Сабақтың
басы
2
мин
2
мин
5 мин
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу.
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру, сабақтың мақсатымен танысу,
ережелерді еске түсіру.
Жағымды
психологиялық ахуал туғызу.
«Көңілді кубик»
әдісі
Оқушылар бойында идея
айту, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту
жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны
бір-біріне жақындастырады, көңіл күйін
көтереді.
Топқа
бөлу:
«My QR
Codes» генераторы арқылы 3
топқа бөлінеді.
1-топ:
Функция
2-топ:
Программа
3-топ:
MS Excel
-
Үй тапсырмасын
тексеру
«Торт тілімі»
әдісі
Оқушылар торттың
тілімдеріне жазылған сұрақтарға жауап береді.
-
Кесте дегеніміз
не?
-
Ұяшық дегеніміз не?
Ұяшық адресі қалай жазылады?
-
Деректер базасының ең
көп тараған моделі?
-
Белгілі бір пән аймағы
бойынша реттелген деректер жинағы?
-
Excel программасындағы
кестенің ең кіші элементі?
-
Электронды кестелермен
жұмыс жасауға мүмкіндік беретін бағдарлама?
-
Excel процессорында
құрылған файлдардың кеңейтілімі?
-
Латынның бас
әріптерімен белгіленеді?
-
Ақпараттарды кесте
түрінде беруге және оларды автоматты түрде өңдеуге негізделген
қолданба?
-
Жұмыс парағында баған
мен жолдардың қиылысуы?
-
Сандық мәндермен
көрсетіледі?
-
Деректер қорының
өрісінде орналасқан, белгілі қасиеті жазылған кестенің қатары не
деп аталады?
Дескриптор:
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың
мақсаттарымен танысады.
Оқушылар бір-біріне
жылы лебіздерін білдіреді.
Оқушылар берілген qr
кодтарды сканерлеп ьоптарын отырады.
Өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап
береді.
|
2
балл
|
Қима
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
6
мин
6
мин
5 мин
|
-
Жаңа сабақты
түсіндіру.
«Миға шабуыл»
әдісі
Тақырыпты ашу үшін
сұрақтары қойылады.
Тапсырма
№1
«Кубизм әдісі»
сәйкестендіру.
Дескриптор:
Тапсырма
№2.
ДБ
сұрыптау
«Балалар Евровидениесі
2019» байқауы ДБ
1) «Ұпай» өрісіндегі
жазбаларды өсу ретімен сұрыптау;
2) «Орын» өрісіндегі
жазбаларды кему ретімен сұрыптау.
Дескриптор:
-
Байқау ұпайын өсу
ретімен (1, 2, 3 ...) жазады.
-
Орын кему ретімен (3,
2, 1) жазады.
Тапсырма
№3.
«Пәндік олимпиада»
деректер базасында деректерді іздеу және
сүзгілеу.
«Пәндік олимпиада»
деректер базасында деректерді іздеу және
сүзгілеу.
-
Мына үлгідегідей
жазбалармен толтырыңдар.
-
90-нан жоғары балды
іздеу үшін сүзгіні пайдаланыңдар.
-
Қатысушылар жазбасын
жеке-жеке таңдап алыңдар:
А) қазақ тілінде оқыту
таңдау.
Дескриптор:
Тапсырма №3.
«Кім мерген»
ойыны
Genial.ly
бағдарламасында сұрақтарға жауап беріп, кімнің мерген екенін
анықтаймыз.
Дескриптор:
|
Презентацияны көріп,
тақырып пен танысады.
Тақырыпты дәптерлеріңе
жазады.
1 тапсырманы
орындайды.
2 тапсырманы
компьютерде
орындайды.
3 тапсырманы
орындайды.
3 тапсырманы
орындайды.
|
2
балл
2
балл
2
балл
2
балл
|
Оқулық,
презентация
\
Презентация
Карточкалар,
компьютер
Карточкалар,
компьютер
https://view.genial.ly/6564e307a5ef99001427fb4b/interactive-content-9-synyp-kim-mergen
|
Сабақтың
соңы
3 мин
|
V.
Қорытынды
Кері
байланыс:
«Жетістік сатысы»
әдісі.
Оқушылар өздерін
бағалап, пікірлерін айтып сабақты қорытындылайды.
|
Әр оқушы өзін-өзі бағалап, сабақ туралы пікірлерін ортада
айтады.
|
|
Стикер,
карточкалар
|
Үй
тапсырмасы
1
мин
|
Деректер базасындағы
сұрыптау және сүзгілеуден өткізу түрлеріне, олардың қызметтеріне
талдау жасаңдар.
|
Дәптерлеріне үй
тапсырмасын жазып алады.
|
|
Оқулық, 76 бет, 3
тапсырма
|