Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы:


    Бөлім:

    Тірі ағзалардың көптүрлілігі

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Күн:


    Cынып:

    Қатыcушылар cаны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Өсімдік бөлімдерінің ерекше белгілері. №3 зертханалық жұмыс

    Oқу бағдарламасына cәйкес оқу мақсаттары

    8.1.1.1. балдырлар, мүктәтізділер, қырықжапырақтәріздестер, ашық тұқымидылар және жабықтұқымдылар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттау.

    Сабақ мақсаты

    - Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктерді жүйелейді

    - Өсімдік бөлімдерінің маңызын талдайды.



    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин





    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

    Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.


    Оқушылар сабаққа дайындалады.

    Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

    Жақсы!


    Биология оқулығы, кестелер, сызба қағаздар



    5 мин

    Алдыңғы білімді пысықтау: «Quiziz» әдісі арқылы тест тапсырмаларын ұсынамын.

    Үй тапсырмасы бойынша оқушылар тест тапсырмасын орындайды.

    ҚБ. “Мадақтау” әдісі


    https://quizizz.com/admin/quiz/650bb97dbe1f2289a0bc877c?source=quiz_share


    Сабақтың ортасы

    3 мин


    1 – тапсырма. «Кинометафора» әдісі.

    Оқушылар бүгінгі тақырыпқа байланысты бейнежазбаны көреді.



    Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын анықтайды.

    1. Бейнежазбадан не түсіндіңіздер?

    Сабақтың тақырыбы қандай?

    ҚБ. “Мадақтау” әдісі




    Дк экран

    https://youtu.be/5k_miGBjEGA

    5 мин

    2- тапсырма. «Жинақтау» әдісі. Жеке жұмыс.

    Төменгі сатыдағы өсімдіктер

    Жоғары сатыдағы өсімдіктер





    Оқушылар төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді жазып, дәлелдейді.

    ҚБ. “Мадақтау” әдісі


    Дескриптор:

    - Төменгі сатыдағы өсімдіктерді жүйелейді

    - Жоғары сатыдағы өсімдіктерді жүйелейді


    Оқулық, дәптер

    10 мин

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім.

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.



    Оқушы берілген тапсырманы орындайды.

    ҚБ. “Мадақтау” әдісі


    Дескриптор:

    Өсімдік бөлімдерінің маңызын талдайды.

    Оқулық, дәптер





    10 мин

    № 3 Зертханалық жұмыс

    Өсімдік бөлімдерінің: балдырлар,мүктәрізділер,қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар мен жабықтұқымдылардың ерекше белгілерін анықтау

    Жұмыс мақсаты: өсімдіктердің негізгі топтарының құрылысының ерекшеліктерін анықтау.

    Құрал- жабдықтар: мүктәрізділер,қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар мен жабықтұқымдылардың кеппе – өсімдіктері.

    Жұмыс барысы

    1. Ұсынылған өсімдіктердің әрбір бөлімдерінің кеппеөсімдігін қарадық.

    2. Өсімдіктердің әрбір бөлімдерінің мүшелерін анықтадық.

    3. Қарастырылып отырған мүшелердің құрылысының ерекшелігіне назар аудардық.

    4. Жасаған бақылау негізінде кестені дәптерге сызып толтырдық.

    Белгісі мүшесі

    Мүктәрізділер

    Қырықжапырақтәрізділер

    Ашықтұқымдылар

    Жабықтұқымдылар




























    Оқушылар өсімдіктердің негізгі топтарының құрылысының ерекшеліктерін анықтап жазады.

    ҚБ. “Мадақтау” әдісі



    Оқулық, дәптер

    Сабақтың соңы.


    4 мин

    «Таңдау» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.















    Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критерийлері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау. Топ басшылары белгілеп отырады.



    Үй тапсырмасы: Бағаналы жасушалар түрлерінің түзілу сызбасын құрастыру







    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз ойын, пікірін, өз түсінгенін айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Сабақта жұмыс жасадым

    Белсенді, белсенді емес

    Сабақта жасаған жұмысыма

    Ризамын, риза емес

    Сабақ өтті

    Тез, ұзақ

    Сабақ барысында

    Шаршадым, шаршамадым

    Сабақ материалы мен үшін

    Түсінікті, қызық, пайдалы

    Түсініксіз, жалықтыраты, пайдасыз





















    ҚБ “Мадақтау” әдісі


















    Сабақ соңында оқушылар жинаған баллдарын жауап парақтарына есептейді

    Жалпы 10 балл

    №

    Тапсырмалар

    Балл

    Не себепті төмен қойдыңыз

    Не себепті жоғары қойдыңыз

    1

    Жеке жұмыс(0-4)




    2

    ФС (0-2)




    3

    Топпен жұмыс(0-4)





    ЕБҚ: жеке жұмыс (0-4)




    4

    Жалпы балл: 10






    Үлестірме материал









    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа ба

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жунусова Гульнар
    21 Қырқүйек 2023
    932
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8 сынып ҚМЖ Өсімдік бөлімдерінің ерекше белгілері. №3 зертханалық жұмыс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8 сынып ҚМЖ Өсімдік бөлімдерінің ерекше белгілері. №3 зертханалық жұмыс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Өсімдік бөлімдерінің ерекше белгілері. №3 зертханалық жұмыс
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы:


    Бөлім:

    Тірі ағзалардың көптүрлілігі

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Күн:


    Cынып:

    Қатыcушылар cаны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Өсімдік бөлімдерінің ерекше белгілері. №3 зертханалық жұмыс

    Oқу бағдарламасына cәйкес оқу мақсаттары

    8.1.1.1. балдырлар, мүктәтізділер, қырықжапырақтәріздестер, ашық тұқымидылар және жабықтұқымдылар мысалында өсімдіктердің ерекшеліктерін сипаттау.

    Сабақ мақсаты

    - Төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктерді жүйелейді

    - Өсімдік бөлімдерінің маңызын талдайды.



    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин





    Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

    Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.


    Оқушылар сабаққа дайындалады.

    Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

    Жақсы!


    Биология оқулығы, кестелер, сызба қағаздар



    5 мин

    Алдыңғы білімді пысықтау: «Quiziz» әдісі арқылы тест тапсырмаларын ұсынамын.

    Үй тапсырмасы бойынша оқушылар тест тапсырмасын орындайды.

    ҚБ. “Мадақтау” әдісі


    https://quizizz.com/admin/quiz/650bb97dbe1f2289a0bc877c?source=quiz_share


    Сабақтың ортасы

    3 мин


    1 – тапсырма. «Кинометафора» әдісі.

    Оқушылар бүгінгі тақырыпқа байланысты бейнежазбаны көреді.



    Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын анықтайды.

    1. Бейнежазбадан не түсіндіңіздер?

    Сабақтың тақырыбы қандай?

    ҚБ. “Мадақтау” әдісі




    Дк экран

    https://youtu.be/5k_miGBjEGA

    5 мин

    2- тапсырма. «Жинақтау» әдісі. Жеке жұмыс.

    Төменгі сатыдағы өсімдіктер

    Жоғары сатыдағы өсімдіктер





    Оқушылар төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктерді жазып, дәлелдейді.

    ҚБ. “Мадақтау” әдісі


    Дескриптор:

    - Төменгі сатыдағы өсімдіктерді жүйелейді

    - Жоғары сатыдағы өсімдіктерді жүйелейді


    Оқулық, дәптер

    10 мин

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім.

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.



    Оқушы берілген тапсырманы орындайды.

    ҚБ. “Мадақтау” әдісі


    Дескриптор:

    Өсімдік бөлімдерінің маңызын талдайды.

    Оқулық, дәптер





    10 мин

    № 3 Зертханалық жұмыс

    Өсімдік бөлімдерінің: балдырлар,мүктәрізділер,қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар мен жабықтұқымдылардың ерекше белгілерін анықтау

    Жұмыс мақсаты: өсімдіктердің негізгі топтарының құрылысының ерекшеліктерін анықтау.

    Құрал- жабдықтар: мүктәрізділер,қырықжапырақтәрізділер, ашықтұқымдылар мен жабықтұқымдылардың кеппе – өсімдіктері.

    Жұмыс барысы

    1. Ұсынылған өсімдіктердің әрбір бөлімдерінің кеппеөсімдігін қарадық.

    2. Өсімдіктердің әрбір бөлімдерінің мүшелерін анықтадық.

    3. Қарастырылып отырған мүшелердің құрылысының ерекшелігіне назар аудардық.

    4. Жасаған бақылау негізінде кестені дәптерге сызып толтырдық.

    Белгісі мүшесі

    Мүктәрізділер

    Қырықжапырақтәрізділер

    Ашықтұқымдылар

    Жабықтұқымдылар




























    Оқушылар өсімдіктердің негізгі топтарының құрылысының ерекшеліктерін анықтап жазады.

    ҚБ. “Мадақтау” әдісі



    Оқулық, дәптер

    Сабақтың соңы.


    4 мин

    «Таңдау» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.















    Сабақ соңында әр тапсырманың бағалау критерийлері бойынша жалпы баллдық жүйемен бағалау. Топ басшылары белгілеп отырады.



    Үй тапсырмасы: Бағаналы жасушалар түрлерінің түзілу сызбасын құрастыру







    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз ойын, пікірін, өз түсінгенін айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Сабақта жұмыс жасадым

    Белсенді, белсенді емес

    Сабақта жасаған жұмысыма

    Ризамын, риза емес

    Сабақ өтті

    Тез, ұзақ

    Сабақ барысында

    Шаршадым, шаршамадым

    Сабақ материалы мен үшін

    Түсінікті, қызық, пайдалы

    Түсініксіз, жалықтыраты, пайдасыз





















    ҚБ “Мадақтау” әдісі


















    Сабақ соңында оқушылар жинаған баллдарын жауап парақтарына есептейді

    Жалпы 10 балл

    №

    Тапсырмалар

    Балл

    Не себепті төмен қойдыңыз

    Не себепті жоғары қойдыңыз

    1

    Жеке жұмыс(0-4)




    2

    ФС (0-2)




    3

    Топпен жұмыс(0-4)





    ЕБҚ: жеке жұмыс (0-4)




    4

    Жалпы балл: 10






    Үлестірме материал









    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз жазылады.

    3-тапсырма. «Синквейн» бес жолды өлең стратегиясы.

    - бірінші жолда 1 зат есім. Мысалы: балдыр, қырықжапырақ, мүктер

    - екінші жолда 2 сын есім.

    -үшінші жолда 3 етістік.

    - төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем

    - бесінші жолда тақырыпқа ба

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 8 сынып
    21.00.2023
    932
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жунусова Гульнар
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации