Материалдар / 8 сынып Геометрия ҚМЖ Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

8 сынып Геометрия ҚМЖ Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты тақырыптық жоспарлау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Наурыз 2019
1587
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.6. тікбұрышты үшбұрышты 300, 450, 600-қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін табу үшін қолдану.

Сабақтың

мақсаты

Оқушылардың барлығы: 300, 450, 600 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін табуды қолданады.

Оқушылардың басым бөлігі: 300, 450, 600 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін тұжырымдайды.

Оқушылардың кейбіреуі:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасын есеп шығару барысында меңгереді.

Бағалау критерийі

300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін табады;

300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін есеп шығару барысында қолданады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік және тілдік мақсат:

Оқушылар тікбұрышты үшбұрыш, тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасы және сүйір бұрыштарының мәндері туралы талқылау.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Тікбұрышты үшбұрыш, синус, косинус, тангенс, котангенс, бұрыш, катет, гипотенуза, Пифагор теоремасы, сыбайлас жатқан қабырға.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Тікбұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катетінің қарсы жатқан катетіне қатынасы ...

Тікбұрышты үшбұрыштың қарама-қарсы катеттерінің қатынасы ...

Тікбұрышты үшбұрыштың қарсы жатқан катетінің гипотенузаға қатынасы...

Тікбұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катетінің гипотенузаға қатынасы...

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Құндылықтарға баулу топта, жұпта, жеке жұмыста бұрыштардың синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін анықтауда, үшбұрыштың периметрлерін есептеуге арналған тапсырма арқылы іске асырылады.


Пәнаралық байланыс

Информатика (ақпарат алу, ақпаратты іздеу, ақпаратты талдау, қабылданған ақпаратты есте сақтау, ақпаратты жеткізу, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамытуда).

Алгебра (алгебралық есептеулерде, периметр табуда жүзеге асырылады).

Алдыңғы білім


Тікбұрышты үшбұрыш, сүйір бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, котангесі, Пифагор теоремасы және кері теоремасы.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы












«Жүректен- жүрекке» әдісімен сынып оқушылары бір-біріне жылы лебіздерін білдіре отырып, көтеріңкі көңіл-күй өзгерісін, белсенді ахуалын қалыптастыру.

(Ұ) Ширату жаттығуы: «Допты лақтыру» әдісі арқылы өткен тақырыптағы білімдерін сұрақ қойып, еске түсіру арқылы ақпараттардың қажеттіліктерін анықтау.

Мақсаты: Өткен сабақты қайталап, кері байланыс алу, қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін ортаға салу.

1.Тікбұрышты үшбұрыштың косинусы дегеніміз не?

2.Тік бұрышты үшбұрыштың синусы дегеніміз не?

3. Тік бұрышты үшбұрыштың тангенсі дегеніміз не?

4. Тік бұрышты үшбұрыштың котангенсі дегеніміз не?

5. Пифагор теоремасын тұжырымдаңыз.

6. Тікбұрышты үшбұрыш деп қандай үшбұрышты айтамыз?

7. Тік бұрышты үшбұрыштың элементтерін атаңыз.

«Ширату» жаттығуы арқылы сабақтың оқу мақсатын ашу.




Сабақтың ортасы




















«Bilimland» ақпараттық ресурс арқылы жаңа тақырыпты ашатын бейнеролик көрсетіледі.

(Ұ) «Түртіп алу» әдісін қолданып және бейнероликті көре отырып, ақпаратты меңгереді.

Кестені толтырады,мәндерін табады.


300

450

600

sin α




cos α,




tg α




ctg α






Мақсаты: Жаңа білімді саналы түсінуге, өз ойын басшылыққа алуға, ойын білдіруге үйрету.

1-тапсырма. (Т) «Сәйкестендіру» әдісі арқылы мәндерін анықтайды,сәйкестендіреді, нақты жауабын табады, өз идеяларымен бөліседі.

Қалыптастырылатын дағдылар:

  • ақпаратты еске түсіру;

  • өз ойларын жинақтау және жазу.

Өрнектер

Мәні

Бағалау критерийі:

  • 300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін анықтау;

  • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін сәйкестендіру;

  • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерінің нақты жауабын айту.

Дескриптор:

  • 300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін анықтайды;

  • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін сәйкестендіреді;

  • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерінің нақты жауабын айтады.

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.



(Ж) 2-тапсырма: «Қазына іздеу жолында» әдісі бойынша тапсырманың белгісіз элементтерін табу.

Қалыптастырылатын дағдылар:

- ақпаратты cаралау;

- бірлескен жұмыс;

- ойлау, шешім қабылдау.

Бағалау критерийі:

  • мәндер кестесін қолдану;

  • белгісіз элементтерін табу;

  • периметрін таба алу.

Дескриптор:

  • мәндер кестесін қолданады;

  • белгісіз элементтерін табады;

  • периметрін таба алады.

ҚБ: «Серпілген сауал» тәсілі арқылы әр жұп бір-біріне кері байланыс жасайды.(... жауабын қалай толықтыруға болады?, ...пікіріне қосыласыздар ма?)

Тапсырманы орындау арқылы оқушылардың нәтижеге жетуін қолдау.







(Т) 3-тапсырма «Факт немесе пікір» әдісі.









300



300











Бағалау критерийі:

  • мәндерінің кестесін пайдалану;

  • Пифагор теоремасын қолдану;

  • белгісізді табу.

Дескриптор:

  • мәндерінің кестесін пайдаланады;

  • Пифагор теоремасын қолданады;

  • белгісізді табады.

ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі арқылы әр топ өз ойларын ортаға салады, идеяларымен бөліседі,шешім қабылдайды,түзету жұмыстарын жүргізеді.

Қалыптастырылатын дағдылар:

- өзін-өзі дамыту,

- өз ойын сынып алдында қорғай білу,

- топ жұмысының нәтижесін көру,

- белгілеген мақсатқа қол жеткізу.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!