2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 9 -сынып БЖБ Дүние тарихы 1-2-3-4 тоқсан

9 -сынып БЖБ Дүние тарихы 1-2-3-4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
9 -сынып БЖБ Дүние тарихы 1-2-3-4 тоқсан
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады





















«Дүниежүзі тарихы» пәнінен


жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


9-сынып







































2021-2022ж.

Құрметті мұғалім!


Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.


Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.


Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.


Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.


Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!


Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.


Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.











































2

МАЗМҰНЫ


I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4


1-бөлім «Бірінші дүниежүзілік соғыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4


2-бөлім «Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері» бөлімі бойынша


жиынтық бағалау 7


ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР . 11


3-бөлім «Әлемдік экономикалық дағдарыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11


4-бөлім «Тоталитаризм мен демократияның қарама-қарсы тұруы» бөлімі бойынша жиынтық


бағалау 14


  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 18


5-бөлім «Екінші дүниежүзілік соғыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 18


6-бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемнің саяси дамуы» бөлімі бойынша жиынтық


бағалау 22


IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 26


7-бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Еуропа елдерінің әлеуметтік-экономикалық


дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 26


8-бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері» және 9-


бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы - ХХI ғасырдың басындағы ғылым мен


мәдениеттің дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 29






































3

9 «___» сынып. Дүниежүзі тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________

I ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


1-бөлім «Бірінші дүниежүзілік соғыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырыптар Бірінші дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептері қандай?


  • ғасырдың бірінші жартысындағы қандай ғылыми жаңалықтар мен жаңа технологиялар Бірінші дүниежүзілік соғыстың барысына ықпал етті?


Версаль-Вашингтондық жүйе қаншалықты тұрақты болды?

Оқу мақсаты

8.3.2.5 ХХ ғасырдың басындағы әлемнің аумақтық бөлінуін және




мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттау



8.2.4.3 Тарихи оқиғаларға түсіндірме бере отырып, әскери ғылым




мен техниканың және соғыс стратегияларының рөлін бағалау




8.3.2.4 Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль-

Вашингтон



жүйесін талдау және бағалау

Бағалау критерийі

Білім алушы




ХХ ғасырдағы территориялық бөлініс пен саяси құрылымды түсіндіреді

Соғыстағы техникалар мен стратегиялардың рөліне баға береді

Ұлттар Лигасы мен Версаль-Вашингтон жүйесіне баға береді







Ойлау

дағдыларының

деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма 1. Берілген кестені толтырыңыз.


    • ғасырдың басындағы метрополия мемлекеттерді атаңыз



Анықталған мемлекеттердің ықпал еткен аймағын сипаттаңыз



  1. Берілген терминдерді түсіндіріңіз.

империализм - __________________________________________________________________


монархия - _____________________________________________________________________


  1. Сомма және Верден шайқастарында қолданылған әскери техникалар мен стратегияларды дәлелдер келтіре отыра талдаңыз.







  1. Ұлттар лигасы мен Версаль-Вашингтон жүйесін талдаңыз.


Ұлттар Лигасы

Версаль-Вашингтон жүйесі


Мақсаты


Халықаралық

қатынастағы ролі




4
































Бағалау критерийі

Тапсыр


Дескриптор


Балл




ма №

Білім алушы



ХХ

ғасырдағы

1


1-метрополия мемлекетті атайды;

1

территориялық бөлініс пен



2-метрополия мемлекетті атайды;

1

саяси

құрылымды



1-метрополия мемлекеттің ықпал еткен

1

түсіндіреді





аймағын сипаттайды;








2-метрополия мемлекеттің ықпал еткен

1






аймағын сипаттайды;






2


империализм ұғымын түсіндіреді;

1






монархия ұғымын түсіндіреді;

1

Соғыстағы техникалар мен

3


Сомма шайқасында қолданылған әскери

1

стратегиялардың

рөліне



техникалар мен стратегияларды дәлелдер


баға береді





келтіре отыра талдайды;








Верден шайқасында қолданылған әскери

1






техникалар мен стратегияларды дәлелдер







келтіре отыра талдайды;



Ұлттар

Лигасы

мен

4


Ұлттар Лигасының мақсатын түсіндіреді;

1

Версаль-Вашингтон




Ұлттар

Лигасының

халықаралық

1

жүйесіне баға береді



қатынастағы роліне баға береді;







Версаль-Вашингтон жүйесінің мақсатын

1






түсіндіреді;









Версаль-Вашингтон

жүйесінің

1






халықаралық қатынастағы

роліне баға







береді.




Барлығы








12

Shape1 Shape2







5

«Бірінші дүниежүзілік соғыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты


ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні:_______________________________________________


Бағалау критерийі











Оқу жетістігі деңгейі







































Төмен








Орта








Жоғары






















ХХ ғасырдағы


1/2

мемлекеттің территориялық

1/2

мемлекеттің

территориялық

1/2

мемлекеттің территориялық

территориялық бөлініс пен

бөлінісі мен ықпал еткен аймағын

бөлінісі

мен

ықпалеткен

бөлінісі

мен ықпал еткен

саяси құрылымды түсіндіреді

анықтап, империализм, монархия,

аймағын анықтап, империализм,

аймағын анықтап, империализм,




монархия,



ұғымдарын

монархия,

ұғымдарын




ұғымдарын түсіндіруге қиналады






түсіндіруде қателіктер жібереді

түсіндіреді




















































































Соғыстағы

техникалар

мен

Сомма және Верден шайқасында

Сомма және Верден шайқасында

Сомма және Верден шайқасында

стратегиялардың рөліне

баға

қолданылған

әскери

техникалар

қолданылған әскери

техникалар

қолданылған әскери техникалар

береді



мен

стратегияларды

дәлелдер

мен

стратегияларды

дәлелдер

мен

стратегияларды дәлелдер




келтіре отыра талдауда қиналады

келтіре

отыра

талдауда

келтіре отыра талдайды












қателіктер жібереді








































































































































Ұлттар Лигасы мен Версаль-

Ұлттар

Лигасы/Версаль-

Ұлттар

Лигасы/Версаль-

Ұлттар

Лигасы/Версаль-

Вашингтон

жүйесіне

баға

Вашингтон

жүйесінің

мақсатын

Вашингтон жүйесінің мақсатын

Вашингтон жүйесінің мақсатын

береді



анықтап, роліне баға беруге

анықтап, роліне баға беруде

анықтап, роліне баға береді













қиналады







қателікттер жібереді























































































































6

9 «___» сынып. Дүниежүзі тарихы. Оқушының аты-жөні:__________________________

2-бөлім «Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып 1917-1924 жылдарда Ресей қаншалықты өзгерді?


Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?

Оқу мақсаты 8.3.1.1 Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау


8.2.1.1 Тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау

8.1.1.1 Тарихи оқиғаның нәтижелерін талдау арқылы әлеуметтік құрылымның өзгеруіне Қазан төңкерісінің әсерін сипаттау

Бағалау критерийі Білім алушы:

  • Қоғамдағы саяси ағымдардың әсеріне баға береді

  • Мемлекет мен діннің өзара қатынасын түсіндіреді


  • Қазан төңкерісінен кейінгі әлеуметтік жағдайды анықтайды

Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары


деңгейі

Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма


  1. ХХ ғасырдың басындағы Ресейдегі қоғамдық-саяси жағдайды дәлел келтіріп сипаттаңыз.

Ресей патшалығы кезінде


Кеңес билігі кезінде

Не өзгеріссіз қалды?


  1. Берілген дереккөздің негізінде Кеңес билігінің діни саясаты бойынша кестедегі сұрақтарға жауап беріңіз.
















Плакаттағы жазу «Дін деген - у. Балаларды қорға»


Діни сасяаттың қоғамдағы көрінісі НЕ болды?



Атеистік саясат НЕ ҮШІН жүргізілді?




Атеисттік саясаттың ҚАНДАЙ

салдары болды?





7


  1. Мұстафа Кемалдың діни саясатына талдау жасаңыз. Мұстафа Кемалдың діни саясатының ерекшелігі неде болды?


а) _______________________________________________________________________

    1. _______________________________________________________________________


  1. Қазан төңкерісінен кейінгі әлеуметтік жағдайды сипаттаңыз.




1917 жылғы қазан төңкерісінің ұрандары


а)

b)





Қазан төңкерісінің ұрандарын халық неге қолдады?


а)

b)





Қазан төңкерісінен кейінгі әлеуметтік саладағы 1 өзгерісті жазыңыз







Бағалау критерийі

Тапсырма


Дескриптор


Балл



Білім алушы




Қоғамдағы саяси

ағымдардың әсеріне баға

береді

1

Ресей патшалығы кезіндегі қоғамдық-

1

саяси

жағдайды

дәлел

келтіріп


сипаттайды;




Кеңес билігі кезіндегі қоғамдық-саяси

1

жағдайды дәлел келтіріп сипаттайды;


қоғамдық-саясижағдайдаөзгеріссіз

1

жағдайды дәлел келтіріп сипаттайды;


Мемлекет мен діннің өзара

қатынасын түсіндіреді

2

атеистік саясатының қоғамдағы көрінісін

1


түсіндіреді;





атеисттік саясатының себебін түсіндіреді;

1


атеисттік саясаттың салдарын талдайды;

1


3

М.Кемалдыңдінисаясатының1-

1


ерекшелігін жазады;





М.Кемалдыңдінисаясатының2-

1


ерекшелігін жазады;




Қазан төңкерісінен кейінгі

әлеуметтік жағдайды

анықтайды

4

қазан төңкерісінің 1-ұранын анықтайды;

1


қазан төңкерісінің 2-ұранын анықтайды;

1


қазан төңкерісінің ұранын қолдаудың 1-

1


себебін түсіндіреді;





қазан төңкерісінің ұранын қолдаудың 2-

1


себебін түсіндіреді;





қазан

төңкерісінен

кейінгі

әлеуметтік

1


саладағы өзгерісті түсіндіреді.











Барлығы







13





8

Shape3 Shape4


«Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Ресей мен Азия елдері»


бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні:_______________________________________________



Бағалау критерийі










Оқу жетістігі деңгейі














































Төмен









Орта











Жоғары






























Қоғамдағы

саяси

Ресей

патшалығы

және

Кеңес

Ресей патшалығы және

Кеңес

Ресей патшалығы және Кеңес

ағымдардың

әсеріне баға

үкіметі кезіндегі қоғамдық-саяси

үкіметі


кезіндегі

қоғамдық-

үкіметі

кезіндегі

қоғамдық-

береді


жағдай

мен өзгеріссіз

қалған

саяси

жағдай

мен

өзгеріссіз

саяси

жағдай

мен

өзгеріссіз



мәселені түсіндіруде қиналады

қалған

мәселені

түсіндіруде

қалған мәселені түсіндіреді












қателіктер жібереді









































































































Мемлекет мен діннің өзара

Ресейдегі

діни

саясаттың

Ресейдегі

діни

саясаттың

Ресейдегі

діни

саясаттың

қатынасын түсіндіреді

қоғамдағы көрінісін, себебін,

қоғамдағы көрінісін, себебін,

қоғамдағы көрінісін, себебін,



салдарын анықтап, М.Кемалдың

салдарын



анықтап,

салдарын

анықтайды

және



діни саясатының 1/2 ерекшелігін

М.Кемалдың діни саясатының

М.Кемалдың діни саясатының



жазуда қиналады







1/2

ерекшелігін


жазуда

1/2 ерекшелігін жазады

















қателіктер жібереді


















































































































































































Қазан төңкерісінен кейінгі

Қазан


төңкерісінің

1/2-


Қазан


төңкерісінің

1/2-


Қазан


төңкерісінің

1/2-


әлеуметтік

жағдайды

ұрандарын,

оны

халықтың

ұрандарын,

оны

халықтың

ұрандарын,

оны

халықтың

анықтайды


қолдауының 1/2-себебін және

қолдауының 1/2-себебін және

қолдауының 1/2-себебін және



өзгерісті анықтауда қиналады

өзгерісті

анықтауда

қателіктер

өзгерісті анықтайды


















жібереді































































































10

9 «___» сынып. Дүниежүзі тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________

ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


3-бөлім «Әлемдік экономикалық дағдарыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып Уолл-стриттің күйреу себептері мен салдары қандай?


Әлем елдері Ұлы дағдарыстан қалай шықты?

Оқу мақсаты 8.4.1.3 Тарихи оқиғаларды талдау үшін «бағалы қағаздар нарығы»,

«акция», «алыпсатарлық», «қор биржасы», «несие», «банкроттық», «инфляция» ұғымдарын пайдалану

8.4.1.5 1930 жылдардағы құрылымдық экономикалық дағдарыстың нәтижесінде экономикада орын алған өзгерістерді анықтау

Бағалау критерийі Білім алушы

Ұғымдарды пайдаланып экономикалық дағдарысты сипаттайды

Экономикалық дағдарыстан кейінгі өзгерістерді талдайды

Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары


деңгейі

Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма

  1. 1929-1933 жылдардағы әлемдік дағдарыстың себебін және салдарларын анықтаңыз.


Дағдарыс себебі

Дағдарыс салдары






  1. Ұғымдарды пайдана отырып, дағдарыстың көріністерін жазыңыз.

    1. «несие» _______________________________________________________________


    1. «инфляция» ___________________________________________________________

    2. «банкроттық»__________________________________________________________


  1. 1930 жылдардағы әлемдік экономикалық дағдарыстың төмендегі елдерге әсерін жазыңыз.


Сұрақтар

Англия

Германия

Дағдарыс неге қатты әсер етті?



Экономикалық реформалардың мәні




  1. ХХ ғасырдың 30-жылдардағы экономикалық дағдарысқа дейінгі және кейінгі жағдайды сипаттаңыз.



















11






























Бағалау критерийі

Тапсыр


Дескриптор


Балл



ма №

Білім алушы




Ұғымдарды

пайдаланып

1

экономикалық

дағдарыстың

себебін

1

экономикалық дағдарысты


анықтайды;




сипаттайды



экономикалық

дағдарыстың салдарын

1




анықтайды;






2

ұғымды пайдалана отырып, дағадыстың

1




1-көрінісін сипаттайды;






ұғымды пайдалана отырып, дағадыстың

1




2-көрінісін сипаттайды;






ұғымды пайдалана отырып, дағадыстың

1




3-көрінісін сипаттайды;



Экономикалық

3

дағдарыстың Англияға әсерінің

себебін

1

дағдарыстан

кейінгі


түсіндіреді;




өзгерістерді талдайды


дағдарыстың Германияға әсерінің себебін

1




түсіндіреді;







Англияның

экономикалық

1




реформасының мәнін түсіндіреді;






Германиының

экономикалық

1




реформасының мәнін түсіндіреді;












4

экономикалық

дағдарысқа

дейінгі

1




жағдайды сипаттайды;






экономикалық

дағдарытан

кейінгі

1




өзгерісті сипаттайды;






экономикалық дағдарыс кезінде өзгеріссіз

1




қалған жағдайды жазады.



Барлығы






12





12

«Әлемдік экономикалық дағдарыс» бөлімі бойынша


жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні:_______________________________________________



Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі





































Төмен





Орта




Жоғары























Ұғымдарды

пайдаланып

Экономикалық


дағдарыстың

Экономикалық

дағдарыстың

Экономикалық

дағдарыстың

экономикалық

дағдарысты

себебін

және

салдарларын

себебін

және

салдарларын

себебін және

салдарларын

сипаттайды


түсіндіріп,

1/2/3

ұғымдардарды

түсіндіріп,

1/2/3

ұғымдардарды

түсіндіріп, 1/2/3 ұғымдардарды


пайдаланып


дағдарыстың

пайдаланып

дағдарыстың

пайдаланып

дағдарыстың






қоғамдағы

көрінісін

сипаттауда

қоғамдағы көрінісін сипаттауда

қоғамдағы


көрінісін



қиналады







қателіктер жібереді




сипаттайды





















































Экономикалық дағдарыстан

Экономикалық


дағдарыстың

Экономикалық

дағдарыстың

Экономикалық

дағдарыстың

кейінгі

өзгерістерді

Англия/Германия

мемлекетеріне

Англия/Германия




Англия/Германия






талдайды


әсерін

және

реформаларының

мемлекетеріне

әсерін және

мемлекетеріне

әсерін және



мәнін

түсіндіріп,

экономикалық

реформаларының

мәнін

реформаларының

мәнін



дағдарысқа



дейінгі/кейінгі

түсіндіріп,


экономикалық

түсіндіріп,

экономикалық



өзгерістерді

және

өзгеріссіз

дағдарысқа

дейінгі/кейінгі

дағдарысқа

дейінгі/кейінгі



қалған


мәселені

талдауда

өзгерістерді және

өзгеріссіз

өзгерістерді және

өзгеріссіз



қиналады







қалған

мәселені

талдауда

қалған мәселені талдайды











қателіктер жібереді














































13

9 «___» сынып. Дүниежүзі тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________

4-бөлім «Тоталитаризм мен демократияның қарама-қарсы тұруы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып 1927-1939 жылдарда кеңестік қоғам қаншалықты өзгерді?


Неліктен 20-30-жылдарда Жапонияда милитаризациялау процесі күшейді?


Нацистердің саясаты Германия тұрғындарына қандай әсерін тигізді?


Оқу мақсаты 8.1.1.2 Социалистік қоғамның дамуына байланысты әлеуметтік топтардың (жұмысшы табы, шаруалар, зиялылар) мәртебесіндегі өзгерісті талдау

8.1.2.1 Қоғамның әлеуметтік өміріндегі өзгерістерге реакцияшыл идеологиялардың (фашизм, тоталитаризм, нәсілшілдік, шовинизм, ұлтшылдық) таралу ықпалын талдау

8.3.1.2 Тоталитаризм, әміршіл-әкімшіл жүйе сияқты саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын түсіндіру


Бағалау критерийі Білім алушы

Социалистік қоғамның әлеуметтік топтардың мәртебесіне әсерін талдайды

Реакцияшыл идеологияның әлеуметтік жағдайға ықпалын талдайды

Саяси режимдердің қалыптасу алғышарттары мен тарихын сипаттайды

Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары


деңгейі

Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма

  1. Берілген мәтінді қолданып, КСРО-дағы 1920-1930 жылдардағы қабылданған шешімдердің әлеуметтік топтарға әсерін салалар бойынша талдаңыз.


1926—1928 жылдарда Кеңес үкіметі ескі зауыттар мен фабрикаларды жөндеуге және жаңа кәсіпорындарды салуға арналған қаржыны 3 есе көбейтті. 1930 жылдардың соңында Кеңес Одағы өнеркәсіп өнімін шығару жөнінен Еуропада бірінші орынға және дүниежүзінде екінші орынға шығып, индустриялы-аграрлы елге айналды.


1932—1933 жылдарда ел ашаршылыққа ұшырады. Украинада, Едiл бойында, Қазақстанда сансыз адам қырылды. Қазақ ұлты 2,5 млн-нан астам адам шығынын шекті. 1937 жылы шаруалардың 93%-ы ұжымшар қатарында болды.


1930 жылы лагерьлерді басқаратын ОГПУ құрылып, кейін ол ГУЛАГ ОГПУ атала бастады. Халық жауы деп айып тағылған тұтқындар аса ауыр жағдайларда ұсталды.

Экономикалық сала__________________________________________________


Саяси сала _________________________________________________________

Әлеуметтік сала____________________________________________________


Мәдени сала________________________________________________________


  1. Жапонияға реакцияшыл идеологияның әлеуметтік жағдайға ықпалын талдаңыз.

Идеологиялар

Қоғамға ықпалы

Тоталитаризм



Шовинизм



Фашизм







14





  1. Франция мен Испаниядағы «Халықтық майданның» қоғамдық-саяси өмірге ықпалын салыстырып, ой-түйін жасаңыз.


Франциядағы майдан

халықтық

Испаниядағы халықтың

майдан

1



1

1

Халықтық майданның жалпы Еуропаға әсері туралы ой-түйін.





  1. Германиядағы нәсілшілдік жүйенің қоғамға ықпалын талдаңыз.


Германиядағы нәсілшілдік жүйенің қалыптасуына әсер еткен факторлар

1


2


Нәсілшілдік жүйенің қоғамға ықпалы









































15
















Бағалау критерийі

Тапсырма №



Дескриптор



Балл

Білім алушы






Социалистік қоғамның

әлеуметтік топтардың

мәртебесіне әсерін

талдайды

1

экономикалық

жағдайдың

әлеуметтік

1

топтарға әсерін түсіндіреді;



саяси

жағдайдың

әлеуметтік

топтарға

1

әсерін түсіндіреді;




әлеуметтік

жағдайдың

әлеуметтік

1

топтарға әсерін түсіндіреді;



мәдени

жағдайдың

әлеуметтік

топтарға

1

әсерін түсіндіреді;




Реакцияшыл

идеологияның әлеуметтік

жағдайға ықпалын

талдайды

2

тоталитаризмнің

қоғамға


ықпалын

1

талдайды;





шовинизмнің қоғамға ықпалын талдайды;

1

фашизмнің қоғамға ықпалын талдайды;

1




3

Франциядағы «халықтың майданның»

1

қоғамдық-саяси

өмірге


ықпалын

түсіндіреді;





Испаниядағы «халықтың майданның»

1

қоғамдық-саяси

өмірге


ықпалын

түсіндіреді





Франция мен Испаниядағы «халықтың

1

майданның»

өзара

ұқсастығын

анықтайды;





«Халықтық майданның» қоғамдық-саяси

1

өмірге ықпалы бойынша қорытынды ой-

түйін жасайды;




Саяси

режимдердің

қалыптасу алғышарттары

мен тарихын сипаттайды

4

нәсілшілдік жүйенің қалыптсауына әсер

1

еткен 1- факторды талдайды;



нәсілшілдік жүйенің қалыптсауына әсер

1

еткен 2- факторды талдайды;



нәсілшілдік жүйенің қоғамдық-саяси

1

өмірге ықпалын талдайды.



Барлығы

14






16

«Тоталитаризм мен демократияның қарама-қарсы тұруы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні:_______________________________________________


Бағалау критерийі












Оқу жетістігі деңгейі








































Төмен









Орта








Жоғары

























Социалистік

қоғамның

Экономикалық/саяси/әлеуметті

Экономикалық/саяси/әлеуметті

Экономикалық/саяси/әлеуметтік/мәдени

әлеуметтік

топтардың

к/мәдени


жағдайдың

к/мәдени


жағдайдың

жағдайдың әлеуметтік топтарға әсерін

мәртебесіне

әсерін

әлеуметтік топтарға

әсерін

әлеуметтік топтарға

әсерін

түсіндіреді








талдайды



түсіндіруде қиналады








түсіндіруде қателіктер жібереді


















































































































































Реакцияшыл


Тоталитаризм,

шовинизм,

Тоталитаризм,

шовинизм,

Тоталитаризм, шовинизм, фашизмнің

идеологияның


фашизмнің

Жапонияның

фашизмнің

Жапонияның

Жапонияның

әлеуметтік жағдайына

әлеуметтік


жағдайға

әлеуметтік жағдайына ықпалын

әлеуметтік жағдайына ықпалын

ықпалын және

Франция/Испаниядағы

ықпалын талдайды

және

Франция/Испаниядағы

және

Франция/Испаниядағы

«халықтық

майданның»

қоғамға




«халықтық

майданның»

«халықтық

майданның»

ықпалының


ерекшеліктері



мен




қоғамға


ықпалының

қоғамға


ықпалының

ұқстастықтарын

талдап,

ой-түйін




ерекшеліктері




мен

ерекшеліктері



мен

жасайды











ұқстастықтарын талдап, ой-

ұқстастықтарын талдап, ой-












түйін жасауда қиналады








түйін

жасауда

қателіктер








































жібереді









































































Саяси

режимдердің

Германиядағы

нәсілшілдік

Германиядағы

нәсілшілдік

Германиядағы


нәсілшілдік

жүйенің

қалыптасу



жүйенің

қалыптасуына



әсер

жүйенің

қалыптасуына

әсер

қалыптасуына әсер еткен 1/2-фактор мен

алғышарттары

мен

еткен 1/2-фактор мен ықпалын

еткен 1/2-фактор мен ықпалын

ықпалын түсіндіреді






тарихын сипаттайды

түсіндіруде қиналады








түсіндіруде қателіктер жібереді
































































































































































17

9 «___» сынып. Дүниежүзі тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________

ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

5-бөлім «Екінші дүниежүзілік соғыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Екінші дүниежүзілік соғыстың себептері және түйінді оқиғалары қандай?

Екінші дүниежүзілік соғыстың қорытындылары мен

сабақтары қандай болды?

Оқу мақсаты

8.3.2.7 Екінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы халықаралыққарым-қатынастарыныңсипатын талдау




8.3.2.3 Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, сипаты мен





салдарын талдау






Бағалау критерийі Білім алушы

Соғыс қарсаңындағы әлемдегі халықаралық қатынастарға талдау жасайды

 ІІ дүниежүзілік соғыстың себеп-салдарлары мен сипатын түсіндіреді



Ойлау дағдыларының

Жоғары деңгей дағдылары





деңгейі









Орындау уақыты

20 минут






Тапсырма

  1. Берілген елдердің ішінен фашистік, антифашистік, бейтарап мемлекеттерді анықтаңыз.

    1. Голландия. B. Албания. C. Румыния. D. Греция. E. Чехословакия.

F. Белгия. G. Жапония. H. КСРО. I. Франция. J. Италия.

K. АҚШ. L. Германия. M. Англия. N. Швеция.









Фашистік блоктың елдері

Антифашистік коалиция

Бейтараптық сақтаған


елдері

елдер









  1. Берілген оқиғалардың негізінде соғыс қарсаңындағы халықаралық қатынастарды сипаттаңыз.


1939 жылғы 23 тамыздағы кеңестік-германдық пакті ______________________________________

1938 жылғы 29 қыркүйектегі «Мюнхен келісімі» __________________________________________


Берлин - Рим – Токио үштігінің блогы ___________________________________________________


  1. ІІ дүниежүзілік соғыстың басталуының себептерін жазыңыз.


а) ______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

b) ______________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________


  1. ІІ дүниежүзілік соғыстың нәтижесіне деректер келтіріп талдау жасаңыз.


1.





2.





3.





18


































Бағалау критерийі

Тапсыр

Дескриптор

Балл




ма №

Білім алушы


Соғыс

қарсаңындағы

1

фашистік мемлекеттерді анықтайды;

1

әлемдегі

халықаралық


антифашистік мемлекеттерді анықтайды;

1

қатынастарға

талдау





бейтараптық сақтаған мемлекеттерді

1

жасайды







анықтайды;










2

1939 жылғы 23 тамыздағы кеңестік-

1





германдық пактінің мәнін сипаттайды;






1938 жылғы 29 қыркүйектегі «Мюнхен

1





келісімінің» мәнін сипаттайды;






Берлин - Рим – Токио үштігінің блогының

1





әлемге ықпалын түсіндіреді;


ІІ дүниежүзілік соғыстың

3

ІІ дүниежүзілік соғыстың басталуының 1-

1

себеп-салдарлары

мен


себебін түсіндіреді;


сипатын түсіндіреді



ІІ дүниежүзілік соғыстың басталуының 2-

1





себебін түсіндіреді;











4

1-дерек келтіріп, талдайды;

1





2-дерек келтіріп, талдайды;

1





3-дерек келтіріп, талдайды.

1

Барлығы





11




19


«Екінші дүниежүзілік соғыс» бөлімі бойынша


жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні:_______________________________________________



Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі



































Төмен





Орта




Жоғары

















Соғыс

қарсаңындағы

Берілген мемлекеттердің

ішінен

Берілген мемлекеттердің ішінен

Берілген

мемлекеттердің

әлемдегі

халықаралық

фашистік,

антифашистік,

фашистік,

антифашистік,

ішінен


фашистік,

қатынастарға


талдау

бейтараптық сақтаған мемлекетті

бейтараптық


сақтаған

2антифашистік, бейтараптық

жасайды



анықтап,

халықаралық

мемлекетті


анықтап,

сақтаған мемлекетті

анықтап,




қатынастағы

маңызды

1/2/3-


халықаралық


қатынастағы

халықаралық

қатынастағы




оқиғаны сипаттауда қиналады

маңызды

1/2/3-

оқиғаны

маңызды

1/2/3-

оқиғаны









сипаттауда қателіктер жібереді

сипаттайды













































































ІІ дүниежүзілік

соғыстың

ІІ дүниежүзілік соғыстың 1/2-

ІІ дүниежүзілік соғыстың 1/2-

ІІ дүниежүзілік соғыстың 1/2-

себеп-салдарлары

мен

себебін түсіндіріп, 1/2/3 -дерек

себебін түсіндіріп, 1/2/3 -дерек

себебін түсіндіріп, 1/2/3- -дерек

сипатын түсіндіреді

келтіріп талдауда қиналады

келтіріп талдауда

қателіктер

келтіріп талдайды












жібереді















































































21

9 «___» сынып. Дүниежүзі тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________

6-бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемнің саяси дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Әлемнің екі полюсті жүйесі қалай қалыптасты?

Қырғи қабақ соғыстың кезеңдері мен түйінді оқиғалары қандай?

Неліктен 1970-1980 жылдары «әл-ауқатты мемлекеттер» мен КСРО экономикалық дағдарысқа ұшырады?

БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудің қандай бейбіт жолдарын ұсынады?

Оқу мақсаты

9.3.2.8 ХХ ғасырдың екінші жартысында әлемнің саяси картасындағы өзгерістерді айқындау

9.3.1.4 Тұлғаның тарихтағы рөлін анықтау

9.4.1.2 «Инфляция», «дағдарыс», «стагнация» ұғымдарын пайдалана

отырып, XX ғасырдың екінші жартысындағы мемлекеттердің экономикалық

дамуын интерпретациялау

9.3.2.5 Аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау

Бағалау критерийі

Білім алушы









Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі саяси картадағы өзгерістерді



түсіндіреді




  • Тұлғаның рөліне баға береді


  • ХХ ғасырдың екінші жартысындағы елдердің экономикалық жағдайын талдайды


  • Аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын жіктейді


Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары


деңгейі

Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма

  1. Берілген картаны сипаттап, әлемдегі отарлық жүйенің күйреуінің себептерін түсіндіріңіз.

Берілген картадан қандай ақпарат алуға

болады?


Әлемдегі отарлық жүйенің күйреуінің

1 себебін жазыңыз



2 себебін жазыңыз







  1. Берілген тұлғалардың әлемдік саясатқа ықпалын сипаттаңыз.

Гарри Трумэн

Тұлғаларға

қатысты

сұрақтар


Иосиф Сталин


«Қырғи-қабақ» соғыс барысындағы іс- әрекеттері



Тұлғалардың халықаралық қатынасқа ықпалы қандай болды?


1940-1950 жылдардың басындағы әлемдік саясатқа баға беріңіз


  1. «Инфляция», «дағдарыс», «стагнация» ұғымдарын қолданып, экономикалық дағдарысты талдаңыз.


Дағдарыстың себебі ___________________________________________________________

Дағдарыстың белгілері _________________________________________________________


Дағдарыстың салдары __________________________________________________________


  1. Араб-Израиль соғысын сипаттап, халықаралық қатынасқа әсерін түсіндіріңіз.

1967 жыл 5 маусым _________________________________________________________


1967 жыл 10 маусым ________________________________________________________

1973 жыл 6 қазан ___________________________________________________________


Араб-Израиль соғысының халықаралық қатынасқа әсері _____________________________





Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл




Білім алушы




Екінші дүниежүзілік

соғыстан кейінгі саяси

картадағы өзгерістерді

түсіндіреді

1

берілген карта негізінде ақпаратты түсіндіреді;

1




отарлық жүйенің күйреуінің 1- себебін түсіндіреді;

1




отарлық жүйенің күйреуінің 2- себебін түсіндіреді;

1




Тұлғаның рөліне баға береді

2

Г.Трумэн кезіндегі мемлекеттің қырғи- қабақ соғыс барысындағы іс-әрекетін сипаттайды;

1




Г.Трумэнның халықаралық қатынасқа

ықпалын сипаттайды;

1




И.Сталиннің кезіндегі мемлекеттің қырғи- қабақ соғыс барысындағы іс-әрекетін сипаттайды;

1




И.Сталиннің халықаралық қатынасқа ықпалын сипаттайды;

1




1940-1950 жылдардың басындағы халықаралық қатынасқа баға береді;

1




ХХ ғасырдың екінші жартысындағы елдердің

экономикалық жағдайын талдайды

3

экономикалық дағдарыстың себебін талдайды;

1




Экономикалық дағдарыстың белгілерін талдайды;

1




Экономикалық дағдарыстың салдарын талдайды;

1




Аймақтық шиеленістердің

себептері мен салдарын жіктейді

4

Араб-Израиль соғысына қатысты 1-

оқиғаны түсіндіреді;

1




Араб-Израиль соғысына қатысты 2- оқиғаны түсіндіреді;

1




Араб-Израиль соғысына қатысты 3- оқиғаны түсіндіреді;

1




Араб-Израиль соғысының әлемдік саясатқа әсерін түсіндіреді.

1




Барлығы

15


















«ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемнің саяси дамуы» бөлімі бойынша


жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні:_______________________________________________



Бағалау критерийі









Оқу жетістігі деңгейі






































Төмен









Орта






Жоғары





















Екінші


дүниежүзілік

Екінші дүниежүзілік

соғыстан

Екінші

дүниежүзілік

соғыстан

Екінші дүниежүзілік соғыстан

соғыстан

кейінгі

саяси

кейінгі саяси картаны сипаттап,

кейінгі саяси картаны сипаттап,

кейінгі саяси картаны сипаттап,

картадағы

өзгерістерді

отарлық жүйенің күйреуінің 1/2-

отарлық


жүйенің

күйреуінің

отарлық

жүйенің

күйреуінің

себебін түсіндіруде қиналады

1/2-

себебін

түсіндіруде

1/2- себебін түсіндіреді



түсіндіреді



















қателіктер жібереді




















































Тұлғаның

рөліне

баға

Г.Трумэн

мен

И.Сталиннің

Г.Трумэн мен И.Сталиннің

Г.Трумэн мен И.Сталиннің

береді





қырғи-қабақ соғыс барысындағы

қырғи-қабақ


соғыс

қырғи-қабақ


соғыс






іс-әрекетіменхалықаралық

барысындағы іс-әрекеті мен

барысындағы іс-әрекеті мен






қатынасқа

ықпалын

сипаттауда

халықаралық


қатынасқа

халықаралық


қатынасқа






қиналады








ықпалын сипаттауда қателіктер

ықпалын сипаттайды














жібереді
































































ХХ

ғасырдың


екінші

Берілген ұғымдар негізінде 1970-

Берілген

ұғымдар

негізінде

Берілген

ұғымдар

негізінде

жартысындағы

елдердің

1980 жылдардағы экономикалық

1970-1980

жылдардағы

1970-1980


жылдардағы

экономикалық

жағдайын

дағдарыстың себебін, белгілерін,

экономикалық

дағдарыстың

экономикалық

дағдарыстың

салдарын талдауда қиналады

себебін,


белгілерін,

салдарын

себебін, белгілерін,

салдарын

талдайды
















талдауда қателіктер жібереді

талдайды






































































































Аймақтық

шиеленістердің

Араб- Израиль соғысы бойынша

Араб- Израиль соғысы бойынша

Араб-Израиль


соғысы

себептері

мен

салдарын

1/2/3-оқиғаны сипаттап, әлемдік

1/2/3-оқиғаны сипаттап, әлемдік

бойынша


1/2/3-оқиғаны

жіктейді




саясатқа

әсерін


түсіндіруде

саясатқа

әсерін

түсіндіруде

сипаттап,

әлемдік

саясатқа






қиналады








қателіктер жібереді




әсерін түсіндіреді



















































































25

9 «___» сынып. Дүниежүзі тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________

IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

7-бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Еуропа елдерінің әлеуметтік-экономикалық дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып Неліктен Ұлыбританияда консерватизм жаңа консерватизммен ауысты?

Социализмнің «шведтік моделінің» белгілері қандай?


Оқу мақсаты 9.1.2.2 Әлемнің жетекші және дамушы мемлекеттеріндегі халықтың өмір

сүру деңгейіне әсер ететін факторларды анықтау

9.1.1.2. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемнің жетекші елдеріндегі

әлеуметтік дамудың ерекшеліктерін талдау


Бағалау критерийі Білім алушы

Әлем елдеріндегі халықтың өмір сүру деңгейіне әсер ететін факторларды анықтайды

ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы мемлекеттердің әлеуметтік дамуын талдайды


Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары


деңгейі

Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма


  1. ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы Англия премьер-министрлерінің әлеуметтік саясатының мәнін түсіндіріп, халықтың бүгінгі жағдайына баға беріңіз.


Англия премьер-

Әлеуметтік реформалары

Англия халқының

министрлері


бүгінгі жағдайы

Уинстон Черчилль




Гарольд Вильсон








  1. ІІ дүниежүзілік соғыстан кейінгі Германия халқының әлеуметтік жағдайын сипаттаңыз.

ГФР халқының әлеуметтік жағдайы


ГДР халқының әлеуметтік жағдайы


«Германдық ғажайыптың» әлеуметтік жағдайға әсері




  1. Социализмнің шведтік және кеңестік моделдерінің ұқсастығы мен айырмашылығын түсіндіріңіз.


Шведтік моделдің ерекшелігі

Ұқсастығы

Кеңестік моделдің

ерекшелігі










  1. «Шведтік модел әлеуметтік саланы дамытуға үлкен әсер тигізді» деген тұжырымға қатысты пікіріңізді ПТМС формуласы арқылы білдіріңіз.


Позиция (мен ойлаймын ...) ____________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________



Түсіндіру (себебі ...) ___________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________


Мысал (мен дәлелдей аламын ...) ________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________



Салдары (қорытынды шығарамын ...) ____________________________________________________ _____________________________________________________________________________________








Бағалау критерийі

Тапсыр



Дескриптор


Балл





ма №

Білім алушы





Әлем


елдеріндегі

1

Уинстон Черчилль билігі кезіндегі Англия

1

халықтың

өмір

сүру


халқының

әлеуметтік

жағдайын


деңгейіне

әсер

ететін


сипаттайды;





факторларды анықтайды


Гарольд Вильсон билігі кезіндегі Англия

1






халқының

әлеуметтік

жағдайын







сипаттайды;










бүгінгі Англия

халқының

әлеуметтік

1






жағдайына баға береді;

















2

ГФР

халқының

әлеуметтік

жағдайын

1






сипаттайды;




















ГДР

халқының

әлеуметтік

жағдайын

1






сипаттайды;

















«Германдық ғажайыптың» халықтың

1






әлеуметтік жағдайға әсерін сипаттайды;


ХХ

ғасырдың

ІІ

3

социализмнің«шведттікмоделінің»

1

жартысындағыдамыған


ерекшелігін түсіндіреді;



елдердің


әлеуметтік


социализмнің


«кеңестік

моделінің»

1

дамуын талдайды



ерекшелігін түсіндіреді;








социализмнің

шведттік және кеңестік

1






моделінің ұқсастығын түсіндіреді;













4

берілген тұжырымға қатысты позициясын

1






білдіреді;










берілген тұжырымға қатысты позициясын

1






түсіндіреді;



















берілген

тұжырымға

қатысты

1






позициясына мысал келтіреді;








берілген тұжырымға қатысты қорытынды

1






жазады.





Барлығы









13

«ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Еуропа елдерінің әлеуметтік-экономикалық дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні:_______________________________________________



Бағалау критерийі







Оқу жетістігі деңгейі


































Төмен






Орта








Жоғары



















Әлем

елдеріндегі халықтың

Англия

премьер-министрлері

Англия


премьер-министрлері

Англия

премьер-министрлері

өмір

сүру деңгейіне әсер

Уинстон

Черчилль/

Гарольд

Уинстон

Черчилль/

Гарольд

Уинстон

Черчилль/

Гарольд

ететін

факторларды

Вильсон әлеуметтік саясаттарын

Вильсон


әлеуметтік

Вильсон/


әлеуметтік

анықтайды


сипаттап,

халқының

бүгінгі

саясаттарын


сипаттап,

саясаттарын

сипаттап,




жағдайына баға беруде; ГФР/ГДР

халқының бүгінгі

жағдайына

халқының бүгінгі

жағдайына




халқының

әлеуметтік

жағдайы

баға


беруде;


ГФР/ГДР

баға


береді;

ГФР/ГДР




мен «Германдық ғажайыптың»

халқының әлеуметтік жағдайы

халқының әлеуметтік жағдайы




халықтың

өмір

сүру деңгейіне

мен «Германдық ғажайыптың»

мен «Германдық ғажайыптың»




ықпалын сипаттауда қиналады

халықтың өмір сүру деңгейіне

халықтың өмір сүру деңгейіне










ықпалын сипаттауда қателіктер

ықпалын сипаттайды













жібереді












































































ХХ

ғасырдың

ІІ

Шведттік

модел мен

Кеңестік

Шведттік

модел мен

Кеңестік

Шведттік модел мен Кеңестік

жартысындағы

дамыған

моделдің ерекшелігін және өзара

моделдің

ерекшелігін

және

моделдің

ерекшелігін және

елдердің әлеуметтік

дамуын

ұқсастықтарын

талдап,

берілген

өзара

ұқсастықтарын

талдап,

өзара

ұқсастықтарын

талдап,

талдайды


тұжырымға

қатысты

пікір

берілген

тұжырымға

қатысты

берілген т тұжырымға қатысты




білдіруде, түсіндіруде, мысал

пікір білдіруде, түсіндіруде,

пікір білдіреді, түсіндіреді,




келтіруде,

қорытынды

жазуда

мысал

келтіруде,

қорытынды

мысал

келтіреді,

қорытынды




қиналады






жазуда қателіктер жібереді

жазады






















































































28

9 «___» сынып. Дүниежүзі тарихы. Оқушының аты-жөні:____________________________

8-бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері» және

9-бөлім «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы - ХХI ғасырдың басындағы ғылым мен мәдениеттің дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Тақырып «Азиялық серпіліс» неліктен мүмкін болды?


  • ғасыр және ХХІ ғасырдың бірінші жартысында ғылым, білім және техника қалай дамыды?


  • ғасырда – ХХI ғасырдың бірінші жартысында мәдениет саласы қалай өзгерді?

Оқу мақсаты

9.4.2.1

Экономикалық

жүйелердің

тиімділігін



интерпретациялау және негіздеу



9.1.2.3

Қоғамның тарихи даму бағытын

үлгілей отыра,



жаһандану процесіне байланысты қазіргі әлемдегі



әлеуметтік өзгерістерді (еңбек миграциясы, әлеуметтік



интеграция) бақылау




9.2.4.3 Ғылыми жаңалықтардың (генетика,

микробиология,



ақпараттық технологиялар, нано технологиялар,



ядролық физика) қоғам дамуына ықпалын талдау


9.2.2.2 ХХ ғасырдың екінші

жартысы -

ХХI ғасырдың



басындағы бұқаралық мәдениеттің қоғамның рухани



дамуына ықпалын бағалау


Бағалау критерийі

Білім алушы



  • Экономикалық жүйелердің тиімділігіне баға береді


  • Жаһандану үдерісінің әлеуметтік салаға әсерін зерттейді

  • Ғылымның дамуының қоғамға әсерін бағалайды


  • Бұқаралық мәдениеттің дамуының қоғамға әсерін талдайды


Ойлау дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары


деңгейі

Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма

  1. Азия мемлекеттерінің экономикалық дамуының ерекшеліктерін талдап, баға беріңіз.

«Жапондық ғажайып»

«Қытайлық ғажайып»

«Кореялық ғажайып»








«Азиялық серпілістің» маңызына баға беріңіз







  1. Берілген мәтінді пайдалана отырып, еңбек миграциясының себебі мен салдарын талдаңыз.


Халықаралық жұмыс күші нарығы ұлттық шекарадан әртүрлі бағыттарға өтетін адамдардың ағыны болып табылады. Халықаралық еңбек нарығы еңбек миграциясы түрінде болады. 1995 жылдың басында әлемде 35 млн. астам еңбекші – мигранттар болды, ал 1960 жыл 3,2 млн. болған еді. 2010 жылы халықаралық мигранттар саны 214 млн. деп көрсетiлген. Егер соңғы 20 жылдағы қарқынынан жаңылмаса, олардың саны 2050 жылға қарай 405 миллионға жететiн көрiнедi.




Әлемдік еңбек миграциясының себебі




Әлемдік еңбек миграциясының салдары




Әлемдік миграциядан туындайтын жаһандық мәселе










  1. Ғылым саларының дамуы бойынша берілген тұжырымдардың «жалған» немесе «ақиқат» екендігін анықтап, жалған жауаптың дұрыс жауабын жазыңыз.


Тұжырым

ақиқат

жалған

жауап

1

М.Планк радий және полиний сияқты радиоактивті





элементтерді ашты.




2

Ең бірінші айға қонған американдық астронавт





Н.Армстронг болды.




3

А.Флеминг ең алғаш пенициллин антибиотигін





ойлап тапты.




4

Ең алғашқы атом электрстанциясы Англияда





салынды.





  1. Бұқаралық мәдениеттің дамуының жағымды және жағымсыз жақтарын жазыңыз.


Жағымды жағы

Жағымсыз жағы





































Бағалау критерийі

Тапсыр ма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Экономикалық

жүйелердің тиімділігіне баға береді

1

«Жапондық ғажайыптың» ерекшелігін түсіндіреді;

1

«Қытайлық ғажайыптың» ерекшелігін түсіндіреді;

1

«Кореялық ғажайыптың» ерекшелігін түсіндіреді;

1

«Азиялық серпіліске» баға береді;

1

Жаһандану үдерісінің әлеуметтік салаға әсерін зерттейді

2

әлемдік миграцияның себебін талдайды;

1

әлемдік миграцияның салдарын талдайды;

1

әлемдік миграциядан туындайтын жаһандық мәселені талдайды;

1

Ғылымның дамуының қоғамға әсерін бағалайды

3

1-тұжырымның «ақиқат» немесе

«жалған» екенін анықтайды;

1

2-тұжырымның «ақиқат» немесе

«жалған» екенін анықтайды;

1

3-тұжырымның «ақиқат» немесе

«жалған» екенін анықтайды;

1

4-тұжырымның «ақиқат» немесе

«жалған» екенін анықтайды;

1

Бұқаралық мәдениеттің дамуының қоғамға әсерін талдайды

4

бұқаралық мәдениеттің дамуының жағымды жағын жазады;

1

бұқаралық мәдениеттің дамуының жағымсыз жағын жазады.

1

Барлығы

13












«ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері» және «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы- ХХI ғасырдың басындағы ғылым мен мәдениеттің дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні:_______________________________________________


Бағалау критерийі








Оқу жетістігі деңгейі
































Төмен





Орта





Жоғары



















Экономикалықжүйелердің

«Жапондық ғажайып»/ «Қытайлық

«Жапондық


ғажайып»/

«Жапондық


ғажайып»/

тиімділігіне баға береді


ғажайып»/


«Кореялық

«Қытайлық


ғажайып»/

«Қытайлық


ғажайып»/




ғажайыптың»

ерекшелігін

«Кореялық

ғажайыптың»

«Кореялық

ғажайыптың»




түсіндіріп, «Азиялық серпілістің»

ерекшелігін


түсіндіріп,

ерекшелігін


түсіндіріп,




маңызына баға беруде қиналады

«Азиялық

серпілістің»

«Азиялық

серпілістің»










маңызына

баға


беруде

маңызына баға береді













қателіктер жібереді








































































Жаһандану

үдерісінің

Әлемдік

миграцияның

себеп-

Әлемдік миграцияның

себеп-

Әлемдік миграцияның

себеп-

әлеуметтік

салаға

әсерін

салдарлдарын

талдап,

одан

салдарлдарын талдап,

одан

салдарлдарын талдап,

одан

зерттейді



туындайтын

жаһандық

мәселені

туындайтын жаһандық мәселені

туындайтын


жаһандық




түсіндіруде қиналады




түсіндіруде қателіктер жібереді

мәселені түсіндіреді






















































































Ғылымның

дамуының

Ғылымның


дамуы

бойынша

Ғылымның

дамуы

бойынша

Ғылымның

дамуы

бойынша

қоғамға әсерін бағалайды

берілген

1/2/3/4-тұжырымдардың

берілген



1/2/3/4-


берілген


1/2/3/4-





«жалған»/


«ақиқат»

екендігін

тұжырымдардың

«жалған»/

тұжырымдардың

«жалған»/




анықтауда қиналады




«ақиқат» екендігін анықтауда

«ақиқат» екендігін анықтайды










қателіктер жібереді








































































Бұқаралық

мәдениеттің

Бұқаралық

мәдениеттің дамуының

Бұқаралық

мәдениеттің

Бұқаралық

мәдениеттің

дамуының

қоғамға

әсерін

жағымды және жағымсыз жақтарын

дамуының

жағымды

және

дамуының

жағымды

және

талдайды



жазуда қиналады




жағымсыз

жақтарын

жазуда

жағымсыз жақтарын жазады










қателіктер жібереді




















































































































32


Жариялаған:
Гүлжан
17 Қараша 2024
405
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі