Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9 сынып ОМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
9 – сынып
Адам. Қоғам. Құқық
(аптасына 1 сағат, барлығ 34 сағат)
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министірлігінің
03.04.2013.ж. № 115 бұйрығымен бекітілген.Ургушева С.К.
№ |
Сабақтың тақырыбы Мақсаты: |
Сағат |
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер |
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау |
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
Мерзімі |
1 |
Кіріспе Тақырыптың мазмұнын ашу арқылы мағанасын жеткізу мен есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйренеді.оқушыны өзінің ойлау қабілеттерін дамытады және , сөйлеу тілдерін байытады |
1 |
Кім жылдам, Компазициялық талдау,Жигсо, Топтастыру,Бес жол өлең |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
2 |
Адамның пайда болуы Оқушылар адамның пайда болуы туралы анықтамалар мен танысады. Тапсырмалармен жұмыс жасаудағы әрекеттерін жетілдіреді.. |
1 |
Миға шабуыл,» «Жигсо» , Спираль, РАФТ әдісі, Өмірлік ахуалды талдау |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
3 |
Адам өмірінің ерекшеліктері Адам өмірінің ерекшеліктері туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға ,түсінгенін топпен талдауға , ойын толық жеткізе білуге үйренеді,тапсырманы тияанақты орындауға дағдыланады |
1 |
Миға шабуыл, Жигсо,Венн диаграммасы, Эссе, Ойлан бірік. бөліс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі. Топта жұмыс жасауға қалыптасады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
4 |
Адам жеке тұлға ретінде Оқушылар адам жеке тұлға ретінде тақырыбын түсініп оқуға, тақырыптың негізгі ойын табуға үйренеді, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыланады |
1 |
Суреттер сөйлейді,Салыстыру кестесі, Ыстық орындық, Семантикалық карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар жаңа тақырып жайлы малғұматтар алады ол туралы оқып үйренеді.. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
5 |
Адамның іс-әрекеті Адамның іс-әрекетірі туралы мәліметтер ала отырып, тақырыптың мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге өзара жағдай жасайды, тапсырмалар арқылы ой қабілеттерін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамытуға машықтары дамыйды |
1 |
Миға шабуыл, Стикерлік диалог,, Сәйкестендіру, Кім жүйрік ойыны |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
6 |
Адам – мәдениетті жасаушы Тақырыпты түсініп оқйды, тақырыптың негізгі ойын табуға үйренеді, топ арқылы тапсырмаларды орындай отырып пікір алмасу іс әреттерін дамытуға үйренеді |
1 |
Миға шабуыл, Конверт-сұрақ, Жұптық әңгіме, Топтастыру, Түсінік хат |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Топпен жұмыс жасай отырып өз ойын тұжырымдап қорытынды шығарады. Өзін және өзгелерді қорғауға үйренеді. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
7 |
Адами қатынастар әлемі Оқушылар адами қатынастар әлемін салыстыра отырып,анықтамасын өздері ойланып, шығаруға бағыт алады, талдайды, ойлану арқылы мағанасын түсінеді |
1 |
Кім жылдам,Сақина салмақ,Аялдама ойыны,Сн маған мен саған, Суреттер сөйлейді |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптар туралы түсінік ала отырып, топ арқылы тапсырмаларды орындауға үйренеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
8 |
Жеке тұлға және ұжым Жеке тұлға және ұжым туралы түсініктер қалыптастыды, оның мағанасы мен мазмұнын толығымен түсінеді, топ арқылы сабаққа деген қызығушылықтары дамыйды |
1 |
Кім шапшаң, Жигсо, Инсерт |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырыптың жалпы сипаттамасы туралы түсініктерін дамыту арқылы тапсырмаларды орындауда тақырыпты оқып үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
9 |
Қайталау Оқушылар тақырыпттарды түсініп оқу арқылы біліктілігін , сөздік қорын жетілдіреді, жан-жақты ойлауға үйренеді |
1 |
Кім шапшаң, Сөзімді аяқта,Салыстыру кестесі, Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
10 |
Қоғам түсінігі Қоғам түсінігі тақырыбын қайталай отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйрену арқылы, сөйлемді дұрыс құруға, ой-қиялын тиянақтай білуге дағдыланады |
1 |
Кім жылдам, Аквариум, Семантикалық карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың негізгі идеясын түсінеді,білім, білік, дағдылары қалыптасады. Сөйлеу тілдері дамиды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
11 |
Қоғамдық өмірді ұйымдастыру Тақырып жайлы оқушылар түсіне отырып топпен қоғамдық өмірді ұйымдастыру мағанасымен танысады, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді |
1 |
Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Интервью әдісі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар өз пікірін, ойын ашық айта алады. Тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
12 |
Экономика дегеніміз не? Тақыыптың негізгі мазмұны мен идеясын топпен бірлесе отырып ашады, оқушылар таным мүмкіндіктерін дамыту арқылы еркін сөйлеуіне ,қорытынды жасай білуіне үйренеді |
1 |
Миға шабуыл, Егер мен ойыны, Спираль әдісі, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөліс |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырып туралы мәліметтер қалай жинақталғаны жайлы түсініктерін дамытып, оқып талдауға дағдыланады. |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
13 |
Экономика және жеке меншік Тақырып арқылы экономика және жеке меншік мәселелерімен танысады, мәліметтер қалыптасады, тақырыпты түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады |
1 |
Миға шабуыл, Жигсо,Жалғасын тап, Жұптық әңгіме, Кубиз |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды. Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
14 |
Нарықтық экономика және ақша Тақырыптардың мазмұнын топпен талқылау арқылы танысады, экономика мен ақша туралы мағлұмат аладып, нарықтықэконмиканың қоғамда атқаратын қызметін үйренеді |
1 |
Миға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Аквариум юәдісі, Ыстық орындық, Мағананы тану стратегиясы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тапсырмаларды орындауға дағдыланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
15 |
Әлеуметтік қатынастар Тақырыптың мазмұнымен танысу арқылы , әулеметтік қатынастар туралы деректер арқылың мақсаты мен міндеттерімен танысады, топ арқылы пікір алмасу дағдылары қалыптасады |
1 |
Миға шабуыл, Ептілер,жүйріктер,алғырлар, РАФТ әдісі, Көкпар ойыны, Салыстырмалы карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тапсырмаларды орындау жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді. Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді. Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
16 |
Қоғам және отбасы Отбасы-шағын қоғам екені туралы түсіне отырып, есте сақтау қабілетін дамытады, эстетикалық тәрбие алуға дағдыланады |
1 |
Кім жылдам, Аквариум, Семантикалық карта |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырып туралы ойларын жетілдіреді,дамытады,ойлау қабілеті және сөйлеу тілі дамыйды, тақырыпты талдай білуге үйренеді |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
17 |
Ұлттар мен ұлтаралық қатынастар Ұлттар мен ұлтаралық қатынастар туралы деректер арқылы түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білугетуған жерді қадірлеуге, кісі еңбегін сыйлауға дағдыланады |
1 |
Миға шабуыл,Интервью әдісі, Академиялық дау –дамай әдісі,Кім білімді, Кім жылдам |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын игереді. .Сұрақтарға сын тұрғысынан ойлап, еркін жауап беруге үйренеді.Топтық жұмыс жасау барысында, оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
18 |
Қоғам және саясат Деректер мен ақпараттар арқылы қоғам және саясат тақырыбының мағынасын түсінеді, ойын жеткізе білуге үйренеді |
1 |
Композициялық талдау, Сурет сөйлейді, Венн диагаммасы, Сәйкестендіру, Кейіпкерге хат |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың идеясын орындау арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
19 |
Мемлекет және оның қоғамдағы өмірі Оқушылар мемлекет және оның қоғамдағы өмірі жайлы айта келіп, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтай білуге дағдыланды |
1 |
Миға шабуыл, Спираль әдісі, Салыстыру кестесі, Өмірлік ахуалды талдау |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тапсырмалардыі дұрыс құруға пайдаланады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
20 |
Азаматтық қоғам Өмірге деген көзқарасы ортақ, дүниетанымы деңгейлес, бір-біріне деген сезімдері адал достар азамматтық қоғамды жетілдіретін жастар екенін білетін оқушылар өз түсініктерін тақырып бойынша кеңейтеді. |
1 |
Миға шабуыл,Жигсо,Аквариум, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптарды біледі, түснеді және практикада жұмыс істеуге пайдаланады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
21 |
Қоғамның рухани негізі Оқушылар қоғамның рухани негізі туралы деректерді түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, қоғамды сыйлауға дағдыланады |
1 |
Конверт сұрақ, Ойлан тап, Миға шабуыл, Хат жаз |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
22 |
Білім мен ғылымның қоғамдағы рөлі Тақырыптардың негізі қасиеттері туралы түсініктер қалыптастыды, тапсырмаларды орындауға дағдыланады |
1 |
Миға шабуыл, Семантикалық карта, Жигсо, Академиялық дау –дамай әдісі, Автор орындығы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптардың негізгі идеясын түсінеді,білім, біліктілік дағдылары қалыптасады. Сөйлеу тілдері дамиды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
23 |
Діннің қоғамдағы рөлі Тақырыптың маңыздылығымен танысады.Тақырыпты талдау арқылы өмірдегі құндылықтардың ,қасиетті ұғымдардың парқын ажырата білуге мүмкіндік |
1 |
Миға шабуыл,Конверт-сұрақ,Жұптық әңгіме, Топтастыру |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпты түсіне отырып, сөздік қорлары молайып сол сөздерді өмірде қолдануға үйренеді. Діннің қоғамдағы рөлін ажырата білуге топпен үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
24 |
Қайталау Оқушылар өткен тақырыптар туралы толық түсінеді, ойларын жетілдіре отырып топттық жұмыспен жұмыс істеуге үйренеді |
1 |
Миға шабуыл, Жигсо 1,Салыстыру кестесі,Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және тақырыптың идеясын аша отырып пәнге қызығушылығы артады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
25 |
Құқық және заң шығару Құқық және заң шығару қызыметін анықтамалар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны тапсырмаларды орындауға пайдаланады |
|
Миға шабуыл, Ыстық орындық, Суретпен әңгіме, Ізденген ақыл ,Жалғасын тап |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санасады. Топпен жұмыс жасайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
26 |
Құқықтық қатынастар |
1 |
|
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
27 |
Құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілік Құқық бұзушылық және заңдық жауапкершілікті ақпараттармен зерттеу арқылы түсіне отырып мәліметтер алады, топпен тапсырмаларды орындауға машықтары дамыйды |
1 |
Миға шабуыл,,Сәйкестендіру, Кемпірқосақ әдісі,Топтастыру |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Сөз байлықтары мен сөздік қорлары молаяды, тапсырмаларды орындауға талпыныстары артады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
28 |
Қ. Р. Конституциясының негізгі заңы Тақырыптың балаға ой салар идеясын баса ашуға мүмкіндік беру. ҚР Концституцияның маңыздылығын түсінеді, оқушылар малғұматтар алу арқылы топпен қорытынды шығару дағдыларын дамытады |
1 |
Суреттер сөйлейді,Жигсо, Кім жүйрік, Кім біледі |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар өз пікірін, ойын ашық айта алады,тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
29 |
Мемлекеттік биліктің конституциялық органдары Тақырыптың маңыздылығымен танысады.Тақырыпты і талдау арқылы өмірдегі құндылықтардың ,қасиетті ұғымдардың парқын ажырата білуге мүмкіндік жасайды |
1 |
Кім шапшаң, Сөзімді аяқта, Инсерт |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Негізгі мәселені анықтай білу дағдылары қалыптасады, ой-өрістерін дамиды. Тақырыптың мазмұнын түсіну, оны өмірмен байланыстыруға , ой қорытындысын жазуға үйренеді |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
30 |
Азаматтық құқықтың негізгі негізгі түсінігі Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып, тақырыптың өзекті түйінді жерлерін топпен талқылай отырып, азаматтық құқықтың негізгі негізгі маңыздылығын ашады |
1 |
Кім шапшаң, Сен маған мен сағын, АВС әдісі, Автор орындығы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
31 |
Әкімшілік құқық түсінігі Әкімшілік құқықтың қоғамдағы қажетті алғышарттарды біледі, қүқықтық дүниенің шекксіз құндылығының керек екенін біледі, топпен жұмыс істеуге дағдыланды |
1 |
«Пилот – Штурма, Жұптық әңгіме, Венн диаграммасы, Кемпірқосақ әдісі, Тест |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Жаңа білім арқылы ой өрістері дамыйды,жаңа пікір Тіл байлығы дамып, ойын еркін жеткізе алады |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
32 |
Еңбек құқығы Оқушылар еңбек құқығы жайлы айта отырып, тапқырыпты түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді,топ арқылы тапсырмаларды қатесіз орындауға пайдаланады |
1 |
Миға шабуыл, Жигсо 1, Сәйкестендіру, Салыстыру кестесі,Топбасшы жарысы |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Оқушылар өткен тақырыптар ы түсініп, еңбек құқығының мақсаты мен құрылысы туралы мәліметтер алады |
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. |
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
33 |
Қылмыстық құқық Оқушылар Қылмыстық құқықтың құрылымын түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланад |
1 |
Егер мен ойыны,Интервью әдісі, Академиялық дау –дамай әдісі, Салыстырмалы карта, Кім жылдам |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыптың мазмұнын игереді. .Сұрақтарға сын тұрғысынан ойлап, еркін жауап беруге үйренеді.Топтық жұмыс жасау барысында, оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады |
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
34 |
Қорытынды. Өткен тақырыбтарды түсінедеді тақырыптпен жұмыс істеуде тапсырмаларды анықтайды,топпен жұмыс істеуге үйреніп практикада қолданады |
1 |
Миға шабуыл,Жигсо,Спираль әдісі, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе |
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, |
Тақырыпттарды меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, талқылайды, күрделі тапсырмаларды орындауға дағдыланады. |
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау. Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. |
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. |
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|