Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 сынып ОМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
9 – сынып
Адам. Қоғам. Құқық
(аптасына 1 сағат, барлығ 34 сағат)
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігінің
03.04.2013.ж. № 115 бұйрығымен бекітілген.Ургушева С.К.
№ |
Сабақтың тақырыбы Мақсаты: |
Сағат |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Мерзімі |
1 |
Кіріспе Тақырыптың мазмұнын ашу арқылы мағанасын жеткізу мен есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйренеді.оқушыны өзінің ойлау қабілеттерін дамытады және , сөйлеу тілдерін байытады |
1 |
Кім жылдам, Компазициялық талдау,Жигсо, Топтастыру,Бес жол өлең |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2 |
Адамның пайда болуы Оқушылар адамның пайда болуы туралы анықтамалар мен танысады. Тапсырмалармен жұмыс жасаудағы әрекеттерін жетілдіреді.. |
1 |
Миға шабуыл,» «Жигсо» , Спираль, РАФТ әдісі, Өмірлік ахуалды талдау |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
3 |
Адам өмірінің ерекшеліктері Адам өмірінің ерекшеліктері туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға ,түсінгенін топпен талдауға , ойын толық жеткізе білуге үйренеді,тапсырманы тияанақты орындауға дағдыланады |
1 |
Миға шабуыл, Жигсо,Венн диаграммасы, Эссе, Ойлан бірік. бөліс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі. Топта жұмыс жасауға қалыптасады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
4 |
Адам жеке тұлға ретінде Оқушылар адам жеке тұлға ретінде тақырыбын түсініп оқуға, тақырыптың негізгі ойын табуға үйренеді, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыланады |
1 |
Суреттер сөйлейді,Салыстыру кестесі, Ыстық орындық, Семантикалық карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар жаңа тақырып жайлы малғұматтар алады ол туралы оқып үйренеді.. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
5 |
Адамның іс-әрекеті Адамның іс-әрекетірі туралы мәліметтер ала отырып, тақырыптың мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге өзара жағдай жасайды, тапсырмалар арқылы ой қабілеттерін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамытуға машықтары дамыйды |
1 |
Миға шабуыл, Стикерлік диалог,, Сәйкестендіру, Кім жүйрік ойыны |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
6 |
Адам – мәдениетті жасаушы Тақырыпты түсініп оқйды, тақырыптың негізгі ойын табуға үйренеді, топ арқылы тапсырмаларды орындай отырып пікір алмасу іс әреттерін дамытуға үйренеді |
1 |
Миға шабуыл, Конверт-сұрақ, Жұптық әңгіме, Топтастыру, Түсінік хат |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Топпен жұмыс жасай отырып өз ойын тұжырымдап қорытынды шығарады. Өзін және өзгелерді қорғауға үйренеді. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
7 |
Адами қатынастар әлемі Оқушылар адами қатынастар әлемін салыстыра отырып,анықтамасын өздері ойланып, шығаруға бағыт алады, талдайды, ойлану арқылы мағанасын түсінеді |
1 |
Кім жылдам,Сақина салмақ,Аялдама ойыны,Сн маған мен саған, Суреттер сөйлейді |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптар туралы түсінік ала отырып, топ арқылы тапсырмаларды орындауға үйренеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
8 |
Жеке тұлға және ұжым Жеке тұлға және ұжым туралы түсініктер қалыптастыды, оның мағанасы мен мазмұнын толығымен түсінеді, топ арқылы сабаққа деген қызығушылықтары дамыйды |
1 |
Кім шапшаң, Жигсо, Инсерт |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырыптың жалпы сипаттамасы туралы түсініктерін дамыту арқылы тапсырмаларды орындауда тақырыпты оқып үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
9 |
Қайталау Оқушылар тақырыпттарды түсініп оқу арқылы біліктілігін , сөздік қорын жетілдіреді, жан-жақты ойлауға үйренеді |
1 |
Кім шапшаң, Сөзімді аяқта,Салыстыру кестесі, Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
10 |
Қоғам түсінігі Қоғам түсінігі тақырыбын қайталай отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйрену арқылы, сөйлемді дұрыс құруға, ой-қиялын тиянақтай білуге дағдыланады |
1 |
Кім жылдам, Аквариум, Семантикалық карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың негізгі идеясын түсінеді,білім, білік, дағдылары қалыптасады. Сөйлеу тілдері дамиды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
11 |
Қоғамдық өмірді ұйымдастыру Тақырып жайлы оқушылар түсіне отырып топпен қоғамдық өмірді ұйымдастыру мағанасымен танысады, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді |
1 |
Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Интервью әдісі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар өз пікірін, ойын ашық айта алады. Тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
12 |
Экономика дегеніміз не? Тақыыптың негізгі мазмұны мен идеясын топпен бірлесе отырып ашады, оқушылар таным мүмкіндіктерін дамыту арқылы еркін сөйлеуіне ,қорытынды жасай білуіне үйренеді |
1 |
Миға шабуыл, Егер мен ойыны, Спираль әдісі, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөліс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырып туралы мәліметтер қалай жинақталғаны жайлы түсініктерін дамытып, оқып талдауға дағдыланады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
13 |
Экономика және жеке меншік Тақырып арқылы экономика және жеке меншік мәселелерімен танысады, мәліметтер қалыптасады, тақырыпты түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
1 |
Миға шабуыл, Жигсо,Жалғасын тап, Жұптық әңгіме, Кубиз |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды. Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
14 |
Нарықтық экономика және ақша Тақырыптардың мазмұнын топпен талқылау арқылы танысады, экономика мен ақша туралы мағлұмат аладып, нарықтықэконмиканың қоғамда атқаратын қызметін үйренеді |
1 |
Миға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Аквариум юәдісі, Ыстық орындық, Мағананы тану стратегиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тапсырмаларды орындауға дағдыланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
15 |
Әлеуметтік қатынастар Тақырыптың мазмұнымен танысу арқылы , әулеметтік қатынастар туралы деректер арқылың мақсаты мен міндеттерімен танысады, топ арқылы пікір алмасу дағдылары қалыптасады |
1 |
Миға шабуыл, Ептілер,жүйріктер,алғырлар, РАФТ әдісі, Көкпар ойыны, Салыстырмалы карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тапсырмаларды орындау жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді. Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді. Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
16 |
Қоғам және отбасы Отбасы-шағын қоғам екені туралы түсіне отырып, есте сақтау қабілетін дамытады, эстетикалық тәрбие алуға дағдыланады |
1 |
Кім жылдам, Аквариум, Семантикалық карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырып туралы ойларын жетілдіреді,дамытады,ойлау қабілеті және сөйлеу тілі дамыйды, тақырыпты талдай білуге үйренеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
17 |
Ұлттар мен ұлтаралық қатынастар Ұлттар мен ұлтаралық қатынастар туралы деректер арқылы түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білугетуған жерді қадірлеуге, кісі еңбегін сыйлауға дағдыланады |
1 |
Миға шабуыл,Интервью әдісі, Академиялық дау –дамай әдісі,Кім білімді, Кім жылдам |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын игереді. .Сұрақтарға сын тұрғысынан ойлап, еркін жауап беруге үйренеді.Топтық жұмыс жасау барысында, оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
18 |
Қоғам және саясат Деректер мен ақпараттар арқылы қоғам және саясат тақырыбының мағынасын түсінеді, ойын жеткізе білуге үйренеді |
1 |
Композициялық талдау, Сурет сөйлейді, Венн диагаммасы, Сәйкестендіру, Кейіпкерге хат |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың идеясын орындау арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
19 |
Мемлекет және оның қоғамдағы өмірі Оқушылар мемлекет және оның қоғамдағы өмірі жайлы айта келіп, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтай білуге дағдыланды |
1 |
Миға шабуыл, Спираль әдісі, Салыстыру кестесі, Өмірлік ахуалды талдау |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тапсырмалардыі дұрыс құруға пайдаланады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
20 |
Азаматтық қоғам Өмірге деген көзқарасы ортақ, дүниетанымы деңгейлес, бір-біріне деген сезімдері адал достар азамматтық қоғамды жетілдіретін жастар екенін білетін оқушылар өз түсініктерін тақырып бойынша кеңейтеді. |
1 |
Миға шабуыл,Жигсо,Аквариум, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптарды біледі, түснеді және практикада жұмыс істеуге пайдаланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
21 |
Қоғамның рухани негізі Оқушылар қоғамның рухани негізі туралы деректерді түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, қоғамды сыйлауға дағдыланады |
1 |
Конверт сұрақ, Ойлан тап, Миға шабуыл, Хат жаз |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
22 |
Білім мен ғылымның қоғамдағы рөлі Тақырыптардың негізі қасиеттері туралы түсініктер қалыптастыды, тапсырмаларды орындауға дағдыланады |
1 |
Миға шабуыл, Семантикалық карта, Жигсо, Академиялық дау –дамай әдісі, Автор орындығы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптардың негізгі идеясын түсінеді,білім, біліктілік дағдылары қалыптасады. Сөйлеу тілдері дамиды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
23 |
Діннің қоғамдағы рөлі Тақырыптың маңыздылығымен танысады.Тақырыпты талдау арқылы өмірдегі құндылықтардың ,қасиетті ұғымдардың парқын ажырата білуге мүмкіндік |
1 |
Миға шабуыл,Конверт-сұрақ,Жұптық әңгіме, Топтастыру |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсіне отырып, сөздік қорлары молайып сол сөздерді өмірде қолдануға үйренеді. Діннің қоғамдағы рөлін ажырата білуге топпен үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
24 |
Қайталау Оқушылар өткен тақырыптар туралы толық түсінеді, ойларын жетілдіре отырып топттық жұмыспен жұмыс істеуге үйренеді |
1 |
Миға шабуыл, Жигсо 1,Салыстыру кестесі,Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және тақырыптың идеясын аша отырып пәнге қызығушылығы артады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
25 |
Құқық және заң шығару Құқық және заң шығару қызыметін анықтамалар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны тапсырмаларды орындауға пайдаланады |
|
Миға шабуыл, Ыстық орындық, Суретпен әңгіме, Ізденген ақыл ,Жалғасын тап |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санасады. Топпен жұмыс жасайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
26 |
Құқықтық қатынастар |
1 |
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
27 |
Құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік Құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілікті ақпараттармен зерттеу арқылы түсіне отырып мәліметтер алады, топпен тапсырмаларды орындауға машықтары дамыйды |
1 |
Миға шабуыл,,Сәйкестендіру, Кемпірқосақ әдісі,Топтастыру |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Сөз байлықтары мен сөздік қорлары молаяды, тапсырмаларды орындауға талпыныстары артады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
28 |
Қ. Р. Конституциясының негізгі заңы Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. ҚР Концституцияның маңыздылығын түсінеді, оқушылар малғұматтар алу арқылы топпен қорытынды шығару дағдыларын дамытады |
1 |
Суреттер сөйлейді,Жигсо, Кім жүйрік, Кім біледі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар өз пікірін, ойын ашық айта алады,тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
29 |
Мемлекеттік биліктің конституциялық органдары Тақырыптың маңыздылығымен танысады.Тақырыпты і талдау арқылы өмірдегі құндылықтардың ,қасиетті ұғымдардың парқын ажырата білуге мүмкіндік жасайды |
1 |
Кім шапшаң, Сөзімді аяқта, Инсерт |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Негізгі мәселені анықтай білу дағдылары қалыптасады, ой-өрістерін дамиды. Тақырыптың мазмұнын түсіну, оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
30 |
Азаматтық құқықтың негізгі негізгі түсінігі Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып, тақырыптың өзекті түйінді жерлерін топпен талқылай отырып, азаматтық құқықтың негізгі негізгі маңыздылығын ашады |
1 |
Кім шапшаң, Сен маған мен сағын, АВС әдісі, Автор орындығы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
31 |
Әкімшілік құқық түсінігі Әкімшілік құқықтың қоғамдағы қажетті алғышарттарды біледі, қүқықтық дүниенің шекксіз құндылығының керек екенін біледі, топпен жұмыс істеуге дағдыланды |
1 |
«Пилот – Штурма, Жұптық әңгіме, Венн диаграммасы, Кемпірқосақ әдісі, Тест |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Жаңа білім арқылы ой өрістері дамыйды,жаңа пікір Тіл байлығы дамып, ойын еркін жеткізе алады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
32 |
Еңбек құқығы Оқушылар еңбек құқығы жайлы айта отырып, тапқырыпты түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді,топ арқылы тапсырмаларды қатесіз орындауға пайдаланады |
1 |
Миға шабуыл, Жигсо 1, Сәйкестендіру, Салыстыру кестесі,Топбасшы жарысы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар өткен тақырыптар ы түсініп, еңбек құқығының мақсаты мен құрылысы туралы мәліметтер алады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
33 |
Қылмыстық құқық Оқушылар Қылмыстық құқықтың құрылымын түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланад |
1 |
Егер мен ойыны,Интервью әдісі, Академиялық дау –дамай әдісі, Салыстырмалы карта, Кім жылдам |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын игереді. .Сұрақтарға сын тұрғысынан ойлап, еркін жауап беруге үйренеді.Топтық жұмыс жасау барысында, оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
34 |
Қорытынды. Өткен тақырыбтарды түсінедеді тақырыптпен жұмыс істеуде тапсырмаларды анықтайды,топпен жұмыс істеуге үйреніп практикада қолданады |
1 |
Миға шабуыл,Жигсо,Спираль әдісі, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпттарды меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тапсырмаларды орындауға дағдыланады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|