Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 8-сыныпқа алгебрадан қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
8-сыныпқа алгебрадан қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Материал туралы қысқаша түсінік
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 8-сыныптың алгебра курсының барлық бөлімдеріндегі есептер жинағы. Оқу құралының мақсаты-мұғалімге оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға, ағымдағы және тақырыптық бақылауды жүргізуге көмектесу.Оқу құралына тақырыптық сынақтардың, бақылау және өзіндік жұмыстардың мәтіндері, сондай-ақ қосымша тапсырмалар енгізілген.Қажет болған жағдайда және сыныптың дайындығына байланысты мұғалім Бағдарламаның талаптарын бұзбай, оларға қажетті өзгерістер енгізе алады.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 8-сынып оқушылары үшін саралау мен деңгейлік тәсілді ескере отырып, тақырыпты бекітуге, жалпылама қайталауға және бақылау сабақтарына дайындалуға арналған,өйткені тапсырмалар А, В, С күрделілігінің үш деңгейіне бөлінеді:
Қалыптастырушы
бағалауға
арналған тапсырмалар
жинағы
Алгебра
8-сынып
2023
жыл
І. Түсінік
хат
Қалыптастырушы бағалау –
сыныпта күнделікті жұмыс барысында жүргізілетін бағалау түрі, білім
алушылар үлгерімінің ағымдағы көрсеткіші болып табылады, оқыту
барысында білім алушылар мен мұғалім арасындағы жедел өзара
байланысты, оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз
етеді және білім беру процесін жетілдіруге мүмкіндік
береді.
Әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар
– оқушылардың қабілеттерін есепке алатын дифференциаланған білім
беруді ұйымдастыру үшін қолданылатын әртүрлі деңгейдегі
тапсырмалар. Бағалау критерийі – білім алушының оқу жетістігінің
деңгейін анықтайтын белгі немесе өлшем балл қою критерийлері –
оқушының (жиынтық бағалауда) жұмысты қаншалықты дұрыс орындағанын
бағалайтын тұжырым. Дескрипторлар – тапсырма бойынша орындаған
жұмыс деңгейінің немесе сапасының
сипаттамасы.
Қалыптастырушы бағалау технологиясын қолдану
педагог пен баланың арасындағы кері байланыс, бұл – оқушының білім
деңгейінің көтерілуіне ықпал етеді. Мұғалім оқушының қандай да бір
оқу мақсатына қол жеткізетінін айқындай алады. Қалыптастырушы
бағалау сабақ үстінде үнемі жүргізіледі. Қалыптастырушы бағалау
күнделікті, әр сабақта, ауызша, жазбаша, жоба қорғау түрінде
қолданылады. Бағалау барысында біз үнемі оқушыны емес оның жұмысын
бағалап жатқанымызды есте ұстауымыз қажет, демек жұмысты тексеру
барысында оның кемшіліктерін емес оң тұстарына көбірек мән беруіміз
қажет. Оқыту нәтижесінде оқушылардың нені білетініне және
түсінетініне көз жеткізу үшін әр түрлі мәліметтерге терең талдау
жүргізу процесі болып табылады. Қалыптастырушы бағалаудың мақсаты
оқыту барысында мұғалім мен оқушы қызметіне жөндеулер енгізу болып
табылады. Жөндеулер мұғалім мен оқушы бірлесе оқытуды жақсарту үшін
ендіріледі. Қалыптастырушы бағалау мұғалімге оқушының оқу
мақсаттарына жету процесін бақылауға, оқу процесіне өзгерістер
енгізуге мүмкіндік береді, ал оқушыға – өзінің білімі үшін жауапты
екенін сезінуге
итермелейді. Оқушының күнделікті білім сапасы, білім
алудағы олқылықтарды күнделікті түзеу, оқушының қиындық тудыратын
сұрақтарын анықтау және оны жою, оқушының бағалаудан алған жағымсыз
әсерінің азаюы, психологиялық жайлы ортаның болуы, бағалаудың
әділдігі, анықтылығы және ашықтығы, өзін-өзі бағалау
дағдылары. Қалыптастырушы бағалау мұғалім мен білім
алушылардың арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін, оқу
жетістігінің дамуына, өсуіне тікелей əсер ететін үдеріс болып
табылады. Мұғалімнің іс-əрекетіндегі қалыптастырушы бағалау үдерісі
келесі кезеңдерді жүзеге асыруды талап
етеді:
- қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру жəне
жоспарлау;
- қалыптастырушы бағалау
əдістерін таңдау;
- қалыптастырушы бағалау
нəтижелерін талдау;
- кері байланыс
беру.
Қалыптастырушы бағалаудың
мақсаттары:
- оқу материалын меңгергендігі жөнінде объективті
ақпарат алу;
- білім алушының кемшіліктерін
дер кезінде анықтау;
- мұғалім - оқушы арасында
кері байланысты орнату.
Қалыптастырушы бағалаудың
міндеттері: - оқу мақсаттарын, бағалау
критерийлерін анықтау, білім алушыларға
ұсыну;
- білім алушының қай деңгейге
жеткенін дәлелдеуге көмектесетін бірлескен (коллаборативті) оқытуға
арналған орта құру;
- білім алушыларды дамытуға
жағдай жасайтын сындарлы (конструктивті) кері байланысты қамтамасыз
ету;
- білім алушыларды бірін-бірі
бірлесе оқытудың сапалы көзі ретінде
қатыстыру;
Күтілетін
нәтиже: - oқушының пәнге деген
қызығушылығы артады;
- оқушы өзін -өзі дұрыс
бағалауды үйренеді;
- оқушылардың үлгерімін
бақылап отыруға мүмкіндік береді;
- өзінің білім нәтижесін
болжау және жетістіктерді түсіну үшін бағалау критерийлерін біледі
және түсінеді;
- оқу нәтижесін дәлелдеу үшін
білім алудың бірнеше түрлерін қолданып әр түрлі ойшылдардың
әрекеттерін және қабілеттіліктерін
қолданады;
- рефлексияда қатысу, өзін
және өзінің сыныптастарын бағалай алады;
- нақты мәселелерді шешу үшін,
әр түрлі көз қарастарды білдіруде және сыни ойлауда білімдерін
қолданады.
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары 8-сыныптың алгебра курсының барлық бөлімдеріндегі
есептер жинағы. Оқу құралының мақсаты-мұғалімге оқушылардың өзіндік
жұмысын ұйымдастыруға, ағымдағы және тақырыптық бақылауды жүргізуге
көмектесу.Оқу құралына тақырыптық сынақтардың, бақылау және өзіндік
жұмыстардың мәтіндері, сондай-ақ қосымша тапсырмалар
енгізілген.Қажет болған жағдайда және сыныптың дайындығына
байланысты мұғалім Бағдарламаның талаптарын бұзбай, оларға қажетті
өзгерістер енгізе алады.
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары 8-сынып оқушылары үшін саралау мен деңгейлік тәсілді
ескере отырып, тақырыпты бекітуге, жалпылама қайталауға және
бақылау сабақтарына дайындалуға арналған,өйткені
тапсырмаларА, В,
Скүрделілігінің үш деңгейіне
бөлінеді:
Адеңгейі-міндетті бағдарламалық
талаптарға сәйкес келеді;Вдеңгейі-орташа қиындық
деңгейі;С-деңгейі математикаға деген
қызығушылығы жоғары білім алушыларға
арналған.
Тапсырмаларды сабақтың кез
келген кезеңінде, орындау уақытын 10-20 минутқа дейін беруге
болады.
Мазмұны
Түсінік
хат4
1-ТОҚСАН
7-сынып бойынша алгебра
курсын қайталау
Бөлім: «Бүтін көрсеткішті
дәреже»7
Бөлім:
«Көпмүшелер»9
Бөлім: «Функция. Функцияның
графигі»11
Бөлім: «Қысқаша көбейту
формулалары»15
Бөлім: «Алгебралық
бөлшектер»17
Бөлім: «Квадрат түбір және
иррационал өрнек»20
2-ТОҚСАН
Бөлім: «Квадрат
теңдеулер»39
3-ТОҚСАН
Бөлім: «Квадрат
теңдеулер»56
Бөлім:«Квадраттық
функция»60
Бөлім:«Статистика
элементтері» 68
4-ТОҚСАН
Бөлім:
«Теңсіздіктер» 72
Пайдаланған
әдебиет 81
7-сынып бойынша алгебра
курсын қайталау
Бөлім: «Бүтін көрсеткішті
дәреже»
Оқу
мақсаты
7.1.2.5 алгебралық
өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін
қолдану
Бағалау
критерийі
Білім
алушы
Дәреженің қасиеттерін
қолданып, өрнекті ықшамдайды
Ойлау
дағдыларының деңгейі
Қолдану
І
нұсқа
Тапсырма
Өрнектерді
ықшамдаңыз:
№
А
Балл
В
Балл
С
Балл
1
х8 ·
х3
1
68 · 6
· 64
2
2
2
α4 ·
α
1
102 ·
105 :
103
2
2
3
α5 ·
α·α7 ·α2
1
р4 ·
р· р6 :
р7
2
3
4
38 ·
35
1
х12 :
х10 ·
х8
2
3
5
1
2
6
1
7
1
:
8
1
9
1
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз