Материалдар / 8 сыныпқа арналған ҚМЖ 472 бұйрыққа сай
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

8 сыныпқа арналған ҚМЖ 472 бұйрыққа сай

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сыныпқа арналған ҚМЖ- лар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2023
381
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

Python тілінде алгоритмдерді программалау.


Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§4.1. For циклі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.3.3.2 for цикл операторын пайдалану;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтау;

Оқушылардың көбі: Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдау, қолдану;

Кейбір оқушылар: For циклін қолданудың маңыздылығын бағалау.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау.

Бағалау критерийі

  • For циклін Python программалау тілінде қолдану тәсілін анықтайды;

  • Python программалау тілінде For циклінің орындалуын талдайды, қолданады;

  • For циклін қолданудың маңыздылығын бағалайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология:

Цикл-цикл-loop Үшін-для- For

Диапазон-диапазон-Range Шексіз-бесконечный-infinite

Диалог /жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

  1. Алгоритмді құру кезінде қайталану саны белгілі болса қандай цикл қолданылады?

  2. range функциясы ... жасайды.

  3. for операторын range функциясын қолдану түрлерін анықтаңдар.

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу құндылықтарына сәйкес оқушыларды еңбекке және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу. Академиялық адалдық: академиялық адалдық принциптерін сақтауға негізделген басқа адамдардың идеялары мен ойларын құрметтеу.

Пәнаралық байланыс

Программа кодтары ағылшын тілінде жазылады.

Алдыңғы білім

Python программалау тілінде сызықтық, шартты алгоритмдерді программалау.

Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған

кезеңдері/уақ ыт

Мұғалімнің іс- әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі/3мин












Топқа біріктіру/2мин





Қызығушылы қты ояту Өткен сабақты пысықтау

/7мин

Сәлемдесу, түгендеу.


Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы.









«Топтасқан сандар» тәсілі арқылы топтарға біріктіру.



«Жаңбырша жауған сұрақтар» әдісі.

Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі


«Пойыз» жаттығуы. Ойын ортада жүргізіледі. Ең алдымен, 1, 2, 3-ке саналып алады. 1-нөмірдегілер қолдарын бір рет соғып, аяқтарымен еденді екі рет тарсылдатады, 2-нөмірдегілер қолдарын екі рет соғып, аяқтарымен еденді үш рет тарсылдатады. Ал, 3- нөмірдегілер қолдарын үш рет соғып, аяқтарымен еденді бір рет тарсылдатады.

«Топтасқан сандар» тәсілі арқылы 1, 2, 3 деп ретімен саналған бойынша оқушылар топқа бірігеді.

Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алып оқушы, сол жауаптан сұрақ тудырып, әрі қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді.



Қошемет көрсету.















Смайлик арқылы ҚБ.


















Оқытудың белсенді әдістері NIS.

Астана,

2013



Миға шабуыл/3мин


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу.

Берілген сурет туралы не ойлайсындар? Оқушылар сын тұрғысынан ойланып өз пікірлерін айтады. Тақырыпты өздері ашады.

Ауызша мадақтау.




  • Циклдер жайлы не білесің?

  • Бұл ұғымның біздің өмірімізге қандай байланысы бар?






  • Табиғат пен адам өмірінде циклдердің маңызы қандай?

  • Циклдердің адам өміріндегі маңызы қандай деп ойлайсыңдар?

  • Математикада циклдерге не жатады?



Сабақтың ортасы.

Мағынаны тану.

Оқулықпен жұмыс/5мин

Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдайды.

Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды.

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.


Мақсаты: аудиал мен визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.




Дәптермен жұмыс:

Негізгі ұғымдар мен сабақта қолданылатын термин сөздерді дәптерлеріне жазады.

Үш тілде берілген термин сөздерді мұғаліммен бірге қайталайды.


Информат ика. 8 - сынып оқулығы


Практикалық жұмыс/15мин


1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектеседі.

  1. тапсырма

Оқушылар практикалық тапсырмаларды жеке орындайды.

1)

K мен N (1≤K≤N≤100) барлық жұп сандарды экранға шығаратын программа құрастыр.

Дескрипторлар:

    • Жұп сандарды анықтайды;

    • Қайталану санын анықтайды;

    • Жұп сандарды табу алгоритмін құрады;

    • Алгоритмді компьютерде программалайды;

    • Нәтижесін тексереді.

2)

N(10≤N≤99) санына дейінгі екі таңбалы сандар арасында екі цифры да бірдей сандарды экранға шығаратын программа

4 балл


Компьюте р, информати ка. 8- сынып оқулығы












































Топтық жұмыс











































2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма.

Алдымен мұғалімнің көмегімен, содан кейін өз бетінше орындайды.

құрастыр. Екі таңбалы сан 10- нан басталады.

Дескрипторлар:

  • Екі таңбалы сандар диапазонын анықтайды;

  • Екі саны бірдей сандарды анықтайды;

  • Екі саны бірдей сандарды анықтау алгоритмін құрады;

  • Программаны компьютерде орындайды;

  • Нәтижесін тексереді.

3)

8 «А» сыныбында N (0 < N < 30) оқушы бар. Оқушылардың бойлары көрсетілген. Егер сыныптағы оқушының бойы 140 см- ден қысқа болса, ол аласа бойлы оқушыға жатады. Сыныпта неше оқушының бойы аласа екенін анықтайтын программа кодын жаз. .

Дескриптор:

  • Қатысқан оқушылар санын енгізеді;

  • Бойларының ұзындығын енгізеді;

  • Бойларын салыстырады;

  • 578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!