|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып: 9
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтыңтақырыбы
|
Н.Ә.Назарбаев «Тәуелсіздік
толғауы»
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі
фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін
мәселені болжау;
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:күй мен фильм мазмұнын
талқылайды, көтерілетін мәселені болжайды;
Көпшілігі:тыңдалым мәтінінің мазмұнын
ашатын сөздермен жұмыс жүргізеді;
Кейбірі:көтерілген мәселеге қатысты
дәлелді ойлар айтып, көзқарасын білдіреді.
|
Бағалау
критерийлері
|
Күй мен фильм мазмұнын
талқылау, көтерілетін мәселені болжау;
Тыңдалым мәтінінің мазмұнын
ашатын сөздермен жұмыс жүргізу;
Көтерілген мәселеге қатысты
дәлелді ойлар айту, көзқарасын білдіру.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пән лексикасы және
терминология:
Тәуелсіздік толғауы, сан
ғасыр, салтанатты жиын, егемендіктің бергені, құттықтау, шетелдегі
қандастар, бабалар аманаты, тарих сыйы, қасиетті борыш, ұлт мұраты,
ахуал, көк түріктер, ұлы болашақ және т.б.
Диалог және жазылым үшін
қажетті сөз тіркестер;
Менің ойымша..., өткені...,
себебі..., қорытындылай келе
айтатыным...
|
Құндылықтардыдарыту
|
Әлем алдындағы жауапкершілікті
сезіну, тақырып аясында бір-бірінен
үйрену.
|
Мектеп миссиясын,
пайымдауын және ӘА жүзеге асыру
|
Өмір бойы білім алуға
тәрбиелеу.
|
Пәнаралықбайланыстар
|
Тарих, өзін-өзі
тану,
|
АКТ қолданудағдылары
|
Ғаламтор ресурстарын
қолдану
|
Бастапқы
білім
|
Қ. Аманжолов «Жас
дәурен»
|
Жоспар
|
Жоспарланатын
уақыт
|
Жоспар бойынша орындалуы
тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған
әрекеттермен алмастырыңыз)
|
Дереккөздер
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың қызығушылығын
ояту
Айбек Бекбосынның «Елбасы
толғауы» күйін тыңдай отырып, бейнематериалды тамашалау. Әуен мен
көріністің мазмұны мен берген әсері жайында сыныпта талқылау.
Сұрақтарға жауап беру. Сабақтың тақырыбымен көтерілетін мәселені
болжау.
https://www.youtube.com/watch?v=7mKmBeO3EME
Күйді тыңдағаннан кейінгі
әсеріңіз қандай?
Тәуелсіздігін алғаннан бері
еліміздегі өзгерістер жайында не айта
аласыз?
Күйші бейнефильмнің негізгі
ойын жеткізе алды ма?
Бүгінгі сабағымызға қандай
қатысы бар деп ойлайсыздар?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын айту
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Тыңдалымалды
тапсырма
«Тәуелсіздік толғауы» дегенді
қалай түсінсіздер?
«Бір минуттық ой» әдісі арқылы
сұрақтың жауабын әр оқушы түсінгені бойынша жазып
шығады.
«Карусель» әдісі бойынша
оқушылар бір-бірінің жұмыстарын оқып, үздік жазылған жұмысты оқып,
бағалайды.
Тыңдалым
тапсырмасы
Оқушылар жұбымен бірігіп,
мәтіннің мазмұнын ашатын кілт сөздерді анықтайды, түсініктеме
береді.
«Тәуелсіздік туралы
толғау» мәтінін тыңдай отырып, оқушылар кесте
толтырады. Сөздерге қатысты өз анықтамасын береді, сөздікпен жұмыс
жасайды, сөйлем құрады.
Сөздер
|
Сіздің түсінгеніңіз
бойынша
|
Сөздіктегі
анықтамасы
|
Осы сөзді қатыстырып сөйлем
құрыңыз.
|
|
|
|
|
Дескриптор:
Мәтіннің мазмұнына қатысты сөздерді
жазады;
Осы сөздерді пайдалана отырып, кестені
толтырады;
Кесте бойынша анализ жасап, өз көзқарасын
айтады.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
«Нені? Қалай? Қайда?»
тәсілі
-
Нені келешекке есте ерекше
сақтаймын?
-
Қалай
пайдаланамын?
-
Қайда
пайдаланамын?
Үйге: Тәуелсіздік туралы өлең жаттап
келу
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Дифференциация – Сіз
оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік
элемент)
|
Дифференциацияны
берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін
уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға
болады.
Дифференциация сабақтың
кез келген бөлімінде
қолданылады.
|
Бұл бөлімді оқушылардың
сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын
әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін
пайдаланыңыз.
|
Сабақ жоспарын құру үшін
сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек
пе?
Берілген тапсырмалардың
қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп
төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында
өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала
ма?
Осы сабақ барысында НЗМ
құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік
бар?
|
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді?
Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге
асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен
жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және
неліктен?
|
Төменде берілген бөлімді
осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ
бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сәтті өткен екі нәрсені
атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың
одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып
немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін
қажет болуы мүмкін қандай ақпарат
алдым?
|