2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 8-сынып. Қазақ әдебиеті. Бөлім бойынша жиынтық бағалау

8-сынып. Қазақ әдебиеті. Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда», Дулат Исабеков «Әпке» повесі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары. Үлгі ретінде берілген
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар


Оқылатын шығарма:

М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»,

Дулат Исабеков «Әпке» повесі

Оқу мақсаты:

Т/Ж.8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу

Б/С.8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

Бағалау критерийі:


  • Білім алушы

  • көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді

шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді;

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты:

15-20 минут



1-тапсырма. Қай кейіпкердің бейнесі? Анықтаңыз

1. Ол – жаны нәзік, үлкен сезімнің адамы. Адамгершілік парасаты биік, қоғам алдындағы азаматтық борышын ақтаған замандасымыздың бейнесі.

2. Үй ішіндегі дау-шарға араласпай, пьесада оқшау шыққан бейне. Кісіге жаманшылығы жоқ, ойланбай қимылға бармайтын, артық сөйлемейтін, өзімен-өзі жүрген тұйықтау жан.

3. Әке-шешесіз кешкен тірліктің қыспағын арқалап, жұмыс істеп, үйге кіретін азды-көпті тиын-тебенді табатын да осы. Қанша бұлқан-талқан болып жатса да кек тұтпайтын, барынша досын сүйіндіретін, дұшпанын күйіндіретін кесек қимылдың адамы.

4. Ол – еркелеу, тілі удай, бір адамға жетер мінезі бар, өмірге өзіндік түйсік-түсінігі қалыптасып қалған студент жас.

2-тапсырма. Көркемдегіш құралдарды анықтаңыз.


1. «Сүйінші бер дегендей бір толықсып,

Сыбырлайтын Жетімкөл Алатауға»


2. «Құс аппақ, айдын аппақ, нұр да аппақ»

Аққулар... Аққу мойын, сүмбе қанат,

Алаңсыз тарануда күнге қарап...

3. Ақ төсек – аппақ айдын, аққу – бала,

Жаралы аққу секілді жаттың ба ана?..

3-тапсырма. 2-3 сөйлеммен өз ойыңызды білдіріңіз. Қамажайдың туған күнінде жалғыз қалуына не себеп болды? Өзі тәрбиелеген інілері мен сіңілісінің қайырымсыз болғаны ма?

Бағалаукритерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

  • көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді



1

Кейіпкерлер бейнесін анықтайды;

4

Көркемдегіш құралдарды табады

3

шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді;


1

Тақырыпты ашады;

1

Өз ойын білдіреді

1

Сауатты жазады


1


Барлығы

10



05 Наурыз 2024
383
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі