Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.3A Қазақстан тоталитарлық жүйенің нығаюы кезеңінде

    Мектеп: 42 мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Мустафаева Жарқынай Елеукеновна

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру (2-сабақ)

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстандағы индустрияландырудың жүру барысы мен ерекшеліктерін анықтап, нәтижесін талдайды


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    8.4.2.1. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

    Бағалау

    критерийлері

    Қолдану- Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстанның өндіріс орындары мен теміржол магистралын картадан көрсетеді және Ресей мен Қазақстанның индустрияландыру деңгейін анықтайды;

    Сыни ойлау мен талдау- Индустрияландырудың процесінің жетістіктері мен кемшілігін талдайды;

    Бағалау- Индустрияландыру нәтижесіне баға береді

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік дағдылар

    Индустрияландырудың барысын, жетістігі мен кемшілігін талқылайды, дәлелдер келтіреді: бейнематериалдарды тыңдайды (тыңдалым), мәтіндерді талдайды (оқылым мен айтылым дағдылары)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Индустрияландыру, «Кіші Қазан» саясаты, ұлтшыл

    Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:

    Индустрияландыру саясатының негізгі бағыттары ...

    Индустрияландыру ұлттық кадрлардың қалыптасуына әсерін тигізді...

    Ф.Голощекиннің «Кіші Қазан» саясаты ... көздеді

    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ барысында «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» іске асады

    Пәнаралық

    байланыстар

    Картамен жұмыс жасау барысында география, оқылым, айтылым, жазылым, тыңдалым дағдыларына арналған тапсырмаларды орындауда қазақ тілімен, Қазақстан мен Ресейдегі тарихи процесті салыстыра талдауда дүние жүзі пәнімен сабақтастық жүзеге асады

    АКТ қолдану

    дағдылары


    Ғаламтор көздері мен бейнематериалмен жұмыс

    Бастапқы білім


    Қазақстандағы индустрияландырудың барысы, сипаты, қарқыны, ауқымы туралы туралы біледі

    2-сабақ

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы









    5 минут

















    (Б) Үй тапсырмасын тексеру

    Төмендегі «Ақиқат және жалған» тапсырмасы бойынша өткен материал тексеріледі



    №



    Тапсырма



    А/Ж

    1

    1925-1933жж. Ф.И.Голощекин Қазақстанда билік етті


    2

    Ф.И.Голощекин «Кіші Қазан» идеясын насихаттады


    3

    И.В.Сталин: «Голощекиннің ұсынысы «бірден- бір дұрыс емес» саясат»,- деп мәлімдеді


    4

    «Кіші Қазан» саясатына қарсы шыққан Қазақстанның қоғам қайраткерлері: С.Сәдуақасов және Ж.Мыңбаев


    5

    Қазақстандағы индустрияландыру тұстас келді: КСРО халық шаруашылығын дамытудың II бесжылдығымен тұспа-тұс келді


    6

    Н.С.Курнаков Орал- Ембі мұнайлы ауданын зерттеді


    7

    Т.Қазыбеков қатардағы жұмысшыдан, Түрксіб темір жолының бастығына дейін көтерілді


    8

    . 1939 жылы қалаларда тұрған қазақтардың саны 375 мың болды


    9

    Қазақстан мырыш, мыс, қорғасыны шикізат күйінде Уралға, Сібірге жіберіліп, сол жерлерден дайын өнім болып шығарылды


    10

    «Қазақстан отар болып келді, отар болып қалды» деп айтқан қайраткер: С.Сәдуақасов




    М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты пысықталады. Бағалау критерийлері нақтыланады.

    Презентация


    Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010



    Бас ред. М.Х.Асылбеков, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов. Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІV том. – А: Атамұра, 2010ж



    Қазақстанның қазіргі заман тарихы.Хрестоматия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқу құралдары.Б.Аяған.-Алматы:Атамұра, 2005ж



    http://history.voxpopuli.kz/post/1313/kak-stroilas-zheleznaya-doroga темір жол салу туралы деректер, фото суреттер







    Қосымша-1

    Атлас, кескін карта



    Қазіргі Қазақстан тарихы 9 сынып





    Аяған Б.Ғ., Шәймерден ова М.Ж. Қазақстанның қазіргі заман тарихы. Алматы «Атамұра» 2009





    Қосымша-2

    Таратпа-мәтіндер


    Аяған Б.Ғ., Шәймерденова М.Ж. Қазақстанның қазіргі заман тарихы. Хрестоматия. Алматы «Атамұра» 2013



    Қосымша-3

    Флипчарт немесе А-4

    SWOT талдау –кестесі












    Қосымша-4

    ПТМС тапсырма парақшасы

    Сабақтың ортасы







    5 минут





























    15 минут



















    10 минут


    Зерттеу және талдау

    Зерттеу сұрағын ұсыну:

    Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама –кайшылығы неде?


    (Ж) 1-тапсырма. Картамен жұмыс.

    Мұғалім слайдтағы картадан немесе картаның өзінен индустрияландыруға дейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарын және Ресей мен Қазақстандағы салынған өнеркәсіп мөлшерін түсіндіре отырып, көрсетеді. Жұптасқан оқушылар үлестірілген контур картаға индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарын, темір жол магистралын және индустрияландыру кезіндегі Ресей мен Қазақстанның салынған өнеркәсіп көлеміндегі айырмашылықты контур картадан белгілеуі тиіс. Тапсырма орындалып болғаннан кейін жұптар бір-бірін бағалайды.





    Бағалау критерийі:

    Қолдану- Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстанның өндіріс орындары мен теміржол магистралын картадан көрсетеді және Ресей мен Қазақстанның индустрияландыру деңгейін анықтайды;

    Дескрипторы:

    -Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарының кемінде 3-уін контур картада белгілейді;

    -Түркісіб теміржол магистралының жолын көрсетеді;

    -Ресей мен Қазақстан өндіріс орындарының көлеміндегі айырмашылықты көрсетеді.


    Кері байланыс. Жұптардың бір-бірін бағалауы

    (Т) 2-тапсырма. Оқулықпен немесе мәтінмен жұмыс.

    SWOT талдау –кестесі


    Әр топ берілген тапсырмаларға сәйкес зерттеу жұмысын жүргізеді, өз жұмыстарын SWOT талдау –кестесі негізінде сынып алдында жариялайды.


    1-топ. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері;

    2-топ.Индустрияландыру кемшіліктері;

    3-топ. Индустрияландырудың мүмкіндіктері мен қауіп-қатерлері


    Бағалау критерийі:

    Сыни ойлау мен талдау- Индустрияландырудың процесінің жетістіктері мен кемшілігін талдайды;

    Дескрипторы:

    Тапсырмаға сәйкес индустрияландырудың кем дегенде 3 жетістіктерін талдайды. Тарихи тұлғалар мен нысандар атауларын дұрыс атайды, ұғымдар мен сөз тіркестердің сауатты қолданып, жүйелі ойды бере алады;

    -Тарихи кезеңдегі басты тарихи процестерді талдайды, кем дегенде 3 дәлелді фактілер арқылы дәлелдейді



    Кері байланыс.Топтардың бір-бірін бағалауы.«Екі жұлдыз, бір тілек»

    Интерпретация.

    (Т) 3-тапсырма. «ПТМС формуласы»

    (Б/Т) Оқушылар жинақтаған білім мен дағдылары қорытындылап, түйіндеу үшін төмендегі «ПТМС формуласы» тапсырмасы бойынша әр топ өздерінің позициясын қорғайды.

    Үлгі:

    Позиция (мен солай санаймын, индустрияландыру Қазақстанның экономикасының дамуына ықпал етті)

    Түсіндіру (....себебі, жаңа өндіріс орындары, темір жол магистралы салынып, жұмысшы табы қалыптасты)

    Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)

    Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....)


    Бағалау критерийі:

    Бағалау- Индустрияландыру нәтижесіне баға береді

    Дескрипторы:

    -Жауап құрылымын сауатты құра алады;

    -Дәйекпен дәлелдеп, тұжырымдайды


    Кері байланыс.Мұғалімнің бағалауы.Смайлик сыйлау


    Сабақтың соңы

    5 минут

    Рефлексия.Өзін-өзі бағалау. «Бағдаршам»


    Үйге тапсырма:

    «Индустрияландырудың қарама-қайшылығы»

    «Индустрияландыру Қазақстанды қалай өзгертті?»



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    1. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.

    2. Сабақ барысында оқушылар өзіндік ой түйіп, пікірі қалыптасады.

    3. Оқушылар сабақ барысында алған білімдерін пайдаланып өз ойын ашық, дәлелді жеткізе алады.

    Өзгерістерді анықтап және салдарын көрсетіп, өз ойын жеткізген оқушылар бағаланады

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мустафаева Жарқынай Елеукеновна
    19 Мамыр 2021
    616
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    9 сынып_Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    9 сынып_Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жас ұстаздарға көмек болар деген ойдамын
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.3A Қазақстан тоталитарлық жүйенің нығаюы кезеңінде

    Мектеп: 42 мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Мустафаева Жарқынай Елеукеновна

    Сынып: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру (2-сабақ)

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстандағы индустрияландырудың жүру барысы мен ерекшеліктерін анықтап, нәтижесін талдайды


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    8.4.2.1. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

    Бағалау

    критерийлері

    Қолдану- Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстанның өндіріс орындары мен теміржол магистралын картадан көрсетеді және Ресей мен Қазақстанның индустрияландыру деңгейін анықтайды;

    Сыни ойлау мен талдау- Индустрияландырудың процесінің жетістіктері мен кемшілігін талдайды;

    Бағалау- Индустрияландыру нәтижесіне баға береді

    Тілдік мақсаттар


    Тілдік дағдылар

    Индустрияландырудың барысын, жетістігі мен кемшілігін талқылайды, дәлелдер келтіреді: бейнематериалдарды тыңдайды (тыңдалым), мәтіндерді талдайды (оқылым мен айтылым дағдылары)

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Индустрияландыру, «Кіші Қазан» саясаты, ұлтшыл

    Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:

    Индустрияландыру саясатының негізгі бағыттары ...

    Индустрияландыру ұлттық кадрлардың қалыптасуына әсерін тигізді...

    Ф.Голощекиннің «Кіші Қазан» саясаты ... көздеді

    Құндылықтарды дарыту

    Сабақ барысында «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» іске асады

    Пәнаралық

    байланыстар

    Картамен жұмыс жасау барысында география, оқылым, айтылым, жазылым, тыңдалым дағдыларына арналған тапсырмаларды орындауда қазақ тілімен, Қазақстан мен Ресейдегі тарихи процесті салыстыра талдауда дүние жүзі пәнімен сабақтастық жүзеге асады

    АКТ қолдану

    дағдылары


    Ғаламтор көздері мен бейнематериалмен жұмыс

    Бастапқы білім


    Қазақстандағы индустрияландырудың барысы, сипаты, қарқыны, ауқымы туралы туралы біледі

    2-сабақ

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы









    5 минут

















    (Б) Үй тапсырмасын тексеру

    Төмендегі «Ақиқат және жалған» тапсырмасы бойынша өткен материал тексеріледі



    №



    Тапсырма



    А/Ж

    1

    1925-1933жж. Ф.И.Голощекин Қазақстанда билік етті


    2

    Ф.И.Голощекин «Кіші Қазан» идеясын насихаттады


    3

    И.В.Сталин: «Голощекиннің ұсынысы «бірден- бір дұрыс емес» саясат»,- деп мәлімдеді


    4

    «Кіші Қазан» саясатына қарсы шыққан Қазақстанның қоғам қайраткерлері: С.Сәдуақасов және Ж.Мыңбаев


    5

    Қазақстандағы индустрияландыру тұстас келді: КСРО халық шаруашылығын дамытудың II бесжылдығымен тұспа-тұс келді


    6

    Н.С.Курнаков Орал- Ембі мұнайлы ауданын зерттеді


    7

    Т.Қазыбеков қатардағы жұмысшыдан, Түрксіб темір жолының бастығына дейін көтерілді


    8

    . 1939 жылы қалаларда тұрған қазақтардың саны 375 мың болды


    9

    Қазақстан мырыш, мыс, қорғасыны шикізат күйінде Уралға, Сібірге жіберіліп, сол жерлерден дайын өнім болып шығарылды


    10

    «Қазақстан отар болып келді, отар болып қалды» деп айтқан қайраткер: С.Сәдуақасов




    М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты пысықталады. Бағалау критерийлері нақтыланады.

    Презентация


    Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010



    Бас ред. М.Х.Асылбеков, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов. Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІV том. – А: Атамұра, 2010ж



    Қазақстанның қазіргі заман тарихы.Хрестоматия:Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқу құралдары.Б.Аяған.-Алматы:Атамұра, 2005ж



    http://history.voxpopuli.kz/post/1313/kak-stroilas-zheleznaya-doroga темір жол салу туралы деректер, фото суреттер







    Қосымша-1

    Атлас, кескін карта



    Қазіргі Қазақстан тарихы 9 сынып





    Аяған Б.Ғ., Шәймерден ова М.Ж. Қазақстанның қазіргі заман тарихы. Алматы «Атамұра» 2009





    Қосымша-2

    Таратпа-мәтіндер


    Аяған Б.Ғ., Шәймерденова М.Ж. Қазақстанның қазіргі заман тарихы. Хрестоматия. Алматы «Атамұра» 2013



    Қосымша-3

    Флипчарт немесе А-4

    SWOT талдау –кестесі












    Қосымша-4

    ПТМС тапсырма парақшасы

    Сабақтың ортасы







    5 минут





























    15 минут



















    10 минут


    Зерттеу және талдау

    Зерттеу сұрағын ұсыну:

    Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама –кайшылығы неде?


    (Ж) 1-тапсырма. Картамен жұмыс.

    Мұғалім слайдтағы картадан немесе картаның өзінен индустрияландыруға дейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарын және Ресей мен Қазақстандағы салынған өнеркәсіп мөлшерін түсіндіре отырып, көрсетеді. Жұптасқан оқушылар үлестірілген контур картаға индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарын, темір жол магистралын және индустрияландыру кезіндегі Ресей мен Қазақстанның салынған өнеркәсіп көлеміндегі айырмашылықты контур картадан белгілеуі тиіс. Тапсырма орындалып болғаннан кейін жұптар бір-бірін бағалайды.





    Бағалау критерийі:

    Қолдану- Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстанның өндіріс орындары мен теміржол магистралын картадан көрсетеді және Ресей мен Қазақстанның индустрияландыру деңгейін анықтайды;

    Дескрипторы:

    -Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарының кемінде 3-уін контур картада белгілейді;

    -Түркісіб теміржол магистралының жолын көрсетеді;

    -Ресей мен Қазақстан өндіріс орындарының көлеміндегі айырмашылықты көрсетеді.


    Кері байланыс. Жұптардың бір-бірін бағалауы

    (Т) 2-тапсырма. Оқулықпен немесе мәтінмен жұмыс.

    SWOT талдау –кестесі


    Әр топ берілген тапсырмаларға сәйкес зерттеу жұмысын жүргізеді, өз жұмыстарын SWOT талдау –кестесі негізінде сынып алдында жариялайды.


    1-топ. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері;

    2-топ.Индустрияландыру кемшіліктері;

    3-топ. Индустрияландырудың мүмкіндіктері мен қауіп-қатерлері


    Бағалау критерийі:

    Сыни ойлау мен талдау- Индустрияландырудың процесінің жетістіктері мен кемшілігін талдайды;

    Дескрипторы:

    Тапсырмаға сәйкес индустрияландырудың кем дегенде 3 жетістіктерін талдайды. Тарихи тұлғалар мен нысандар атауларын дұрыс атайды, ұғымдар мен сөз тіркестердің сауатты қолданып, жүйелі ойды бере алады;

    -Тарихи кезеңдегі басты тарихи процестерді талдайды, кем дегенде 3 дәлелді фактілер арқылы дәлелдейді



    Кері байланыс.Топтардың бір-бірін бағалауы.«Екі жұлдыз, бір тілек»

    Интерпретация.

    (Т) 3-тапсырма. «ПТМС формуласы»

    (Б/Т) Оқушылар жинақтаған білім мен дағдылары қорытындылап, түйіндеу үшін төмендегі «ПТМС формуласы» тапсырмасы бойынша әр топ өздерінің позициясын қорғайды.

    Үлгі:

    Позиция (мен солай санаймын, индустрияландыру Қазақстанның экономикасының дамуына ықпал етті)

    Түсіндіру (....себебі, жаңа өндіріс орындары, темір жол магистралы салынып, жұмысшы табы қалыптасты)

    Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)

    Салдар (айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....)


    Бағалау критерийі:

    Бағалау- Индустрияландыру нәтижесіне баға береді

    Дескрипторы:

    -Жауап құрылымын сауатты құра алады;

    -Дәйекпен дәлелдеп, тұжырымдайды


    Кері байланыс.Мұғалімнің бағалауы.Смайлик сыйлау


    Сабақтың соңы

    5 минут

    Рефлексия.Өзін-өзі бағалау. «Бағдаршам»


    Үйге тапсырма:

    «Индустрияландырудың қарама-қайшылығы»

    «Индустрияландыру Қазақстанды қалай өзгертті?»



    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    1. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.

    2. Сабақ барысында оқушылар өзіндік ой түйіп, пікірі қалыптасады.

    3. Оқушылар сабақ барысында алған білімдерін пайдаланып өз ойын ашық, дәлелді жеткізе алады.

    Өзгерістерді анықтап және салдарын көрсетіп, өз ойын жеткізген оқушылар бағаланады

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Ашық сабақ 9 сынып
    19.05.2021
    616
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мустафаева Жарқынай Елеукеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации