|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Биология |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Гормондар», «Гуморальдық реттелу» ұғымдары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
8.1.7.4 эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін анықтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
эндокриндік, экзокриндік және аралас бездердің айырмашылықтарын түсіндіру; эндокриндік, экзокриндік және аралас бездердің мысалдарын келтіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Біздің еліміз әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0-2мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жеті рухани қазық» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне ұлттық рухтар ұсыну Топқа бөлу: «Мозаика» әдісі (3 топ құру) – Берілген сурет қиындыларын құрастыру арқылы топқа бөлінеді. |
Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру үшін жақсы рухты сөздер айтады; Оқушылар топтасады 1-топ Гармондар 2-топ Эндокринді 3-топ Экзокринді |
Қошемет сөздермен ынталандыру. Жарайсыңдар! Сәттілік! Бүгінгі сабақта тек 10балл Өзін өзі бағалау домбыра әдісі қолданады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Алдыңғы білім. «Жеті шелпек» әдісі Таяқшаның, құтышаның және түкті жасушалардың құрылымы мен қызметі тест тапсырмасын 7 ұяшықта ұсыну |
Оқушылар ұяшықтарды таңдай отырып тапсырманы орындайды |
Дескриптор:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5-10мин |
Кіру билеті» әдісі арқылы жаңа сабақты анықтау үшін сұрақтарды QR-кодта Padlet тақтасында ұсынады
1.Гормон дегеніміз не? 2.Қандай гормондарды білесіздер? 3.Гормондардың қызметі? «Медиа» әдісі арқылы бейнекөрсетілім ұсынады Мұғалім түсіндірме жүргізеді Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады |
Оқушылар тақырыпты анықтау үшін QR-кодта кіру билеті сұрақтарына жауап береді Суретті қолданады Бейнені көрң отырып өз жауаптарын негіздейді |
Бағалау критерийі: -Кіру билеті сұрақтарына жауаптарын ұсынады -Суретті солейтеді -тапсырмалар орындайды Дескриптор: -сәйкестігін табады-1балл |
https://padlet.com/yerzhan_2025/padlet-vu2ox28dlfhx1keh https://youtu.be/7SKGEDrsm5w?si=A-tuYRzpMAqaQvQHи |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 10-15мин |
Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырмалары беріледі, тапсырманы дәптеріне жазады. Тапсырма-1 1. Терминдерге түсініктеме беріңіз. Гормон дегеніміз: _______________________________________________ _______________________________________________Гормон қызметін атаңыз: _______________________________________________ Гормон қасиеті: (a) Кестені толтырыңыз.
Тапсырма -2 Сәйкестігін тап тапсырмасын платформада орындатады |
Бағалау критерийі:
-Эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін көрсетеді;
|
Дескриптор:
-гормонға анықтама береді – 1 балл; - гормонның қасиеті мен қызметін сипаттайды – 1 балл; - эндокринді безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл; - экзокринді безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл; - аралас безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл; -сәйкестендіреді-1балл |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15-30мин
|
«Джигсо» әдісі. Топтық жұмыс. Берілген тақырыптарды топта талқылап, постер арқылы сыныпқа түсіндіру. 1-топ- Сыртқы секреция бездері 2-топ-Ішкі секреция бездері 3-топ- Аралас секреция бездері
|
Оқушылар тапсырманы топта орындайды Бәрі Өкіл Таңдау бойынша қорғайды |
Бірін бірі +-! Белгілер арқылы бағалайды
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
40-43мин |
Тақырыпты қорытындылау үшін тест тапсырмасын платформада ұсынады |
Бағалау критерийі:
- Бездердің негізгі қызметтерін сипаттайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
- гормондарды атайды және қызметін түсіндіреді – 3 балл; |
https://wordwall.net/ru/resource/66027358
https://wordwall.net/ru/resource/66027313
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс 43-45 мин |
Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қоржынға салынған асыққа жазу арқылы қабылдайды.
Үй тапсырмасы
|
Оқушылар берілген асықтарға Сабаққа түсінуін Қызықты өткендігін жазады Бөлімдеріге өз ойларын жазып қоржынға салады |
Мұғалім оқушыларды домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды 1-5балл-3 5-7балл-4 8-10балл-5
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Күшенбаева Гульмира ТалғатбекқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 8 сынып Биология Гормондар Ашық сбақ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
8 сынып Биология Гормондар Ашық сбақМатериал туралы қысқаша түсінік
Гормондар тақырыбына ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















