9 сынып. Қазақ әдебиеті. Бөлім: Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат. Тақырыбы: Тәуелсіздік жетістіктері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9 сынып. Қазақ әдебиеті. Бөлім: Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат. Тақырыбы: Тәуелсіздік жетістіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
9 - сынып. Қазақ әдебиеті сабағы. ҚМЖ оқу бағдарламасына сай құрылған. Түрлі әдіс-тәсілдер мен АКТ қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін ________

Пән мұғалімнің аты-жөні:

Жаканова Сағыныш Жылкайдаровна

Студент аты-жөні:

Жолов Алишер

Күні:

16.04.2025

Пән: Қазақ әдебиеті

Сынып: 9 «А»

Оқушы саны:

Бөлім:

Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат

Сабақтың тақырыбы:

Тәуелсіздік жетістіктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

9. 1. 4. 1 -көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану

9. 2. 4. 1 - автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Сабақтың мақсаты

Көркем шығармалардан алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда орынды қолданып, автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жаазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Барлық оқу дағдылары

Бағалау критерийлері

-Шығарма бойынша сұрақтарға жауап бере алады

-Дұрыс-бұрыс әдісі бойынша сұрақтарға жауап бере алады

-Сөзжұмбақты шеше алады

Тілдік мақсат

Шығармада кездесетін сөздер: монумент, жаһан, шаһар, бөрі, қолшам, Бәйтерек

Құндылықтарға баулу

Ынтымақтастыққа баулу

Алдағы тақырып

Бәйтерек поэмасынның көркемдік ерекшелігі

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт:

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(7 минут)

-Оқушылармен сәлемдесу.

Сыныптың тазалығын, ретін анықтау, оқушыларды тексеру.

- Wordwall платформасы арқылы «Амандасу» әдісі арқылы психологиялық ахуал орнату.

- Үй жұмысын «Іздер» әдісі арқылы тексеру












-Мұғаліммен амандасады.

- Сабаққа икемдеу мақсатында оқушылар интерактивті тақтады шыққан амандасу түрлері бойынша оқушылар бір-бірімен амандасады.

-Оқушылар үй жұмыстарын кезекпен-кезек оқып шығады.






Мадақтау

Өте жақсы!

Жақсы!

Жарайсың!

Оқулық, дәптер


АКТ

https://wordwall.net/ru/resource/87093769

Сабақтың ортасы

(35 минут)

ІІ. Мағынаны ашу

Тапсырма -1 (Айтылым)

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында интербелсенді тақтада Н.Айтұлынның «Бәйтерек» поэмасы бойынша бейрелоик көрсетіледі.

Бейнеролик бойынша сұрақтар қойылады.

Тапсырма -1 (Айтылым)

Wordwall платформасы арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді


Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап бере алады-1б

-Бейнеролик бойынша бір қорытындыға келіп сұрақтарғай жауап бере алады-2б

Жалпы-3б

«Смайлик» бағалау әдісі


АКТ

https://youtu.be/9SnJMuxYH1o?si=FtwQkFnXY2uxnioR





Тапсырма – 2 (Жазылым)

Бәйтерек жетістіктері туралы оқушыларға бейнеролик көрсетіледі, сол бойынша оқушыларға wordwall платформасы арқылы тапсырма берілдеі.

Тапсырма – 2 (Жазылым)

Бейнеролик бойынша берілген тапсырманы орындайды.


Дескриптор:

-Бейнероликті түсініп талдайды-1б

-Сұрақтарға жауап бере алады-1б

-Қорытынды ойларын айта алады-1б

Жалпы-3б


«Жұлдызшалар»

бағалау әдісі





АКТ

1) https://youtu.be/GmctE6C1LEM?si=d-KCu-MZPi3xSqFd


2) https://wordwall.net/ru/resource/65701618



Тапсырма – 3 (Айтылым)

«Бәйтерек» поэмасы туралы wordwall платформасында «дұрыс-бұрыс» әдісі арқылы шығарманы еске түсіреді.


«Дұрыс-бұрыс» әдісі берілген сұрақтарға жауап береді.



Дескриптор:

-Шығарма бойынша сұрақтарға жауап бере алады-1б

-Сұрақтың дұрыс немесе бұрыс екенін анықтай алады-2б

Жалпы-3б



АКТ

https://wordwall.net/ru/resource/71469824



Тапсырма – 3. (Жазылым)

Сабақты қорытындылау мақсатында wordwall платформасында сөзжұмбақты шешеді.

Тапсырма – 3. (Жазылым)

Берілген сөзжұмбақты шешеді.


Дескриптор:

-Берілген әріптер арқылы сөздерді анықтайды-1б

-Сөзжұмбақты анықтап шеше алады-2б

Жалпы-3б

Жапондық бағалау


Дәптер, оқулық

Сабақтың соңы

(3 минут)

ІІІ. Ой толғаныс

Кері байланыс

«Мұғалімге хат» әдісі.

Рефлексия

«Бағдаршам» әдісі

«Мұғалімге хат» әдісі арқылы оқушылар сабақта түсінгендері бойынша, стикерге жазады.

Оқушыларға қима қағаз таратылады, сабақ ұнаса жасыл, орташа болса сары, ұнамаса қызыл түсті көтереді.

«Қошеметтеу» әдісі


Стикер, үлестірме материал

Үй жұмысы: Шығарманы қайтта оқу


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.04.2025
157
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі