|
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Python тілінде алгоритмдерді программалау. Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
§4.1. For циклі |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.3.3.2 for цикл операторын пайдалану; |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтау; Оқушылардың көбі: Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдау, қолдану; Кейбір оқушылар: For циклін қолданудың маңыздылығын бағалау. |
|
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: Цикл-цикл-loop Үшін-для- For Диапазон-диапазон-Range Шексіз-бесконечный-infinite |
|
Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылықтарына сәйкес оқушыларды еңбекке және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу. |
|
Пәнаралық байланыс |
Программа кодтары ағылшын тілінде жазылады. |
|
Алдыңғы білім |
Python программалау тілінде сызықтық, шартты алгоритмдерді программалау. |
|
Сабақтың барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері/уақ ыт |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/3мин Топқа біріктіру/2мин Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау /7мин |
Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы. «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы топтарға біріктіру. «Жаңбырша жауған сұрақтар» әдісі. |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі «Пойыз» жаттығуы. Ойын ортада жүргізіледі. Ең алдымен, 1, 2, 3-ке саналып алады. 1-нөмірдегілер қолдарын бір рет соғып, аяқтарымен еденді екі рет тарсылдатады, 2-нөмірдегілер қолдарын екі рет соғып, аяқтарымен еденді үш рет тарсылдатады. Ал, 3- нөмірдегілер қолдарын үш рет соғып, аяқтарымен еденді бір рет тарсылдатады. «Топтасқан сандар» тәсілі арқылы 1, 2, 3 деп ретімен саналған бойынша оқушылар топқа бірігеді. Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алып оқушы, сол жауаптан сұрақ тудырып, әрі қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді. |
Қошемет көрсету. Смайлик арқылы ҚБ. |
Оқытудың белсенді әдістері NIS. Астана, 2013 |
|
Миға шабуыл/3мин |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу. |
Берілген сурет туралы не ойлайсындар? Оқушылар сын тұрғысынан ойланып өз пікірлерін айтады. Тақырыпты өздері ашады.
|
Ауызша мадақтау. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың ортасы. Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс/5мин |
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдайды. Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды. |
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды. Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау. |
|
|
|
|
Дәптермен жұмыс: |
Негізгі ұғымдар мен сабақта қолданылатын термин сөздерді дәптерлеріне жазады. Үш тілде берілген термин сөздерді мұғаліммен бірге қайталайды. |
|
Информат ика. 8 - сынып оқулығы |
|
Практикалық жұмыс/15мин |
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі. |
Оқушылар практикалық тапсырмаларды жеке орындайды. 1) K мен N (1≤K≤N≤100) барлық жұп сандарды экранға шығаратын программа құрастыр. Дескрипторлар:
2) N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа |
4 балл |
Компьюте р, информати ка. 8- сынып оқулығы |
|
Топтық жұмыс |
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма. Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды. |
құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады. Дескрипторлар:
3) 8 «А» сыныбында N (0 < N < 30) оқушы бар. Оқушылардың бойлары көрсетілген. Егер сыныптағы оқушының бойы 140 см- ден қысқа болса, ол аласа бойлы оқушыға жатады. Сыныпта неше оқушының бойы аласа екенін анықтайтын программа кодын жаз. . Дескриптор:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














