Материалдар / 9 сынып ОЖСБ хаттамасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

9 сынып ОЖСБ хаттамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2018
7911
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 С.Асанов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі2017-2018 оқу жылының 20.01.2018ж күні өткізілген9 «А», «Ә» сыныптарының ОЖСБ-ға дайындық  барысындағы байқау сынақтарының қорытындысы  туралы

Хаттама№13.02.2018жТалапты ауылыҚатысқаны :50Қатыспағаны:Қаралатын мәселелер: 1. 09.02.2018ж алынған тестті талдау; 2. «Жаңа мамандықтар- өмір талабы» баяндама. 3. Оқушылардың тәртібі. 1-ші мәселе бойынша Г.Ашимова апай сөз алды.-2017-2018 оқу жылында 9 – сыныптардан ОЖСБ-ға дайындық барысында 09.02.2018 күні байқау сынағы өткізілді .Өткізілген сынақ тесттеріне қорытынды жасалып, мониторингі шығарылды.9 «А» сыныбында барлығы 24 оқушы ,24 оқушы тапсырды. 9 «Ә» сыныбында барлығы 26 оқушы ,26 оқушы тапсырды 2 сыныптан ең жоғары жинаған оқушылар:9 «А» сыныбынан: Есенбек Г (69),Үсен Е (72),Әбдімәлік Р (70),Ергенбай Д (67), Ниязбекова А (74).9 «Ә» сыныбынан :Абдыш А (44), Ахмет Ұ (58),Жеңісбай С(47),Әбдіжаппар Б(44).    Оқушылар қазақ тілінен,Қазақстан  тарихы, орыс тілі,физика,химия,дүниежүзі тарих,қазақ әдебиеті,математика, биология,география,ағылшын тілі пәндерінен тест сынамаларын тапсырды. Осы пәндер бойынша төмендегідей нәтиже көрсетті.       Мектеп бойынша пәндерден орта балы : 9 «А» сыныбында Қазақ тілі пәнінен орта балы 10,3 балл. 9 «Ә» сыныбында 7,3балл 9 «А» сыныбында Орыс тілі пәнінен орта балы 5,7 балл. 9 «Ә» сыныбында 4,0 балл   9 «А» сыныбына Қазақстан тарих пәнінен орта балы 13,2 балл. 9 «Ә» сыныбында 5,0 балл. 9 «А» сыныбында Математика пәнінен орта балы 2,8 балл. 9 «Ә» сыныбында 4,1 балл. 9 «А» сыныбында Биология пәнінен орта балы 9,6 балл. 9 «Ә» сыныбында 4,3 балл. 9 «А» сыныбында География пәнінен орта балы 13,1 балл. 9 «Ә» сыныбында 8,5 балл. 9 «А» сыныбында Қазақ әдебиет пәнінен орта балы 15,0 балл. 9 «Ә» сыныбында 5,8 балл. 9 «Ә» сыныбында Физика пәнінен орта балы 12,0 балл. 9 «Ә» сыныбында Химия пәнінен орта балы 5,5 балл.

   Мектеп бойынша  жалпы балл -54,48                                    9 «А» сыныбының жалпы балл 48,7, орта балы -10,3 9 «Ә» сыныбының жалпы балл -27,31 , орта балы-7,3                                                             2-ші мәселе бойынша Г.Ашимова апай «Жаңа мамандықтар- өмір талабы» атты тақырыбында баяндама оқыды. Адамның өзін-өзі тәрбиелеуі, жар таңдап, отау құру, сөйтіп жұрт қатарына енуімен өзектесіп жататын мәселенің бірі- мамандық таңдау. Соңғы кезекті жүргізілген зерттеулер (анкета, сүхбат, т.б.) жастардың мамандық таңдай білуге байланысты ой-пікірлері мен тебіреніс-толғаныстарында бүл мәселенің қоғамдық-әлеуметтік жағынан гөрі жеке бас мүддесіне көбірек қатыстылығы байқалып жүр. Әрине, бүл қазіргі нарық экономикасына көшу кезіндегі отпелі кезең тудырған жәйт болса керек. Жеке мүдде қазіргі кезде ел-жүрт психологиясына елеулі әсер етіп түрған фактор екендігі белгілі. Заман талабы жастардың тек мал шаруашылығы, ондіріс, қүрылыс маманы  болмай, сауда, алыс-беріс, бизнес ісіне де коптеп мамандануын қажет етіп отыр. Үлкен омірге енді  аяқ баскан жас үланның алдында мыңдаған мамандықтан озіне лайықты біреуін таңдау міндеті түрады. Әр адамның бірнеше кәсіппен айналысуға қабілеті болғанымен, соның біреуіне ынтасы ерекше ауады. Ойткені, эр кәсіпке қажетті қабілеттілік деңгейі түрлі дорежеде болады. Мәселен, үшқыштық қабілет тек үшу немесе оған жаттығу кезінде емес, спорт ойындары кезінде, математикалық қабілет шахмат ойыны үстінде қалыптаса бастауы мүмкін. Мамандықтың белгілі бір түріне бағыт-бағдар беру -кэсіптік бейімделу, (адаптация) мәселесіне келіп тіреледі. Бүл жонінде откен тарауда азды-копті айтылды. Мәселен, ондіріске жаңадан келгендерге тәжірибелі жүмыскерлер . алғашқы кезде кобірек коңіл боліп, олардың әрқайсысына қамқорлық корсетіп, жүмыстағы кемшілік-олқылықтарын түзеп, қабілеттерін сүйеп, демеп отырады. Бүл жәйт жас адамның омір жолын дүрыс таңдай алуына, оз мүмкіндігіне сенімін нығайтып, бекіте түседі. Кәсіпке бейімдеудің сан алуан жолдары мен әдістері бар. Солардың ішінде "Жұмысшы қатарына кабылдау", "Өмірге жұмысшы жолдамасын беру", т.б. салт-дәстүрлердің маңызы ерекше.



3-ші мәселе бойынша тәрбие орынбасарлары Б.Еденов және М.Бейсенов ағайлар оқушылардың тәртібін,сабаққа қатысуын, форма туралы айтып өтті.

Қаулы:

1.Пән мұғалімдері қосымша сабақтарды кестеге сәйкес өтілсін.Төмен жинаған оқушылармен дайындықтар күшейтілсін. Оқушыларға қиындық туғызған тақырыпты міндетті түрде қайталау жұмыстары жүргізілсін2.Г.Ашимова апайдың оқыған баяндамасы назарға алынсын. 3.Ата-аналар өз балаларын сабаққа уақытылы, формамен баруларын қадағаласын. Жиналыс төрайымы: Г.АшимоваХатшы: И.Исматова











































































































































































 С.Асанов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі2017-2018 оқу жылының 20.01.2018ж күні өткізілген9 «А», «Ә» сыныптарының ОЖСБ-ға дайындық  барысындағы байқау сынақтарының қорытындысы  туралы

Хаттама№25.01.2018жТалапты ауылыҚатысқаны :50Қатыспағаны:Қаралатын мәселелер:
  • 20.01.2018ж алынған тестті талдау;
  • «Мамандық таңдау – болашақ таңдау» баяндама.
  • Оқушылардың тәртібі.
1-ші мәселе бойынша Г.Ашимова апай сөз алды.-2017-2018 оқу жылында 9 – сыныптардан ОЖСБ-ға дайындық барысында 20.01.2018 күні байқау сынағы өткізілді .Өткізілген сынақ тесттеріне қорытынды жасалып, мониторингі шығарылды.9 «А» сыныбында барлығы 24 оқушы ,24 оқушы тапсырды. 9 «Ә» сыныбында барлығы 26 оқушы ,26 оқушы тапсырды 2 сыныптан ең жоғары жинаған оқушылар:9 «А» сыныбынан: Есенбек Г (160),Үсен Е (155),Әбдімәлік Р (154),Мақсым М (136), Ниязбекова А (132).9 «Ә» сыныбынан :Абдыш А (150), Ахмет Ұ (174),Өмірзақ А(141),Амангелді Б(120).    Оқушылар қазақ тілінен,Қазақстан  тарихы, орыс тілі,физика,химия,дүниежүзі тарих,қазақ әдебиеті,математика, биология,география,ағылшын тілі пәндерінен тест сынамаларын тапсырды. Осы пәндер бойынша төмендегідей нәтиже көрсетті.          Ең төмен балл жинаған:  9 «А» сыныбы: Нұрайым Б-31 баллУкашев О-43балл9 «Ә» сыныбы: Есіркеп Е-20 баллЖұбайхан О-24 баллӘбдіжаппар Б-19 балл   Мектеп бойынша  жалпы балл -74,48                                    9 «А» сыныбының жалпы балл - 63,3, орта балы -12,7 9 «Ә» сыныбының жалпы балл -52,2 , орта балы-10,4                                                               2-ші мәселе бойынша Г.Ашимова апай « Мамандық таңдау-болашақ таңдау» атты тақырыбында баяндама оқыды. Биыл елімізде 165 мыңға жуық жеткіншек білім ошағын тамамдап, үлкен өмірге қанат қақты. Олардың үш мыңнан астамы ұлттық бірыңғай тестілеуден жоғары ұпай жинап, «Алтын белгіге» лайық екендіктерін дәлелдеп шықты. Сонымен қатар 11 жыл бойы «инемен құдық қазғандай» жинаған білімдерін сындарлы сағатта дәлелдей алмай, опық жеген бітірушілер де аз емес. Десек те, мектеп бітірген әр түлектің алдында тағы бір маңызды қадам күтіп тұр. Ол – мамандық таңдау.Қазіргі уақытта қаладағы қай ЖОО-ның маңайына көз сүзсең де, ығы-жығы халықты көресің. Дені – жастар. Нақтырақ айтсақ, тесттің теперішінен өтіп, болашағына бағдар болатын мамандық таңдауға келген жеткіншектер. Ал олардың бірі – қалаған мамандығына құжатын тапсырып қойғанымен, түсер-түспесін білмей дал болса, енді бірі – әлі күнге дейін қандай мамандық таңдарын білмей шарқ ұрып жүр. Себебі бірі – ҰБТ-дан жинаған балына қарап, бірі – бөлінген грант санына қарап тосылады. Ал қалтасында қаржысы барлар оған бас ауыртып жатпайды. Бірақ ешкім «бүгінгі күнде қай мамандыққа сұраныс жоғары», «қазаққа қажет қарекет қайсысы» деген сауалдарға ойланбайды. Шындыққа көз жүгіртсек, қай ата-ана болсын «әйтеуір оқып, қолына дипломын алса болды, ары қарай көре жатармыз» деп баласының ертеңіне көз сүзбейді.



3-ші мәселе бойынша тәрбие орынбасарлары Б.Еденов және М.Бейсенов ағайлар оқушылардың тәртібін,сабаққа қатысуын, форма туралы айтып өтті.

Қаулы:

1.Пән мұғалімдері қосымша сабақтарды кестеге сәйкес өтілсін.Төмен жинаған оқушылармен дайындықтар күшейтілсін. Оқушыларға қиындық туғызған тақырыпты міндетті түрде қайталау жұмыстары жүргізілсін2.Г.Ашимова апайдың оқыған баяндамасы назарға алынсын. 3.Ата-аналар өз балаларын сабаққа уақытылы, формамен баруларын қадағаласын. Жиналыс төрайымы: Г.АшимоваХатшы: И.Исматова

























 С.Асанов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі





































«Мамандық таңдау-болашақты таңдау»



















































Дайындаған:Ашимова Гүлсім



Он бес пен жиырма бестің арасындаБұл жаста аласым көп, бересім деАлдымда толған мақсат, толған таңдауАлайын анасын ба, мынасын ба?Сұлтанмахмұт Торайғыров«Мамандық таңдау-болашақты таңдау»Кеше ғана ата – ананың аялы алақанында, ұстаздарыңның қамқорлығында болып келген сіздердің ендігі жерде өмірден өз орындарыңызды тауып, қоғамға пайдалы еңбекпен айналысатын белсенді азамат болуларыңыз — өмірлік парыз. Бұл ретте сіздердің алдарыңызда өмірлік мәні бар үлкен бір белес, жауапты міндет тұр. Ол — өз білімдеріңізді жоғары дәрежеде дәлелдеп, ҰБТ – н жоғары нәтиже көрсетіп, белгілі бір мамандықты дұрыс таңдай білу және оны меңгеру. Мамандықты дұрыс таңдау адамның бүкіл болашақ тағдырына тікелей әсер етеді. Бұл ретте мамандық таңдау дегеніміз – тағдыр таңдау десе де болғандай.Жастарға албырт ой, ұшқыр сезім тән келеді. Әркімнің неше түрлі мамандықтарды игергісі келеді. Бірақ солардың ішінен қайсысының басын ұстарын білмей, қиналатыны бар. Ең жақсы мамандық қайсы? Оны қалай еткенде дұрыс таңдауға болады? Оны тез меңгеріп алудың жолы қандай? Шынында да қазіргі заманда ғылыми – техникалық прогрестің ғаламат өсуінің нәтижесінде еңбектің мамандандыру дәрежесі соншалықты артып, шырқау биікке шарықтап кеткенкезінде мамандықтың түрі көп. Ғалымдардың есептеуі бойынша қазір мамандықтың 390 мыңнан астам түрі бар. Соның 15 мыңнан астамы жұмысшы мамандығы. Олай болса, әркім ұшы қиыры жоқ мамандық түрлерінің қайсысын қалап, қайсысын ұстауы тиіс. Бұл ретте әркім ең алдымен өз бойында қалыптасқан қабілетіне, дамып келе жатқан біліміне, бейіне денсаулық ерекшеліктеріне қарау керек. Осы аталған қасиеттеріне орай мамандықтың белгілі бір түрлерін таңдауы қажет. Әсіресе осы салада жұмыс істейтін тәжірибелі мамандардың ақыл – кеңесін тыңдаудың, олардың жұмыс орындарында болып, бәрін көзбен көріп, көңілмен тоқудың зор маңызы бар.Әркімнің таңдаған мамандығы өзіне ұнауы тиіс. Ол сонда ғана бар ынта – жігерімен сол мамандықты жете меңгеруге тырысады. Адамның өзіне ұнаған, жаны жаратқан, талғамына сай келетін мамандық ризашылық сезімін ұялатады. Ол адам сонда ғана өз мамандығын жете меңгеріп, толық қабілетін жұмсап еңбек етеді, өз еңбегін мақтаныш тұрады. Мұндай еңбек шабытын шақырады, ұдайы шығармашылық ізденіс үстінде болуға итермелейді.Кездейсоқ таңдай салған мамандық адамның қымбат уақытын босқа ысырап етеді. Егер атқаратын жұмыс адамның өзіне ұнамаса, талап – талғамына сай келмесе, рухани және дене күшінің мүмкіндіктерінен тыс тұрса, ондай жұмыстың ауырлығы да, азабы да көп болмақ. Дегенмен де өз ықыластарымен атқара алмайтын мамандықтағы жұмыстан айырылмай жүре беретін, одан өзіне де, қоғамға да пайда келетіне алмайтынын сезе қоймайтын адамдардың аз кездеспейтініне өкінбеске болмайды.Мамандық таңдау кезінде әркімнің психологиялық ерекшеліктерімен қатар олардың моральдық көзқарасы, ерік — жігері, борыш пен жауапкершілігі, тәуекелге бел байлағыштығы тәрізді қасиеттерді ескермеске болмайды. Мұның өзі әсіресе геолог, ұшқыш, теңізші, дәрігер сияқты мамандық түрлері таңдағанда ерекше назар аударатын нәрсе. Кейбір мамандық түрлері оймен еңбек етуді, алғырлықты, тез шешім қабылдауды қажет етеді. Міне, мамандық таңдау кезінде оның осындай ерекшеліктерін ескеріп, отыру қажет екенін өмір тәжірибесі көрсетіп жүр.Әр кезеңнің өз экономикалық, әлеуметтік және мәдени ерекшеліктері болады. Соған орай мамандық түрлерінің маңыздылығы да өзгеріп отырады. Мамандықтың жаманы жоқ, тек оны сүйе білу керек, ынта қойып, қызыға меңгеру керек.Қазақта: «Ата көрген – оқ жонар», ана көрген – тон пішер», «Ұяда не көрсең – ұшқанда соны ілесің» деген мағынасы терең мақал – мәтелдер молынан кездеседі. Әрі бұл - бүтіндей бір халықтың өмірлік тәжірибесін бір арнаға тоғыстырған өскелең ұрпақты қаршадай кезінен бастап қандай бір кәсіпке баулудың өзіндік бағыт – бағдары екені даусыз. Ежелден бері ұста, зергер, етікші, өрілші, ембі, атбегі, құсбегі саяткер т. б көптеген кәнігі кәсіби шеберлер өз өнерлерінің құпия - қатпарларын көлденең көк аттыға жайып сала бермеген. Олар қашанда қабілет – бейімі бөлекше ұл – қыздарының біріне немесе өздеріне өте жақын қолының ебі бар балаларға ғана өз кәсібінің қыр – сырын үйретіп өмірлік аманат ретінде қалдырып отырған. Өнерлі ата – ана осыны қазірден бастап өскелең ұрпақтарының құлағына құя бергенінің ешбір айыбы жоқ деп ойлаймын. Бұл біздің халқымызда ғана емес, дүние жүзі халықтарында бар өнеге. Мысалы: француз де – Шеванилердің отбасы ата – бабаларынан бері асыл тастар мен бағалы зергерлік бұйымдарды жасайды, дүние жүзінде әр түрлі мемлекеттерінде атақты дүкендері бар.«Кім боламын?»Бұл аса бір күрделі де қиын сауал. Осыған жауап беретін адам кім дегенде алдымен ауызға ілігетіні тағы да сол баланың ата – анасы. Өйткені олар өз перзентінің жай – күйін бесікте жатқан кезінен жақсы біледі. Одан кейінгі оның бірден – бір ақылшысы: өз шәкіртін күнде көріп, өзіндік мінез – құлық, қабілет бейімін көңіліне түйіп жүретін ұстазы.Баланы болашақ кәсіпке бағдарлау ісі жас талаптың ең әуелі өз халқының қазіргі ұлттық мүддесін ескеретіндей бағытта жүргізілсе құба – құп.Қорыта келгенде, мамандық таңдау кезінде бір – бірімен тығыз байланысты екі нәрсені мұқият ескеріп, басшылыққа алған жөн.1. Бұл мамандық маған не береді? Осы мамандықты таңдасам, өзімнің қабілетімді түгел жұмсап, өзімді өзім көрсете аламын ба?2. Бұл мамандықты меңгерсем, халыққа, қоғамға қандай пайда келтіре аламын.























































 С.Асанов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі2016-2017 оқу жылының 9.12.2017ж күні өткізілген9 «А», «Ә» сыныптарының ОЖСБ-ға дайындық  барысындағы байқау сынақтарының қорытындысы  туралы

Хаттама№22.12.2017жТалапты ауылыҚатысқаны :50Қатыспағаны:Қаралатын мәселелер:
  • 21.01.2018ж алынған тестті талдау;
  • «Мамандық таңдау –болашақ таңдау» баяндама.
  • Оқушылардың тәртібі.
1-ші мәселе бойынша Г.Ашимова апай сөз алды.-2017-2018 оқу жылында 9 – сыныптардан ОЖСБ-ға дайындық барысында 21.01.2018ж күні байқау сынағы өткізілді .Өткізілген сынақ тесттеріне қорытынды жасалып, мониторингі шығарылды.9 «А» сыныбында барлығы 24 оқушы ,24 тапсырды. 9 «Ә» сыныбында барлығы 26 оқушы ,25 оқушы тапсырды2 сыныптан ең жоғары жинаған оқушылар:9 «А» сыныбынан: Әбдімәлік Р (136),Үсен Е (129),Амантурдтева Ә (127),Мақсым М (125), Есенбек Г (125).9 «Ә» сыныбынан :Абдыш А (127), Базарбай М (126).    Оқушылар қазақ тілінен,Қазақстан  тарихы, орыс тілі,физика,химия,дүниежүзі тарих,қазақ әдебиеті,математика, биология,география,ағылшын тілі пәндерінен тест сынамаларын тапсырды. Осы пәндер бойынша төмендегідей нәтиже көрсетті.          Ең төмен балл жинаған:  9 «А» сыныбы: Насыров А-64 баллУкашев О-58 балл9 «Ә» сыныбы: Есіркеп Е-37 баллРахматулла Е-36 баллӘбдіжаппар Б-33 балл   Мектеп бойынша  орташа балл -8,3                                     9 «А»- 8,7 9 «Ә»-7,9       &n
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!