Сабақтың
басталуы
4
минут
Сабақтың
ортасы
6
минут
10
минут
5
минут
15
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
«Гүлмен
тілек»
(сергіту және топқа
біріктіру)
Ой
шақыру

«Жүзім шоқтары»
стратегиясы
Өлеңдері
Өмірі
Ілияс
Жансүгіров



Поэмалары
Прозалық
шығармалары



Топтық
жұмыс
1-тапсырма
1-топ: І. Жансүгіровтің
өмірбаяны
2-топ: І.Жансүгіровтің
поэзиясы
3-топ: І.Жансүгіровтің
прозасы
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Зиялы қауым
өкілдерінің Ілияс туралы пікірлерін оқи отырып, өз көзқарасыңызды
жазыңыз.
Ғалым
пікірі
|
Сенің
ойың
|
« Ілияс Жансүгіров – қазақ
әдебиетінің
төкпе жорғасы, алдына қара
салмайтын
тұлпары, биік бәйтерегі, жырдың
алтын
діңгегі, заңғар шыңы,
қайталана
бермейтін ғажайып
құбылыс».
Мырзатай
Жолдасбеков
|
|
«Ілияс поэзиясы – терең ойдың,
үлкен сезімнің поэзиясы. Ол өрен жүйрік, асқақ ақынның тегеурінді
талантынан туған жоғары идеялы, шыншыл, қуатты поэзия, ыстық
жүректен қорғасындай балқып, төгіліп, алуан түрлі образдар қорытқан
салмақты, салиқалы поэзия» Мұхамеджан
Қаратаев
|
|
«Ілияс Жансүгіров – өртеңге
шыққан құдіретті өрт ақын. Ақындық бауырын Құлагерше жазып үлгіре
алмай, Құлагерше қапыда опат болды». Сағат
Әшімбаев
|
|
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
Берілген пікірді
негізге ала отырып,
«Қырандай көреген
қырағы ақын» тақырыбында ойтолғау
жазыңыз.
Мұхамеджан Қаратаев: «Ілияс
поэзиясы – терең ойдың, үлкен сезімнің поэзиясы. Ол өрен жүйрік,
асқақ ақынның тегеурінді талантынан туған жоғары идеялы, шыншыл,
қуатты поэзия, ыстық жүректен қорғасындай балқып, төгіліп, алуан
түрлі образдар қорытқан салмақты, салиқалы поэзия» деген. Өйткені
ақындық қасиет адамға ерте қонатындығы, әдетте өлең шығару жас
кезден басталатыны дүйім жұртқа
белгілі.
Ілиясты жыр құдіретінің
ұшар биігіне өрлетіп, шалқар дариясына қондырған қайнар көздері –
оның жырлары. Ақын табиғатты, өнерді, ән мен күйді, олардың
қоғамдық өмірдегі орны мен мәнін шығармашылығына арқау
етті.
Үйге:
3-тапсырма
Рефлексия
«Шығу
парағын» пайдаланып, төмендегі
сұрақтарға жауап беріңдер.
-
Бүгін не
үйрендің?
-
Тақырып бойынша
қандай сұрақтарың бар?
-
Тапсырмаларды
орындау барысында қандай қиындықтар
болды?
-
Келесі сабақта
қандай мәселелерге көңіл аудару
керек?
|
Оқушылар арнайы
дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек
тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа
біріктіріледі.
Оқушылар пікірі
тыңдалады және берген жауаптарын негізге ала отырып, сабақтың
мақсатына болжам жасайды.
Оқушылардың жауабы
тыңдалады және сабақтың мақсаты мен жетістік критерийі
таныстырылады
Оқушылар 3 топқа
бөлініп, постер қорғайды.
І. Жансүгіровтің
өмірбаяны, поэзиясы, прозасына қатысты ақпараттар жинақтап, өз
жұмыстарын қорғайды.
Жұптық жұмыста зиялы
қауым өкілдерінің Ілияс туралы пікірлерін оқи отырып, өз
көзқарастарын жазады.
Жеке жұмыста
берілген пікірді негізге ала
отырып,
«Қырандай көреген
қырағы ақын» тақырыбында ойтолғау
жазады.
.
«Шығу
парағын» пайдаланып, сұрақтарға жауап
береді.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен
көзқарастары ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына
ынталандырады
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан
естімеппін!
«Жапондық бағалау» әдісі
бойынша үш топ бірін-бірі бағалайды. Осы бағалау арқылы келесі
өзгелердің жауаптарымен келісетін тұстарын, толықтыруға қатысты өз
көзқарастарын, өздерінің қоятын сұрақтарын
жеткізеді.
Дескритор
Білім
алушы
< |