№94 Болымды және болымсыз етістік

Тақырып бойынша 31 материал табылды

№94 Болымды және болымсыз етістік

Материал туралы қысқаша түсінік
№94 Болымды және болымсыз етістік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Уақыт

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 3 « »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

94 Болымды және болымсыз етістік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.1* мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер, фото, диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау

3.2.4.1 өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау

3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету

Сабақтың мақсаты:

-мәтіннің тақырыбы бойынша мәтіннің мазмұнын болжап айтады;

- өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады;

- жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетіп жазады;


Құндылықты дарыту

Қарым-қатынас жасау әдісі,жауапкершілік

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

10 мин

І.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қайырлы күн, көздерім!

Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!

Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!

Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!

Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!

Біз ояндық!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады

ІІ Семантикалық картаны толтыру. Етістіктердің мағыналарын ажырату.


-ма

-ме

-па

-пе

-ба

-бе

Ойна







сөйле







Сат







Кет







сағын







мін







Бүгінгі сабақ тақырыбы хабарланады.



Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды


Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады.



«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.

суреттер








Слайд 1











Слайд 2

Ортасы

25 мин

Жаңа сабақ

1-тапсырма (Ұ.Ж)

Мәтіннің тақырыбы мен берілген сызба бойынша мәтіннің мазмұнын болжа. Сонан соң мәтінді тыңда

Берілген сызбаға назар аудар. Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнын болжа.

2-тапсырма

39-жаттығу Мәтінді тыңдау. «Бейбарыс сұлтан» мәтініндегі негізгі ойды анықтау.Сұрақтарға жауап бер.

1.Бейбарысты жаугершілік кезінде соғысқан елдің адамдары оны атқа мінгізіп алып кетеді.

2.Ол бүкіл өмірін араб елінде өткізеді.

3. Бейбарыс ерекше бала болды.

4.Ол өзінің мықтылығының, ақылдылығының арқасында патша болды.

5.Елін сағынған сайын жусанды иіскеп, мауқын басу үшін.

Мәтіннің негізгі ойына сәйкес келетін мақал-мәтелдерді табу.

1. Туған жердей жер болмас,

Туған елдей ел болмас.

2. Өзге елде сұлтан болғанша,

Өз еліңде ұлтан бол.

3. Әкесіне қарап ұлын,

Шешесіне қарап қызын таны.

4. Ғылым – теңіз, білім – қайық.

5. Отанды сүю – отбасынан басталады.

6. Ана сүті бой өсіреді,

Ана тілі ой өсіреді.

Таңдап алынған мақал-мәтелдердегі етістіктерге назар аудару, мағыналарын ашу. Болымды және болымсыз етістіктерге ажырату, салыстыру.

ЕБҚ тапсырмасы

3-тапсырма

43-жаттығу. Мақалды ретін сақтап оқу. Шыққан мақалды жазу (Адам елінде, қоға көлінде көгерер). Мақалдың мағынасына талдау жасау.

ЕБҚ тапсырмасы

Мақалдарды көшіріп жаз.

4-тапсырма.

44- жаттығу. Өлеңнің қатесін түзетіп жаз.

Іштарлыққа жол берме,

Бақталастыққа білдірме.

Сыйлап үлкен кісіні ,

Қамқорлыққа ал кішіні.

Мәтіннің тақырыбы мен берілген сызба бойынша мәтіннің мазмұнын болжап айтады.

Сызбаға назар аударады.








Мәтінді тыңдайды.

«Бейбарыс сұлтан» мәтініндегі негізгі ойды анықтайды.


Сұрақтарға жауап береді.







Мәтіннің негізгі ойына сәйкес келетін мақал-мәтелдерді табады.









Мақалды ретін сақтап оқиды. Шыққан мақалды жазады.


Өлеңнің қатесін түзетіп жазады.




Дескриптор:

- Мәтіннің тақырыбы мен берілген сызба бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды;(1б)






Дескриптор:

-Мәтінді тыңдайды;(1б)

- мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;(1б)

-сұрақтарға жауап береді.(1б)

- мәтіннің негізгі ойына сәйкес келетін мақал-мәтелдерді табады. (1б)






Дескриптор:

- Мақалды ретін сақтап оқиды;(1б)

-Шыққан мақалды жазады.(1б)

-мағынасын талдайды.(1б)



Дескриптор:

-Өлеңнің қатесін табады;(1б)

- Өлеңнің қатесін түзетіп жазады.(1б)



Слайд 3

Суреттер














Слайд 4













Слайд 5












Слайд 6






Слайд 7



Соңы

10 мин

Сабақты бекіту «Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі


Үй тапсырмасы: Ереже жаттау

Бағалау

Рефлексия



Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін көрсетеді



Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады.

Слайд 8









Слайд 9





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.02.2025
99
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі