Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

    Python тілінде алгоритмдерді программалау.


    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    §4.1. For циклі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.3.3.2 for цикл операторын пайдалану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы: For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтау;

    Оқушылардың көбі: Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдау, қолдану;

    Кейбір оқушылар: For циклін қолданудың маңыздылығын бағалау.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

    Бағалау критерийі

    • For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтайды;

    • Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдайды, қолданады;

    • For циклін қолданудың маңыздылығын бағалайды.

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология:

    Цикл-цикл-loop Үшін-для- For

    Диапазон-диапазон-Range Шексіз-бесконечный-infinite

    Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

    1. Алгоритмді құру кезінде қайталану саны белгілі болса қандай цикл қолданылады?

    2. range функциясы ... жасайды.

    3. for операторын range функциясын қолдану түрлерін анықтаңдар.

    Құндылықтарға баулу

    Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылықтарына сәйкес оқушыларды еңбекке және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу.

    Пәнаралық байланыс

    Программа кодтары ағылшын тілінде жазылады.

    Алдыңғы білім

    Python программалау тілінде сызықтық, шартты алгоритмдерді программалау.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері/уақ ыт

    Мұғалімнің іс- әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/3мин












    Топқа біріктіру/2мин





    Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау

    /7мин

    Сәлемдесу, түгендеу.


    Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы.









    «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы топтарға біріктіру.



    «Жаңбырша жауған сұрақтар» әдісі.

    Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


    «Пойыз» жаттығуы. Ойын ортада жүргізіледі. Ең алдымен, 1, 2, 3-ке саналып алады. 1-нөмірдегілер қолдарын бір рет соғып, аяқтарымен еденді екі рет тарсылдатады, 2-нөмірдегілер қолдарын екі рет соғып, аяқтарымен еденді үш рет тарсылдатады. Ал, 3- нөмірдегілер қолдарын үш рет соғып, аяқтарымен еденді бір рет тарсылдатады.

    «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы 1, 2, 3 деп ретімен саналған бойынша оқушылар топқа бірігеді.

    Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алып оқушы, сол жауаптан сұрақ тудырып, әрі қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді.



    Қошемет көрсету.















    Смайлик арқылы ҚБ.


















    Оқытудың белсенді әдістері NIS.

    Астана,

    2013



    Миға шабуыл/3мин


    «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу.

    Берілген сурет туралы не ойлайсындар? Оқушылар сын тұрғысынан ойланып өз пікірлерін айтады. Тақырыпты өздері ашады.

    Ауызша мадақтау.




    • Циклдер жайлы не білесің?

    • Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай байланысы бар?






    • Табиғат пен адам өмірінде циклдердің маңызы қандай?

    • Циклдердің адам өміріндегі маңызы қандай деп ойлайсыңдар?

    • Математикада циклдерге не жатады?



    Сабақтың ортасы.

    Мағынаны тану.

    Оқулықпен жұмыс/5мин

    Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдайды.

    Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды.

    Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.


    Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.




    Дәптермен жұмыс:

    Негізгі ұғымдар мен сабақта қолданылатын термин сөздерді дәптерлеріне жазады.

    Үш тілде берілген термин сөздерді мұғаліммен бірге қайталайды.


    Информат ика. 8 - сынып оқулығы


    Практикалық жұмыс/15мин


    1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.

    1. тапсырма

    Оқушылар практикалық тапсырмаларды жеке орындайды.

    1)

    K мен N (1≤K≤N≤100) барлық жұп сандарды экранға шығаратын программа құрастыр.

    Дескрипторлар:

      • Жұп сандарды анықтайды;

      • Қайталану санын анықтайды;

      • Жұп сандарды табу алгоритмін құрады;

      • Алгоритмді компьютерде программалайды;

      • Нәтижесін тексереді.

    2)

    N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа

    4 балл


    Компьюте р, информати ка. 8- сынып оқулығы












































    Топтық жұмыс











































    2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

    Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.

    құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады.

    Дескрипторлар:

    • Екі таңбалы сандар диапазонын анықтайды;

    • Екі саны бірдей сандарды анықтайды;

    • Екі саны бірдей сандарды анықтау алгоритмін құрады;

    • Программаны компьютерде орындайды;

    • Нәтижесін тексереді.

    3)

    8 «А» сыныбында N (0 < N < 30) оқушы бар. Оқушылардың бойлары көрсетілген. Егер сыныптағы оқушының бойы 140 см- ден қысқа болса, ол аласа бойлы оқушыға жатады. Сыныпта неше оқушының бойы аласа екенін анықтайтын программа кодын жаз. .

    Дескриптор:

    • Қатысқан оқушылар санын енгізеді;

    • Бойларының ұзындығын енгізеді;

    • Бойларын салыстырады;

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Манапова Динара Асылбекқызы
      05 Сәуір 2023
      773
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      8 сыныпқа арналған ҚМЖ 472 бұйрыққа сай

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      8 сыныпқа арналған ҚМЖ 472 бұйрыққа сай

      Материал туралы қысқаша түсінік
      8 сыныпқа арналған ҚМЖ- лар
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

      Python тілінде алгоритмдерді программалау.


      Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

      Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

      Сабақтың тақырыбы

      §4.1. For циклі

      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

      8.3.3.2 for цикл операторын пайдалану;

      Сабақтың мақсаты

      Барлық оқушы: For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтау;

      Оқушылардың көбі: Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдау, қолдану;

      Кейбір оқушылар: For циклін қолданудың маңыздылығын бағалау.

      Ойлау дағдылары

      Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

      Бағалау критерийі

      • For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтайды;

      • Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдайды, қолданады;

      • For циклін қолданудың маңыздылығын бағалайды.

      Тілдік мақсаттар

      Пәндік лексика мен терминология:

      Цикл-цикл-loop Үшін-для- For

      Диапазон-диапазон-Range Шексіз-бесконечный-infinite

      Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

      1. Алгоритмді құру кезінде қайталану саны белгілі болса қандай цикл қолданылады?

      2. range функциясы ... жасайды.

      3. for операторын range функциясын қолдану түрлерін анықтаңдар.

      Құндылықтарға баулу

      Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылықтарына сәйкес оқушыларды еңбекке және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу.

      Пәнаралық байланыс

      Программа кодтары ағылшын тілінде жазылады.

      Алдыңғы білім

      Python программалау тілінде сызықтық, шартты алгоритмдерді программалау.

      Сабақтың барысы


      Сабақтың жоспарланған

      кезеңдері/уақ ыт

      Мұғалімнің іс- әрекеті

      Оқушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/3мин












      Топқа біріктіру/2мин





      Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау

      /7мин

      Сәлемдесу, түгендеу.


      Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы.









      «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы топтарға біріктіру.



      «Жаңбырша жауған сұрақтар» әдісі.

      Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


      «Пойыз» жаттығуы. Ойын ортада жүргізіледі. Ең алдымен, 1, 2, 3-ке саналып алады. 1-нөмірдегілер қолдарын бір рет соғып, аяқтарымен еденді екі рет тарсылдатады, 2-нөмірдегілер қолдарын екі рет соғып, аяқтарымен еденді үш рет тарсылдатады. Ал, 3- нөмірдегілер қолдарын үш рет соғып, аяқтарымен еденді бір рет тарсылдатады.

      «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы 1, 2, 3 деп ретімен саналған бойынша оқушылар топқа бірігеді.

      Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алып оқушы, сол жауаптан сұрақ тудырып, әрі қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді.



      Қошемет көрсету.















      Смайлик арқылы ҚБ.


















      Оқытудың белсенді әдістері NIS.

      Астана,

      2013



      Миға шабуыл/3мин


      «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу.

      Берілген сурет туралы не ойлайсындар? Оқушылар сын тұрғысынан ойланып өз пікірлерін айтады. Тақырыпты өздері ашады.

      Ауызша мадақтау.




      • Циклдер жайлы не білесің?

      • Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай байланысы бар?






      • Табиғат пен адам өмірінде циклдердің маңызы қандай?

      • Циклдердің адам өміріндегі маңызы қандай деп ойлайсыңдар?

      • Математикада циклдерге не жатады?



      Сабақтың ортасы.

      Мағынаны тану.

      Оқулықпен жұмыс/5мин

      Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдайды.

      Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды.

      Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.


      Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.




      Дәптермен жұмыс:

      Негізгі ұғымдар мен сабақта қолданылатын термин сөздерді дәптерлеріне жазады.

      Үш тілде берілген термин сөздерді мұғаліммен бірге қайталайды.


      Информат ика. 8 - сынып оқулығы


      Практикалық жұмыс/15мин


      1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.

      1. тапсырма

      Оқушылар практикалық тапсырмаларды жеке орындайды.

      1)

      K мен N (1≤K≤N≤100) барлық жұп сандарды экранға шығаратын программа құрастыр.

      Дескрипторлар:

        • Жұп сандарды анықтайды;

        • Қайталану санын анықтайды;

        • Жұп сандарды табу алгоритмін құрады;

        • Алгоритмді компьютерде программалайды;

        • Нәтижесін тексереді.

      2)

      N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа

      4 балл


      Компьюте р, информати ка. 8- сынып оқулығы












































      Топтық жұмыс











































      2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

      Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.

      құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады.

      Дескрипторлар:

      • Екі таңбалы сандар диапазонын анықтайды;

      • Екі саны бірдей сандарды анықтайды;

      • Екі саны бірдей сандарды анықтау алгоритмін құрады;

      • Программаны компьютерде орындайды;

      • Нәтижесін тексереді.

      3)

      8 «А» сыныбында N (0 < N < 30) оқушы бар. Оқушылардың бойлары көрсетілген. Егер сыныптағы оқушының бойы 140 см- ден қысқа болса, ол аласа бойлы оқушыға жатады. Сыныпта неше оқушының бойы аласа екенін анықтайтын программа кодын жаз. .

      Дескриптор:

      • Қатысқан оқушылар санын енгізеді;

      • Бойларының ұзындығын енгізеді;

      • Бойларын салыстырады;

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Кітапханашылар Мақала 9 сынып
        05.04.2023
        773
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Манапова Динара Асылбекқызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации