Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар.

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.6. тікбұрышты үшбұрышты 300, 450, 600-қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін табу үшін қолдану.

    Сабақтың

    мақсаты

    Оқушылардың барлығы: 300, 450, 600 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін табуды қолданады.

    Оқушылардың басым бөлігі: 300, 450, 600 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін тұжырымдайды.

    Оқушылардың кейбіреуі:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасын есеп шығару барысында меңгереді.

    Бағалау критерийі

    300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін табады;

    300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін есеп шығару барысында қолданады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік және тілдік мақсат:

    Оқушылар тікбұрышты үшбұрыш, тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасы және сүйір бұрыштарының мәндері туралы талқылау.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Тікбұрышты үшбұрыш, синус, косинус, тангенс, котангенс, бұрыш, катет, гипотенуза, Пифагор теоремасы, сыбайлас жатқан қабырға.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    Тікбұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катетінің қарсы жатқан катетіне қатынасы ...

    Тікбұрышты үшбұрыштың қарама-қарсы катеттерінің қатынасы ...

    Тікбұрышты үшбұрыштың қарсы жатқан катетінің гипотенузаға қатынасы...

    Тікбұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катетінің гипотенузаға қатынасы...

    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Құндылықтарға баулу топта, жұпта, жеке жұмыста бұрыштардың синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін анықтауда, үшбұрыштың периметрлерін есептеуге арналған тапсырма арқылы іске асырылады.


    Пәнаралық байланыс

    Информатика (ақпарат алу, ақпаратты іздеу, ақпаратты талдау, қабылданған ақпаратты есте сақтау, ақпаратты жеткізу, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамытуда).

    Алгебра (алгебралық есептеулерде, периметр табуда жүзеге асырылады).

    Алдыңғы білім


    Тікбұрышты үшбұрыш, сүйір бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, котангесі, Пифагор теоремасы және кері теоремасы.



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы












    «Жүректен- жүрекке» әдісімен сынып оқушылары бір-біріне жылы лебіздерін білдіре отырып, көтеріңкі көңіл-күй өзгерісін, белсенді ахуалын қалыптастыру.

    (Ұ) Ширату жаттығуы: «Допты лақтыру» әдісі арқылы өткен тақырыптағы білімдерін сұрақ қойып, еске түсіру арқылы ақпараттардың қажеттіліктерін анықтау.

    Мақсаты: Өткен сабақты қайталап, кері байланыс алу, қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін ортаға салу.

    1.Тікбұрышты үшбұрыштың косинусы дегеніміз не?

    2.Тік бұрышты үшбұрыштың синусы дегеніміз не?

    3. Тік бұрышты үшбұрыштың тангенсі дегеніміз не?

    4. Тік бұрышты үшбұрыштың котангенсі дегеніміз не?

    5. Пифагор теоремасын тұжырымдаңыз.

    6. Тікбұрышты үшбұрыш деп қандай үшбұрышты айтамыз?

    7. Тік бұрышты үшбұрыштың элементтерін атаңыз.

    «Ширату» жаттығуы арқылы сабақтың оқу мақсатын ашу.




    Сабақтың ортасы




















    «Bilimland» ақпараттық ресурс арқылы жаңа тақырыпты ашатын бейнеролик көрсетіледі.

    (Ұ) «Түртіп алу» әдісін қолданып және бейнероликті көре отырып, ақпаратты меңгереді.

    Кестені толтырады,мәндерін табады.


    300

    450

    600

    sin α




    cos α,




    tg α




    ctg α






    Мақсаты: Жаңа білімді саналы түсінуге, өз ойын басшылыққа алуға, ойын білдіруге үйрету.

    1-тапсырма. (Т) «Сәйкестендіру» әдісі арқылы мәндерін анықтайды,сәйкестендіреді, нақты жауабын табады, өз идеяларымен бөліседі.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

    • ақпаратты еске түсіру;

    • өз ойларын жинақтау және жазу.

    Өрнектер

    Мәні

    Бағалау критерийі:

    • 300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін анықтау;

    • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін сәйкестендіру;

    • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерінің нақты жауабын айту.

    Дескриптор:

    • 300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін анықтайды;

    • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін сәйкестендіреді;

    • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерінің нақты жауабын айтады.

    ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.



    (Ж) 2-тапсырма: «Қазына іздеу жолында» әдісі бойынша тапсырманың белгісіз элементтерін табу.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

    - ақпаратты cаралау;

    - бірлескен жұмыс;

    - ойлау, шешім қабылдау.

    Бағалау критерийі:

    • мәндер кестесін қолдану;

    • белгісіз элементтерін табу;

    • периметрін таба алу.

    Дескриптор:

    • мәндер кестесін қолданады;

    • белгісіз элементтерін табады;

    • периметрін таба алады.

    ҚБ: «Серпілген сауал» тәсілі арқылы әр жұп бір-біріне кері байланыс жасайды.(... жауабын қалай толықтыруға болады?, ...пікіріне қосыласыздар ма?)

    Тапсырманы орындау арқылы оқушылардың нәтижеге жетуін қолдау.







    (Т) 3-тапсырма «Факт немесе пікір» әдісі.









    300



    300











    Бағалау критерийі:

    • мәндерінің кестесін пайдалану;

    • Пифагор теоремасын қолдану;

    • белгісізді табу.

    Дескриптор:

    • мәндерінің кестесін пайдаланады;

    • Пифагор теоремасын қолданады;

    • белгісізді табады.

    ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі арқылы әр топ өз ойларын ортаға салады, идеяларымен бөліседі,шешім қабылдайды,түзету жұмыстарын жүргізеді.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

    - өзін-өзі дамыту,

    - өз ойын сынып алдында қорғай білу,

    - топ жұмысының нәтижесін көру,

    - белгілеген мақсатқа қол жеткізу.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жанабаева Насиба Каримбердиевна
    06 Наурыз 2019
    1829
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8 сынып Геометрия ҚМЖ Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8 сынып Геометрия ҚМЖ Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақты тақырыптық жоспарлау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары



    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар.

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.6. тікбұрышты үшбұрышты 300, 450, 600-қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін табу үшін қолдану.

    Сабақтың

    мақсаты

    Оқушылардың барлығы: 300, 450, 600 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін табуды қолданады.

    Оқушылардың басым бөлігі: 300, 450, 600 бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі мәндерін тұжырымдайды.

    Оқушылардың кейбіреуі:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасын есеп шығару барысында меңгереді.

    Бағалау критерийі

    300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін табады;

    300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін есеп шығару барысында қолданады.

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік және тілдік мақсат:

    Оқушылар тікбұрышты үшбұрыш, тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының қатынасы және сүйір бұрыштарының мәндері туралы талқылау.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Тікбұрышты үшбұрыш, синус, косинус, тангенс, котангенс, бұрыш, катет, гипотенуза, Пифагор теоремасы, сыбайлас жатқан қабырға.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    Тікбұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катетінің қарсы жатқан катетіне қатынасы ...

    Тікбұрышты үшбұрыштың қарама-қарсы катеттерінің қатынасы ...

    Тікбұрышты үшбұрыштың қарсы жатқан катетінің гипотенузаға қатынасы...

    Тікбұрышты үшбұрыштың іргелес жатқан катетінің гипотенузаға қатынасы...

    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Құндылықтарға баулу топта, жұпта, жеке жұмыста бұрыштардың синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін анықтауда, үшбұрыштың периметрлерін есептеуге арналған тапсырма арқылы іске асырылады.


    Пәнаралық байланыс

    Информатика (ақпарат алу, ақпаратты іздеу, ақпаратты талдау, қабылданған ақпаратты есте сақтау, ақпаратты жеткізу, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамытуда).

    Алгебра (алгебралық есептеулерде, периметр табуда жүзеге асырылады).

    Алдыңғы білім


    Тікбұрышты үшбұрыш, сүйір бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, котангесі, Пифагор теоремасы және кері теоремасы.



    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы












    «Жүректен- жүрекке» әдісімен сынып оқушылары бір-біріне жылы лебіздерін білдіре отырып, көтеріңкі көңіл-күй өзгерісін, белсенді ахуалын қалыптастыру.

    (Ұ) Ширату жаттығуы: «Допты лақтыру» әдісі арқылы өткен тақырыптағы білімдерін сұрақ қойып, еске түсіру арқылы ақпараттардың қажеттіліктерін анықтау.

    Мақсаты: Өткен сабақты қайталап, кері байланыс алу, қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін ортаға салу.

    1.Тікбұрышты үшбұрыштың косинусы дегеніміз не?

    2.Тік бұрышты үшбұрыштың синусы дегеніміз не?

    3. Тік бұрышты үшбұрыштың тангенсі дегеніміз не?

    4. Тік бұрышты үшбұрыштың котангенсі дегеніміз не?

    5. Пифагор теоремасын тұжырымдаңыз.

    6. Тікбұрышты үшбұрыш деп қандай үшбұрышты айтамыз?

    7. Тік бұрышты үшбұрыштың элементтерін атаңыз.

    «Ширату» жаттығуы арқылы сабақтың оқу мақсатын ашу.




    Сабақтың ортасы




















    «Bilimland» ақпараттық ресурс арқылы жаңа тақырыпты ашатын бейнеролик көрсетіледі.

    (Ұ) «Түртіп алу» әдісін қолданып және бейнероликті көре отырып, ақпаратты меңгереді.

    Кестені толтырады,мәндерін табады.


    300

    450

    600

    sin α




    cos α,




    tg α




    ctg α






    Мақсаты: Жаңа білімді саналы түсінуге, өз ойын басшылыққа алуға, ойын білдіруге үйрету.

    1-тапсырма. (Т) «Сәйкестендіру» әдісі арқылы мәндерін анықтайды,сәйкестендіреді, нақты жауабын табады, өз идеяларымен бөліседі.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

    • ақпаратты еске түсіру;

    • өз ойларын жинақтау және жазу.

    Өрнектер

    Мәні

    Бағалау критерийі:

    • 300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін анықтау;

    • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін сәйкестендіру;

    • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерінің нақты жауабын айту.

    Дескриптор:

    • 300, 450, 600 –тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін анықтайды;

    • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерін сәйкестендіреді;

    • 300, 450, 600–тағы бұрыштарының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсы мәндерінің нақты жауабын айтады.

    ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.



    (Ж) 2-тапсырма: «Қазына іздеу жолында» әдісі бойынша тапсырманың белгісіз элементтерін табу.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

    - ақпаратты cаралау;

    - бірлескен жұмыс;

    - ойлау, шешім қабылдау.

    Бағалау критерийі:

    • мәндер кестесін қолдану;

    • белгісіз элементтерін табу;

    • периметрін таба алу.

    Дескриптор:

    • мәндер кестесін қолданады;

    • белгісіз элементтерін табады;

    • периметрін таба алады.

    ҚБ: «Серпілген сауал» тәсілі арқылы әр жұп бір-біріне кері байланыс жасайды.(... жауабын қалай толықтыруға болады?, ...пікіріне қосыласыздар ма?)

    Тапсырманы орындау арқылы оқушылардың нәтижеге жетуін қолдау.







    (Т) 3-тапсырма «Факт немесе пікір» әдісі.









    300



    300











    Бағалау критерийі:

    • мәндерінің кестесін пайдалану;

    • Пифагор теоремасын қолдану;

    • белгісізді табу.

    Дескриптор:

    • мәндерінің кестесін пайдаланады;

    • Пифагор теоремасын қолданады;

    • белгісізді табады.

    ҚБ: «Егер 5 минутым болса...» әдісі арқылы әр топ өз ойларын ортаға салады, идеяларымен бөліседі,шешім қабылдайды,түзету жұмыстарын жүргізеді.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

    - өзін-өзі дамыту,

    - өз ойын сынып алдында қорғай білу,

    - топ жұмысының нәтижесін көру,

    - белгілеген мақсатқа қол жеткізу.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Сабақ жоспары 8 сынып
    06.03.2019
    1829
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жанабаева Насиба Каримбердиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации