5
минут
|
Ұйым
дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Қайталау тақырыбын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
Үй тапсырмасын
тексеру. №835.
|
Амандасады, үй
тапсырмасына жауап береді.
|
|
Оқулық
|
10
мин
|
Жаңа
сабақты бекіту.
|
«Ой
қозғау»
С-1:
Қандай теңдеуді бір айнымалысы
бар теңдеу деп атайды?
С-2:
Мәндес теңдеу деп қандай
теңдеуді айтады?
С-3:
Теңдеудің қандай қасиеттері
бар?
С-4: Бір айнымалысы бар теңдеуді
шешу алгоритмін атаңдар
С-5: ах=b түріндегі теңдеуді шешудің неше жағдайы
бар?
«Білім таусылмайтын
кен» (тест
тапсырмасы)
1.
Теңдеуді шешу: 0х=5
а) 0; в) 5; с) түбірі
жоқ
2.
Теңдеуді шешу: 7х+3 =
х+15
а) 2,25; в) 2; с)
3
3.
Теңдеуді шешу: 0х =
0
а) 0; в) 1; с) х- кез-келген
сан
4.
Теңдеуді шешу: 6х-7 =
х+3
а) 2; в) -4/7 с)
-4
5.
Теңдеуді шешу: 3х =
1
а) 3; в) 1/3 с)
1
|
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
|



|
Парақшалар Оқулық, жұмыс
дәптері
Тақта
слайд
|
25
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
Тапсырмалар.
№1.
Теңдеуді
шешіңдер:
а) -3x – 2 = 5x + 6; b)
-2x – 1,4 = 6x – 3.
№2.
Теңдеуді
шешіңдер: 1 – (1 – 4x) = 6.
№3.
Теңдеуді
шешіңдер: = 
№4.
Тік
төртбұрыштың AB қабырғасы BC
қабырғасынан 8 см ұзын. Егер AB қабырғасын 6 есе, ал BC қабырғасын
10 есе ұзартса, онда екі қабырғаның ұзындығы тең болады. AB
қабырғасының ұзындығын табыңдар.
№5.
Теңдеуді
шешіңдер: = 
№6.
Теңдеуді
шешіңдер: 1 + x – x2
= -(x – 1) –
25.
№7.
Теңдеуді
шешіңдер: 
№8.
Бірінші себетте екінші себетке
қарағанда 5 есе артық алма бар. Егер бірінші себеттен 8 кг алманы
екінші себетке салатын болсақ, онда екі себетте алмалар саны тең
болады. Алғашында әр себетте қанша алмадан
болған?
№9. Саяхатшылар жол бойымен 4
км/сағ жылдамдықпен, ал тас жолмен 6 км/сағ жылдамдықпен жүрді.
Олар тас жолмен жүргенде жолмен жүрген уақытқа қарағанда 3 сағат аз
жұмсады. Саяхатшылар тас жолмен қанша уақыт жүреді, егер жол
бойымен және тас жолмен жүретін жолдар тең
болса?
Есеп шығаруда мына кестені
пайдалан:
Қозғалыс
|
v
(км/сағ)
|
t
(сағ)
|
S
(км)
|
Жол
бойымен
|
x
|
|
|
Тас
жолмен
|
|
|
|
Оқулықтан №839, №841,
№843.
|
№1. а) - 1;
б) 0,2.
№2.
х 
№3. 
№4. 20
см.
№5.
х 
№6.
х 
№7.
х х

№8. 20; 4
алма.
№9. 6
сағ.
Оқулықтан тақырыпқа қатысты
есептерді шығарады.
|
Дескриптор:
- берілген бір айнымалысы бар
сызықтық теңдеулерді шешеді.
- теңдеулердің түбірін
табады.
Дескриптор: Мәтін есептерді
шығарады
Ізделінді шаманы х әріпімен
белгілейді
Берілген шамамен ізделінді
шама арасында байланыс орнатады
Теңдеу құрастыра
алады
Құрастырылған теңдеуді шеше
алады
Шыққан нәтижені есеп шартымен салыстыра
алады
Жауабын дұрыс жазады
«Басбармақ» әдісімен бағалау
жүргізіледі
|
Интернет
ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің
6–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра»
баспасы 2018 жыл
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
Кері байланыс
«Нысана»
Сары түсті шеңбер «бұл тақырып
маған өте қызық болды...»
Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі
түсінікті!»
Көк түсті шеңбер «маған көмек
қажет»
Үйге тапсырма.
№845.
|

Тақырыпты меңгергенін
анықтау
|
Кері
байланыс
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Тақта
слайд
|