|
Бөлім: |
«Координация және реттелу.» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 7 «В» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.2 – жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау; 7.1.7.3 – жүйке жасушасының компоненттерін анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
грд |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады. 1-тапсырма. Өткен сабақты пысықтау
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Жүйке жүйесінің типтері нешеге бөлінеді?
|
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ Дескриптор: Жалпы балл - 3 балл. Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Спиннер |
|
|
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; |
ҚБ |
презентация
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин |
Нейрондардың құрылысы туралы видео көрсетіледі.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ |
Бейнежазба |
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Адамның жүйке жүйесін сипаттаңыз және қызметтерін атаңыз (кем дегенде 3) |
Оқушылар берілген тапсырманы орындайды |
ҚБ Дескриптор: Жалпы балл - 2 балл. - Адамның жүйке жүйесінің қызметтерін атайды. - жүйке жүйесінің құрылымдық компоненттерін сипаттайды. |
Оқулық Жұмыс дәптер Үлестірме материал |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 сынып ҚМЖ Нейронның құрылысы денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері.
8 сынып ҚМЖ Нейронның құрылысы денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері.
|
Бөлім: |
«Координация және реттелу.» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 7 «В» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Нейронның құрылысы: денесі, дендриттер, аксон. Нейронның қызметтері. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.2 – жүйке жүйесінің қызметін және құрылымдық компоненттерін атау; 7.1.7.3 – жүйке жасушасының компоненттерін анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
грд |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады. 1-тапсырма. Өткен сабақты пысықтау
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Жүйке жүйесінің типтері нешеге бөлінеді?
|
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ Дескриптор: Жалпы балл - 3 балл. Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Спиннер |
|
|
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; |
ҚБ |
презентация
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин |
Нейрондардың құрылысы туралы видео көрсетіледі.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ |
Бейнежазба |
|
Жеке жұмыс 5 мин |
Адамның жүйке жүйесін сипаттаңыз және қызметтерін атаңыз (кем дегенде 3) |
Оқушылар берілген тапсырманы орындайды |
ҚБ Дескриптор: Жалпы балл - 2 балл. - Адамның жүйке жүйесінің қызметтерін атайды. - жүйке жүйесінің құрылымдық компоненттерін сипаттайды. |
Оқулық Жұмыс дәптер Үлестірме материал |
шағым қалдыра аласыз
















