9-сынып Қазақ тілі Бала құқығы - басты құндылық. ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

9-сынып Қазақ тілі Бала құқығы - басты құндылық. ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала құқығы - басты құндылық. ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

4. Адам құқығы мен бостандығы. Синтаксис

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

13.12.24

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бала құқығы – басты құндылық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

9.3.6.1 жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізу, редакциялау

9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіру

Сабақтың мақсаты

әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды, жазба жұмысын абзацтар мен бөліктерге бөліп, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық түзетулер енгізіп, редакциялайды, салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратып, түрлендіреді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу. Оқушыларды түгендеу.


Ой қозғау.

  • Сендердің ойларыңша, біздің елімізде балалар мен жасөспірімдердің құқықтарын қорғайтын арнайы ұйымдар бар ма? Олар өз жұмысын қандай нормативтік құқықтық құжаттар бойынша жүргізеді?





Тақырыпты ашу барысында өз ойларын ортаға салып, пікір алысады






Мадақтау. Қалыптастырушы бағалау.








Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс

1-тапсырма.

Жасанды интеллект көмегімен жасалған мәтінді тыңдап, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен «Венн диаграммасы» арқылы салыстыра талдаңыздар.


1-топ. Тақырыбы

2-топ. Стилі

3-топ. Тілдік ерекшелігі мен құрылымы

4-топ. Қызметі



2-тапсырма.

Жұптық жұмыс

Берілген сызба бойынша «Бала құқығы – маңызды мәселе» тақырыбында «РАФТ» әдісімен мәтін жазыңыз. Жұптасып, бір-біріңіздің жазба жұмыстарыңыздағы ақпараттарды дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялаңыздар.


Рөл

Аудитория

Формат

Тақырып

Бала

Ата-ана

Хат

«Бала құқығы – маңызды мәселе»

Оқушы

Ұстаз

Өлең

Тілші

Жасөспірімдер

Мақала

Заңгер

Халық

Үндеу



3-тапсырма.

Жеке жұмыс

Сілтеме арқылы «Learningapps» платформасында берілген тапсырманы орындаңыз



Берілген жалғаулық шылауларды қатыстырып, «Бала құқығы – басты құндылық» тақырыбында салалас құрмалас сөйлемдер құрастырыңыз.

Ыңғайлас: Да, де, та, те, және, әрі

Себеп-салдар: Сондықтан, себебі, өйткені, неге десеңіз

Қарсылықты: Бірақ, алайда, десе де, сонда да, әйтсе де.



Қорытынды

Салалас құрмалас сөйлемдердің түрлері бойынша тест тапсырмасын орындаңыз.

1. Ыңғайлас салалас құрмалас сөйлемдердің байланысу түрі қандай?
a. Тек жалғаулықты
б. Жалғаулықты және жалғаулықсыз
в. Тек жалғаулықсыз
г. Шылаусыз

2. "Әрі" шылауы қайталанып келгенде қандай тыныс белгісі қойылады?
a. Нүктелі үтір
б. Сызықша
в. Үтір
г. Қос нүкте

3. Себеп-салдар салаластың негізгі ерекшелігі қандай?
а. Қарама-қарсы мағына білдіреді
б. Уақыт мәнін білдіреді
в. Себеп пен салдар байланысын көрсетеді
г. Мезгілдес оқиғаларды білдіреді

4. Қарсылықты салаластың жалғаулықтарына жатпайтыны қайсы?
a. Бірақ
б. Сонда да
в. Себебі
г. Дегенмен

5. Жалғаулықсыз қарсылықты салаластың аражігі қалай ажыратылады?
a. Тек үтірмен
б. Үтір мен сызықшамен
в. Тек сызықшамен
г. Қос нүктемен

6. "Және" жалғаулығы бар ыңғайлас салаластың арасына не қойылады?
a. Ештеңе қойылмайды
б. Үтір қойылады
в. Сызықша қойылады
г. Нүктелі үтір қойылады

7. Себеп-салдар салаластың құрамындағы жай сөйлемдер қалай орналасады?
a. Тек бір ретпен
б. Орындарын ауыстыруға болмайды
в. Орындарын ауыстыруға болады
г. Тек себептен бастап

8. Қарсылықты салалас сөйлемнің баяндауыштары көбіне қандай сөздерден жасалады?
a. Синоним сөздерден
б. Антоним және болымды-болымсыз сөздерден
в. Тек болымды сөздерден
г. Омоним сөздерден

9. Ыңғайлас салаластың жалғаулықтарына жатады:
a. Сондықтан, себебі
б. Бірақ, дегенмен
в. Да, де, және, әрі
г. Өйткені, алайда

10. Жалғаулықсыз себеп-салдар салаласта себеп мәнді сөйлем бұрын келгенде не қойылады?
a. Қос нүкте
б. Нүктелі үтір
в. Үтір
г. Сызықша

Мәтінді тыңдап, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен «Венн диаграммасы» арқылы салыстырып талдайды













Жазба жұмысын орындайды. Жұптасып, бір-біріңнің жазба жұмыстарыңдағы ақпараттарды дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялайды


Ой жүйелілігі


Стильдік ерекшелігі


Тақырыптың ашылуы







Цифрлық платформада берілген тапсырманы орындап, тақырыпқа байланысты салалас құрмалас сөйлемдер құрастырып жазады.





















Цифрлық платформада берілген тест тапсырмасын ұялы телефон арқылы орындайды.

  1. б

  2. в

  3. в

  4. в

  5. б

  6. a

  7. в

  8. б

  9. в

  10. в



Мадақтау. Қалыптастырушы бағалау. Өзара бағалау





Дескриптор

  • екі мәтінді салыстырып, диаграмманы толтырады -2б




Мадақтау. Қалыптастырушы бағалау. Өзара бағалау


Дескриптор

  • жазба жұмысын орындайды, ақпараттарды жүйелейді, стильдік түзетулер енгізеді -2б







Мадақтау. Қалыптастырушы бағалау. Мұғалімнің бағалауы


Дескриптор

  • ыңғайлас с.қ.с құрайды-1б

  • себеп-салдар с.қ.с.құрайды – 1б

  • қарсылықты с.қ.с.құрайды-1б













Мадақтау. Қалыптастырушы бағалау. Өзін-өзі бағалау


Дескриптор

-1-2 қате – 3б

-3-5 қате – 2б

-6-7 қате- 1б

-8-9 қате – 0б

Оқулық

Жасанды интеллект https://virbo.wondershare.com/

«Венн диаграммасы»

Shape1




Таныстырылым

«РАФТ» әдісі

Р – рөл

А – аудитория

Ф – форма

Т – тақырып













Таныстырылым

LearningАpps платформасы

https://learningapps.org/display?v=pry9w410a24
















Тест тапсырмасы

Wordwall платформасы


https://wordwall.net/ru/resource/83603200


Сабақтың соңы

Рефлексия

Сабақты қорытындылап, кері байланыс алады.




Сабақ тақырыбы бойынша түсінген немесе толықтыру керек сұрақтарды жаза отырып, кері байланыс береді.

Мадақтау. Қалыптастырушы бағалау.


Padlet.com

https://padlet.com/ashyksabak123/padlet-xzsq6tky93vsttpg




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
178
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі