрлі суреттер, плакаттар, маркер
|
Сабақтың ортасы
|
«Көршіңмен ойлас» тәсілі Жұптық жұмыстар ұсынылады. 1-жұп тапсырмасы .Экожүйе құрылымын жазыңыздар
А_____________________________________________ В______________________________________________ С______________________________________________ Д______________________________________________ 2-жұп тапсырмасы Экожүйеге тән белгілерды анықта 3-жұп тапсырмасы Экожүйе компаненттерін ажырат |
Бағалау критерийі: -суретпен жұмыс жасайды -экожүйе құрылымын жазады -берілген ақпараттарды анықтайды -компоненттерін ажыратады |
Дескриптер: 1-жүп тапсырмасы -экожүйенің құрылымын сурет арқылы атайды.-4балл -ақпараттардың шындық не жалған екендігін анықтайды-4балл -сәйкестігін табады-4балл ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы. |
Жұмыс даптері
2-жұп сілтеме https://wordwall.net/ru/resource/71833972 3-жұп тапсырмасы |
|
Бекіту тапсырмасын платформада тест арқылы ұсынады |
Оқушылар берілген тапсырманы дұрыс жауаптарын белгілеп орындайды |
Дескиптор: -дұрыс жауаптарын белгілейді-1балл |
https://learningapps.org/view24906327
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс 43-45 мин |
Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қоржынға салынған асыққа жазу арқылы қабылдайды. Үй тапсырмасы |
Оқушылар берілген асықтарға Сабаққа түсінуін Қызықты өткендігін жазады Бөлімдеріге өз ойларын жазып қоржынға салады |
Мұғалім оқушыларды домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды 1-5балл-3 450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |