Материалдар / 9- сынып Геометрия Векторларды қосу және азайту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

9- сынып Геометрия Векторларды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып геометрия пәніне кажетті материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2020
2480
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы

САБАҚ

Векторларды қосу және азайту

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.3.4.1 вектордың, коллинеар векторлардың, тең векторлардың, нөлдік вектордың, бірлік вектордың және вектор ұзындығының анықтамаларын білу;

9.3.4.2 векторларды қосу және азайту ережелерін білу және қолдану

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Векторларды қосу және азайту үшін қарапайым зерттеулер жүргізу керектігі және соны сала білу білімдерін толықтыру;

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыптың мазмұнын түсіну, оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға үйренеді

Кейбір оқушылар:

Екі векторды қосу және аззайту ережелерін, суреттерін салуға үйрету

Бағалау критерийлері

Екі вектордың қосындысын екі түрлі тәсілмен сала алады

Есептер шығарғанда векторларды қосудың қасиеттерін қолдана алады

Векторларды қосуды координаталары бойынша таба алады

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Оқушылар назарын ғылыми тілге аудару

  • Пән мазмұны мен (терминдер, сөз тіркестері)

Негізгі сөздер мен тіркестер:

). a+b қосындысы деп координаттары {ax+b; ay+by} болатын c векторын атаймыз.

2). a – b айырымы деп координаттары {a– b; ay– by} болатын d векторын атаймыз.

3). a векторының k санға көбейтіндісі деп {k · a; k · ay} векторын атаймыз және k · a деп белгілейміз.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Вектор дегеніміз не және вектор қалай белгіленеді? 3.Вектордың координаталары қалай анықталады?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Құндылықтарды дамыту

       Ынтымақтастық: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды. ( топтық, жұптық жұмыстарды, сыныппен жұмыста сыйластық қалыптастыру)

АКТ қолдану дағдылары

Керектіақпараттыіздеу

Бастапқы білім


Геометриялық фигуралар туралы түсініктері бар

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК)

Ұйымдастыру
 «Алғашқы қадам» (Үй тапсырмасын тексеру)
«Лездік тапсырма» (Сұрақ - жауап)

Өткен тақырыпты қайталау: Вектордың координаталары Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру. 1.Бағытталған кесінді дегеніміз не? 2.Вектор дегеніміз не және вектор қалай белгіленеді? 3.Вектордың координаталары қалай анықталады? 4.Вектордың ұзындығы оның координаталары арқылы қалай жазылады?


Сабақтың ортасы (6-40 минут)

(МК,Ұ)

; екторларды қосу және алу

a және b векторларының:

1). a+b қосындысы деп координаттары {ax+b; ay+by} болатын c векторын атаймыз.

2). a – b айырымы деп координаттары {a– b; ay– by} болатын d векторын атаймыз.

3). a векторының k санға көбейтіндісі деп {k · a; k · ay} векторын атаймыз және k · a деп белгілейміз.

Векторларды қосу

a және b векторларының a+b қосындысын параллелограмм ережесі бойынша есептеуге болады.

Бұл үшін бұл векторларды сызайық:

 

 

a+b қосындысын есептеу табу үшін a -нің ұшына b -нің басын орналастырамыз:

 

 

Бұл схеманы параллелограммға дейін толықтырамыз:

 

 

a+b қосындысы, басы a-нің басымен ал ұшы b-нің ұшымен сәйкес келетің вектор болады:

 

 

Соңғы схема бойынша a+b қосындысы сызылған параллелограммның диагоналіне тең болады, соңдықтан бұл әдісті параллелограмм ережесі деп атайды.

Векторларды алу

a және b векторларының a – b айырымын есептеу үшін үшбұрыштар ережесі пайдалынады:

Бұл үшін бұл векторларды сызайық:

 

 

a -нің және b -нің ұштарын біріктірейік:

 

 

a– b айырымы, басы a-нің басымен ал ұшы b-нің басымен сәйкес келетің вектор болады:

 


. Есептердің шығару нәтижелерін кө1 топ

1) векторлары берілген.

векторларының қосындысы мен айырымын табыңдар.

2) Векторлардың қосындысын табыңдар:



2 топ

Диагональдарының қиылысу О нүктесі болатын АВСD параллелограмы берілген.

Мына векторларды векторлары арқылы өрнектеңдер:



3 топ


АВСD параллелограмы берілген. АВ және ВС

қабырғаларының орталары M және N нүктелері.

арқылы өрнектеңдер.


рсету

Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау критериі

Дескриптор

Негізгі түсініктерін берілген тәсілдер ақылы көрсетеді.


Алған білімдерінің нәтижелерін тиянақты түрде салыстырады


Мәліметтер мен тапсырмалардың дұрыс шешімдері арнайы мәліметтермен анықталды;



-Арнайы тапсырмалар мен салыстыру арқылы натурал сандардың мағанасын түснді.


Жеке жұмыс




Оқулық



1Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы( 41-45мин)

(Қ) Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.












Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!