Материалдар / 9 сынып Ашық сабақ 130 бұйрық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9 сынып Ашық сабақ 130 бұйрық

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып "Деректерді сұрыптау және сүзгілеу" Ашық сабақ 130 бұйрық бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2024
180
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Деректер базасы

Педагогтың аты-жөні

Каймир М.А.

Күні

29.11.2023

Сынып: 9

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Деректерді сұрыптау мен сүзгілеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.2.2.3 деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты:

  • MS Excel бағдарламасында деректерді сұрыптау, сүзгілеу түрлерін анықтайды;

  • Үлкен көлемді деректерді бірнеше шарттар арқылы сұрыптайды, сүзгілейді;

ЕҚБ оқушылар:

  • Деректерді сұрыптау, сүзгілеу ұғымымен танысады;


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы








2 мин








2 мин








5 мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу. Оқушыларды сабаққа жұмылдыру, сабақтың мақсатымен танысу, ережелерді еске түсіру.




Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

«Көңілді кубик» әдісі

Оқушылар бойында идея айту, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне жақындастырады, көңіл күйін көтереді.


Топқа бөлу:

«My QR Codes» генераторы арқылы 3 топқа бөлінеді.

1-топ: Функция

2-топ: Программа

3-топ: MS Excel



  1. Үй тапсырмасын тексеру

«Торт тілімі» әдісі

Оқушылар торттың тілімдеріне жазылған сұрақтарға жауап береді.

  1. Кесте дегеніміз не?

  2. Ұяшық дегеніміз не? Ұяшық адресі қалай жазылады?

  3. Деректер базасының ең көп тараған моделі?

  4. Белгілі бір пән аймағы бойынша реттелген деректер жинағы?

  5. Excel программасындағы кестенің ең кіші элементі?

  6. Электронды кестелермен жұмыс жасауға мүмкіндік беретін бағдарлама?

  7. Excel процессорында құрылған файлдардың кеңейтілімі?

  8. Латынның бас әріптерімен белгіленеді?

  9. Ақпараттарды кесте түрінде беруге және оларды автоматты түрде өңдеуге негізделген қолданба?

  10. Жұмыс парағында баған мен жолдардың қиылысуы?

  11. Сандық мәндермен көрсетіледі?

  12. Деректер қорының өрісінде орналасқан, белгілі қасиеті жазылған кестенің қатары не деп аталады?


Дескриптор:

  • Торттың тілімдеріне жазылған сұрақтарға жауап береді;

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың мақсаттарымен танысады.




Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.




Оқушылар берілген qr кодтарды сканерлеп ьоптарын отырады.




Өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді.
























2 балл







Қима қағаздар









Сабақтың ортасы

10 мин







































6 мин



























6 мин
































5 мин

  1. Жаңа сабақты түсіндіру.

«Миға шабуыл» әдісі

Тақырыпты ашу үшін сұрақтары қойылады.

  • Күнделікті өзіңе таныс деректерді бірнеше шарттар бойынша іріктеу жайлы қандай мысалдар айта аласың?

  • Үлкен көлемді деректерді бірнеше шарттар арқылы қалай іріктеуге болады?


Тапсырма №1

«Кубизм әдісі» сәйкестендіру.

Дескриптор:

  • электрондық кестеде анықтамаларын сәйкестендіреді;

Тапсырма №2.

ДБ сұрыптау

«Балалар Евровидениесі 2019» байқауы ДБ

1) «Ұпай» өрісіндегі жазбаларды өсу ретімен сұрыптау;

2) «Орын» өрісіндегі жазбаларды кему ретімен сұрыптау.

Дескриптор:

  • Байқау ұпайын өсу ретімен (1, 2, 3 ...) жазады.

  • Орын кему ретімен (3, 2, 1) жазады.


Тапсырма №3.

«Пәндік олимпиада» деректер базасында деректерді іздеу және сүзгілеу.

«Пәндік олимпиада» деректер базасында деректерді іздеу және сүзгілеу.

  • Мына үлгідегідей жазбалармен толтырыңдар.

  • 90-нан жоғары балды іздеу үшін сүзгіні пайдаланыңдар.

  • Қатысушылар жазбасын жеке-жеке таңдап алыңдар:

А) қазақ тілінде оқыту таңдау.

  • Физика пәні бойынша барлық қатысушыларды іздеңдер ( ... басталады (Начинается с ... ) сүзгісін пайдалану).

  • Жұмыстың нәтижесін ұсыныңдар. ДБ-сын сақтандар.


Дескриптор:

  • 90-нан жоғары балл жинаған қатысушыларды шығару.

  • Физика” пәнің сүзгіден өткізеді.


Тапсырма №3.

«Кім мерген» ойыны

Genial.ly бағдарламасында сұрақтарға жауап беріп, кімнің мерген екенін анықтаймыз.


Дескриптор:

  • Тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді;



Презентацияны көріп, тақырып пен танысады.

Тақырыпты дәптерлеріңе жазады.






















1 тапсырманы орындайды.









2 тапсырманы компьютерде

орындайды.


























3 тапсырманы орындайды.





























3 тапсырманы орындайды.
































2 балл





2 балл























2 балл

























2 балл














Оқулық, презентация



























\





















Презентация



















Карточкалар, компьютер





















































Карточкалар, компьютер

























































https://view.genial.ly/6564e307a5ef99001427fb4b/interactive-content-9-synyp-kim-mergen












Сабақтың соңы





3 мин

V. Қорытынды

Кері байланыс:

«Жетістік сатысы» әдісі.

Оқушылар өздерін бағалап, пікірлерін айтып сабақты қорытындылайды.

Әр оқушы өзін-өзі бағалап, сабақ туралы пікірлерін ортада айтады.


Стикер, карточкалар


Үй тапсырмасы

1 мин

Деректер базасындағы сұрыптау және сүзгілеуден өткізу түрлеріне, олардың қызметтеріне талдау жасаңдар.

Дәптерлеріне үй тапсырмасын жазып алады.


Оқулық, 76 бет, 3 тапсырма



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!