Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
.1.1.1 тыңдаған
материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық
сұрақтарға жауап беру
3.2.4.1 өз бетінше
мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды
анықтау
3.3.1.1* жоспар,
сызбаны қолдана отырып, тірек сөздер арқылы әңгімелеу мәтінін,
салыстыра сипаттау мәтінін, көмекші сөздер арқылы пайымдау мәтінін
құрап жазу
3.4.2.5 болымды және болымсыз
етістіктердің айырмашылығын
анықтау
|
Басы
10
мин
|
І.Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
Шаттық шеңбер
«Көрші»
Оң жақ көршіңмен
амандас
Сол жақ көршіңмен
амандас
Оң жақ көршіңе бір
жымиып,
Сол жақ көршіңе
жымиып- ду қол шапалақта.
ІІ.Өткен сабақты
пысықтау
Семантикалық карта
арқылы
оқушылардың етістік
туралы білімдерін пысықтау
Етістік
|
Болымды
етістік
|
Болымсыз
етістік
|
Жүр
|
+
|
|
Алма
|
|
+
|
Оқы
|
+
|
|
Керілме
|
|
+
|
Ұйықта
|
+
|
|
Ойна
|
+
|
|
Күлме
|
|
+
|
Бүгінгі сабақ тақырыбы
хабарланады.
|
Оқушылар сабақ
тақырыбы мен мақсатымен
танысады.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
.
|
суреттер
Слайд
1
Слайд
2
|
Ортасы
25
мин
|
Жаңа
сабақ
Пікір білдіруге
бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап
беру.
Атақты тұлғаларға
байланысты Абай Құнанбаевтың суретін көрсету. Абай Құнанбаев туралы
қысқаша мағлұмат беру.
1-тапсырма.
32-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп
оқы.
-Өлеңнің авторын ата. Ол
туралы білетініңді
айт
-Өлеңнің жалғасын айтып
көр.
-Өлеңдегі негізгі ой не деп
ойлайсың?
-Өлең неліктен «Ғылым таппай
мақтанба» деп
аталған?
Сұрақтар
үлгісі:
-Суретте кім
бейнеленген?
-Абай Құнанбаев кім
болған деп ойлайсың?
-Абайды қандай тұлға
деп ойлайсың?
-Неліктен Абайды атақты
тұлғалардың қатарына
жатқызасың?
-Абайдың қандай
өлеңдерін білесің?
-Өнер, білімге
байланысты өлеңдерін білесің
бе?
-Өлең неліктен
«Ғылым таппай мақтанба» деп
аталады?
-Автор: «Бес
нәрседен қашық бол, бес нәрсеге асық бол», - дегенде нені
меңзегенін болжа.
-Өлеңнің жалғасын
оқып, өз болжамыңмен
салыстыр.
-Өлең мазмұнынан
қандай ой түйдің?
Жұппен
жұмыс
-Өлеңді көшіріп жаз. Болымсыз
етістіктердің астын
сыз.
2-тапсырма.Жеке
жұмыс
33-жаттығу. Сызба бойынша
сипаттау мәтінін құрастырып
жаз

Жақсы адам болып қалыптасу үшін қатыгез,
өтірікші, әдепсіз, тәртіпсіз болма, мейірімді, әдепті ,шыншыл
бол.
Өмірде мақсатыңа жету үшін қорқақ болма, өжет
бол.
3-тапсырма Жұппен
жұмыс
34-жаттығу. Мақалды жатқа ал. Оның мағынасын
бір-біріңе
түсіндір.
Қорқақты батырға
санама,
Жаманды жақынға
санама.
4-тапсырма. Шығармашылық
жұмыс
35-жаттығу. Шашылған
бөлшектерді (пазлдарды) дұрыс құрастырып, мақалды оқи
аласың.
Мақалдың мағынасын бір-біріне
түсіндіру.
Сөйлеу барысында тілдік
нормаларды дұрыс
қолдану.
Шешуі: Өткен іске
өкінбе.
|
Өлеңнің авторын анықтап,
өлеңнің жалғасын
айтады.
Өлеңдегі негізгі ойды анықтап,
түсіндіреді. Өлең неліктен «Ғылым таппай мақтанба»
деп
аталған? сұрағына жауап беріп,
өз ойын білдіреді.
Өлеңді көшіріп жазады.
Болымсыз етістіктердің астын
сызады.
Сызба бойынша сипаттау мәтінін
құрастырып жазады.
Жұппен тапсырманы
орындайды. Мақалды жатқа жазады. Мағынасын
түсіндіреді.
Шашылған бөлшектерді
(пазлдарды) дұрыс құрастырып, мақалды
оқиды.
|
Дескриптор:
- өлең мазмұны
бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар
құрастырады;(1б)
-қойылған сұрақтарға
өз ойларын негіздеп жауап
береді.(1б)
Дескриптор:
-Өлеңді көшіріп
жазады;(1б)
- Болымсыз етістіктердің астын
сызады.(1б)
Дескриптор:
-сызбада берілген мәліметтерді
дұрыс іріктей алады;(1б)
-берілген мәліметтер
негізінде қарапайым нұсқаулық құрап
жазады.(1б)
Дескриптор:
-Мақалды жатқа
жазады;(1б)
-Мағынасын
түсіндіреді.(1б)
Дескриптор:
- Шашылған бөлшектерді
құрастырады;(1б)
-мақалды
оқиды.(1б)
|
Слайд
3
Суреттер
Слайд
4
Слайд
5
Слайд
6
Слайд
7
Слайд
8
|
Соңы
10
мин
|
Сабақты
бекіту «Сұрақ менен, жауап сенен»
әдісі
1.Етістік нені
білдіреді?
2.Етістік қандай сұрақтарға
жауап береді?
3.Етістік құрамына қарай қалай
бөлінеді?
4.Етістік жасалу жолына қарай
нешеге бөлінеді?
5.Туынды етістіктер қалай
жасалады?
6.Болымды етістік дегеніміз
не?
7.Болымсыз етістік дегеніміз
не?
Үй
тапсырмасы:
Бағалау
Рефлексия

|
Оқушылар бүгінгі
сабақтан алған әсерлерін
көрсетеді
|
Оқушылар 1-10 балдық
жүйемен бағаланады.
|
Слайд
9
Слайд
10
|