|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8-сыныптағы геометрия курсын қайталау |
||
|
Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы 62 |
8-сыныптағы геометрия курсын қайталау Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері. |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.3 параллелограмм анықтамасын білу. 8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Параллелограмм қасиеттерін қолдана отырып, есептер шығару. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы |
«Ыстық орындық» әдісін оқушылардың өткен сабақта не білгенін, нені үйренгендігін білу мақсатында қолданамын.
Көпбұрыш сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулалары |
«Конвер-сұрақ» әдісі. Ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Әрбір топта өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындалады. Әрқайсысына екі минут береміз: топ стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі топқа беріледі, осылай тақырыпты ашқанша барлығы жауап береді. Стикерлерді жинап, сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.(Жаңа сабақты оқып, танысып, дәлелдейді.) |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Презентация |
|||||||||
|
Сабақтың ортвсы |
1-тапсырма (Т) «Сәйкестендір» әдісі арқылы төртбұрыш түрлерін анықтамаларымен сәйкестіндіріп, атауларын жазу керек. Алдыңғы тақырыппен байланыстыра отырып, алған білімдерін нығайту.
2-тапсырма (Т) «Сызбамен жұмыс» әдісін ала отырып, кеңістіктегі төртбұрыштың қабырғаларының дәл орталарын қосқанда пайда болған төртбұрыштың параллелограмм екендігін дәлелдеу арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. B
M D
|
Дескриптор:
ҚБ: Бағдаршам түстері бойынша бағалау
Дескриптор: - кеңістікте кез келген төртбұрыш салады; - төртбұрыш қабырғаларының ортасын табады; - төртбұрыш қабырғаларының орта нүктелерін қосады; - төртбұрыш қасиеттерін тұжырымдайды.
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99
|
|||||||||
|
Сабақтың аяғы |
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылар бір-бірінің жұмысын бағалайды. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сынып геометрия курсын қайталау
8 сынып геометрия курсын қайталау
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8-сыныптағы геометрия курсын қайталау |
||
|
Күні: |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы 62 |
8-сыныптағы геометрия курсын қайталау Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері. |
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.1.3 параллелограмм анықтамасын білу. 8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Параллелограмм қасиеттерін қолдана отырып, есептер шығару. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы |
«Ыстық орындық» әдісін оқушылардың өткен сабақта не білгенін, нені үйренгендігін білу мақсатында қолданамын.
Көпбұрыш сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулалары |
«Конвер-сұрақ» әдісі. Ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Әрбір топта өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындалады. Әрқайсысына екі минут береміз: топ стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі топқа беріледі, осылай тақырыпты ашқанша барлығы жауап береді. Стикерлерді жинап, сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.(Жаңа сабақты оқып, танысып, дәлелдейді.) |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
Презентация |
|||||||||
|
Сабақтың ортвсы |
1-тапсырма (Т) «Сәйкестендір» әдісі арқылы төртбұрыш түрлерін анықтамаларымен сәйкестіндіріп, атауларын жазу керек. Алдыңғы тақырыппен байланыстыра отырып, алған білімдерін нығайту.
2-тапсырма (Т) «Сызбамен жұмыс» әдісін ала отырып, кеңістіктегі төртбұрыштың қабырғаларының дәл орталарын қосқанда пайда болған төртбұрыштың параллелограмм екендігін дәлелдеу арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. B
M D
|
Дескриптор:
ҚБ: Бағдаршам түстері бойынша бағалау
Дескриптор: - кеңістікте кез келген төртбұрыш салады; - төртбұрыш қабырғаларының ортасын табады; - төртбұрыш қабырғаларының орта нүктелерін қосады; - төртбұрыш қасиеттерін тұжырымдайды.
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
http://expert.atamura.kz/kz/books/490#page/99
|
|||||||||
|
Сабақтың аяғы |
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылар бір-бірінің жұмысын бағалайды. |
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз

















