Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Биология

    Бөлім:



    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Гормондар», «Гуморальдық реттелу» ұғымдары.

    Оқу мақсаты:

    8.1.7.4 эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін анықтау.


    Сабақтың мақсаты:

    эндокриндік, экзокриндік және аралас бездердің айырмашылықтарын түсіндіру; эндокриндік, экзокриндік және аралас бездердің мысалдарын келтіреді

    Құндылыққа баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Біздің еліміз әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданады

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-2мин

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жеті рухани қазық» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне ұлттық рухтар ұсыну

    Топқа бөлу: «Мозаика» әдісі (3 топ құру) – Берілген сурет қиындыларын құрастыру арқылы топқа бөлінеді.





    Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру үшін жақсы рухты сөздер айтады;

    Оқушылар топтасады

    1-топ Гармондар

    2-топ Эндокринді

    3-топ Экзокринді

    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!


    Бүгінгі сабақта тек 10балл

    Өзін өзі бағалау домбыра әдісі қолданады






    Алдыңғы білім. «Жеті шелпек» әдісі

    Таяқшаның, құтышаның және түкті жасушалардың құрылымы мен қызметі тест тапсырмасын 7 ұяшықта ұсыну

    Оқушылар ұяшықтарды таңдай отырып тапсырманы орындайды

    Дескриптор:

    • Дұрыс жауаптарын белгілейді-1балл


    https://wordwall.net/ru/resource/68864181

    5-10мин


    Кіру билеті» әдісі арқылы жаңа сабақты анықтау үшін сұрақтарды QR-кодта Padlet тақтасында ұсынады


    1.Гормон дегеніміз не? 2.Қандай гормондарды білесіздер? 3.Гормондардың қызметі?


    «Медиа» әдісі арқылы бейнекөрсетілім ұсынады

    Мұғалім түсіндірме жүргізеді

    Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады





    Оқушылар тақырыпты анықтау үшін QR-кодта кіру билеті сұрақтарына жауап береді

    Суретті қолданады

    Бейнені көрң отырып өз жауаптарын негіздейді



    Бағалау критерийі:

    -Кіру билеті сұрақтарына жауаптарын ұсынады

    -Суретті солейтеді

    -тапсырмалар орындайды





    Дескриптор:

    -сәйкестігін табады-1балл

    https://padlet.com/yerzhan_2025/padlet-vu2ox28dlfhx1keh




    https://youtu.be/7SKGEDrsm5w?si=A-tuYRzpMAqaQvQHи


    https://learningapps.org/watch?v=p6i9oucr324

    Сабақтың ортасы

    10-15мин



















    Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырмалары беріледі, тапсырманы дәптеріне жазады.

    Тапсырма-1

    1. Терминдерге түсініктеме беріңіз.

    Гормон дегеніміз:

    _______________________________________________

    _______________________________________________Гормон қызметін атаңыз:

    _______________________________________________

    Гормон қасиеті:

    (a) Кестені толтырыңыз.


    Бездердің түрлері

    Эндокринді бездері

    Экзокринді бездері

    Аралас бездер

    Анықтамасы




    Ағзаның реттеуші қызметтеріне әсер етуі




    Тапсырма -2

    Сәйкестігін тап тапсырмасын платформада орындатады

    Бағалау критерийі:


    -Эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін көрсетеді;

















    Дескриптор:


    -гормонға анықтама береді – 1 балл;

    - гормонның қасиеті мен қызметін сипаттайды – 1 балл;

    - эндокринді безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл;

    - экзокринді безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл;

    - аралас безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл;

    -сәйкестендіреді-1балл




















    https://wordwall.net/ru/resource/66027235

    15-30мин


    «Джигсо» әдісі. Топтық жұмыс.

    Берілген тақырыптарды топта талқылап, постер арқылы сыныпқа түсіндіру.

    1-топ- Сыртқы секреция бездері

    2-топ-Ішкі секреция бездері

    3-топ- Аралас секреция бездері


    Оқушылар тапсырманы топта орындайды

    Бәрі

    Өкіл

    Таңдау

    бойынша қорғайды

    Бірін бірі +-! Белгілер арқылы бағалайды



    40-43мин

    Суретті пайдаланып, кестені толтырыңыз.



    Бездер атауы

    Гормондары

    Қызметі

    1-



    2-



    3-



    4-



    5-



    6-





    Тақырыпты қорытындылау үшін тест тапсырмасын платформада ұсынады

    Бағалау критерийі:


    - Бездердің негізгі қызметтерін сипаттайды;



    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


    Дескриптор:


    - гормондарды атайды және қызметін түсіндіреді – 3 балл;

    https://wordwall.net/ru/resource/66027358











    https://wordwall.net/ru/resource/66027313


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Кері байланыс

    43-45 мин

    Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қоржынға салынған асыққа жазу арқылы қабылдайды.





    Үй тапсырмасы



    Оқушылар берілген асықтарға

    Сабаққа түсінуін

    Қызықты өткендігін жазады

    Бөлімдеріге өз ойларын жазып қоржынға салады

    Мұғалім оқушыларды домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

    1-5балл-3

    5-7балл-4

    8-10балл-5



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Күшенбаева Гульмира Талғатбекқызы
    24 Ақпан 2024
    403
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8 сынып Биология Гормондар Ашық сбақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8 сынып Биология Гормондар Ашық сбақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Гормондар тақырыбына ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Биология

    Бөлім:



    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Гормондар», «Гуморальдық реттелу» ұғымдары.

    Оқу мақсаты:

    8.1.7.4 эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін анықтау.


    Сабақтың мақсаты:

    эндокриндік, экзокриндік және аралас бездердің айырмашылықтарын түсіндіру; эндокриндік, экзокриндік және аралас бездердің мысалдарын келтіреді

    Құндылыққа баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Біздің еліміз әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданады

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-2мин

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жеті рухани қазық» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне ұлттық рухтар ұсыну

    Топқа бөлу: «Мозаика» әдісі (3 топ құру) – Берілген сурет қиындыларын құрастыру арқылы топқа бөлінеді.





    Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру үшін жақсы рухты сөздер айтады;

    Оқушылар топтасады

    1-топ Гармондар

    2-топ Эндокринді

    3-топ Экзокринді

    Қошемет сөздермен ынталандыру.

    Жарайсыңдар!

    Сәттілік!


    Бүгінгі сабақта тек 10балл

    Өзін өзі бағалау домбыра әдісі қолданады






    Алдыңғы білім. «Жеті шелпек» әдісі

    Таяқшаның, құтышаның және түкті жасушалардың құрылымы мен қызметі тест тапсырмасын 7 ұяшықта ұсыну

    Оқушылар ұяшықтарды таңдай отырып тапсырманы орындайды

    Дескриптор:

    • Дұрыс жауаптарын белгілейді-1балл


    https://wordwall.net/ru/resource/68864181

    5-10мин


    Кіру билеті» әдісі арқылы жаңа сабақты анықтау үшін сұрақтарды QR-кодта Padlet тақтасында ұсынады


    1.Гормон дегеніміз не? 2.Қандай гормондарды білесіздер? 3.Гормондардың қызметі?


    «Медиа» әдісі арқылы бейнекөрсетілім ұсынады

    Мұғалім түсіндірме жүргізеді

    Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады





    Оқушылар тақырыпты анықтау үшін QR-кодта кіру билеті сұрақтарына жауап береді

    Суретті қолданады

    Бейнені көрң отырып өз жауаптарын негіздейді



    Бағалау критерийі:

    -Кіру билеті сұрақтарына жауаптарын ұсынады

    -Суретті солейтеді

    -тапсырмалар орындайды





    Дескриптор:

    -сәйкестігін табады-1балл

    https://padlet.com/yerzhan_2025/padlet-vu2ox28dlfhx1keh




    https://youtu.be/7SKGEDrsm5w?si=A-tuYRzpMAqaQvQHи


    https://learningapps.org/watch?v=p6i9oucr324

    Сабақтың ортасы

    10-15мин



















    Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырмалары беріледі, тапсырманы дәптеріне жазады.

    Тапсырма-1

    1. Терминдерге түсініктеме беріңіз.

    Гормон дегеніміз:

    _______________________________________________

    _______________________________________________Гормон қызметін атаңыз:

    _______________________________________________

    Гормон қасиеті:

    (a) Кестені толтырыңыз.


    Бездердің түрлері

    Эндокринді бездері

    Экзокринді бездері

    Аралас бездер

    Анықтамасы




    Ағзаның реттеуші қызметтеріне әсер етуі




    Тапсырма -2

    Сәйкестігін тап тапсырмасын платформада орындатады

    Бағалау критерийі:


    -Эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін көрсетеді;

















    Дескриптор:


    -гормонға анықтама береді – 1 балл;

    - гормонның қасиеті мен қызметін сипаттайды – 1 балл;

    - эндокринді безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл;

    - экзокринді безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл;

    - аралас безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл;

    -сәйкестендіреді-1балл




















    https://wordwall.net/ru/resource/66027235

    15-30мин


    «Джигсо» әдісі. Топтық жұмыс.

    Берілген тақырыптарды топта талқылап, постер арқылы сыныпқа түсіндіру.

    1-топ- Сыртқы секреция бездері

    2-топ-Ішкі секреция бездері

    3-топ- Аралас секреция бездері


    Оқушылар тапсырманы топта орындайды

    Бәрі

    Өкіл

    Таңдау

    бойынша қорғайды

    Бірін бірі +-! Белгілер арқылы бағалайды



    40-43мин

    Суретті пайдаланып, кестені толтырыңыз.



    Бездер атауы

    Гормондары

    Қызметі

    1-



    2-



    3-



    4-



    5-



    6-





    Тақырыпты қорытындылау үшін тест тапсырмасын платформада ұсынады

    Бағалау критерийі:


    - Бездердің негізгі қызметтерін сипаттайды;



    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


    Дескриптор:


    - гормондарды атайды және қызметін түсіндіреді – 3 балл;

    https://wordwall.net/ru/resource/66027358











    https://wordwall.net/ru/resource/66027313


    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Кері байланыс

    43-45 мин

    Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қоржынға салынған асыққа жазу арқылы қабылдайды.





    Үй тапсырмасы



    Оқушылар берілген асықтарға

    Сабаққа түсінуін

    Қызықты өткендігін жазады

    Бөлімдеріге өз ойларын жазып қоржынға салады

    Мұғалім оқушыларды домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

    1-5балл-3

    5-7балл-4

    8-10балл-5



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 8 сынып
    24.02.2024
    403
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Күшенбаева Гульмира Талғатбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации