Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ___________ «№ 19 ЖББМ»_______________
    (білім беру ұйымының атауы)
    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Бөлім:

    VIII Әлемдегім қатығыстар және бейбітшілік

    Педагогтің аты-жөні:

    Айдынқызы Ботакөз

    Күні:

    25.04.2022 ж.

    Сыныбы: 9

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Сабақтың тақырыбы:

    Бейбітшілік – әлем халқының арманы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау;

    9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

    9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлығы: мәтінмен жұмыс жасай алады, сұрақтарға жауап береді.

    Көпшілігі: құрмалас сөйлемдерді ажырата алады.

    Кейбіреуі: жай сөйлемді құрмалас сөйлемге айналдыра алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    5 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) «Арқаға жазылған комплименттер» әдісімен бір-біріне комплимент жазады.

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Жаңа сабаққа кіріспе







    1 мин.












    1 мин.














    1 мин.




    (Ұ) Үй жұмысын сұрайды.








    «Пазл» әдісі бойынша топқа бөлу.











    Сабақты болжау:













    Оқу мақсаттарымен таныстыру.

    Бағалау парағы беріледі.




    Үй жұмысын айтады.







    Қағаз қиындылары бойынша топқа бөлінеді.









    Суретке қарап сабақтың тақырыбын болжайды.










    Оқу мақсаттарымен танысады.

    Дескриптор:

    1) нақты жазу;

    2) құрмалас сөйлем қатыстыру.

    Жалпы балл - 4















    7 -8 слайдтар

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.








    5 мин.















    10 мин.






























































































































    15 мин.





















    Shape1



    Shape2 Shape3

    Бейбітшілік


    Shape4

    Shape5





    Аралас құрмалас дегеніміз не?

    Аралас құрмалас сөйлемдер бір-бірімен салаласа да, сабақтаса да байланысатын үш немесе одан да көп сөйлемнен құралып, күрделі ойды білдіретін құрмалас сөйлемнің түрі.



    1-тапсырма. Мәтінді оқып құрмалас сөйлемдерді аралас сөйлемге айналдырыңдар.


    Бірлікті сақтау, соғыс отын тұтатпау, бейбітшілік үшін күресу – қазіргі ХХІ ғасырдың да ең өзекті мәселелерінің бірі деп айтуға болады. Сауатты да саналы, парасатты елдің ұрпағы өткеніне көз жіберіп, ата-бабасының жолынан сабақ алары ақиқат. Сонысымен тарихын бағамдап, келешегін кемелдей түседі. Біз де өткенімізге үңіле қарайықшы. Қазақ халқы да тағдырдың талай қатал сынын басынан кешті. Салдарынан жер бетінде ұлт ретінде жойылып кету қаупі әлсін-әлсін қайталанды. Соғыстар, көтерілістер, онан қалды ашаршылықтар мұның барлығы халықтың қырылып, азып-тозуына әкеп соқты. Әйтседе, «мың өліп, мың тірілген» бабаларымыз бір жеңнен қол, бір жағадан бас шығаруының нәтижесінде бүгінгі бейбіт аспанға қол жеткізді. Қай ұлт, қай ел болмасын бейбітшілікті, бірлікті, ашық аспан мен бақытты, терезесі тең, керегесі кең елдер қатарында болуды аңсайды. Өйткені, татулық пен келісім, бейбітшілдік пен тұрақтылық бар елді бақыт өзі іздеп келеді. Қабан (Қабылиса) жырауда:

    Бақыт қайда барасың?

    Көршімен болған бірлігі,

    Тағат, ғибадат тірлігі

    Ұйымшыл елге барамын, – деп жырлаған екен. Бабаларымыздың мұндай жырлары талай санаға сәуле құйып, түсінген жанға үлкен үгіт болатыны сөзсіз. Иә, адамдар арасында бірлік болса, олар ынтымақта, тату-тәтті өмір сүреді. Өзара сыйласып, ұйымшылдық көрсеткен кезде ғана бірлікке қол жеткізуге болады. Хакім Абай атамыз: «Татулықтан артық жолдас жоқ» – деген. Бейбітшілікте, есендікте өмір сүруге ұмтылу қазақ халқының қанына сіңген асыл қасиеттерінің бірі екені сөзсіз.


    Сұрақтар:

    1) «Бір жеңнен қол, бір жағадан бас шығару» дегенді қалай түсінесіңдер?

    2) Бейбітшілікте өмір сүру адамзат үшін қаншалықты маңызды?

    3) Бейбітшілікті мәңгі сақтап қалу үшін не істеу керек?

    Өз ойларымен бөліседі.




















    Мәтінді оқиды, түсінеді, аралас құрмалас сөйлем жасайды.

    Дескриптор:

    1) өз ойын ашық жеткізеді;

    2) өзгені тыңдай алады.

















    Дескриптор:

    1) Мәтінді оқиды;

    2) аралас құрмалас сөйлем жасайды;

    3) сұрақтарға жауап береді.

    Жалпы – 3 балл.

    -тапсырманы орындайды.

    9-слайд







    1 0-слайд







    11-13 слайдтар, жұмыс дәптері
















    2-тапсырма: «Президент, журналист, халық»

    Шарты: аралас құрмалас сөйлемдерді пайдаланып

    рольдерге бөлініп, елдердің ахуалын баяндау.

    1-топ: Бейбіт елдің жағдайы.

    2-топ: Бейбішіліктен айырылған елдің жағдайы.

    Презиеднт ..............

    Журналист..............

    Халық.....................



    Рольдерге бөлініп, аралас құрмалас сөйлемдерді пайдалана отырып екі елдің жағдайын баяндау

    Дескриптор:

    1) Топпен жұмыс жасайды;

    2) аралас құрмалас сөйлем жасайды.

    Жалпы – 3 балл.

    -тапсырманы орындайды.

    1 4-15 слайдтар, плакат

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айдынқызы Ботакөз
    26 Наурыз 2023
    2271
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    9-сынып Бейбітшілік – әлем халқының арманы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    9-сынып Бейбітшілік – әлем халқының арманы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ___________ «№ 19 ЖББМ»_______________
    (білім беру ұйымының атауы)
    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Бөлім:

    VIII Әлемдегім қатығыстар және бейбітшілік

    Педагогтің аты-жөні:

    Айдынқызы Ботакөз

    Күні:

    25.04.2022 ж.

    Сыныбы: 9

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Сабақтың тақырыбы:

    Бейбітшілік – әлем халқының арманы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.1.6.1 қоғамдық-саяси, ғылыми, коммуникативтік жағдаятқа сай тиісті сөздер мен фразаларды таңдау, орта көлемді монолог дайындау;

    9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру;

    9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің жасалу жолдарын білу, қолдану.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлығы: мәтінмен жұмыс жасай алады, сұрақтарға жауап береді.

    Көпшілігі: құрмалас сөйлемдерді ажырата алады.

    Кейбіреуі: жай сөйлемді құрмалас сөйлемге айналдыра алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    5 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) «Арқаға жазылған комплименттер» әдісімен бір-біріне комплимент жазады.

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Жаңа сабаққа кіріспе







    1 мин.












    1 мин.














    1 мин.




    (Ұ) Үй жұмысын сұрайды.








    «Пазл» әдісі бойынша топқа бөлу.











    Сабақты болжау:













    Оқу мақсаттарымен таныстыру.

    Бағалау парағы беріледі.




    Үй жұмысын айтады.







    Қағаз қиындылары бойынша топқа бөлінеді.









    Суретке қарап сабақтың тақырыбын болжайды.










    Оқу мақсаттарымен танысады.

    Дескриптор:

    1) нақты жазу;

    2) құрмалас сөйлем қатыстыру.

    Жалпы балл - 4















    7 -8 слайдтар

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    26 мин.








    5 мин.















    10 мин.






























































































































    15 мин.





















    Shape1



    Shape2 Shape3

    Бейбітшілік


    Shape4

    Shape5





    Аралас құрмалас дегеніміз не?

    Аралас құрмалас сөйлемдер бір-бірімен салаласа да, сабақтаса да байланысатын үш немесе одан да көп сөйлемнен құралып, күрделі ойды білдіретін құрмалас сөйлемнің түрі.



    1-тапсырма. Мәтінді оқып құрмалас сөйлемдерді аралас сөйлемге айналдырыңдар.


    Бірлікті сақтау, соғыс отын тұтатпау, бейбітшілік үшін күресу – қазіргі ХХІ ғасырдың да ең өзекті мәселелерінің бірі деп айтуға болады. Сауатты да саналы, парасатты елдің ұрпағы өткеніне көз жіберіп, ата-бабасының жолынан сабақ алары ақиқат. Сонысымен тарихын бағамдап, келешегін кемелдей түседі. Біз де өткенімізге үңіле қарайықшы. Қазақ халқы да тағдырдың талай қатал сынын басынан кешті. Салдарынан жер бетінде ұлт ретінде жойылып кету қаупі әлсін-әлсін қайталанды. Соғыстар, көтерілістер, онан қалды ашаршылықтар мұның барлығы халықтың қырылып, азып-тозуына әкеп соқты. Әйтседе, «мың өліп, мың тірілген» бабаларымыз бір жеңнен қол, бір жағадан бас шығаруының нәтижесінде бүгінгі бейбіт аспанға қол жеткізді. Қай ұлт, қай ел болмасын бейбітшілікті, бірлікті, ашық аспан мен бақытты, терезесі тең, керегесі кең елдер қатарында болуды аңсайды. Өйткені, татулық пен келісім, бейбітшілдік пен тұрақтылық бар елді бақыт өзі іздеп келеді. Қабан (Қабылиса) жырауда:

    Бақыт қайда барасың?

    Көршімен болған бірлігі,

    Тағат, ғибадат тірлігі

    Ұйымшыл елге барамын, – деп жырлаған екен. Бабаларымыздың мұндай жырлары талай санаға сәуле құйып, түсінген жанға үлкен үгіт болатыны сөзсіз. Иә, адамдар арасында бірлік болса, олар ынтымақта, тату-тәтті өмір сүреді. Өзара сыйласып, ұйымшылдық көрсеткен кезде ғана бірлікке қол жеткізуге болады. Хакім Абай атамыз: «Татулықтан артық жолдас жоқ» – деген. Бейбітшілікте, есендікте өмір сүруге ұмтылу қазақ халқының қанына сіңген асыл қасиеттерінің бірі екені сөзсіз.


    Сұрақтар:

    1) «Бір жеңнен қол, бір жағадан бас шығару» дегенді қалай түсінесіңдер?

    2) Бейбітшілікте өмір сүру адамзат үшін қаншалықты маңызды?

    3) Бейбітшілікті мәңгі сақтап қалу үшін не істеу керек?

    Өз ойларымен бөліседі.




















    Мәтінді оқиды, түсінеді, аралас құрмалас сөйлем жасайды.

    Дескриптор:

    1) өз ойын ашық жеткізеді;

    2) өзгені тыңдай алады.

















    Дескриптор:

    1) Мәтінді оқиды;

    2) аралас құрмалас сөйлем жасайды;

    3) сұрақтарға жауап береді.

    Жалпы – 3 балл.

    -тапсырманы орындайды.

    9-слайд







    1 0-слайд







    11-13 слайдтар, жұмыс дәптері
















    2-тапсырма: «Президент, журналист, халық»

    Шарты: аралас құрмалас сөйлемдерді пайдаланып

    рольдерге бөлініп, елдердің ахуалын баяндау.

    1-топ: Бейбіт елдің жағдайы.

    2-топ: Бейбішіліктен айырылған елдің жағдайы.

    Презиеднт ..............

    Журналист..............

    Халық.....................



    Рольдерге бөлініп, аралас құрмалас сөйлемдерді пайдалана отырып екі елдің жағдайын баяндау

    Дескриптор:

    1) Топпен жұмыс жасайды;

    2) аралас құрмалас сөйлем жасайды.

    Жалпы – 3 балл.

    -тапсырманы орындайды.

    1 4-15 слайдтар, плакат

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 10 сынып
    26.03.2023
    2271
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айдынқызы Ботакөз
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации