Мағынаны
тану.1-тапсырма.Шығармадан алған әсеріңізді сипаттап, мәтін мазмұны
бойынша өз пікіріңізді
жазыңыз.
«Төрт сөйлем» әдісі арқылы
оқушылар жеке жұмыс
жасайды.
1-сөйлем: шығарманың қалай
әсер еткені туралы бір ой
жазыңыз;
2-сөйлем: шығармадан бір мысал
келтіріңіз;
3-сөйлем: бір сұрақ
қойыңыз;
4-сөйлем: сол сұраққа жауап
беріңіз.
Дескриптор
- шығармадан алған әсерін
жазады;
- әңгімеден бір мысал
келтіреді;
- сұрақ қойып,жауап жазады
.
ҚБ
2-тапсырма.
Дифференциациялық
тапсырма:
А деңгейі:
Салыстырыңыз.
«Тортай мінер ақбоз
ат» шығармасында соғыс
кезіндегі
балалар өмірі, ауыл
тіршілігі қалай суреттелген? Соғыстан кейінгі жағдай қалай
бейнеленген? Салыстырып
талдаңыз.

В деңгейі:
Мінездеу. Әңгімедегі кейіпкерлердің
іс-әрекетін теріп жазыңдар,оны автор мінездемесімен
салыстырыңдар.
«Т»
кестесі
Кейіпкерлер
іс-әрекеті
|
Автор берген
портреттік мінездеме
|
|
|
С деңгейі:
Жазыңыз. О.Бөкей "Тортай мінген ақ боз
ат" әңгімесінде көтерілген әлеуметтік мәселеге сыни хабарлама
жазыңыз. Дескриптор:
-
Шығармадағы оқиға
кезеңдерін салыстырады;
-
Кейіпкерлер
іс-әрекетімен мен автор берген портреттік мінездемені
салыстырады;
-
әңгімеде көтерілген
әлеуметтік мәселеге сыни хабарлама
жазады.
ҚБ. «Екі жұлдыз,
бір тілек»
«Автор орындығы».
Үздік жұмыстар оқылады.
|
Оқушылар «Төрт
сөйлем» әдісі арқылы жеке жұмыс
жасайды.
Оқушылар саралау
тапсырмасын орындайды.
Шығармадағы оқиға
кезеңдерін салыстырады;
Кейіпкерлер
іс-әрекетімен мен автор берген портреттік мінездемені
салыстырады;
әңгімеде көтерілген
әлеуметтік мәселеге сыни хабарлама
жазады.
|