Математика.
1-сынып.
Сабақтың тақырыбы: 9 санының
құрамы.
Сабақтың мақсаттары мен міндеттері 1. 9
санының құрамы туралы мағлұмат беру.сәйкес тендіктер құрастыру,
жазу, оқуды
үйрету.
2. Тілдерін, ойлау қабілеттерін
дамыту.
3. Көркем жазуға, сауаттылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа
сабақ.
Әдісі. Баяндау, сұрақ-жауап,
әңгіме.
Көрнекілігі: сурет, 9 санының құрамы,
есептер
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сабаққа оқушыларды
дайындау.Психологиялық
даййндйқ.
2. Жаттығу жұмысын
жүргізу.
ІІ.Үй жұмысын
тексеру.
ІІІ. Жаңа
сабақ.
1.
қосылғыш
0
4
5
1
4
3
2
қосылғыш
3
2
3
5
4
4
5
қосылғыштың
мәні
азайғыш
8
7
6
4
5
7
6
азайтқыш
2
1
3
1
2
4
5
айырманың
мәні
2. 5 7 8
6
4. 4+1 * 4 5-3*3
6*5+1
5. 5 см * 6 см 7 см * 8 см 3 см * 2 см + 1
см
6. Математикалық
диктант
5 =
4+
3=
1+
4 =
+1
6 =5+
8=
7+
7=
6+
8-=
7
7- =
6
7. 1,2,3....7.
4,5....8
8,7,......3
6,5....1
9. Дәптермен жұмыс. Суреттерді пайдаланып 9
санының шығуын, оны басқа сандармен салыстыруға , кесінділердің
ұзындықтарын салыстыруға, кесінділердің ұзындықтарын салыстыруға ,
цифрді жазуға өрнектің мәнін табуға
жаттықтырылады.
10. Оқулықпен
жұмыс.
Сурет бойынша 9-құрамы толықтырылып, сәйкес
теңдіктер
құрастырылады.
Іv. Бекіту. Ауызша тапсырмалар орындау арқылы
сабақты бекіту.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9 санының құрамы.
9 санының құрамы.
Математика.
1-сынып.
Сабақтың тақырыбы: 9 санының
құрамы.
Сабақтың мақсаттары мен міндеттері 1. 9
санының құрамы туралы мағлұмат беру.сәйкес тендіктер құрастыру,
жазу, оқуды
үйрету.
2. Тілдерін, ойлау қабілеттерін
дамыту.
3. Көркем жазуға, сауаттылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа
сабақ.
Әдісі. Баяндау, сұрақ-жауап,
әңгіме.
Көрнекілігі: сурет, 9 санының құрамы,
есептер
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сабаққа оқушыларды
дайындау.Психологиялық
даййндйқ.
2. Жаттығу жұмысын
жүргізу.
ІІ.Үй жұмысын
тексеру.
ІІІ. Жаңа
сабақ.
1.
қосылғыш
0
4
5
1
4
3
2
қосылғыш
3
2
3
5
4
4
5
қосылғыштың
мәні
азайғыш
8
7
6
4
5
7
6
азайтқыш
2
1
3
1
2
4
5
айырманың
мәні
2. 5 7 8
6
4. 4+1 * 4 5-3*3
6*5+1
5. 5 см * 6 см 7 см * 8 см 3 см * 2 см + 1
см
6. Математикалық
диктант
5 =
4+
3=
1+
4 =
+1
6 =5+
8=
7+
7=
6+
8-=
7
7- =
6
7. 1,2,3....7.
4,5....8
8,7,......3
6,5....1
9. Дәптермен жұмыс. Суреттерді пайдаланып 9
санының шығуын, оны басқа сандармен салыстыруға , кесінділердің
ұзындықтарын салыстыруға, кесінділердің ұзындықтарын салыстыруға ,
цифрді жазуға өрнектің мәнін табуға
жаттықтырылады.
10. Оқулықпен
жұмыс.
Сурет бойынша 9-құрамы толықтырылып, сәйкес
теңдіктер
құрастырылады.
Іv. Бекіту. Ауызша тапсырмалар орындау арқылы
сабақты бекіту.
шағым қалдыра аласыз













