Материалдар / 9-сынып. Қазақ әдебиеті. "Әй, Абылай, Абылай" "Асқар таудың өлгені"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9-сынып. Қазақ әдебиеті. "Әй, Абылай, Абылай" "Асқар таудың өлгені"

Материал туралы қысқаша түсінік
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2024
216
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БЕКІТІЛДІ

Қазақ тілі және әдебиет мұғалімі

Райгүл Базыловна.________________


Мектеп: №12 ЖОББМ

Бөлім атауы

«Атадан қалған асыл сөз»

Педагогтің аты-жөні

Жолов Алишер

Күні:


14.10.2024

Сынып: 9 «Б»

Қатысушылар саны:

Пән: Қазақ әдебиеті

Сабақ тақырыбы:

"Әй, Абылай, Абылай" "Асқар таудың өлгені"

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Сабақтың

мақсаты:

Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады.

Құндылықтарға баулу

Бірлік және ынтымақ

Пән аралық байланыс

Қазақстан тарихы

Өткен тақырып

Бұқаржырау "Тілек"

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут

Психологиялық ахуал

«Жақсы сөз, жарым ырыс» әдісі арқылы психологиялық ахуал тудыру.

Оқушыларды топқа бөлу:



Оқушыларды тақырыппен таныстыру.

Абылай хан жайлы видео-ролик көрсету.

«Жақсы сөз, жарым ырыс» әдісі арқылы бір-біріне жақсы тілектер аитады.














Мадақтау

Жарайсың!

Тамаша!

Керемет!





https://youtu.be/rGxxA8duqZ0?si=TJmsbGmd0euQWBjY


Сабақтың ортасы

12 минут

1 - тапсырма.

1.Абылай ханға кім, оның заманындағы ақын-жыраулардан кімдерді атай аласыңдар?

2.Бұқар жыру өмір сүрген кездегі қазақ елінің тарихи жағдайы қандай болды?

3. Жыраудың қандай толғаулары бар?

4.Жырау толғауларын қағаз бетіне түсірген кім?

5.Бұқар толғауларында қандай әлеуметтік мәселелер көтерілген?

6.Адам өмірінің кезеңдерін суреттеген қандай толғаулары бар?

7.Ел бірлігін сақтау идеясы жырау толғауларында қалай көрініс береді?



Дискриптор:

- Сұрақтарға жауап береді.

1 – тапсырма.

Үй жұмысын қорытындылау үшін сұрақтарға жауап береді.

«Жапондық бағалау» әдісі









10 минут

2 – тапсырма.

Сұрақтар

Оқушы жауабы

1.Өзіңе ерекше әсер еткен тармақ қайсысы, неге?

2.Шығармадағы жыраудың негізгі арман-мұраты не?

3.Осы қасиеттер бүгінгі ұрпақтың бойында бар ма?

4.Отаның үшін өзің қандай игілікті іс істегің келеді?




Дискриптор:

- Сұрақтар арқылы толғаудың негізгі мағынасын ашады.

2 – тапсырма.

Сұрақтар арқылы толғаудың негізгі мағынасын ашады.





Бағалау парағы









Мәтін, А4, Дәптер

Сабақтың соңы

10 минут

3 – тапсырма.

Quizizz сайты арқылы тест сұрақтарынан жауап беру.



Дискриптор:

- Тест сұрақтарына жауап береді.

  1. тапсырма.

Оқушылар тест сұрақтарын орындайды.







https://quizizz.com/admin/quiz/670caf90b6e6147320af56f8





Рефлексия

5 минут

Рефлексия «Сатылым»

Оқушылар бүгін не үйренгендерін стикерге жазып, оны сөмкеге салады, ал егер, келесі сабақта не үйренгісі келетіні жайлы ойлары болса, оны дүкенге қояды.

Үй жұмысы: 12-тапсырма 61 бет







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!