Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар. |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.6. тікбұрышты үшбұрышты 300, 450, 600-қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін табу үшін қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың барлығы: 300, 450, 600 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін табуды қолданады. Оқушылардың басым бөлігі: 300, 450, 600 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін тұжырымдайды. Оқушылардың кейбіреуі:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасын есеп шығару барысында меңгереді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін табады; 300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін есеп шығару барысында қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік және тілдік мақсат: Оқушылар тікбұрышты үшбұрыш, тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасы және сүйір бұрыштарының мәндері туралы талқылау. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Тікбұрышты үшбұрыш, синус, косинус, тангенс, котангенс, бұрыш, катет, гипотенуза, Пифагор теоремасы, сыбайлас жатқан қабырға. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Тікбұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катетінің қарсы жатқан катетіне қатынасы ... Тікбұрышты үшбұрыштың қарама-қарсы катеттерінің қатынасы ... Тікбұрышты үшбұрыштың қарсы жатқан катетінің гипотенузаға қатынасы... Тікбұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катетінің гипотенузаға қатынасы... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Құндылықтарға баулу топта, жұпта, жеке жұмыста бұрыштардың синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін анықтауда, үшбұрыштың периметрлерін есептеуге арналған тапсырма арқылы іске асырылады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Информатика (ақпарат алу, ақпаратты іздеу, ақпаратты талдау, қабылданған ақпаратты есте сақтау, ақпаратты жеткізу, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамытуда). Алгебра (алгебралық есептеулерде, периметр табуда жүзеге асырылады). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Тікбұрышты үшбұрыш, сүйір бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, котангесі, Пифагор теоремасы және кері теоремасы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
«Жүректен- жүрекке» әдісімен сынып оқушылары бір-біріне жылы лебіздерін білдіре отырып, көтеріңкі көңіл-күй өзгерісін, белсенді ахуалын қалыптастыру. (Ұ) Ширату жаттығуы: «Допты лақтыру» әдісі арқылы өткен тақырыптағы білімдерін сұрақ қойып, еске түсіру арқылы ақпараттардың қажеттіліктерін анықтау. Мақсаты: Өткен сабақты қайталап, кері байланыс алу, қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін ортаға салу. 1.Тікбұрышты үшбұрыштың косинусы дегеніміз не? 2.Тік бұрышты үшбұрыштың синусы дегеніміз не? 3. Тік бұрышты үшбұрыштың тангенсі дегеніміз не? 4. Тік бұрышты үшбұрыштың котангенсі дегеніміз не? 5. Пифагор теоремасын тұжырымдаңыз. 6. Тікбұрышты үшбұрыш деп қандай үшбұрышты айтамыз? 7. Тік бұрышты үшбұрыштың элементтерін атаңыз. «Ширату» жаттығуы арқылы сабақтың оқу мақсатын ашу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
«Bilimland» ақпараттық ресурс арқылы жаңа тақырыпты ашатын бейнеролик көрсетіледі. (Ұ) «Түртіп алу» әдісін қолданып және бейнероликті көре отырып, ақпаратты меңгереді. Кестені толтырады,мәндерін табады.
Мақсаты: Жаңа білімді саналы түсінуге, өз ойын басшылыққа алуға, ойын білдіруге үйрету. 1-тапсырма. (Т) «Сәйкестендіру» әдісі арқылы мәндерін анықтайды,сәйкестендіреді, нақты жауабын табады, өз идеяларымен бөліседі. Қалыптастырылатын дағдылар:
Бағалау критерийі:
Дескриптор:
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
(Ж) 2-тапсырма: «Қазына іздеу жолында» әдісі бойынша тапсырманың белгісіз элементтерін табу. Қалыптастырылатын дағдылар: - ақпаратты cаралау; - бірлескен жұмыс; - ойлау, шешім қабылдау.
Бағалау критерийі:
Дескриптор:
ҚБ: «Серпілген сауал» тәсілі арқылы әр жұп бір-біріне кері байланыс жасайды.(... жауабын қалай толықтыруға болады?, ...пікіріне қосыласыздар ма?) Тапсырманы орындау арқылы оқушылардың нәтижеге жетуін қолдау.
(Т) 3-тапсырма «Факт немесе пікір» әдісі.
300
300
Бағалау критерийі:
Дескриптор:
ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі арқылы әр топ өз ойларын ортаға салады, идеяларымен бөліседі,шешім қабылдайды,түзету жұмыстарын жүргізеді. Қалыптастырылатын дағдылар: - өзін-өзі дамыту, - өз ойын сынып алдында қорғай білу, - топ жұмысының нәтижесін көру, - белгілеген мақсатқа қол жеткізу. |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жанабаева Насиба КаримбердиевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 8 сынып Геометрия ҚМЖ Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
8 сынып Геометрия ҚМЖ Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстарМатериал туралы қысқаша түсінік
Сабақты тақырыптық жоспарлау
Материалдың қысқаша нұсқасы Сабақ жоспары
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















