Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРАМАСЫ,

    АҚҚУЛЫ АУДАНЫ БІЛІМ БЕРУ БӨЛІМІНІҢ «БЕСҚАРАҒАЙ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ



    Әдістемелік құрал

    Құрастырушы: математика мұғалімі

    Жумашева Мейрамгуль Тулеубаевна


    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы


    Алгебра

    8-сынып





















    2023 жыл

    І. Түсінік хат

    Қалыптастырушы бағалау – сыныпта күнделікті жұмыс барысында жүргізілетін бағалау түрі, білім алушылар үлгерімінің ағымдағы көрсеткіші болып табылады, оқыту барысында білім алушылар мен мұғалім арасындағы жедел өзара байланысты, оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді және білім беру процесін жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар – оқушылардың қабілеттерін есепке алатын дифференциаланған білім беруді ұйымдастыру үшін қолданылатын әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар. Бағалау критерийі – білім алушының оқу жетістігінің деңгейін анықтайтын белгі немесе өлшем балл қою критерийлері – оқушының (жиынтық бағалауда) жұмысты қаншалықты дұрыс орындағанын бағалайтын тұжырым. Дескрипторлар – тапсырма бойынша орындаған жұмыс деңгейінің немесе сапасының сипаттамасы.

    Қалыптастырушы бағалау технологиясын қолдану педагог пен баланың арасындағы кері байланыс, бұл – оқушының білім деңгейінің көтерілуіне ықпал етеді. Мұғалім оқушының қандай да бір оқу мақсатына қол жеткізетінін айқындай алады. Қалыптастырушы бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіледі. Қалыптастырушы бағалау күнделікті, әр сабақта, ауызша, жазбаша, жоба қорғау түрінде қолданылады. Бағалау барысында біз үнемі оқушыны емес оның жұмысын бағалап жатқанымызды есте ұстауымыз қажет, демек жұмысты тексеру барысында оның кемшіліктерін емес оң тұстарына көбірек мән беруіміз қажет. Оқыту нәтижесінде оқушылардың нені білетініне және түсінетініне көз жеткізу үшін әр түрлі мәліметтерге терең талдау жүргізу процесі болып табылады. Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты оқыту барысында мұғалім мен оқушы қызметіне жөндеулер енгізу болып табылады. Жөндеулер мұғалім мен оқушы бірлесе оқытуды жақсарту үшін ендіріледі. Қалыптастырушы бағалау мұғалімге оқушының оқу мақсаттарына жету процесін бақылауға, оқу процесіне өзгерістер енгізуге мүмкіндік береді, ал оқушыға – өзінің білімі үшін жауапты екенін сезінуге итермелейді.
    Оқушының күнделікті білім сапасы, білім алудағы олқылықтарды күнделікті түзеу, оқушының қиындық тудыратын сұрақтарын анықтау және оны жою, оқушының бағалаудан алған жағымсыз әсерінің азаюы, психологиялық жайлы ортаның болуы, бағалаудың әділдігі, анықтылығы және ашықтығы, өзін-өзі бағалау дағдылары.
    Қалыптастырушы бағалау мұғалім мен білім алушылардың арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін, оқу жетістігінің дамуына, өсуіне тікелей əсер ететін үдеріс болып табылады. Мұғалімнің іс-əрекетіндегі қалыптастырушы бағалау үдерісі келесі кезеңдерді жүзеге асыруды талап етеді:
    - қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру жəне жоспарлау;

    - қалыптастырушы бағалау əдістерін таңдау;

    - қалыптастырушы бағалау нəтижелерін талдау;

    - кері байланыс беру.



    Қалыптастырушы бағалаудың мақсаттары:

    - оқу материалын меңгергендігі жөнінде объективті ақпарат алу;

    - білім алушының кемшіліктерін дер кезінде анықтау;

    - мұғалім - оқушы арасында кері байланысты орнату.


    Қалыптастырушы бағалаудың міндеттері:
    - оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін анықтау, білім алушыларға ұсыну;

    - білім алушының қай деңгейге жеткенін дәлелдеуге көмектесетін бірлескен (коллаборативті) оқытуға арналған орта құру;

    - білім алушыларды дамытуға жағдай жасайтын сындарлы (конструктивті) кері байланысты қамтамасыз ету;

    - білім алушыларды бірін-бірі бірлесе оқытудың сапалы көзі ретінде қатыстыру;


    Күтілетін нәтиже:
    - oқушының пәнге деген қызығушылығы артады;

    - оқушы өзін -өзі дұрыс бағалауды үйренеді;

    - оқушылардың үлгерімін бақылап отыруға мүмкіндік береді;

    - өзінің білім нәтижесін болжау және жетістіктерді түсіну үшін бағалау критерийлерін біледі және түсінеді;

    - оқу нәтижесін дәлелдеу үшін білім алудың бірнеше түрлерін қолданып әр түрлі ойшылдардың әрекеттерін және қабілеттіліктерін қолданады;

    - рефлексияда қатысу, өзін және өзінің сыныптастарын бағалай алады;

    - нақты мәселелерді шешу үшін, әр түрлі көз қарастарды білдіруде және сыни ойлауда білімдерін қолданады.


    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 8-сыныптың алгебра курсының барлық бөлімдеріндегі есептер жинағы. Оқу құралының мақсаты-мұғалімге оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға, ағымдағы және тақырыптық бақылауды жүргізуге көмектесу.Оқу құралына тақырыптық сынақтардың, бақылау және өзіндік жұмыстардың мәтіндері, сондай-ақ қосымша тапсырмалар енгізілген.Қажет болған жағдайда және сыныптың дайындығына байланысты мұғалім Бағдарламаның талаптарын бұзбай, оларға қажетті өзгерістер енгізе алады.

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 8-сынып оқушылары үшін саралау мен деңгейлік тәсілді ескере отырып, тақырыпты бекітуге, жалпылама қайталауға және бақылау сабақтарына дайындалуға арналған,өйткені тапсырмалар А, В, С күрделілігінің үш деңгейіне бөлінеді:

    А деңгейі-міндетті бағдарламалық талаптарға сәйкес келеді; В деңгейі-орташа қиындық деңгейі; С-деңгейі математикаға деген қызығушылығы жоғары білім алушыларға арналған.

    Тапсырмаларды сабақтың кез келген кезеңінде, орындау уақытын 10-20 минутқа дейін беруге болады.


    Мазмұны


    Түсінік хат 4

    1-ТОҚСАН

    7-сынып бойынша алгебра курсын қайталау

    Бөлім: «Бүтін көрсеткішті дәреже» 7

    Бөлім: «Көпмүшелер» 9

    Бөлім: «Функция. Функцияның графигі» 11

    Бөлім: «Қысқаша көбейту формулалары» 15

    Бөлім: «Алгебралық бөлшектер» 17

    Бөлім: «Квадрат түбір және иррационал өрнек» 20

    2-ТОҚСАН

    Бөлім: «Квадрат теңдеулер» 39

    3-ТОҚСАН

    Бөлім: «Квадрат теңдеулер» 56

    Бөлім:«Квадраттық функция» 60

    Бөлім:«Статистика элементтері» 68

    4-ТОҚСАН

    Бөлім: «Теңсіздіктер» 72

    Пайдаланған әдебиет 81































    7-сынып бойынша алгебра курсын қайталау

    Бөлім: «Бүтін көрсеткішті дәреже»


    Оқу мақсаты

    7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Дәреженің қасиеттерін қолданып, өрнекті ықшамдайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    І нұсқа

    Тапсырма

    Өрнектерді ықшамдаңыз:

    №

    А

    Балл

    В

    Балл

    С

    Балл

    1

    х8 · х3

    1

    68 · 6 · 64

    2

    2

    2

    α4 · α

    1

    102 · 105 : 103

    2

    2

    3

    α5 · α·α7 ·α2

    1

    р4 · р· р6 : р7

    2

    3

    4

    38 · 35

    1

    х12 : х10 · х8

    2

    3

    5

    1

    2



    6

    1




    7

    1

    :




    8

    1




    9

    1


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумашева Мейрамгуль Тулеубаевна
    07 Ақпан 2024
    1292
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    8-сыныпқа алгебрадан қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    8-сыныпқа алгебрадан қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 8-сыныптың алгебра курсының барлық бөлімдеріндегі есептер жинағы. Оқу құралының мақсаты-мұғалімге оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға, ағымдағы және тақырыптық бақылауды жүргізуге көмектесу.Оқу құралына тақырыптық сынақтардың, бақылау және өзіндік жұмыстардың мәтіндері, сондай-ақ қосымша тапсырмалар енгізілген.Қажет болған жағдайда және сыныптың дайындығына байланысты мұғалім Бағдарламаның талаптарын бұзбай, оларға қажетті өзгерістер енгізе алады. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 8-сынып оқушылары үшін саралау мен деңгейлік тәсілді ескере отырып, тақырыпты бекітуге, жалпылама қайталауға және бақылау сабақтарына дайындалуға арналған,өйткені тапсырмалар А, В, С күрделілігінің үш деңгейіне бөлінеді:
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    ПАВЛОДАР ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ БАСҚАРАМАСЫ,

    АҚҚУЛЫ АУДАНЫ БІЛІМ БЕРУ БӨЛІМІНІҢ «БЕСҚАРАҒАЙ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУ МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ



    Әдістемелік құрал

    Құрастырушы: математика мұғалімі

    Жумашева Мейрамгуль Тулеубаевна


    Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы


    Алгебра

    8-сынып





















    2023 жыл

    І. Түсінік хат

    Қалыптастырушы бағалау – сыныпта күнделікті жұмыс барысында жүргізілетін бағалау түрі, білім алушылар үлгерімінің ағымдағы көрсеткіші болып табылады, оқыту барысында білім алушылар мен мұғалім арасындағы жедел өзара байланысты, оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді және білім беру процесін жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар – оқушылардың қабілеттерін есепке алатын дифференциаланған білім беруді ұйымдастыру үшін қолданылатын әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар. Бағалау критерийі – білім алушының оқу жетістігінің деңгейін анықтайтын белгі немесе өлшем балл қою критерийлері – оқушының (жиынтық бағалауда) жұмысты қаншалықты дұрыс орындағанын бағалайтын тұжырым. Дескрипторлар – тапсырма бойынша орындаған жұмыс деңгейінің немесе сапасының сипаттамасы.

    Қалыптастырушы бағалау технологиясын қолдану педагог пен баланың арасындағы кері байланыс, бұл – оқушының білім деңгейінің көтерілуіне ықпал етеді. Мұғалім оқушының қандай да бір оқу мақсатына қол жеткізетінін айқындай алады. Қалыптастырушы бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіледі. Қалыптастырушы бағалау күнделікті, әр сабақта, ауызша, жазбаша, жоба қорғау түрінде қолданылады. Бағалау барысында біз үнемі оқушыны емес оның жұмысын бағалап жатқанымызды есте ұстауымыз қажет, демек жұмысты тексеру барысында оның кемшіліктерін емес оң тұстарына көбірек мән беруіміз қажет. Оқыту нәтижесінде оқушылардың нені білетініне және түсінетініне көз жеткізу үшін әр түрлі мәліметтерге терең талдау жүргізу процесі болып табылады. Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты оқыту барысында мұғалім мен оқушы қызметіне жөндеулер енгізу болып табылады. Жөндеулер мұғалім мен оқушы бірлесе оқытуды жақсарту үшін ендіріледі. Қалыптастырушы бағалау мұғалімге оқушының оқу мақсаттарына жету процесін бақылауға, оқу процесіне өзгерістер енгізуге мүмкіндік береді, ал оқушыға – өзінің білімі үшін жауапты екенін сезінуге итермелейді.
    Оқушының күнделікті білім сапасы, білім алудағы олқылықтарды күнделікті түзеу, оқушының қиындық тудыратын сұрақтарын анықтау және оны жою, оқушының бағалаудан алған жағымсыз әсерінің азаюы, психологиялық жайлы ортаның болуы, бағалаудың әділдігі, анықтылығы және ашықтығы, өзін-өзі бағалау дағдылары.
    Қалыптастырушы бағалау мұғалім мен білім алушылардың арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін, оқу жетістігінің дамуына, өсуіне тікелей əсер ететін үдеріс болып табылады. Мұғалімнің іс-əрекетіндегі қалыптастырушы бағалау үдерісі келесі кезеңдерді жүзеге асыруды талап етеді:
    - қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру жəне жоспарлау;

    - қалыптастырушы бағалау əдістерін таңдау;

    - қалыптастырушы бағалау нəтижелерін талдау;

    - кері байланыс беру.



    Қалыптастырушы бағалаудың мақсаттары:

    - оқу материалын меңгергендігі жөнінде объективті ақпарат алу;

    - білім алушының кемшіліктерін дер кезінде анықтау;

    - мұғалім - оқушы арасында кері байланысты орнату.


    Қалыптастырушы бағалаудың міндеттері:
    - оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін анықтау, білім алушыларға ұсыну;

    - білім алушының қай деңгейге жеткенін дәлелдеуге көмектесетін бірлескен (коллаборативті) оқытуға арналған орта құру;

    - білім алушыларды дамытуға жағдай жасайтын сындарлы (конструктивті) кері байланысты қамтамасыз ету;

    - білім алушыларды бірін-бірі бірлесе оқытудың сапалы көзі ретінде қатыстыру;


    Күтілетін нәтиже:
    - oқушының пәнге деген қызығушылығы артады;

    - оқушы өзін -өзі дұрыс бағалауды үйренеді;

    - оқушылардың үлгерімін бақылап отыруға мүмкіндік береді;

    - өзінің білім нәтижесін болжау және жетістіктерді түсіну үшін бағалау критерийлерін біледі және түсінеді;

    - оқу нәтижесін дәлелдеу үшін білім алудың бірнеше түрлерін қолданып әр түрлі ойшылдардың әрекеттерін және қабілеттіліктерін қолданады;

    - рефлексияда қатысу, өзін және өзінің сыныптастарын бағалай алады;

    - нақты мәселелерді шешу үшін, әр түрлі көз қарастарды білдіруде және сыни ойлауда білімдерін қолданады.


    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 8-сыныптың алгебра курсының барлық бөлімдеріндегі есептер жинағы. Оқу құралының мақсаты-мұғалімге оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға, ағымдағы және тақырыптық бақылауды жүргізуге көмектесу.Оқу құралына тақырыптық сынақтардың, бақылау және өзіндік жұмыстардың мәтіндері, сондай-ақ қосымша тапсырмалар енгізілген.Қажет болған жағдайда және сыныптың дайындығына байланысты мұғалім Бағдарламаның талаптарын бұзбай, оларға қажетті өзгерістер енгізе алады.

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 8-сынып оқушылары үшін саралау мен деңгейлік тәсілді ескере отырып, тақырыпты бекітуге, жалпылама қайталауға және бақылау сабақтарына дайындалуға арналған,өйткені тапсырмалар А, В, С күрделілігінің үш деңгейіне бөлінеді:

    А деңгейі-міндетті бағдарламалық талаптарға сәйкес келеді; В деңгейі-орташа қиындық деңгейі; С-деңгейі математикаға деген қызығушылығы жоғары білім алушыларға арналған.

    Тапсырмаларды сабақтың кез келген кезеңінде, орындау уақытын 10-20 минутқа дейін беруге болады.


    Мазмұны


    Түсінік хат 4

    1-ТОҚСАН

    7-сынып бойынша алгебра курсын қайталау

    Бөлім: «Бүтін көрсеткішті дәреже» 7

    Бөлім: «Көпмүшелер» 9

    Бөлім: «Функция. Функцияның графигі» 11

    Бөлім: «Қысқаша көбейту формулалары» 15

    Бөлім: «Алгебралық бөлшектер» 17

    Бөлім: «Квадрат түбір және иррационал өрнек» 20

    2-ТОҚСАН

    Бөлім: «Квадрат теңдеулер» 39

    3-ТОҚСАН

    Бөлім: «Квадрат теңдеулер» 56

    Бөлім:«Квадраттық функция» 60

    Бөлім:«Статистика элементтері» 68

    4-ТОҚСАН

    Бөлім: «Теңсіздіктер» 72

    Пайдаланған әдебиет 81































    7-сынып бойынша алгебра курсын қайталау

    Бөлім: «Бүтін көрсеткішті дәреже»


    Оқу мақсаты

    7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Дәреженің қасиеттерін қолданып, өрнекті ықшамдайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    І нұсқа

    Тапсырма

    Өрнектерді ықшамдаңыз:

    №

    А

    Балл

    В

    Балл

    С

    Балл

    1

    х8 · х3

    1

    68 · 6 · 64

    2

    2

    2

    α4 · α

    1

    102 · 105 : 103

    2

    2

    3

    α5 · α·α7 ·α2

    1

    р4 · р· р6 : р7

    2

    3

    4

    38 · 35

    1

    х12 : х10 · х8

    2

    3

    5

    1

    2



    6

    1




    7

    1

    :




    8

    1




    9

    1


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Авторлық бағдарлама 8 сынып
    07.02.2024
    1292
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумашева Мейрамгуль Тулеубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации