Сабақтың
басы
Сабақтың
соңы
10
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Жағымды психологиялық ахуал
туғызу.
Қызығушылықты
ояту
«Құнды ой» стратегиясы
бойынша поэманың
көркемдік-эстетикалық
құндылығы туралы ойыңды 7
сөйлеммен жеткіз
Сабақ мақсаты мен бағалау
критерийлері
таныстырылады
Мағынаны
тану
1-тапсырма.
Топтық
жұмыс
Сынып топтарға
бөлінеді. «Әдеби эссе дегеніміз не
және оған қандай талаптар қойылады?»
тақырыбындағы таныстырылым
әзірлейді.
Дескриптор:
2-тапсырма.
Т
«Е.Әбікенұлының «Пәтер
іздеп жүр едік» әңгімесінің құндылығы
неде?»
Топта талқылай отырып, сұраққа
кем дегенде екі аргумент келтіріңіз. Аргументтерге бағалау
ұйымдастыра отырып, өзара пікір
алмасыңыз.
Дескриптор:
-
Сұрақты топта
талқылайды;
-
Сұраққа кем дегенде екі
аргумент келтіреді;
-
Аргументтерге бағалау
ұйымдастырады.
3-тапсырма:
Ж
«Е.Әбікенұлының «Пәтер
іздеп жүр едік» әңгімесінің құндылығы
неде?» тақырыбында 150-180 сөз
көлемінде әдеби эссе
жазыңыз.
Бағалау
критерийі:
-
Әдеби эссе құрылымын
сақтайды;
-
Жазылым құрылымы жүйелі,
қорытындыланған;
-
Жеке көзқарасын аргументтей
алады.
«Автор
орындығы». Үздік жұмыстар автор
орындығында оқылады.
|
Оқушылар өздерінің бір күнгі
өткен оқиғасын айтып
шығады.
Топтық
жұмыс
Оқушылар таныстырылым
әзірлейді.
Өзара пікір
алмасады.
Топта талқылай отырып, сұраққа
кем дегенде екі аргумент келтіріңіз. Аргументтерге бағалау
ұйымдастыра отырып, өзара пікір
алмасыңыз.
Әдеби эссе құрылымын
сақтайды;
Жазылым құрылымы жүйелі,
қорытындыланған;
Жеке көзқарасын
аргументтей алады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
11-сынып қазақ
әдебиеті
«Пәтер іздеп жүр едік»
әңгімесі
|