Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
8 сынып Биология Гормондар Ашық сбақ
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Биология |
||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
|
||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Гормондар», «Гуморальдық реттелу» ұғымдары. |
||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
8.1.7.4 эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
эндокриндік, экзокриндік және аралас бездердің айырмашылықтарын түсіндіру; эндокриндік, экзокриндік және аралас бездердің мысалдарын келтіреді |
||||||||||||||||||||||||||
Құндылыққа баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Біздің еліміз әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданады |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-2мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жеті рухани қазық» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне ұлттық рухтар ұсыну Топқа бөлу: «Мозаика» әдісі (3 топ құру) – Берілген сурет қиындыларын құрастыру арқылы топқа бөлінеді. |
Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру үшін жақсы рухты сөздер айтады; Оқушылар топтасады 1-топ Гармондар 2-топ Эндокринді 3-топ Экзокринді |
Қошемет сөздермен ынталандыру. Жарайсыңдар! Сәттілік! Бүгінгі сабақта тек 10балл Өзін өзі бағалау домбыра әдісі қолданады |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім. «Жеті шелпек» әдісі Таяқшаның, құтышаның және түкті жасушалардың құрылымы мен қызметі тест тапсырмасын 7 ұяшықта ұсыну |
Оқушылар ұяшықтарды таңдай отырып тапсырманы орындайды |
Дескриптор:
|
||||||||||||||||||||||||
5-10мин |
Кіру билеті» әдісі арқылы жаңа сабақты анықтау үшін сұрақтарды QR-кодта Padlet тақтасында ұсынады 1.Гормон дегеніміз не? 2.Қандай гормондарды білесіздер? 3.Гормондардың қызметі? «Медиа» әдісі арқылы бейнекөрсетілім ұсынады Мұғалім түсіндірме жүргізеді Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады |
Оқушылар тақырыпты анықтау үшін QR-кодта кіру билеті сұрақтарына жауап береді Суретті қолданады Бейнені көрң отырып өз жауаптарын негіздейді |
Бағалау критерийі: -Кіру билеті сұрақтарына жауаптарын ұсынады -Суретті солейтеді -тапсырмалар орындайды Дескриптор: -сәйкестігін табады-1балл |
https://padlet.com/yerzhan_2025/padlet-vu2ox28dlfhx1keh https://youtu.be/7SKGEDrsm5w?si=A-tuYRzpMAqaQvQHи |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10-15мин |
Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырмалары беріледі, тапсырманы дәптеріне жазады. Тапсырма-1 1. Терминдерге түсініктеме беріңіз. Гормон дегеніміз: _______________________________________________ _______________________________________________Гормон қызметін атаңыз: _______________________________________________ Гормон қасиеті: (a) Кестені толтырыңыз.
Тапсырма -2 Сәйкестігін тап тапсырмасын платформада орындатады |
Бағалау критерийі:
-Эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін көрсетеді;
|
Дескриптор:
-гормонға анықтама береді – 1 балл; - гормонның қасиеті мен қызметін сипаттайды – 1 балл; - эндокринді безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл; - экзокринді безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл; - аралас безге анықтама береді және қызметін түсіндіреді – 1 балл; -сәйкестендіреді-1балл |
|
|||||||||||||||||||||||
15-30мин
|
«Джигсо» әдісі. Топтық жұмыс. Берілген тақырыптарды топта талқылап, постер арқылы сыныпқа түсіндіру. 1-топ- Сыртқы секреция бездері 2-топ-Ішкі секреция бездері 3-топ- Аралас секреция бездері
|
Оқушылар тапсырманы топта орындайды Бәрі Өкіл Таңдау бойынша қорғайды |
Бірін бірі +-! Белгілер арқылы бағалайды
|
|
|||||||||||||||||||||||
40-43мин |
Суретті пайдаланып, кестені толтырыңыз.
Тақырыпты қорытындылау үшін тест тапсырмасын платформада ұсынады |
Бағалау критерийі:
- Бездердің негізгі қызметтерін сипаттайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
- гормондарды атайды және қызметін түсіндіреді – 3 балл; |
https://wordwall.net/ru/resource/66027358
https://wordwall.net/ru/resource/66027313
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс 43-45 мин |
Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қоржынға салынған асыққа жазу арқылы қабылдайды.
Үй тапсырмасы
|
Оқушылар берілген асықтарға Сабаққа түсінуін Қызықты өткендігін жазады Бөлімдеріге өз ойларын жазып қоржынға салады |
Мұғалім оқушыларды домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды 1-5балл-3 5-7балл-4 8-10балл-5
|
405 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |