Материалдар / 9-сынып Қазақ әдебиеті Жүсіп Баласағұн "Құтты білік"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

9-сынып Қазақ әдебиеті Жүсіп Баласағұн "Құтты білік"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүсіп Баласағұнның "Құтты білік" дастанын жаңа тәсілдер арқылы оқыту жолдары көрсетілген сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2021
1518
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ /2

Мектеп: №76 ЖББМ

Күні:

Мұғалім: Муртабвеа Н.Ж.

Сынып: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Ж. Баласағұн «Құтты білік»


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

Сабақ мақсаты:

  1. Дастанның композициясына (көркем шығармада ұсынылған ойлардың өзара байланысына) талдау жасау

Бағалау критерийі

  1. Сюжет және композияция ұғымдарына анықтама береді;

  1. Дастанда баяндалған идеяларды тақырыптарына қарай топтастырады;

  2. Ұсынылған ойдың даму желісіне талдау жасайды;

Құндылықтарды игерту:

Өмірде адам болу үшін адами қасиеттерді игеру: адамгершілік, ақыл-параст, қанағатшылдық, байлықты игеру, оны сақтап қалу, көпшіліктің игілігіне пайдалану, достық, адалдық;



Тілдік мақсаттар


Білік - білім, билік ету, басқару

Құтадғу - құт, бақыт

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Менің ойымша...

Осылардың ішінде...

Дұрыс адам болу үшін ең негізгі принцип...

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы

7 мин

«Миға шабуыл» Ой қозғау.


Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Тақырыпқа ену үшін уақыт өлшемдері туралы сұрақтарға жауап береді.

Өткен сабақты пысықтау:

  1. Жүсіп Баласағұнның өмір сүрген кезеңдері?

  2. «Құтты білік» деген нені білдіреді?

  3. Дастанның кейіпкерлері кімдер?

  4. Олардың өмірлік ұстанымдары қандай болды?





Сабақ ортасы

30 мин

«Идеялар аялдамасы» стратегиясы

















Жеке таныстырылым


  • Дастанның мәтінен автор ұсынып отырған негізгі идеяларды акестеге түсіріңіздер.


Автор идеялары

Қоғамдағы проблемалармен байланысы














Осы идеяларды кейіпкерлердің өмірлік принципі етіп ұсынуының мәні неде?

  • «Идеялар аялдамасы» стратегиясы бойынша оқушылар өздері толтырған кестелерімен аудиторияны аралап жүріп құрдастарымен бөліседі. Идеялар жинақтайды.

  • Оқушылар шағын 5 топқа бірігіп, өз топтарында кестелерін қорғайды.



Кесте сызылған үлестірме қағаз;

Таймер





Сабақ соңы

7 мин

Рефлексия «Фигуралар тізбегі»

Үй жұмысы

Жаңа сөздерді жаттау



Бағалау

Жетістік критерийлері бойынша

1 мин


Фигуралар тізбегі слайд арқылы ұсынылады.

Өздеріңіздің алған білімдеріңізді фигуралардың бірін таңдап, соның түсімен, көлемімен, формасымен байланыстырып айтыңыздар.





слайд
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!