9-сынып кмж

Тақырып бойынша 31 материал табылды

9-сынып кмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

Тригонометрия

Педагогтің аты-жөні:

Танибергенов А

Күні:

19.02.2025ж

Сынып:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Қосу формулалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.2.4.3 аргументтердің қосындысы мен айырмасының тригонометриялық функцияларының формулаларын қорытып шығарады және қолданады.

Сабақтың мақсаты

Аргументтің қосынысы мен айырмасының тригонометриялық формуласын қорытып шығарады және қолданады

Құндылықтар

Жасампаздық пен жаңашылдықты дамыту үшін оқушылардың әртүрлі идеялары мен ұсыныстарын тыңдап, олардың пікірлерін бағалау. Қазіргі заманғы технологияларды (интерактивті тақталар, бағдарламалық құралдар, онлайн ресурстар) сабақта қолдану жаңашылдықты қалыптастырады.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

1 мин



1 мин





2 мин







3 мин





3 мин






Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру, сабақты жағымды ахуал орнату.

Видео қарау

Біртұтас тәрбие

Бағалау парағы таратылады

Үй жұмысын тексеру № есеп

1-тапсырма: Оқушыларға «wordwall» платформасы арқылы . Өткен тақырыпты қайталау мақсатында тапсырма орындайды

Мұғаліммен амандасады





Өз ойларын айтады


Бағалау парағы арқылы бағалап отырады, сабақ соңында, неше балл жинағанын есептейді.

Тақтадағы жауаптарға қарап, жұмыстарын тексереді









Оқушылар экрандағы өткен сабақты қайталау сұрақтарына жауап береді,






















Әр дұрыс есепке 1 балл


Дескриптор:

Оқушылар өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді. Алдыңғы сабақты пысықтайды.



1 Балл

Жалпы балл -5балл

ҚБ: «Ауызша бағалау»

Жарайсың!

Керемет!


Интерактивті тақта, кеспе қағаздар











платформасы



Интерактивті Тақта;


Сабақтың ортасы

5 мин

















8 мин



































































7 мин











4 мин











3 мин



















3 мин

Сабақ тақырыбы мен мақсаты айтылады

Жеке жұмыс.

Формулаларды қолдану дағдыларын пысықтау үшін оқушыларға жұптық тапсырма ұсынылады. Жұптар есепті шығармас бұрын дескриптормен танысады.



Тексеруді дайын жауаптар бойынша жүргізуге болады. Қажет жағдайда, есептің шешімін тақтада талдауға болады.

Топтық жұмыс. “merge cub” әдісі арқылы топтық тапсырма орындайды

Деңгейлік тапсырмалар





Умаигра платформасында бекіту тапсырмасын орындайды

Кері байланыс бағдаршам әдісі







Бағалау



Үйге тапсырма: № 3.33 есеп





Жеке жұмыс тапсырмаларын орындайды.

Тақтадағы дайын жауап арқылы өзін өзі тексереді















Оқушылар осы есептерді бірге талқылап, шешімдерін табады. Жұп мүшелері әрқайсысы өз пікірін білдіріп, әдістерді бірге талдайды.













Оқушылар осы есептерді топта бірге талқылап, шешімдерін табады.









Әр

оқушы өз деңгейіне сай тапсырманы таңдап,шығарады.

Әр деңгейдең бір оқушы тақтада орындайды

























Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы,сабақты қорытындылайды.

Сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алу



Дескриптор:

  • Бұрышты екі бұрыштың қосындысы немесе айырмасы түріне клтіреді;

  • Қосу формуласын қолданып, шыққан бұрыштардың мәндерін есептейді.

1 бал



Дескриптор:

1.Бөлшектің алымындағы өрнекке келтіру формуласын қолданады;

2.Бөлшектің бөліміне сәйкес бөлшектің алымын синустың бұрыштарының айырымының формуласына келтіреді;

3.Бөлшектің бөліміндегі өрнектелген синустың тақтығын ескереді;

4.Бөлуді орындап, есепің жауабын алады.













Дескриптор:

Бұрышты екі бұрыштың қосындысы немесе айырмасы түріне келтіреді;

Қосу формуласын қолданып, шыққан бұрыштардың мәндерін есептейді.



А деңгейі 1 балл

В деңгейі 2 балл

С деңгейі 3 балл




















Интерактивті тақта

таратпа қағаз

Оқулық







































Тақта;

Слайд;

Таратпа қағаз























Тақта

Слайд



































Бағалау парағы










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2025
245
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі