Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Тақтадан «Психологизм» сөзі
көрсетіледі.
-
Бұл сөзбен қандай ұғымдарды
байланыстырасыздар?
-
Бұл ұғымды әдебиетпен
байланыстыруға бола ма?
-
Қалай ойлайсыздар,
«Бағаналы терек» өлеңінде психологизм бар
ма?
|
Оқушылар өз ойын
білдіреді.
|
|
Оқушылар тақтадан көрінген
сұрақтарға өзара ақылдаса отырып жауап береді. Бір-бірінің жауабын
толықтыруға мүмкіндіктері
бар.
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқушылар кездейсоқтық әдісімен
(есімі жазылған таяқша, жыл мезгілдері, реттік саны т.б.) төрт
топқа бөлінеді.
ТЖ. Топта отырған оқушыларға
мәтін
таратылады. Мәтін мазмұнымен
танысып, сөйлемді жалғастыру
тапсырылады.
-
Әдебиеттегі психологизм
дегеніміз...
-
Әдебиеттегі психологизмге
мысал болатын
шығармалар...
Оқушылар сағат тілімен
бір-бірінің жауабын «Екі жұлдыз, бір тілекпен» бағалайды.
Сұрақтарға толық, түсінікті жауап берген топқа жұлдыз
ұсынады.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
- Әдеби шығармадағы
психологизмді анықтайды.
|
*
Мәтін мазмұнымен
танысады;
* сөйлемді
жалғастырады;
|
Тапсырма. Оқушылар РАФТ әдісі бойынша
топта жұмыс жасайды.
Р –
рөль
А –
аудитория
Ф –
форма
Т –
тақырып
Тапсырма
1-қадам. Топпен ақылдаса
отырып, кейіпкердің бейнесіне талдау
жасаңыз.
2-қадам. Кейіпкердің бейнесіне
еніп, оның ішкі сезімін тануға
тырысыңыз.
3-қадам. Кейіпкердің бейнесіне
еніп, хатты қай бағытта жазатыныңызды
жоспарлаңыз.
4-қадам. Хат
жазыңыз.
Рөл
|
Кейіпкер
|
Аудитория
|
Адамдар
|
Форма
|
Хат
|
Тақырып
|
Кейіпкердің жан
дүниесі
|
1-топ
Махамбет
2-топ
Исатай
3-топ
Халық
4-топ
Баймағамбет
Топтар ақылдаса
отырып, бағалау критерийімен бір-бірінің жұмысын
бағалайды.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
- Әдеби шығармадағы
психологизмді анықтайды.
|
*Кейіпкер бейнесіне
енеді;
*Кейіпкердің ішкі сезімін
(психологиясын) анықтайды;
*Құрылымын, жанрын
сақтай отырып, хат жазады.
|
«Автор орындығы».
Оқушылар жазған хаттарын
оқиды.
|
Оқушылар кездейсоқтық әдісімен
(есімі жазылған таяқша, жыл мезгілдері, реттік саны т.б.) төрт
топқа бөлінеді.
|
ҚБ
Оқушылар сағат тілімен
бір-бірінің жауабын «Екі жұлдыз, бір тілекпен» бағалайды.
Сұрақтарға толық, түсінікті жауап берген топқа жұлдыз
ұсынады.
ҚБ
Топтар ақылдаса
отырып, бағалау критерийімен бір-бірінің жұмысын
бағалайды.
|
«РАФТ»
стратегиясы бойынша оқушылар жазба жұмысын
орындайды.
|