Бөлім:
|
4-бөлім: Синтаксис. Ғарышты
игеру
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Бердіғұлова
М.Ж.
|
Күні:
|
26.11.2024
ж
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Он сегіз мың ғалам. Сөз
тіркесіне тән белгілер
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.1.3.1 мәтіннен
алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін
мәселені болжау
8.4.4.1 сөз тіркесінің
байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін
ажырату, қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
мәтіннен алынған
дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені
болжай алады;
сөз тіркесінің байланысу
тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажыратып,
қолдана біледі;
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
3. Оқушыларды
топтарға біріктіру.
|
Топқа кітап, дәптер
және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар
беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен
3 топқа бірігеді.
1 топ:
Кітап
2 топ:
Дәптер
3 топ:
Қаламсап
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
(Қазіргі
жағдайда) ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Ғалам деп кімдерді
айтады?
Жер бетінде тіршілік қашан
пайда болды?
Адам түсінігі қалай пайда
болды?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30 мин.
|
№5-таспсырма:
Берілген суреттерді пайдаланып
«Ғарыш әлемі және ғарышкерлер» тақырыбына диалог
құрыңдар.
Сөз тіркестеріне мән
беріңдер.
|
Берілген суреттерді пайдаланып
«Ғарыш әлемі және ғарышкерлер» тақырыбына диалог
құрады
|
Дескриптор: Жалпы – 4
балл.
Суретті орынды
қолданады;
Диалог
құрады;
Сөз тіркесін орынды
қолданады;
Синтаксистік бірлікті дұрыс
құрайды;
|
|
Топтық
жұмыс
|
№9-тапсырма:
БАҚ материялдағы «Құс жолы»
мақалаларға шолу жасап, өз ойыңды жинақтап, сөз тіпкестерін
қатыстырып, өзіндік болжам
жаса..
|
БАҚ материялдағы «Құс жолы»
мақалаларға шолу жасап, өз ойыңды жинақтап, сөз тіпкестерін
қатыстырып, өзіндік болжам
жасайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
«Құс жолы» мақалаларға шолу
жасайды;
өз ойыңды жинақтайды; сөз
тіркестерін қатыстыра
өзіндік болжам
жасайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
|
№3-тапсырма:
Тыңдалған мәтін бойынша мына
сұрақтарға жауап бер.Болжам
жаса.
Ғалам қалай пайда
болған?
Ғаламның пайда болуы жайлы
қандай пікірлер бар?
|
Болжам
жасайды.
Өз ой пікірлерін
айтады.
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
Болжам
жасайды.
Өз ой пікірлерін
айтады.
Сұраққа жауап
береді
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8 мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Үйге тапсырма
:
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|