Материалдар / 9-сынып қазақ әдебиеті 1, 2 БЖБ 4-тоқсан

9-сынып қазақ әдебиеті 1, 2 БЖБ 4-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып қазақ әдебиеті 1 БЖБ 4-тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
358
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-бөлім, «Мәңгілік ел- мәңгілік мұрат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

І нұсқа

Оқылатын шығарма:Н.Айтұлы «Бәйтерек» поэмасы,Қажығали Мұхамбетқалиев

«Тар кезең» романы

Оқу мақсаты: 9.1.3.1 көркем шығарма кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып,шығармашылық

жұмыс жазу

Бағалау критерийі: Білім алушы

  • Шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды;

  • Автор стиліне сүйеніп, шығармашылық жұмыс жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану

Орындау уақыты 15-20 минут


1-тапсырма.

Қ. Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романындағы кейіпкерлер бейнесін анықтаңыз.

Концептуальдық кестені толтырыңыз.

[4]


Кейіпкер

Өмірге қызығушылығы: Жоғары, орта,төмен. Себебі...

Адамгершілігі:

Жоғары, орта,

төмен.Себебі...

Әрекеті:

Жоғары,орта,төмен.

Себебі...










































2-тапсырма. Екі түрлі түсіндірме күнделігі арқылы ақын ойын өлең шумақтарымен немесе қара сөзбен жалғастырып жазыңыз.Автор стиліне сүйеніңіз.

[4]


Үзінді

Үзінді туралы пікір

«Тек әуелі жан түкпірінен Айрауықтың ащы күйіндей аңыраған бір азалы сарын бас көтеріп келе жатқанын ғана байқаған. Сәлден кейін сол бір өзегін өртеп, өн бойын шымырлатқан азалы сарын тұрлаусыз мына жалғанның опасыздығын паш етіп, бастарынан кешкенді қара қобызбен кейінгіге күңірене толғаған бағзыдағы бабалардың өксік пен өкінішке толы жыры мен зарына айналып, оқыстан «А-а-ай-и-и-и»-лап, ышқынып, мұның көкірегінен ал кеп ақтарылсын-ай… тоқтаусыз боздасын-ай!!!

— …А-а-ай-и-и-и!!!

Бұ қоныс жеті жұрттан қалған қоныс,

Ноғайдың көшіп талақ салған қоныс.

Қазтуған, Асан қайғы, Орақ, Мамай,

Біз түгіл, солардан да қалған қоныс.

Бұ қоныс жеті жұрттың кеткен қоныс,

Ноғайдың көшіп талақ еткен қоныс.

Кәмелсіз қонған елін көп тоздырған –

Қайырсыз осы секілді неткен қоныс?!

Бидің алқымына әлдене кептеліп қалғандай, лықсыған өксігін өзі әзер тежеп тұр (Ішіндегі қара қобыз қылғына қиқылдайды… ыңыранады ышқынып!).















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

Автор стиліне сүйеніп, шығармашылық жұмыс жазады.








1

Шығармадағы кейіпкерге сипаттама береді;

1

кейіпкер қасиетін талдайды;

1

кейіпкердің маңызды әрекетін анықтайды;

1

кейіпкер бейнесіне қатысты қорытынды жасайды;

1

2

үзіндіні шығармашылықпен дамытып жазады;

1

автор стиліне сүйенеді;

1

өз көзқарасын білдіреді;

1

Өз ойын дәлелді жеткізеді.

1



Барлығы

8



























1-бөлім, «Мәңгілік ел- мәңгілік мұрат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

ІІ нұсқа

Оқылатын шығарма:Н.Айтұлы «Бәйтерек» поэмасы,Қажығали Мұхамбетқалиев

«Тар кезең» романы

Оқу мақсаты: 9.1.3.1 көркем шығарма кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу.

Бағалау критерийі : Білім алушы

  • Шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды;

  • Автор стиліне сүйеніп, шығармашылық жұмыс жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану

Орындау уақыты: 15-20 минут


1-тапсырма.

Қ. Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романындағы кейіпкерлер бейнесін анықтаңыз.

Кестені толтырыңыз.

[4]


Кейіпкер

Шығармадағы бейнесі

Дәлел

Өз ойым




























































































2-тапсырма. Екі түрлі түсіндірме күнделігі арқылы ақын ойын қара сөзбен жалғастырып жазыңыз.Автор стиліне сүйеніңіз.

[4]


Үзінді

Үзінді туралы пікір



Өтінде арпалысқан өмір-майдан,
Бәйтерек – болашағың тамыр жайған.
Немесе Елбасының өр тұлғасы,
Қолымен өзі әкеліп Тәңір қойған!
Туыңдай қанат керген желді күнгі,
Танытты кең әлемге теңдігіңді.
Тұрғанда Бәйтерегің көкке шырқап,
Ұстай біл Асқақтатып Елдігіңді!

























































Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

Автор стиліне сүйеніп, шығармашылық жұмыс жазады.








1

Шығармадағы кейіпкерге сипаттама береді;

1

кейіпкер қасиетін талдайды;

1

кейіпкердің маңызды әрекетін анықтайды;

1

кейіпкер бейнесіне қатысты қорытынды жасайды;

1

2

үзіндіні шығармашылықпен дамытып жазады;

1

автор стиліне сүйенеді;

1

өз көзқарасын білдіреді;

1

Өз ойын дәлелді жеткізеді.

1




Барлығы

8


























































2 бөлім, Мәңгілік ел- мәңгілік мұрат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

1-нұсқа

Білім алушы_______________________________________________

700 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ