Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9-сынып қазақ әдебиеті ТЖБ 4
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАБИНЕТІ
9-сынып
Қазақ әдебиеті
(оқыту қазақ тілінде)
Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы
Тараз - 2020
Баспаға Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің
Әдістемелік кеңесінің шешімімен ұсынылған (хаттама№5, "24" желтоқсан, 2019 жыл)
Пікір жазғандар:
Т.А.Мұқашев – М. Х. Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Филология және журналистика» кафедрасының доценті, ф.ғ.к.
С.О. Құлбарақ – М.Х.Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Дулатитану» ғылыми-зерттеу орталығының директоры, филология ғылымдарының докторы, профессор.
Редакция алқасы:
Ш.А.Усерова – Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы оқу-әдістемелік кабинетінің басшысы, төрайым, Б.Х.Тажибаев – облыстық оқу-әдістемелік кабинеті басшысының орынбасары, төрайымның орынбасары, А.Н.Иманбекова – Тараз қаласы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің сарапшы мұғалімі; Ш.М.Жамалбекова – облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің "Білім үдерісін ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету" бөлімінің меңгерушісі, редактор; А.А.Нұрмолдаева – облыстық оқу-әдістемелік кабинетінің әдіскері, техникалық корректор.
К.Н.Шахшанбаева, Ж.Р.Байырова – "Жиынтық бағалау тапсырмаларының жинағы" 9-сынып, Қазақ әдебиеті пәні. Тараз, 2020 – 94 бет
Білім алушылардың бөлім/ортақ тақырып және тоқсан бойынша жоспарланған мақсаттарды меңгеру деңгейін тексеруге мүмкіндік береді.Тапсырмалар түсіну мен жауап беру, анализ және интерпретация, бағалау және интерпретация, бағалау және салыстыру дағдыларын қалыптастырып, өмірдегі жағдаяттарға өз көзқарасын білдіре алуына негіз болады.
Жинақ жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне, гимназия, лицей мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне арналған.
© Жамбыл облысы әкімдігі білім
басқармасының оқу-әдістемелік кабинеті
Тараз қ. 2020
МАЗМҰНЫ
Кіріспе ............................................................................................................................ .4
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар ................................ 5
1-бөлім, І нұсқа «Атадан қалған асыл сөз».................................................................. 6
1-бөлім, ІІ нұсқа «Атадан қалған асыл сөз»................................................................ 9
2-бөлім, І нұсқа «Атадан қалған асыл сөз»................................................................12
2-бөлім, І нұсқа «Атадан қалған асыл сөз».................................................................15
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар .............................. 18
1-бөлім, І нұсқа «Тарихи шындық пен көркемдік шешім» ..................................... 19
1-бөлім, ІІ нұсқа «Тарихи шындық пен көркемдік шешім» .................................... 22
2-бөлім, І нұсқа «Тарихи шындық пен көркемдік шешім».......................................25
2-бөлім, ІІ нұсқа «Тарихи шындық пен көркемдік шешім» .....................................27
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар .............................. 30
1-бөлім, І нұсқа «Адам жанының құпиясы»..................................... ........................ 31
1-бөлім, ІІ нұсқа «Адам жанының құпиясы»..................................... ....................... 34
2-бөлім, І нұсқа «Адам жанының құпиясы» ............................................................. 37
2-бөлім, ІІ нұсқа «Адам жанының құпиясы»................ ............................................ 40
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар .............................. 44
1-бөлім, І нұсқа «Мәңгілік ел-мәңгілік мұрат» ........................................................ 45
1-бөлім, ІІ нұсқа «Мәңгілік ел-мәңгілік мұрат» ........................................................48
2-бөлім, І нұсқа «Мәңгілік ел-мәңгілік мұрат» ......................................................... 51
2-бөлім, ІІ нұсқа «Мәңгілік ел-мәңгілік мұрат»........................................................ 53
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар .............................. 56
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар .............................. 66
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар .............................. 77
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар ............................. 87
Қорытынды ................................................................................................................. 93
Пайдаланылған әдебиеттер ....................................................................................... 94
Кіріспе
Ұсынылып отырған жинақ қазақ тілінде білім беретін негізгі мектептің «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша білім мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Жинақта 9-сыныптың «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жаңартылған оқу бағдарламасының негізгі аспектілері туралы ақпарат, мұғалімдерге бөлім бойынша және тоқсандық жиынтық бағалау жұмыстарын жүргізуге көмектесетін ресурстар, сын тұрғысынан ойлау, проблема шешу, қарым-қатынас жасау және бірлесіп әрекет ету сияқты негізгі дағдылардың кезеңдік қолданысы, критериалды бағалау жүйесін қолдану бойынша жұмыс түрлері қамтылған. Әдістемелік нұсқау жалпы білім беретін оқу орнының білім алушыларының жас ерекшелігіне сай 8 бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары, 4 тоқсан бойынша тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары екі нұсқада берілген. Мұғалімдерге тиімді әдістемелік құрал болып табылады.
Қазақ әдебиеті пәні бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 9-сыныптың оқу бағдарламасы мен оқу мақсаттарына сай құрылған. Тақырып бойынша бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
Жинақта «Атадан қалған асыл сөз», «Тарихи шындық пен көркемдік шешім», «Адам жанының құпиясы», «Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат» бөлімдері қамтылған. Әр бөлім бойынша тоқсан сайын екі жиынтық тапсырмасы мен бір тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмасы жинақталған. Тапсырмаларды әзірлеуде оқу бағдарламасында белгіленген оқу мақсаттары басшылыққа алынған. Әдістемелік нұсқау жалпы білім беру ұйымдарының білім алушыларына жаңаша өзгерістермен, жас ерекшелігі ескеріліп жасалған, жаңартылған білім мазмұны негізінде құрастырылған.
Жұмыстың әдіснамалық сипаттамасы: оқу мақсаты, бөлім бойынша және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмалары, өткізу жөнінде нұсқаулар, тапсырмаларға қойылатын балл схемасы жинақталған. Жиынтық бағалау тапсырмаларының мақсаты – оқушыларды көркем шығарма мәніне терең бойлауға, талдау әдістерін меңгеруге, жете түсіне білуге және жан-жақты қабылдауға бағыт-бағдар беру, әдеби ұғымдарды түсіну, жаттау арқылы есте сақтау қабілетін арттыру, практикада қолдану, сауаттылық дағдысын жетілдіру. Жинақта оқушылардың қызығушылығы мен таным белсенділігін арттыратын тапсырмалар оңай түрінен күрделі түрлеріне қарай құрылған. Бұл әдістемелік ұсыныс құрылымы мұғалімге оқушылардың бөлім, тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік беріп, қазақ әдебиеті пәнін оқудың сапасын көрсетуге аз да болса көмегін тигізіп, мұғалімдерге керекті көмекші құрал болады
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
"Атадан қалған асыл сөз" бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
Оқылатын шығарма : |
Ж. Баласағұн "Құтты білік";Шешендік өнер: Майқы мен Мөңке бидің шешендік сөздері, Әнет баба "Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?"; Төле би "Ердің бақыты –әйел", Әйтеке би «Қасқакөл дауы», Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?» |
Оқу мақсаты: |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу. |
Бағалау критерийі: |
әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды; автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. |
Ойлау дағдысының деңгейлері: |
Қолдану, жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты: |
15-20 минут |
|
Тапсырма.
1. Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанына сюжеттік-композициялық талдау жасаңыз.
[6]
Шығарманың басталуы |
|
Шығарманың байланысы |
|
Шығарманың дамуы |
|
Шығарманың шиеленісуі |
|
Шығарманың шарықтау шегі |
|
Шығарманың шешімі |
|
2. Автор стиліне сүйене отырып, әр берілген сұрақ бойынша 3-4 сөйлеммен креативті жауап ұсыныңыз.
[4]
Кім жақын? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Не қымбат? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Не қиын? ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Тапсырманың реттілігін сақтай отырып, композицияның сюжеттік құрылымына талдау жасайды; автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады. |
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |