№
|
Тәрбие жұмысының атауы
|
Аяқтау нысаны
|
Жауаптылар
|
Орындау мерзімі
|
I. Тәрбиені нормативтік құқықтық
қамтамасыз ету
|
1
|
ҚР Ата
заңы
|
Ақпарат
беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
2
|
ҚР Білім
туралы заңы
|
Ақпарат
беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
3
|
«Бала құқығы туралы» БҰҰ
Конвенциясы
|
Ақпарат
беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
4
|
«Қазақстан Республикасындағы
баланың құқықтары туралы» ҚР Заңы
|
Ақпарат
беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
5
|
«Балаларды денсаулығы мен
дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» ҚР
Заңы
|
Ақпарат
беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
6
|
«Неке (ерлі-зайыптылық) және
отбасы туралы» заңы
|
Ақпарат
беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
7
|
2030 жылға дейінгі ҚР
отбасылық және гендерлік саясат тұжырымдамасы
|
Ақпарат
беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
8
|
«Тұрмыстық зорлық-зомбылық
профилактикасы туралы» ҚР Заңы
|
Ақпарат
беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету
|
1
|
Рухани
жаңғыру бағдарламасы
Мәңгілік Ел
бағдарламасы
|
ақпарат беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
2
|
ҚР білім беруді және ғылымды
дамытудың 2020-2025 бағдарламасы
|
ақпарат
беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
3
|
2022-2023
оқу
жылына арналған әдістемелік нұсқаулық хат
|
ақпарат
беру
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
үнемі
|
ІII. Іске асыру тетіктері: тәрбиенің басым
бағыттары бойынша іс-шаралар
|
1.
Бағыты: жаңа
қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық
тәрбие Мақсаты: Жаңа
демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және
патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы
мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар
мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру
даярлығын қалыптастыру.
Міндеттері: Отанға,
мемлекеттік құрылысқа, мемлекеттік саясатқа, мемлекеттік
идеологияға;
ҚР
Конституциясы мен заңнамасына, мемлекеттік рәміздерге (елтаңба,
әнұран, ту), құқықтық тәртіпке;11 елдегі ұлтаралық және
конфессияаралық келісімге, халықтар достығына; өз елінің
экономикалық және әлеуметтік-мәдени даму саласындағы
жетістіктеріне;
басқа
адамның құндылықтарына, құқықтары мен
бостандығына;
өз
өлкесінің (ауыл, қала, шағын аудан) табиғатына, мәдени-тарихи
өміріне;
құқықтық білімге және сыбайлас жемқорлыққа
қарсы мінез-құлқына;
заң
талаптарына, құқықтары мен міндеттеріне; әлеуметтік құндылықтарға
құрметпен қарау, мақтаныш сезімін және жауапкершілік
таныту.
|
№
|
Тәрбие жұмысының
атауы
|
Аяқтау нысаны
|
Жауаптылар
|
Орындау
мерзімі
|
1.
|
«Қазақстан –ортак
үйіміз»
|
Сынып сағаты
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
+
|
2.
|
«Желтоқсан алауы- Тәуелсіздік
бастауы»
|
Сынып сағаты
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
+
|
3
|
«Сыбайлас жемқорлық деген
не?
|
пікірталас
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
+
|
2. Бағыты:
рухани-адамгершілік
тәрбие Мақсаты:
Тұлғаның
қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен,
нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани- адамгершілік
және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және
көзқарастарын қалыптастыру.
Міндеттері:
мораль
мен этиканың көпшілік мақұлдаған нормаларына; өзінің қасиетіне,
арына және парызына; ішкі бостандығына және адамгершілік шешім
қабылдауына;
өзінің
және өзге де халықтардың мәдениетіне, дәстүріне, әдет ғұрпына;12
діни құндылықтарға; ой, сөз және іс бірлігіне; өзінің мінез-құлқын
жетілдіруге; ар-ұжданымен орындалған
қылықтарға;
түрлі
мәдениет пен нанымның бірлігіне; адамдарға риясыз қызмет етуіне; өз
ата-анасы, Отан, қоғам алдындағы парызына адамгершілік сезім
білдіру.
|
№
|
Тәрбие жұмысының
атауы
|
Аяқтау
нысаны
|
Жауаптылар
|
Орындау мерзімі
|
4
|
«Ұстазым,менің
ұстазым»
|
бейнеқұттықтау
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
+
|
5
|
«Адал өмір сүру абзал
қасиет»
|
Сынып сағаты
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
+
|
6
|
«Адам болам
десеңіз...»
|
Сынып сағаты
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
+
|
7
|
«Ана тіршілік
бастауы”
|
бейнеқұттықтау
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
+
|
8
|
«Имандылық тәрбие
негізі»
|
Сынып сағаты
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
+
|
3. Бағыты:
ұлттық
тәрбие Мақсаты:
Тұлғаны ұлттық
және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік
тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен
этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге
бағдарлау.
Міндеттері:
этникалық өзіндік санаға, этникалық
сәйкестікке; мемлекеттік тілді және ана тілін меңгеруіне; өз
халқының мәдени мұрасына;
қазақ
халқының және өз халқының дәстүрлері мен
әдет-ғұрпына;
Қазақстанның этномәдениетіне; этносаралық
бейбітшілік пен келісімге мақтаныш сезім және жауапкершілік
таныту.
|
№
|
Тәрбие жұмысының атауы
|
Аяқтау
нысаны
|
Жауаптылар
|
Орындау мерзімі
|
9
|
«Наурыз мерекесі”
|
Сынып сағаты
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
|
10
|
«Кекшіл болма көпшіл
бол»
|
Сынып сағаты
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
|
11
|
«Ахмет
Байтұрсынұлының 150 жылдығы»
|
Тәрбие
сағаты
|
Сынып
жетекші
|
|
12
|
«М.Әуезовтың 125
жылдығы»
|
Сынып
сағаты
|
Сынып
оқушылары
|
|
13
|
«Қазыбек бидің 355
жылдығы»
|
|
Сынып
жетекші
|
|
4. Бағыты: Отбасылық тәрбие
Мақсаты: Ата-аналарды
оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық- педагогикалық
құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін
арттыру.
Міндеттері:
этноәлеуметтік рөлдерге; өз отбасына және
ұрпақ жалғастыруға; адамгершілік қағидаларын қолдау арқылы отбасы
және неке құндылықтарына құрметпен, ұқыпты
қарау
|
№
|
Тәрбие жұмысының
атауы
|
Аяқтау
нысаны
|
Жауаптылар
|
Орындау
мерзімі
|
14
|
«Тәрбиенің ең тамаша мектебі
отбасы»
|
Дөңгелек үстел
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
|
15
|
«Оқушы өміріндегі отбасының
рөлі»
|
Дөңгелек
үстел
|
Сынып
жетекші
Сынып
оқушылары
|
|
16
|
«Отбасы – тәрбие бастауы»
|
Сынып сағаты
|
Сынып оқушылары, мектеп
медбикесі
|
|
5. Бағыты: Еңбек, экономикалық және
экологиялық тәрбие
Мақсаты: Тұлғаның өзін
кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық
ойлауын және экологиялық мәдениетін
дамыту
Міндеттері:.
мемлекеттің экологиялық даму саласы бойынша
саясатына, атап айтқанда «Жасыл экономика»
бағдарламасына;
экологиялық сауаттылыққа, табиғатқа, қоршаған
адамдарға және өзіне; «адам-қоғам-табиғат» жүйесіне; табиғатты
пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әр түрлі
қызметке;
|