Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
9-сынып тәрбие сағат жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
|
|
Бекітемін: ________ |
9 сыныпқа арналған тәрбие жоспары
Сынып жетекшісі:
Сыныбы
2022-2023 оқу жылына арналған тәрбие жоспары
Педагог
(тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Тобы/сыныбы__
(топтың/сыныбын атауын көрсету)
Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша іс-шаралар жоспары
№ |
Тәрбие жұмысының атауы |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
|||
I. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету |
|||||||
|
ҚР Ата заңы |
Ақпарат
беру |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
2 |
ҚР Білім туралы заңы |
Ақпарат
беру |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
3 |
«Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы |
Ақпарат
беру |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
4 |
«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» ҚР Заңы |
Ақпарат
беру |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
5 |
«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» ҚР Заңы |
Ақпарат
беру |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
6 |
«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» заңы |
Ақпарат
беру |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
7 |
2030 жылға дейінгі ҚР отбасылық және гендерлік саясат тұжырымдамасы |
Ақпарат
беру |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
8 |
«Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» ҚР Заңы |
Ақпарат
беру |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету |
|||||||
1 |
Рухани жаңғыру бағдарламасы Мәңгілік Ел бағдарламасы |
|
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
2 |
ҚР білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 бағдарламасы |
|
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
3 |
2022-2023 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқаулық хат |
ақпарат беру |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
үнемі |
|||
ІII. Іске асыру тетіктері: тәрбиенің басым бағыттары бойынша іс-шаралар |
|||||||
1.
Бағыты: жаңа
қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық
тәрбие Міндеттері: Отанға, мемлекеттік құрылысқа, мемлекеттік саясатқа, мемлекеттік идеологияға; ҚР Конституциясы мен заңнамасына, мемлекеттік рәміздерге (елтаңба, әнұран, ту), құқықтық тәртіпке;11 елдегі ұлтаралық және конфессияаралық келісімге, халықтар достығына; өз елінің экономикалық және әлеуметтік-мәдени даму саласындағы жетістіктеріне; басқа адамның құндылықтарына, құқықтары мен бостандығына; өз өлкесінің (ауыл, қала, шағын аудан) табиғатына, мәдени-тарихи өміріне; құқықтық білімге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлқына; заң талаптарына, құқықтары мен міндеттеріне; әлеуметтік құндылықтарға құрметпен қарау, мақтаныш сезімін және жауапкершілік таныту. |
|||||||
№ |
Тәрбие жұмысының атауы |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
|||
1. |
«Қазақстан –ортак үйіміз» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
+ |
|||
2. |
«Желтоқсан алауы- Тәуелсіздік бастауы» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
+ |
|||
3 |
«Сыбайлас жемқорлық деген не? |
пікірталас |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
+ |
|||
2. Бағыты:
рухани-адамгершілік
тәрбие Міндеттері: мораль мен этиканың көпшілік мақұлдаған нормаларына; өзінің қасиетіне, арына және парызына; ішкі бостандығына және адамгершілік шешім қабылдауына; өзінің және өзге де халықтардың мәдениетіне, дәстүріне, әдет ғұрпына;12 діни құндылықтарға; ой, сөз және іс бірлігіне; өзінің мінез-құлқын жетілдіруге; ар-ұжданымен орындалған қылықтарға; түрлі мәдениет пен нанымның бірлігіне; адамдарға риясыз қызмет етуіне; өз ата-анасы, Отан, қоғам алдындағы парызына адамгершілік сезім білдіру. |
|||||||
№ |
Тәрбие жұмысының атауы |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
|||
4 |
«Ұстазым,менің ұстазым» |
бейнеқұттықтау |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
+ |
|||
5 |
«Адал өмір сүру абзал қасиет» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
+ |
|||
6 |
«Адам болам десеңіз...» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
+ |
|||
7 |
«Ана тіршілік бастауы” |
бейнеқұттықтау |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
+ |
|||
8 |
«Имандылық тәрбие негізі» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
+ |
|||
3. Бағыты:
ұлттық
тәрбие Міндеттері: этникалық өзіндік санаға, этникалық сәйкестікке; мемлекеттік тілді және ана тілін меңгеруіне; өз халқының мәдени мұрасына; қазақ халқының және өз халқының дәстүрлері мен әдет-ғұрпына; Қазақстанның этномәдениетіне; этносаралық бейбітшілік пен келісімге мақтаныш сезім және жауапкершілік таныту. |
|||||||
№ |
Тәрбие жұмысының атауы |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
|||
9 |
«Наурыз мерекесі” |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
|
|||
10 |
«Кекшіл болма көпшіл бол» |
Сынып сағаты |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
|
|||
11 |
«Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдығы» |
Тәрбие сағаты |
Сынып жетекші |
|
|||
12 |
«М.Әуезовтың 125 жылдығы» |
Сынып сағаты |
Сынып оқушылары |
|
|||
13 |
«Қазыбек бидің 355 жылдығы» |
|
Сынып жетекші |
|
|||
4. Бағыты: Отбасылық тәрбие Міндеттері: этноәлеуметтік рөлдерге; өз отбасына және ұрпақ жалғастыруға; адамгершілік қағидаларын қолдау арқылы отбасы және неке құндылықтарына құрметпен, ұқыпты қарау |
|||||||
№ |
Тәрбие жұмысының атауы |
Аяқтау нысаны |
Жауаптылар |
Орындау мерзімі |
|||
14 |
«Тәрбиенің ең тамаша мектебі отбасы» |
Дөңгелек үстел |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
|
|||
15 |
«Оқушы өміріндегі отбасының рөлі» |
Дөңгелек үстел |
Сынып жетекші Сынып оқушылары |
|
|||
16 |
«Отбасы – тәрбие бастауы» |
Сынып сағаты |
Сынып оқушылары, мектеп медбикесі |
|
|||
5. Бағыты: Еңбек, экономикалық және
экологиялық тәрбие Міндеттері:. мемлекеттің экологиялық даму саласы бойынша саясатына, атап айтқанда «Жасыл экономика» бағдарламасына; экологиялық сауаттылыққа, табиғатқа, қоршаған адамдарға және өзіне; «адам-қоғам-табиғат» жүйесіне; табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әр түрлі қызметке;
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |