Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 сынып геометриядан ашык сабак
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар |
Мектеп: А.Югнаки атындағы жалпы орта мектеп |
||||
Күні:19.01.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні:Тожиханова Динара |
||||
Сынып: 9-«г» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақ тақырыбы |
Шеңберге іштей сызылған бұрыш қасиеттері |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Шеңберге іштей сызылған бұрыш қасиеттеріне есептер шешу қабілеттерін арттыру,алған білімдерін өмірде қолдана білуге үйрету |
||||
Сабақтың мақсаттары |
-Шеңберге іштей сызылған бұрыш қасиеттері меңгерту; -Кез келген шеңберге іштей салынған бұрыштарды және доғаның градустық мәнін таба алуды үйрету; - Шеңберге іштей сызылған бұрыш қасиеттерін есептер шығаруда қолдану; |
||||
Бағалау критерийлері |
1. Шеңберге іштей салынған бұрыштарды және доғаның градустық мәнін таба алады; 2.Сүретте берілгендер бойынша белгісіз бүрышты таба алады; 3. Шеңберге іштей сызылған бұрыш қасиеттерін біледі, есептер шығаруда қолдана алады; |
||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Шеңбер,бұрыш,доға,центрлік бұрыш,градус Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Қабырғалары ортақ бұрыштар........ -Центральный угол это-.............. -angles inscribed in the circle.......... |
||||
Құндылықтарға баулу |
Топпен жұмыс жасай отырып,жақсы қарым-қатынас орнату,айналадағыларға қамқорлық көрсету, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Орыс тілі,ағылшын тілі,еңбек,ивт |
||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Шеңберге іштей сызылған бұрыштар Шеңберге іштей сызылған бұрыштар қасиеттері |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 3 мин 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.Оқушылардың жақсы көңіл –күйілерін және сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. -Здравствуйте дорогие учителя и ученики! Сегодня у нас 9-«г» классе открытый урок по геометрии. Кто у нас дежурный?Кого нет сегодня в классе? Отлична давайте с начало выберите подарки и садитес каждое на свое места.Итак у нас есть 3 группы 1-я группа известный русский математики «Лобачевский»е 2-я математики англичанини «Нютон»ы и 3-е группа наш казахские математики «Жәутіков»ы Начнем урок с посланием Президента Н.Ә.Назарбаева к народу давайте читаем вместо:Я верю в нашу молодежь, уверен, что ваши знания, ваша энергия и ваш труд будут работать на построение сильного и процветающего Казахстана. Начнем урок с отличными и хорошими настроениями удачи всем -What weather homework is? -Our homework is Ex 200,Ex202,Ex203 -Ok we check homework change the notebook clockwise. Who is answers the quation? -I -ok stand up Ex 200 Angles inscribed in the circle is 22 degress 30 minutes, find the degree meassure of the segment? -Degree segment measure two more inscribed coal in a circle 22 degress 30minutes multiply 2 is 45 degress - ok very good sit dovn please -Келесі есепті кім оқиды? №202 Шеңбердің АД мен ВС хордалары қиылысады.АВС бүрышы 50 градусқа , ал АСД бұрышы 80 градусқа тең. САД бұрышын есептеңіз. Берілген: шеңбер Табу керек: Шешімі: 180 Жауабы:50 №203 Окружности разделена тремя хордами в отношения 1:2:3. определите углы образованного треугольника Введем х, вся окружность 360
градусов, составим уравнение: |
Слайд №1 Слайд №2 |
|||
Сабақтың ортасы 8 мин 3 мин 5 мин 3 мин 5 мин 1мин 5 мин 2 мин |
1.«Ой қозғау» әдісі арқылы өтілген тақырыптарды еске түсіру үшін видеоролик қойылады.Оқушылар сол ролик бойынша постер қорғайды Лабочевский-вписанный углы и теорема Newton-an inscribed degree from circle Жәутіковтер-Теоремадан шығатын салдар -Лабочевские вы готовы идите зашитите ваш постер Лабочевский тобы Что такое вписанный угол? Вписанным углом называется угол,вершина которого лежит на окружности , а сторона является хордами. Мы заем ,что углы измерят в градусах и в радианах.Дуги окружности так же можно измерят в градусах и в радианах. Теорема Величина угла , образованного пересикаюшимися хордами , равна половине суммы величин дуг,заключенных между его сторонами.Давайте докажем эту теорему. Рассмотрим рис 2 . Нас интересует величина угла АЕД,образованного пересикаюшимися в точке Е хордами АВ и СД.Поскольку угол АЕД внешный угол треугольника ВЕД.А углы СДВ и АВД является вписаннами углами , то справедливы равенства: Что и требовалось доказать.Спосибо за внимание -Что можно сказать об угле опираюшиеся на диаметр? -Уголь вписанный окружность прямой , тогда и только тогда, когда он опирается на диаметр. -Next group Newtons go the blacboard answers the quation. Newton An inscribed a degree is half of the central angle 2a degree. Called the angle at the centre theorem. And keeping the end points fixed the angle a degree is alvays the same.No matter where it is on the ciircum ference.Angle a degree is the same called the angles subtended by same arc theotrem.thank you for attention me. -We have a quation. -What is the size of angle PRQ O is circle senter. And angle PQO is 124 degree -angle PRQ=angle POQ:2=124 degree:2=62degree. Response 62 degree. -Great work cheldren sank you very much.A am prount of you,sit down please. Келесі кезек Жәутіковтер тобы.Келіңіздер қорғаңыздар. Жәутіков тобы Сәлеметсіздерме қонақтар.Біздің топқа теоремадан келіп шығатын салдар туралы бейнебаян берілді.Алдымен сол салдарды айтып өтейік. Шеңбердің диаметріне тірелетін іштей сызылған бұрыштар тікбұрышты болады. Бағана Лобачевский тобыда айтып өтті. Демек, кез келген шеңбердің диаметріне тірелетін іштей сызылған бұрыштар тік болады.ВС диаметрі ВАС бұрышы 90 градус.Ол шшеңбердің өлшеміне тәуелді емес. 2-айтатынымыз ол да теоремадан келіп шығатын салдар туралы бейнебаян жалғасы. Қабырғалары шеңбердің А және В нүктесінен өтіп , ал төбелері АВ түзуінің бір жағында жататын іштей сызылған бұрыштар өзара тең болады.және бұл бұрыштар шексіз көп.Бұдан <AXB=<AX2B=<AX1B=,AX3B…. Апай бізге азғана ролик бердіңіз біз көп нәрсе айтқымыз кеп тұр. -Мақұл өткен сабақты жақсы меңгергендерің көрініп тұр Топтар сұрақ қояйықшы. -Шеңберге іштей сызлған бұрыш өзіне сәйкесцентрлік бұрыштың жартысына тең болатынын дәлелдеңіз. -Дәлелдеудің 3 жолы бар қайсысын айтайық. - 1- айтыңыздар -Бұрыштың бір қабырғасы шеңбердің центрінен өтеді. ОА радиусын жүргізейік.Тең бүйірлі АОВ үшбұрышы шығады.АО мен ОВ радиус. АОД бұрышы АВО үшбұрышына қатысты сыртқы бұрыш <AOD=<ABO + <BAO =2*<ABO немесе <AOD=2*<BAO -> <ABO =1/2<AOD <AOD=AD доға болғандықтан < ABD =1/2 AD -Рахмет Жәутіковтер керемет жұмыс.Топ басшы топтағыларды бағалай қойыңыз. «Бірге ойлаймыз» әдісі оқушыларға өмірмен байланысты сүретпен жұмыс беріледі, олар бірігіп плакатта орындайды. Дескриптор: - Сүретте не берілген нені табу керектігін анықтай алады; - Формула арқылы бұрыштың градустық мәнін анықтайды; Newton диск арқылыWhat is the size of Angle CBX?
Angle ADB = 32° also equals Angle ACB. And Angle ACB also equals Angle XCB. So in triangle BXC we know Angle BXC = 85°, and Angle XCB = 32° Now use angles of a triangle add to 180° : Angle CBX + Angle BXC + Angle XCB = 180° Angle CBX + 85° + 32° = 180° Angle CBX = 63° Response to a task : 63° Лабочевский Сағат арқылы
Дуга равна 1/5 окружности по
условию Жәутіковтер Карусел арқылы
59 ? Бер: шеңберге іштей сызыдған үшбұрыш Табу к-к: Шешімі:үшбұрыш АВО тең бүйірлі,демек Жауабы: «Джигсо» әдісі арқылы деңгейлік тапсырмаларды орындайды және талқылап тақтаға шығарады, бағалау парағы арқылы өз-өздерін бағалау. А-деңгей №204,№205,№208 №204
Дано: Н.н: Решение: EX 205 Is given: Find: solve the task: The task has two solutions:
tо 2x-x= , x= and , 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |