15 мин
|
Сабақтың
ортасы
|
Тапсырмалар: Тақ-жұптылығын
табады
-
cos (-120°)= cos 120°
-
sin (-120°)=- sin 120°
-
tg
(-45°)=-tg
45°
-
сtg
(-60°)=-сtg
60°
Жұптық
тапсырма:
Оқушы берілген функциялардың
таңбаларын дұрыс анықтайды
Әр жұпқа кесте беріледі.
Төмендегі берілген бұрыштар үшін тригонометриялық функциялардың
таңбаларын анықтау:
«Екі жалған, бір
шындық»әдісі. Өрнектердің ішінен дұрысы мен дұрыс еместерін
анықтайды
sin45 0 =1
sin30 0 =1
sin90 0 =1
cos
45 0=1
cos
900=1
tg
30 0 =√3/3
tg45 0 =√3/3
60 0 =√3/3 .
ctg45 0 =√3
ctg30 0 =√3
ctg90 0 =√3
sin45 0 =0
sin45 0 =1
sin
45 0 =√2/2.
cos60 0 =√3/2 cos60 0 =1/2
cos60
=√2/2
Оқулықтан №599,
№600.
|
Тригонометриялық функциялардың қасиеттеріне
есептер шығарады
Тапсырмаларды дескрипторға
сәйкес орындап, бір-бірлерін бағалайды
Оқулықтан есептер
шығарады.
|
Дескриптор:
Дескриптор:
Білім
алушы
-бірлік шеңбердің
көмегімен тригонометрия лық функциялардың анықталу облысы таба
білді;
бірлік шеңбердің көмегімен
тригонометрия лық функциялардың мәндер жиынын таба
білді.
ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі
арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды
Дескриптор:
Білім
алушы
- берілген функциялардың
таңбаларын дұрыс анықтайды
ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі
арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды
|
Жалпы білім беретін мектептің
9–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, В.Е.Корчевский,
З.Ә.Жұмағұлова
Алматы «Мектеп» баспасы 2019
жыл
|