Материалдар / 8 сынып геометрия курсын қайталау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

8 сынып геометрия курсын қайталау

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2024
60
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8-сыныптағы геометрия курсын қайталау

Күні:

Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы 62

8-сыныптағы геометрия курсын қайталау Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.1.3 параллелограмм анықтамасын білу.

8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану.

Сабақтың мақсаты

  1. Параллелограмм анықтамасын айқындау.

  2. Параллелограммның қасиеттерін тұжырымдау.

Параллелограмм қасиеттерін қолдана отырып, есептер шығару.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

«Ыстық орындық» әдісін оқушылардың өткен сабақта не білгенін, нені үйренгендігін білу мақсатында қолданамын.

  1. Көпбұрыш дегеніміз ...

  2. Дөңес көпбұрыш дегеніміз ...

  3. Көпбұрыш элементтері анықтамалары ...

  4. Көпбұрыш ішкі бұрыштарының қосындыларының формулалары.

Көпбұрыш сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулалары


«Конвер-сұрақ» әдісі. Ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Әрбір топта өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындалады. Әрқайсысына екі минут береміз: топ стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі топқа беріледі, осылай тақырыпты ашқанша барлығы жауап береді. Стикерлерді жинап, сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.(Жаңа сабақты оқып, танысып, дәлелдейді.)


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Презентация

Сабақтың ортвсы

1-тапсырма (Т) «Сәйкестендір» әдісі арқылы төртбұрыш түрлерін анықтамаларымен сәйкестіндіріп, атауларын жазу керек. Алдыңғы тақырыппен байланыстыра отырып, алған білімдерін нығайту.

Shape2 Shape1


сыбайлас қабырғалары өзара тең тіктөртбұрышты

Shape4 Shape3

барлық бұ
ыштары тік болатын параллелогра
м

қарама-қарсы қабырғалары қос-қостан параллель болатын төртбұрыш

барлық қабырғалары тең параллелограмм



2-тапсырма (Т) «Сызбамен жұмыс» әдісін ала отырып, кеңістіктегі төртбұрыштың қабырғаларының дәл орталарын қосқанда пайда болған төртбұрыштың параллелограмм екендігін дәлелдеу арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

B

Shape6 Shape5 L

Shape7 Shape8 Shape9 K C

Shape10

Shape12 Shape11 A N

M D





Дескриптор:

  • төртбұрыштар анықтамасын анықтайды;

  • төртбұрыш түрлерін ажыратады;

  • төртбұрыш атауларын жазады.



ҚБ: Бағдаршам түстері бойынша бағалау

















Дескриптор:

- кеңістікте кез келген төртбұрыш салады;

- төртбұрыш қабырғаларының ортасын табады;

- төртбұрыш қабырғаларының орта нүктелерін қосады;

- төртбұрыш қасиеттерін тұжырымдайды.


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99



Сабақтың аяғы


«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылар бір-бірінің жұмысын бағалайды.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!