Материалдар / 9-сынып әдебиет БЖБ№2-тоқсан.

9-сынып әдебиет БЖБ№2-тоқсан.

Материал туралы қысқаша түсінік
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

2-тоқсан Қазақ әдебиеті.

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР. 9-сынып БЖБ №1

Оқушының аты-жөні:

Сыныбы:


«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқылатын шығарма

Нысанбай жырау «Кенесары Наурызбай»,

Махамбет Өтемісұлы «Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны»

Оқу мақсаты

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау

9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Шығарманың идеясы бойынша кейіпкерлер жүйесін анықтайды

  • Идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретінде автор рөліне баға береді

Ойлау деңгейі

дағдыларының

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

15-20 минут

1-тапсырма. «Кенесары-Наурызбай» дастанындағы үзінділердің қай кейіпкерге қатысы бар екенін анықтап, идеясы мен құндылығын ашып жазыңыз [6]

Үзінділер

Қай кейіпкерге қатысты?

Идеясы, құндылығы неде?

Дүрі жауһар данасы,
Әркімнің алла панасы.
Жан біткенге несібе –
Дарияның аққан саласы.
Үйсіздерге үй болған,
Би — отанның ханасы.

Кенесары

Қазақ халқының жоғын жоқтап, мұңын мұңдаған тұлғасы

Кене ханның тұсында,

Қарт бурадай жарадық.

Жауды жасқап, жапырып,

Жауған қардай борадық.

«Абылайлап» ат қойып,

Дұшпанның алдын орадық

Кенекемнен айрылып,

Шіл боғындай тарадық...

Нысанбай жырау

Кенесары мен Наурызбайдан айрылған соң жоқтап тұр, ел бірлігі кеткенін, берекенің жоқтығын мұңдана жырлайды

Бұғыбай басшы ер еді.
Әдіре қалғыр Алатау,
Асуға қиын жер еді.
Қамалын барып бұзайын,
Кенеке, жауап бер, — дейді,
Отыз жігіт сайланып,
Қасыма менің ер, — дейді,

Бұғыбай батыр

Кенесарының сенімді батыры, қиындыққа қарсы тұратын, қазақ үшін намысын бірінші орынға қойған



2-тапсырма. «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқаны» өлеңінен алынған үзіндідегі ақынның басты мақсаты мен арманын аша отырып, , 5-6 сөйлеммен талдап, үзіндіде автор бейнесі қалай көрінеді, талдап жазыңыз [3]

Еділдің бойы ен тоғай.

Ел қондырсам деп едім.

Жағалай жатқан сол елге.

Мал толтырсам деп едім...



























Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығарманың идеясы бойынша кейіпкерлер жүйесін анықтайды

1

1-үзіндінің қай кейіпкерге қатысын анықтайды, идеясын ашады

2

2-үзіндінің қай кейіпкерге қатысын анықтайды, идеясын ашады

2

3-үзіндінің қай кейіпкерге қатысын анықтайды, идеясын ашады

2

Идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретінде автор рөліне баға береді

2

Үзіндідегі ақын мақсатын ашады

Автор бейнесін ашады

2

5-6 сөйлеммен талдап

Жүйелі, сауатты жазады

2

Барлығы

10



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі