Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 8 сынып Геометрия ҚМЖ Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
8 сынып Геометрия ҚМЖ Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Тікбұрышты үшбұрыштың іргелес
жатқан катетінің қарсы жатқан катетіне қатынасы
...
Тікбұрышты үшбұрыштың
қарама-қарсы катеттерінің қатынасы ...
Тікбұрышты үшбұрыштың қарсы
жатқан катетінің гипотенузаға қатынасы...
Тікбұрышты үшбұрыштың іргелес
жатқан катетінің гипотенузаға қатынасы...
Құндылықтарға баулу
Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы.Құндылықтарға баулутопта, жұпта, жеке жұмыста бұрыштардың
синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін
анықтауда,үшбұрыштыңпериметрлерінесептеуге арналған тапсырма арқылы
іске асырылады.
Пәнаралық байланыс
Информатика (ақпарат алу, ақпаратты іздеу,
ақпаратты талдау, қабылданған ақпаратты есте
сақтау, ақпаратты жеткізу, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын
дамытуда).
Алгебра
(алгебралық
есептеулерде, периметр табуда жүзеге
асырылады).
Алдыңғы
білім
Тікбұрышты үшбұрыш, сүйір
бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, котангесі, Пифагор теоремасы
және кері теоремасы.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
«Жүректен-
жүрекке»әдісімен сынып оқушылары
бір-біріне жылы лебіздерін білдіре отырып,көтеріңкі көңіл-күй
өзгерісін,белсенді ахуалын
қалыптастыру.
(Ұ)Ширатужаттығуы:«Допты
лақтыру»әдісі арқылы өткен тақырыптағы
білімдерін сұрақ қойып, еске түсіру арқылы ақпараттардың
қажеттіліктерін анықтау.
Мақсаты:Өткен сабақты қайталап, кері
байланыс алу, қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ)
туралы бар білгендерін ортаға салу.
1.Тікбұрышты үшбұрыштың
косинусы дегеніміз не?
2.Тік бұрышты үшбұрыштың
синусы дегеніміз не?
3. Тік бұрышты үшбұрыштың
тангенсі дегеніміз не?
4. Тік бұрышты үшбұрыштың
котангенсі дегеніміз не?
5. Пифагор теоремасын
тұжырымдаңыз.
6. Тікбұрышты үшбұрыш деп
қандай үшбұрышты айтамыз?
7. Тік бұрышты үшбұрыштың
элементтерін атаңыз.
«Ширату»жаттығуыарқылы сабақтың оқу мақсатын
ашу.
Сабақтың ортасы
«Bilimland»ақпараттық ресурс арқылы жаңа
тақырыпты ашатын бейнеролик көрсетіледі.
(Ұ) «Түртіп
алу»әдісін қолданып және
бейнероликті көре отырып, ақпаратты
меңгереді.
Кестені толтырады,мәндерін
табады.
300
450
600
sinα
cosα,
tgα
ctgα
Мақсаты:Жаңа білімді саналы түсінуге,
өз ойын басшылыққа алуға, ойын білдіруге
үйрету.
1-тапсырма.
(Т)«Сәйкестендіру»әдісі
арқылымәндерін
анықтайды,сәйкестендіреді,нақты жауабын табады, өз
идеяларымен бөліседі.
(Ж)
2-тапсырма:«Қазына іздеу
жолында»әдісі бойынша тапсырманың
белгісіз элементтерін табу.
Қалыптастырылатын
дағдылар:
- ақпаратты
cаралау;
- бірлескен
жұмыс;
- ойлау, шешім
қабылдау.
Бағалау
критерийі:
мәндер кестесін
қолдану;
белгісіз элементтерін
табу;
периметрін таба
алу.
Дескриптор:
мәндер кестесін
қолданады;
белгісіз элементтерін
табады;
периметрін таба
алады.
ҚБ:«Серпілген сауал»
тәсіліарқылы әр жұп бір-біріне кері
байланыс жасайды.(... жауабын қалай толықтыруға болады?,
...пікіріне қосыласыздар ма?)
Тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың нәтижеге жетуін қолдау.
(Т) 3-тапсырма
«Факт немесе
пікір»әдісі.
300
300
Бағалау
критерийі:
мәндерінің кестесін
пайдалану;
Пифагор теоремасын
қолдану;
белгісізді
табу.
Дескриптор:
мәндерінің кестесін
пайдаланады;
Пифагор теоремасын
қолданады;
белгісізді
табады.
ҚБ:«Егер 5 минутым
болса...»әдісіарқылы әр топ өз ойларын
ортаға салады, идеяларымен бөліседі,шешім қабылдайды,түзету
жұмыстарын жүргізеді.
Қалыптастырылатын
дағдылар:
- өзін-өзі
дамыту,
- өз ойын сынып алдында қорғай
білу,
- топ жұмысының нәтижесін
көру,
- белгілеген мақсатқа қол
жеткізу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз