№ 10 «Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі.docx

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 10 «Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім: «Тәрбиенің қайнар бұлағы»

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу;

5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін анықтау;

Көпшілігі: Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдау, шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу;

Кейбір оқушылар: Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіру, көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу, өз көзқарасын дәлелдеуде үзінділерді орынды қолдану, көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.

Жағымды психологиялық ахуал. «Мақал-мәтелмен ыстық ықылас айту» тренингін жүргіземін. Мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, бір-біріне тілектерін айтады. Мақалдардың мағынасы бойынша сабақ тақырыбын анықтатамын.Сабақ мақсатымен таныстырамын.

Еңбек ерлікке жеткізер,

Ерлік елдікке жеткізер.

Берекені көктен тілеме,

Бірлігі мол көптен тіле.

Ынта болса адамда,

Қиын іс жоқ ғаламда.

Мақал–мәтелдер жазылған парақтардың келесі бетіндегі суреттердің мазмұны арқылы сынып 3 топқа бөлінеді.

Қызығушылықты ояту. Әңгімені сюжеті бойынша оқиғаларды ретімен орналастыру.

Оқиғалар ретін сақтай отырып, шығармадан түсінгенін сұраймын.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, бір-біріне тілектерін айтады.



Әңгімені сюжеті бойынша оқиғаларды ретімен орналастырады, шығарма мазмұнын еске түсіреді.





Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.











ҚБ

5-сынып қазақ әдебиеті




Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»

Сабақтың ортасы













































Мағынаны тану.

Ой шақыру.

Кейіпкер, образ, бейне, портрет ұғымдары жайлы не білесіздер? (оқушылар жауабы тыңдалады). Оқушылар шығармадағы кейіпкер бейнесін талдауға байланысты тапсырмалар орындайды.

1-тапсырма. Кейіпкерлер образына сипаттама береді

Сейітқұл, Сейітқұлдың ағасы

Кім? Кайда? Не істеді?

Дескриптор:

  • кейіпкерлер образын мәтін арқылы сипаттай алады;

  • мәтін арқылы іс-әрекетіне талдау жасайды.

ҚБ

2-тапсырма. Қыпшақ Сейітқұлға тән қасиеттерді кластер арқылы көрсетіңдер.

Дескриптор:

  • Сейітқұлдың бойындағы қасиеттерді анықтайды;

  • Әрбір жазған қасиетіне шығармадан дәлел келтіреді;

  • Қасиеттерді топтастырады.

ҚБ

3-тапсырма. «Венн диаграммасы» арқылы Қыпшақ Сейітқұлды Атымтай жомартпен, Антонмен салыстырыңдар.

Дескриптор:

  • Қыпшақ Сейітқұл, Атымтай жомарт, Антонмен бейнелерінің ерекшелігін салыстырады;

  • Ұқсастығын табады.

ҚБ

Бекіту тапсырмасы. Оқушылар көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады. (Оқушылар хат жазады.)

«Көкейде жатқан көрікті ой»

Дескриптор:

  • Кейіпкерлерінің көңіл күйін жеткізе алады;

  • Хат құрылымын сақтайды.

ҚБ

«Автор орындығы». Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.


Оқушылар шығармадағы кейіпкер бейнесін талдауға байланысты тапсырмалар орындайды.

1-тапсырма. Кейіпкерлер образына сипаттама береді.


Оқулықпен жұмыс жасайды

Қыпшақ Сейітқұлға тән қасиеттерді кластер арқылы көрсетеді.



«Венн диаграммасы» арқылы Қыпшақ Сейітқұлды Атымтай жомартпен, Антонмен салыстырады.



Оқушылар көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады.


Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.






ҚБ














ҚБ










ҚБ




ҚБ







http://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/22428/


Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл»

Сабақтың соңы


Рефлексия.

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?


Үй жұмысы

Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме жазыңыз.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.11.2024
384
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі