9-сынып Қазақ әдебиеті Жүсіп Баласағұн "Құтты білік"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9-сынып Қазақ әдебиеті Жүсіп Баласағұн "Құтты білік"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүсіп Баласағұнның "Құтты білік" дастанын жаңа тәсілдер арқылы оқыту жолдары көрсетілген сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ /2

Мектеп: №76 ЖББМ

Күні:

Мұғалім: Муртабвеа Н.Ж.

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Ж. Баласағұн «Құтты білік»


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

Сабақ мақсаты:

  1. Дастанның композициясына (көркем шығармада ұсынылған ойлардың өзара байланысына) талдау жасау

Бағалау критерийі

  1. Сюжет және композияция ұғымдарына анықтама береді;

  1. Дастанда баяндалған идеяларды тақырыптарына қарай топтастырады;

  2. Ұсынылған ойдың даму желісіне талдау жасайды;

Құндылықтарды игерту:

Өмірде адам болу үшін адами қасиеттерді игеру: адамгершілік, ақыл-параст, қанағатшылдық, байлықты игеру, оны сақтап қалу, көпшіліктің игілігіне пайдалану, достық, адалдық;



Тілдік мақсаттар


Білік - білім, билік ету, басқару

Құтадғу - құт, бақыт

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Менің ойымша...

Осылардың ішінде...

Дұрыс адам болу үшін ең негізгі принцип...

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы

7 мин

«Миға шабуыл» Ой қозғау.


Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Тақырыпқа ену үшін уақыт өлшемдері туралы сұрақтарға жауап береді.

Өткен сабақты пысықтау:

  1. Жүсіп Баласағұнның өмір сүрген кезеңдері?

  2. «Құтты білік» деген нені білдіреді?

  3. Дастанның кейіпкерлері кімдер?

  4. Олардың өмірлік ұстанымдары қандай болды?





Сабақ ортасы

30 мин

«Идеялар аялдамасы» стратегиясы

















Жеке таныстырылым


  • Дастанның мәтінен автор ұсынып отырған негізгі идеяларды акестеге түсіріңіздер.


Автор идеялары

Қоғамдағы проблемалармен байланысы














Осы идеяларды кейіпкерлердің өмірлік принципі етіп ұсынуының мәні неде?

  • «Идеялар аялдамасы» стратегиясы бойынша оқушылар өздері толтырған кестелерімен аудиторияны аралап жүріп құрдастарымен бөліседі. Идеялар жинақтайды.

  • Оқушылар шағын 5 топқа бірігіп, өз топтарында кестелерін қорғайды.



Кесте сызылған үлестірме қағаз;

Таймер





Сабақ соңы

7 мин

Рефлексия «Фигуралар тізбегі»

Үй жұмысы

Жаңа сөздерді жаттау



Бағалау

Жетістік критерийлері бойынша

1 мин


Фигуралар тізбегі слайд арқылы ұсынылады.

Өздеріңіздің алған білімдеріңізді фигуралардың бірін таңдап, соның түсімен, көлемімен, формасымен байланыстырып айтыңыздар.





слайд
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2021
2158
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі