Материалдар / 9 сынып "Синустар теоремасы"

9 сынып "Синустар теоремасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып "Синустар теоремасы" қмж
Авторы:
24 Қаңтар 2025
107
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Сабақ жоспары №6

Бекітемін: Оқу ісінің орынбасары:

Педагогтің Т.А.Ә.


Пән/Сынып:

9 сынып

Күні:

24.01.2025

Бөлім:

9.3А Үшбұрыштарды шешу

Сабақтың тақырыбы:

Синустар теоремасы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.1.3.7 синустар теоремасын білу және қолдану;


Сабақтың мақсаты:

Синустар теоремасын есеп шығаруда қолдану.

Құндылықтарды дарыту

«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына:

Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту.

Сабақтың барысы:

Кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

10 минут


Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Синустар теоремасы тақырыбын қарастырамыз

- Синустар теоремасы.

- Синустар теоремасын есеп шығаруда қолдану

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

Үйге тапсырмасын тексеру. Өтілген тақырып тапсырмаларын тексеру, сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтар.

1.Синустар теоремасын айтыңыз.

2. Косинустар теоремасын айтыңыз.

3. Синустар теоремасын жазыңыз.

4. Косинустар теоремасын жазыңыз.

5. sin30°, Sin45°, Sin 60° - мәндері неге тең?

6. cos 30°cos 45°cos 60° - мәндері неге тең?

7. Косинустар теоремасын түрлендіріп жазыңыз.

8. Үшбұрыштарды шешу дегеніміз не?


Амандасады, тақырыпты жазады.






Сұрақтарға жауап береді. Бағалау парақтарына алған баллдарын жазады







Оқу құралдары; оқулық, тақта .



Сабақтың ортасы

20

минут


Тапсырма. Есептер шығару: 

ZIP GRADE”

программасы арқылы жылдам тест аламын.

«Білім таусылмайтын кен» (тест тапсырмасы)

1. , болатын ABC тік бұрышты үшбұрышына сырттай сызылған шеңбердің радиусын табыңыз.

A) 1 B) C) 2 D)

2. Радиусы 10-ға тең шеңбердің центрінен ұзындығы 12-ге тең хордасына дейінгі қашықтықты табыңыз.

A) 6. B) 8. C) 10. D) 9.


3. A) 45. B) 60. C) 30. D) 90.


4. A) 1 B) C) 2 D)



Жұптық жұмыс.

Үшбұрыштың төбелері берілген. Үшбұрыштың бұрыштарының косинусын есептеңіз.

А)

В)

С)

Д)

Е)








Үшбұрыштың белгісіз элементтерін анықтайды.


Дескрипторға сәйкес есептің шешімін табады.


Дұрыс жауаптарын парақтарға жазады.

Әр бір дұрыс жауап үшін бағалау парақтарына 1 балл қояды.

1 С, №2 В, №3А №4 D

















Білім алушы жұптасып дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды.

Бірінші орындап болған жұп бағалау парағына балл қосады.


Дескриптор:

Есептің шартына байланысты теореманы дұрыс таңдайды;

Формуланы дұрыс жазады;

Белгісіз шаманы табады;

Жауабын жазады.

ҚБ:



-Тақырыпқа қатысты есептерді талдайды.



ZIP GRADE”

парақшасы































Парақшалар








Жеке жұмыс

10мин

Оқулықтан есептер шығару

Оқулықтан дескрипторға сәйкес есептерді шығарады. Бағалау парақтарына өздерің бағалайды.


Қосымша тапсырмалар:

Тапсырманы орындайды


Дескриптор:

-Үшбұрыштың бұрыштарын табады

- синустар теоремасын қолданады


Дескриптор:

-Үшбұрыштың бұрыштарын табады

- синустар теоремасын

қолданады



Жалпы білім беретін мектептің 9–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: В.А.Смирнов, Е.А.Тұяқов

Алматы «Мектеп» баспасы 2019 жыл



Сабақтың соңы

5 минут


Бүгінгі сабақта:

- Синустар теоремасы.

- Синустар теоремасын есеп шығаруда қолдану

Рефлексия: "Екі жұлдыз, бір тілек" — сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз.

Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат.

Бір тілек = қиындық туғызған 1 зат


Үйге тапсырма. №3.6


Тақырыпты меңгергенін анықтау





Кері байланыс жасайды.

Бағалау парақтарындағы ұпайларды санайды.


Кері байланыс



Оқу құралдары; оқулық, тақта















Бекітемін: Оқу ісінің орынбасары: Бактыбаева М.Б.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №12

Бөлім:

6.3А Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Педагогтің Т.А.Ә.

Казкенова А.Н.

Күні:

24.01.25

Пән/Сынып:

Математика, 6 сынып.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Теңдеулер көмегімен мәтінді есептерді шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.5.1.6 мәтінді есептерді сызықтық теңдеулерді құру арқылы шығару;

Сабақтың мақсаты:

  • сызықтық теңдеу;

  • -мәтіндік есептерді арифметикалық әдіспен шығару.

Құндылықтарды дарыту

«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына:

Топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту.

Сабақтың барысы

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Қайталау тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

  • -сызықтық теңдеу;

  • -мәтіндік есептерді арифметикалық әдіспен шығару.

Үй тапсырмасын тексеру. №835.




Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді.





















Оқулық


10 мин

Жаңа сабақты бекіту.

«Ой қозғау»

С-1: Қандай теңдеуді бір айнымалысы бар теңдеу деп атайды?

С-2: Мәндес теңдеу деп қандай теңдеуді айтады?

С-3: Теңдеудің қандай қасиеттері бар?

С-4: Бір айнымалысы бар теңдеуді шешу алгоритмін атаңдар

С-5: ах=b түріндегі теңдеуді шешудің неше жағдайы бар?

«Білім таусылмайтын кен» (тест тапсырмасы)

1. Теңдеуді шешу: 0х=5

а) 0; в) 5; с) түбірі жоқ

2. Теңдеуді шешу: 7х+3 = х+15

а) 2,25; в) 2; с) 3

3. Теңдеуді шешу: 0х = 0

а) 0; в) 1; с) х- кез-келген сан

4. Теңдеуді шешу: 6х-7 = х+3

а) 2; в) -4/7 с) -4

5. Теңдеуді шешу: 3х = 1

а) 3; в) 1/3 с) 1











Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады
























Парақшалар Оқулық, жұмыс дәптері


Тақта

слайд

25

минут


















Бекіту тапсырмасы

Тапсырмалар.

1. Теңдеуді шешіңдер:

а) -3x – 2 = 5x + 6; b) -2x – 1,4 = 6x – 3.

2. Теңдеуді шешіңдер: 1 – (1 – 4x) = 6.

3. Теңдеуді шешіңдер: =

4. Тік төртбұрыштың AB қабырғасы BC қабырғасынан 8 см ұзын. Егер AB қабырғасын 6 есе, ал BC қабырғасын 10 есе ұзартса, онда екі қабырғаның ұзындығы тең болады. AB қабырғасының ұзындығын табыңдар.

5. Теңдеуді шешіңдер: =

6. Теңдеуді шешіңдер: 1 + x – x2 = -(x – 1) – 25.

7. Теңдеуді шешіңдер:

8. Бірінші себетте екінші себетке қарағанда 5 есе артық алма бар. Егер бірінші себеттен 8 кг алманы екінші себетке салатын болсақ, онда екі себетте алмалар саны тең болады. Алғашында әр себетте қанша алмадан болған?

9. Саяхатшылар жол бойымен 4 км/сағ жылдамдықпен, ал тас жолмен 6 км/сағ жылдамдықпен жүрді. Олар тас жолмен жүргенде жолмен жүрген уақытқа қарағанда 3 сағат аз жұмсады. Саяхатшылар тас жолмен қанша уақыт жүреді, егер жол бойымен және тас жолмен жүретін жолдар тең болса?

Есеп шығаруда мына кестені пайдалан:

Қозғалыс

v (км/сағ)

t (сағ)

S (км)

Жол бойымен

x



Тас жолмен






Оқулықтан №839, №841, №843.



1. а) - 1; б) 0,2.

2. х

3.

4. 20 см.

5. х

6. х

7. х х






8. 20; 4 алма.















9. 6 сағ.








Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады.



Дескриптор:

- берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешеді.

- теңдеулердің түбірін табады.

Дескриптор: Мәтін есептерді шығарады

Ізделінді шаманы х әріпімен белгілейді

Берілген шамамен ізделінді шама арасында байланыс орнатады

Теңдеу құрастыра алады

Құрастырылған теңдеуді шеше алады

Шыққан нәтижені есеп шартымен салыстыра алады

Жауабын дұрыс жазады

«Басбармақ» әдісімен бағалау жүргізіледі


Интернет ресурстары



Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл

5 минут








Бүгінгі сабақта:

  • -сызықтық теңдеу;

  • -мәтіндік есептерді арифметикалық әдіспен шығару.

Кері байланыс «Нысана»



Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды...»

Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті!»

Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет»

Үйге тапсырма. №845.



Содержимое 4



Тақырыпты меңгергенін анықтау









Кері байланыс






Оқулық, жұмыс дәптері


Тақта

слайд





Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі