8-сынып Көпбұрыш. Дөңескөпбұрыш.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

8-сынып Көпбұрыш. Дөңескөпбұрыш.

Материал туралы қысқаша түсінік
Көпбұрыш. Дөңескөпбұрыш. 8.1.1.1 көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтерін, анықтамаларынбілу; 8.1.1.2 көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындыларының және сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулаларын қорытып шығару;
Материалдың қысқаша нұсқасы



Геометрия

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:

8.1А.Көпбұрыштар Төртбұрыштарды зерттеу

Мектеп: Т.Қазақбаев атындағы жом

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:Қырғызбаева Айдана

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Көпбұрыш. Дөңескөпбұрыш.

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

8.1.1.1

көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтерін, анықтамаларынбілу;

8.1.1.2

көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындыларының және сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулаларын қорытып шығару;

Сабақтыңмақсаты

-көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындыларының және сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулаларын қорытып шығарды;

- көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындыларының және сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулаларын пайдаланып, диоганальдары арқылы қабырғасын таба алады;

Бағалаукритерийі

-көпбұрыш, дөңес көпбұрыш, көпбұрыш элементтері анықтамаларын біледі;


Тілдікмақсаттар


Пәнгеқатыстысөздікқор мен терминдер:

-ішкі ,сыртқы, бұрыш;

-дөңескөпбұрыш, көпбұрыш;

Диалогтер мен жазуүшінқолданылатынтіркестер:

-көпбұрыштөбелерідеп;


Құндылықтарға баулу



Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығына баулу мақсатында оқушыларды топқа біріктіріп, бірлесіп жұмыс жасауға, бір-бірінен көмек алуға, ынтымақтастықта болуға дағдыландырамын.

Пәнаралықбайланыс

-сызупәніненалғанбілімдерінкөпбұрыштардыңсызбасынсалудақолданады;

-математика пәніндегібілімдерінесептеулердеқолданады;

Алдыңғы білім


Тіктөртбұрыш, үшбұрышжәнеоныңэлементтері, периметрі.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

4 мин











5 мин

Сәлемдесу,оқушылардытүгелдеу. Ынтымақ-тастықатмосферасын қалыптастырып, шаттық шеңберін құру арқылы, оқушылар бір-біріне жылы сөздер айтады.

Оқушыларды әр-түрлі геометриялық фигуралармен шағын үш топқа бөлемін.Топ аттары «Тіктөртбұрыш», «Трапеция»,

«Ромб». Алдыңғы сабақты еске түсіруүшін«Доп лақтыру» тәсілін қолданамын.

Мұнда жеке жұмыс жүргізіледі.

Сурет копбұрыш geogebra

Көпбұрыштың атын ата?

Көпбұрыш төбелері ?

Көпбұрыш қабырғаларын ата?

Көпбұрыш диоганальдарын ата

Көпбұрыштардың ішкі бұрыштарының қосындысын тап.

Оқушылардың сабақты қаншалықты меңгергенін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалаймын

Геометриялық фигуралар, стикер








https://www.geogebra.org/geometry







Сабақтыңортасы

10мин
































10 мин


























7 мин










Әр топқа тапсырмаларды таратуда «Айналмалы бекет» тәсілін қолданамын. Мұнда оқушылар топтасып орындайды.

Тапсырма1.

1-топ. Дөңес бесбұрыштың бұрыштарын табыңдар, егер бұрыштары пропорционал болса 3:5:6:1.

2-топ.Бұрыштары 3:1:5:11 сандарына пропорционал болса, онда осы дөңес бесбұрыштың бұрыштарын табыңдар.

3-топ. Дөңес бесбұрыштың бұрыштарын табыңдар, егер бұрыштары пропорционал болса 4:5:8:2

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Дөңес көпбұрыш-тың бұрыштары-ның қосындысы-ның формуласын пайдалана отырып,әр бұрыштарын табады

-есептің берілгенін жазып, суретін салады.

-көпбұрыштың бұрыштарының қосындысының бәрін табады.

-көпбұрыштың бұрыштарын табады.

Оқушыларды «Бағдаршам» әдісімен бағалаймын.

Тапсырма.2.

«Конверттегі сұрақ»тәсілі арқылы жұмыс жасаймыз. Мұнда оқулықпен жұмыс жасайды.

1-топ.Дұрыс көпбұрыштың әрбір қабырғалаын тап, егер оның бір бұрышы –қа тең болса.

2-топ: Бір бұрышы –қа тең дұрыс көпбұрыштың қалған қабырғаларын табу керек.

3-топ: Дұрыс көпбұрыштың әрбір қабырғалаын тап, егер оның бір бұрышы –қа тең болса.

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Дөңес көпбұрыштың бұрыштарының қосындысының формуласын пайдалана отырып,әр қабырғаларын табады.

-есептің берілгенін жазып, суретін салады.

- дұрыс көпбұрыштың анықтамасын біледі. –дөңес көпбұрыштардың бұрыштарының қосындысының формуласын біледі.

-көпбұрыштың қабырғаларын табады.

Оқушыларды бағалауда мақтау, мадақтау арқылы қолдау көрсетемін.

Саралау тапсырмасы

«Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі арқылы жеке тапсырмаорындайды

Дөңес көпбұрыштың 14 диогоналі бар. Оның қабырғалары нешеу?

Бірін-бірі тексеріп, «Басбармақ» әдіс- арқылы бағалайды.

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Көпбұрыш,дөңес көпбұрыш

көпбұрыштың диагоналі арқылы қабырғасын таба алады

-есептің сызбасын сызады,

-формуланы пайдаланады,

- формуланы қолдана отырып, қабырғаны табады.





Геометрия

8 сынып

Алматы «Мектеп» 2008ж


















Геометрия

8 сынып

Алматы «Мектеп» 2008ж



























Геометрия

8 сынып

Алматы «Мектеп» 2008ж



Сабақтыңсоңы

4 мин

Сабақты бекіту:

Кері байланыс. Оқушыларға «БББ» кестесін беріп, сол арқылы сабақты қорытындылаймын.

Үйге тапсырма №8

Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.


Кеспе қағаз

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Оқушылардың БББ әдісі арқылы білімдерін саралап аламын. «Доп лақтыру» тәсілінде деңгейлік тапсырмалар арқылы саралап, деңгейлеріне қарай үнемі қолдау көрсетіп отырамын.

Оқушыларды бағалау критериилері, дескрипторлар, «Басбармақ», «Бағдаршам» әдістері арқылы бағалап отырамын.

Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау. Топтық жұмыста өзара әрекет жасауды топ ережесін сақтауына назар аударамын.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.03.2019
2819
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі