Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 сынып Аэробты және анаэробты тыныс алу(презентациясымен бірге)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді: Смаилова И.А _____________
Бөлім: |
6-бөлім. Тыныс алу |
Педагогтің аты-жөні: |
Исмухамбет Д.С |
Күні: |
13.11.24ж. |
Сыныбы: 8- «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
§16. Анаэробты және аэробты тыныс алу |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.4.1-тыныс алу реакциясының химиялық теңдеуін пайдалана отырып анаэробты және аэробтыны салуды салыстыру |
Сабақтың мақсаты: |
- анаэробты және аэробты тыныс алу туралы түсінік қалыптастыру -анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстыру -Тыныс алудың химиялық теңдеуінің маңызына баға беру |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 10 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін « Түстер әлемі » әдісін пайдаланып, оқушыларда жақсы көңіл күй орнату. ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. 1.« Speen the wheel» әдіс бойынша шолу жасау Сұрақтар:
|
Оқушылар сәлемдесіп, түгенделеді. Қағазда түрлі-түсте жазылған сөздер көрсетіледі. Мысалы: қызыл сөзі жасыл түспен жазылады. Оқушы сөздің қандай түсте екенін жылдамдықпен табуы керек Алдыңғы сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді |
Оқушылардың бойында тыңдау, сезімдерімен бөлісу дағдыларын дамытуға бағыттау ҚБ:
Кері байланыс: «Мадақтау» әдісі «Жарайсың!» «Тамаша жауап» т.б |
Дәптер Оқулық Алматы: «Атамұра» 2019. Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева АКТ ▷ Spin the Wheel - Random Picker » Single or MultiWheel
|
||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин |
Оқушыларға алдымен Анаэробты және аэробты тыныс алу тақырыбына қатысты тақырыпты ашу мақсатындағы сұрақтар қойылады: Тыныс алу дегеніміз не? Неліктен тыныс алу анаэробты және аэробты тыныс алу деп бөледі? Ол біз үшін маңызды ма?
Қысқаша түсінік қалыптастыру... §16. Анаэробты және аэробты тыныс алу ақырыбы бойынша презентация көрсетіліп, сол арқылы сабақ түсіндіріледі.
|
Білім алушылар қойылған сұрақтарға өз ойларын айтады Оқушылар зер салып тыңдап, тақырыпты ұғады. Түсінбеген жерлерін мұғалімнен сұрайды |
ҚБ: жарайсың, жақсы, талпын, дұрыс айтасың, мен сенімен келісемін
|
Презентация: Алматы: «Атамұра» 2019. Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева 73-74-75 беттер |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 20 мин. |
Мақсаты. - анаэробты және аэробты тыныс алу туралы түсінік қалыптастыру -анаэробты және аэробты тыныс алуды салыстыру -Тыныс алудың химиялық теңдеуінің маңызына баға беру “Кесте құру” тапсырмасы Тақтада ақпарат беріледі, оқушылар ақылдаса отырып ақпаратты екі бағанға бөліп жазады:
“Дұрыс-бұрыс” тапсырмасы: Wordwall платформасы арқылы сұрақтардыңдұрыс немесе бұрыстығына жауап береді.
«Биологиялық диктант» әдісі: Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жазу.
“Қайталау сұрақтары” Оқушылар өткен тақырыптарды пысықтау мақсатында кроссворд тапсырмасын орындайды. |
Оқушылар мақсаттарға жету үшін сабаққа белсенді қатысады
Оқушылар өз ойларымен бөліседі
Оқушылар топтасып жұмыс жасайды.
Cынып бойынша сұрақтардың дұрыс бұрыстығын анықтайды
Жұпта талқылау жасау арқылы берілген ақпаратты саралап, бағандарға жіктейді
Оқушылар жауаптарын дәптерге жазады
Cынып бойынша сұрақтарға жауап береді.
|
ҚБ: жарайсың, жақсы, талпын, дұрыс айтасың, мен сенімен келіседі.
ҚБ: жарайсың, жақсы, талпын, дұрыс айтасың, мен сенімен келісемін
|
Презентация: Оқулық Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева 73-74-75 беттер АКТ
Дәптер, презентация:
https://wordwall.net/ru/resource/81771892
https://learningapps.org/watch?v=p3503jnoc24
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«П» бойынша кері байланыс Маған ,
оңай болғаны ...
қиын болғаны ...
түсінікті болғаны ...
Енді мен ... ... білемін.
Енді мен ... ... үйрендім.
Үйге: §16 оқу және Бағалау бөліміндегі алғашқы тапсырманы орындау |
Оқушылар кері байланыс жасайды |
|
Оқулық Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева 73-74-75 беттер |
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.
|
Әр деңгейлі тапсырмаларды беру арқылы |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |