2-тоқсан Қазақ әдебиеті.
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР. 9-сынып БЖБ №1
Оқушының аты-жөні:
Сыныбы:
«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқылатын шығарма |
Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай», Махамбет Өтемісұлы «Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны» |
|
|
Оқу мақсаты |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау |
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
|
Ойлау деңгейі |
дағдыларының |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
15-20 минут |
1-тапсырма. «Кенесары-Наурызбай» дастанындағы үзінділердің қай кейіпкерге қатысы бар екенін анықтап, идеясы мен құндылығын ашып жазыңыз [6]
|
Үзінділер |
Қай кейіпкерге қатысты? |
Идеясы, құндылығы неде? |
|
Дүрі жауһар
данасы, |
Кенесары |
Қазақ халқының жоғын жоқтап, мұңын мұңдаған тұлғасы |
|
Кене ханның тұсында, Қарт бурадай жарадық. Жауды жасқап, жапырып, Жауған қардай борадық. «Абылайлап» ат қойып, Дұшпанның алдын орадық Кенекемнен айрылып, Шіл боғындай тарадық... |
Нысанбай жырау |
Кенесары мен Наурызбайдан айрылған соң жоқтап тұр, ел бірлігі кеткенін, берекенің жоқтығын мұңдана жырлайды |
|
Бұғыбай басшы ер
еді. |
Бұғыбай батыр |
Кенесарының сенімді батыры, қиындыққа қарсы тұратын, қазақ үшін намысын бірінші орынға қойған |
2-тапсырма. «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқаны» өлеңінен алынған үзіндідегі ақынның басты мақсаты мен арманын аша отырып, , 5-6 сөйлеммен талдап, үзіндіде автор бейнесі қалай көрінеді, талдап жазыңыз [3]
Еділдің бойы ен тоғай.
Ел қондырсам деп едім.
Жағалай жатқан сол елге.
Мал толтырсам деп едім...
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығарманың идеясы бойынша кейіпкерлер жүйесін анықтайды |
1 |
1-үзіндінің қай кейіпкерге қатысын анықтайды, идеясын ашады |
2 |
|
2-үзіндінің қай кейіпкерге қатысын анықтайды, идеясын ашады |
2 |
||
|
3-үзіндінің қай кейіпкерге қатысын анықтайды, идеясын ашады |
2 |
||
|
Идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретінде автор рөліне баға береді |
2 |
Үзіндідегі ақын мақсатын ашады Автор бейнесін ашады |
2 |
|
5-6 сөйлеммен талдап Жүйелі, сауатты жазады |
2 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
9-сынып әдебиет БЖБ№2-тоқсан.
9-сынып әдебиет БЖБ№2-тоқсан.
2-тоқсан Қазақ әдебиеті.
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР. 9-сынып БЖБ №1
Оқушының аты-жөні:
Сыныбы:
«Тарихи шындық пен көркемдік шешім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқылатын шығарма |
Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай», Махамбет Өтемісұлы «Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны» |
|
|
Оқу мақсаты |
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау |
|
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
|
Ойлау деңгейі |
дағдыларының |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
15-20 минут |
1-тапсырма. «Кенесары-Наурызбай» дастанындағы үзінділердің қай кейіпкерге қатысы бар екенін анықтап, идеясы мен құндылығын ашып жазыңыз [6]
|
Үзінділер |
Қай кейіпкерге қатысты? |
Идеясы, құндылығы неде? |
|
Дүрі жауһар
данасы, |
Кенесары |
Қазақ халқының жоғын жоқтап, мұңын мұңдаған тұлғасы |
|
Кене ханның тұсында, Қарт бурадай жарадық. Жауды жасқап, жапырып, Жауған қардай борадық. «Абылайлап» ат қойып, Дұшпанның алдын орадық Кенекемнен айрылып, Шіл боғындай тарадық... |
Нысанбай жырау |
Кенесары мен Наурызбайдан айрылған соң жоқтап тұр, ел бірлігі кеткенін, берекенің жоқтығын мұңдана жырлайды |
|
Бұғыбай басшы ер
еді. |
Бұғыбай батыр |
Кенесарының сенімді батыры, қиындыққа қарсы тұратын, қазақ үшін намысын бірінші орынға қойған |
2-тапсырма. «Махамбеттің Баймағамбет сұлтанға айтқаны» өлеңінен алынған үзіндідегі ақынның басты мақсаты мен арманын аша отырып, , 5-6 сөйлеммен талдап, үзіндіде автор бейнесі қалай көрінеді, талдап жазыңыз [3]
Еділдің бойы ен тоғай.
Ел қондырсам деп едім.
Жағалай жатқан сол елге.
Мал толтырсам деп едім...
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығарманың идеясы бойынша кейіпкерлер жүйесін анықтайды |
1 |
1-үзіндінің қай кейіпкерге қатысын анықтайды, идеясын ашады |
2 |
|
2-үзіндінің қай кейіпкерге қатысын анықтайды, идеясын ашады |
2 |
||
|
3-үзіндінің қай кейіпкерге қатысын анықтайды, идеясын ашады |
2 |
||
|
Идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретінде автор рөліне баға береді |
2 |
Үзіндідегі ақын мақсатын ашады Автор бейнесін ашады |
2 |
|
5-6 сөйлеммен талдап Жүйелі, сауатты жазады |
2 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
шағым қалдыра аласыз













