Материалдар / № 13 С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы өмір шындығы.docx 11-сынып ҚГБ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

№ 13 С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы өмір шындығы.docx 11-сынып ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.2.1 - әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. 11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
231
4 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Пайым мен парасат

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы өмір шындығы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.2.1 - әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

11.2.2.1 – автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау.

Сабақ мақсаттары

С.Елубайдың «Жалған дүние» романындағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау

Бағалау критерийлері

  • әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырады;

  • ұлттық мүдде тұрғысынан талдайды;

  • автор бейнесін шығарманың негізгі идеясымен байланыстыра талдайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау, жинақтау.

Құндылықтарды дарыту

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Алдыңғы білім

С.Елубайдың «Жалған дүние» романы

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.


Қызығушылықты ояту. «Сюжетті суреттер» әдісімен «Болжау» стратегиясын пайдаланып, мына Ақ боз үй иесінің тағдырына болжау

жаса. Суретке атау бер.


Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек айтады.

«Сюжетті суреттер» әдісімен берілген суреттер бойынша Ақ боз үй иесінің тағдырына болжау

жаса.

Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.





ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап


11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

Сабақтың ортасы












































Мағынаны тану.

  • Балалар, ұлттық мүдде дегеніміз не?

1-тапсырма. Берілген үзінділерде қандай ұлттық мүдде сөз болатынын анықтаңыз.

1-үзінді

2-үзінді

Дескриптор:

  • Әңгіме мазмұны бойынша үзінділермен танысады;

  • Үзінділердегі ұлттық мүддені анықтайды.

ҚБ

2-тапсырма. Шығармадағы автор бейнесін негізгі идеямен байланыстырыңыз.

1. Шығармада автор қандай өмірлік мәселені көтерген? ________________________________________________________________2. Мәселені шешу жолындағы автордың дүниетанымы қандай?

________________________________________________________________3. Автор кейіпкерлерді сомдауда қандай әдісті (мінезін қимыл-әрекет үстінде таныту, көңіл күйін, сезім-сырын, ой-арманын, әр алуан психологиялық көңіл күйін суреттеу) көп қолданған? Мысал келтіріңіз. ________________________________________________________________3. Кейіпкерлерді сомдауынан автордың қандай позиция ұстанғанын байқауға болады?

_______________________________________________________

Дескриптор:

  • шығарманың идеясына талдау жүргізеді;

  • кейіпкерлерді сомдау әдістерін көрсетеді;

  • автор позициясына пікір айтады.

ҚБ

Бағалау.

Оқушылар ұлттық мүдде туралы ойларын ортаға салады.








Берілген үзінділерде қандай ұлттық мүдде сөз болатынын анықтаңыз.


Әңгіме мазмұны бойынша үзінділермен танысады;

Үзінділердегі ұлттық мүддені анықтайды.













Шығармадағы автор бейнесін негізгі идеямен байланыстырады.



Шығарманың идеясына талдау жүргізеді;

кейіпкерлерді сомдау әдістерін көрсетеді;

автор позициясына пікір айтады.

























Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі



















ҚБ

С.Елубайдың «Жалған дүние» романы

Сабақтың соңы


Рефлексия

Бүгін мен . . . білдім.

Мен үшін қызықты болды, себебі . . .

Мен үшін қиындық туындады, ол . . .

Мен тапсырманың барлығын орындадым, өйткені . . .

Мен . . . түсіндім.

Мен . . . сезіндім.

Мен үшін . . . сәтті болды.

Мені . . . таң қалдырды.

. . . менің қолымнан келеді.

Сабақ менің өмірім үшін . . . болды.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
















Сабақ бойынша рефлексия

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.








Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!