Материалдар / 8 сынып. Ш.Құдайбердіұлы "Жастарға" өлеңі

8 сынып. Ш.Құдайбердіұлы "Жастарға" өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып. Қазақ әдебиеті
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

2-бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Юнусова Жұлдызай

Күні:

11.12.2024 жыл

Сынып: 8 "Ә"

Қатысушылар саны: 5

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.4.1.көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

8.3.2.1.шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру

Сабақтың мақсаты

  • берілген өлең үзінділерін оқиды;

  • үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады;

  • шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды анықтайды;

  • заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

Құндылыққа баулу

  • Тәуелсіздік және Отаншылдық

  • Бірлік және Ынтымақ

  • Еңбекқорлық


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин







Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

І. Психологиялық ахуал қалыптастыру

«5 қадам» әдісі

«Жақсы сөз -жарым ырыс»





Оқушылар табан іздерін баса отырып бір -біріне бір сөзбен жақсы тілектер айтады.



Ауызша қолдау







Қазақ әдебиеті Оқулық.

8-сынып



5 мин

QR арқылы топқа бөлу

(1-топ «Қауырсын», 2-топ «Сия сауыт»)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

«Құндылықтар спектрі» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша ой қозғау




«Метафора» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын болжап көріңдер.




Иә, балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Ш.Құдайберұлы. Жастарға өлеңі»









Өтілген тақырып бойынша сөздер, түсініктер, суреттер

және т.б. оқушыларға беріп, оны құндылығы жағынан орналастыруды сұрау. Оқушы түсінігін тыңдау.




Оқушылар сабақ тақырыбына оқушы болжам жасайды.















Қол шапалақтау



Өзін-өзі бағалау. «Киіз үй»

Мақсаты: оқушылардың білгендеріне қолдау көрсетіп, нәтижелі жұмыс атқаруға бағыттау.




Сөздер, суреттер







Таныстырылым, киіз үй суреті












«Сөйле сурет» жиынтығы





5 мин


Қызығушылықты ояту кезеңі


Оқушылар тақтаға «Жастар қандай?» деген сұраққа бір сөзбен жауап жазады.

Әр оқушы алдындағы оқушының сөзін қайталамау керек.





Өзін-өзі бағалау. «Киіз үй»



Дескриптор:

-дұрыс жауап берілген 1 сұраққа 1 балл

Тақтаға бүгінгі жастардың келбетін танытатындай бірнеше суреттер топтамасы ілінеді.


Сабақтың ортасы





10 мин

























10 мин
















5 мин

ІV. Жұптық жұмыс. Мағынаны тану кезеңі. «Төрт сөйлем» тәсілі

Өлеңнен үзіндіні оқы. Ақынның ойын, пікірін талдаңыз.

Ақын «Абай бейнесін қалай көрсеткен?» деген сұраққа жауап бере отырып, пікірлерін ортаға салады.

(С деңгейлі оқушылар үшін)

Саралау: диалог арқылы қолдау








Өзін-өзі бағалау. «Киіз үй»



Дескриптор:

- берілген өлең үзінділерін оқиды; 1 б.

- ақынның пікірін анықтай алады; 1 б.

- өмірмен байланыстыра алады; 1 б.

үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады; 1.б

Мәтінмен жұмыс. Дәптерге жазба жұмысы.



Әдебиет Оқулық.

8-сынып баспасын жазыңыз

V. ТЖ. «Мәтіндік зерттеу» тәсілі

1-топ Үзіндіні оқы. Өлең жолдарындағы материалдық құндылық пен рухани құндылықты анықтап, өмірлік қағидат шығарып, каллиграмма жазыңыздар.


2-топ Өлеңдегі көтерілген

мәселелердің заманауилығы, өзектілігі жаңашылдығын дәлелдеп, инфрогафика жасайды.









Сергіту сәті: Көтеріңкі көңіл күй


Жеке жұмыс. «Оқы, ой бөліс» әдісі

Ғалым пікірін оқы. Кестені толтыр.

Ғалым пікірі

Дәлелі

Менің көзқарасым






Саралау: жеке қолдау






Топтық жұмыс орындайды.















Додокаэдрдегі іс-әркетті орындайды.


Оқушылар қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді талдайды.



Топтық бағалау:

Дескриптор:

  • шығармадағы материалдық жəне рухани құндылықтарды анықтайды; 2 б.

  • - заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді. 2б.





Өзін-өзі бағалау. «Киіз үй»

Дескриптор:

  • ғалымның пікірін дәлелдеп, көзқарасын білдіреді. 1 б.


PоwerPoint қосымшасы

















Додокаэдр



Дәптерге жазу


VІ. «5 минутқа уақытыңыз болса...» әдісі

Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма

Кейс сұрағы: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңінде жастарды Абай арқылы түзеткісі келеді? Неге?

Оқушылар өз ойларын айтады.




ҚБ. Қол шапалақтау


Сабақтың соңы


5 мин

Оқушы рефлексиясы:



Үйге тапсырма:

Оқушылар сабаққа кері байланыс жасайды.











Дескриптор бойынша жиналған баллдарды журналға қою










https://view.genially.com/66aa516f162aa00d4d450e2f/interactive-content-refleksiya-dnevnik

платформасы










ЖИ арқылы жасау
19 Қаңтар 2025
123
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі